Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Rankin

Assassin's Creed: Brotherhood

Polecane posty

Ło! Czołg bojowy! O rany, ale będzie zadyma :D Oba filmiki całkiem fajne, ale zdecydowanie większe wrażenie zrobiły na mnie innowacje Leonarda, bo daje to naprawdę szerokie możliwości w misjach choć pewnie pojawią się głosy, że za dużo wybuchów i ogólnie pojętej sieki :P

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dużo osób ( w tym ja w poprzedniej poście :P ) narzeka, że z stealth action robi się głupa siekanina. Oczywiście sporo osób biega cały czas itp. , ale równie wiele graczy umie porządnie kogoś zabić. Akcje kiedy stoisz sobie- niby cywil - przy straganie, a obok ciebie uliczką idzie cel. Naprawdę nieźle musi wyglądać jego mina, gdy dostaje wachlarzem ( gram kurtyzaną prawie cały czas :P ) przez gardło nie wiadomo skąd.

Ja właśnie tego się obawiam - zwykłej sieczki :P Styl i charakter multi zależy w dużej mierze od graczy. Tak samo jak w K&L2 został zaprojektowany ciekawie, tak gracze nie wykorzystują zasad, które przygotowali twórcy. Może być tak, że multi w nowym AC szybko będzie wyglądać jak zwyczajny DM, tylko z bronią białą. Choć ciche i ładne zabójstwa są premiowane... ale widocznie za mała ta premia :P

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze coś - jeśli masz PS+ nie trzeba kodu. Beta, do której będzie potrzebny kod rozpocznie się za tydzień.

No właśnie nie ma PS+ :( Kodu też nie mam a bardzo chciałbym przetestować tą gre :(:(:(:(:( więc jeśli ktoś ma kod którego nie używa to prosze o wysłanie mi go na pw

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@up - Kurna koleś przestań spamować. Zamów sobie pre-ordera na PS3, albo kup to PS+ i będziesz miał kod do bety. Niektórzy mają tylko PC i żeby sobie pograć w AC:B będą musieli poczekać jeszcze z pięć miesięcy. Też "bardzo chciałbym przetestować tą grę" da mi ktoś PS3? I klucz do bety? Eh...

Ło! Czołg bojowy! O rany, ale będzie zadyma :D Oba filmiki całkiem fajne, ale zdecydowanie większe wrażenie zrobiły na mnie innowacje Leonarda, bo daje to naprawdę szerokie możliwości w misjach choć pewnie pojawią się głosy, że za dużo wybuchów i ogólnie pojętej sieki :P

Czołg bojowy, łódź z działami, działko zamontowane na wozie... Modern Warfare! Nie mogę się doczekać. :)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://www.cdaction.pl/news/15107

Całkiem niedawno był krótki urywek pokazujący machiny bojowe w akcji ;) Teraz opublikowano filmik przedstawiający bliżej jedną z nich a konkretnie to misję, która polega na infiltracji i zdobyciu zabawki co przy okazji pokazuje nowe metody zabijania Ezio. Ogólnie fajny materiał i zachęcam do obejrzenia ^^

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dobrze, to może teraz skrobnę pierwsze wrażenia z bety.

Jest świetnie!

Szczerze? Nie spodziewałem się aż takiej grywalności po multi w Brotherhood. Ot, zapchajdziura mająca na celu przedłużyć żywotność gry - myślałem. Do dziś oczywiście (no, może do czasu obejrzenia dużej ilości gameplayów, ale niech już będzie, że do dziś :P).

Ściągnąłem betę, zainstalowałem, wszedłem do gry i na początku wybrałem sesję treningową, w której łopatologicznie wyjaśniono mi jak grać. Już sam trening mi się spodobał, ale wiadomo - z botami to nie to samo, co z żywym mięsem. Przyłączyłem się do pierwszej lepszej gry, rzuciło mnie na mapkę Castel Gandolfo (opcja "Play Now" zdaje się zawsze wybierać tą mapę właśnie) i tryb Wanted.

Wybieramy postać i profil (czyli zestaw umiejętności, oczywiście na początku nie mamy ich w ogóle, zdobywamy levelując) i ruszamy. Od razu przypisany zostaje nam cel, podążamy w stronę, którą wskazuje nam kompas, przy okazji obserwujemy tłum, bo każdy podejrzanie zachowujący się typ może być naszym potencjalnym katem. Jest napięcie. Kółko kompasu coraz bardziej się zapełnia, schodząc po schodkach na dziedziniec widzę już pierwszy cel - kurtyzanę, która spokojnie idzie w moją stronę. Jednak, cholerka, skręca, jakby coś wyczuła. Postanowiłem podbiec przez sekundę, przecież na pewno nie zauważy... Ale zauważa. Nawet najkrótszy sprint w polu widzenia celu stawia go w stan gotowości. Już ma czerwoną strzałeczkę na ekranie wskazującą, że ją ścigam. No to nic - jak trzeba to trzeba, biegniemy. Ucieka do pałacu, ja za nią, cały czas ją widzę, lecz po chwili wbiega za winkiel, więc na sekundę tracę ją z oczu. Też skręcam, a tam grupka... Trzech kurtyzan. Genialnie. Próbuję szczęścia, nie będę przecież stał jak kołek. Zabiłem cywila, mojej ofierze się upiekło. Moją ciapowatość wykorzystał mój oprawca - zabił mnie po cichu zachodząc od tyłu, jakbym mało miał na głowie, to jeszcze ten niemilec.

Odradzam się, teraz już wiem, że nie będę głupio się ujawniał. I udało się - piękne zabójstwo po cichutku, udało mi się nawet oflankować ofiarę. Zobaczyłem, że wchodzi do budynku przeciwległymi schodami - ja wszedłem drugimi, spotkałem go przy wyjściu. Ależ to fajne! Im bardziej skuteczni jesteśmy, tym więcej gra przypisuje nam ścigających, sprawiając tym samym, że najlepszy zawodnik nie będzie "ownił" zbyt długo, a na pewno będzie miał utrudnione zadanie.

Zdecydowanie największą frajdę sprawia granie po cichu, po "asasyńsku". I bardzo dobrze. Nie obawiam się już, że gracze zrobią z tej gry zwykły Deathmatch, bo po prostu się nie da. I się nie opłaca. Za jedno zabójstwo dostałem osiemset punktów (nie pamiętam już za co aż tyle), podczas gdy za zabicie po pościgu dostaje się marne 100 do 150, o ile dobrze pamiętam. Za udane kombo (tzn. ciche, szybkie, wyjątkowo ładne zabójstwo + oflankowanie etc) można dostać nawet 600. Dodatkowo - pościg jest co prawda emocjonujący (bo nie dość, że wiemy, że ofiara nas widzi, to wiemy, że choćby nasz kat był ślepy, to i tak nas dojrzy), ale zabicie po nim celu wywołuje raczej "No, w końcu, cholera, leżeć!", a nie "Jestem mistrzem!" :P

Ogólnie multi w nowym AC bardzo mi się podoba. Pozytywne zaskoczenie. Mam dopiero 5 level, więc o perkach i umiejętnościach nic nie mogę napisać. Odblokowałem tylko Disguise i Sprint boost, ale używam tylko pierwszego, czyli "transformacji" w inny model postaci. Nie mogę się doczekać ukrytego pistoletu, trucizn itp. Dobrze, że można stworzyć - jak w Call of Duty - kilka zestawów perków i umiejętności.

Jeżeli ktoś ma jakieś konkretne pytanie, to pytać, bo nie wiem czy wszystko napisałem. Jeszcze emocje nie opadły :P

edit: Przed chwilą pograłem chwilkę, tym razem trafiłem na mapkę Rome. Również tryb Wanted. I było jeszcze lepiej. Mapa Castel Gandolfo jest mniejsza, bo to właściwie jeden pałacyk + dziedziniec, no i nie można biegać po dachach. Rome natomiast daje nam kawałek miasta z targiem, placem, paroma ulicami, no i dachy :P Także mogłem spróbować wykonać Aerial Kill - raz się udało i to z najwyższego budynku. Wrażenia - bezcenne. No i 550 punktów, też bezcenne. Ukończyłem ostatnią rundkę na drugiej pozycji.

Cholerka, coś nie zapowiada się, żeby mi się to znudziło. Brotherhood to jednak niewątpliwie jesienny must have.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

też pograłem ze 2 godziny w betę i mam mieszane uczucia - gra się co prawda naprawdę bardzo fajnie, i ma to jakiś klimat, ale nie wróżę z tego jakiejś dłuższej znajomości - wszystko zależy od trybów rozgrywki, ile ich będzie, i co będą oferować.

A sam brothehood to dla mnie i tak must have:) - i to przede wszystkim dla singla:) listopad będzie należeć do niego ( i do black opsa)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mogę się doczekać ukrytego pistoletu, trucizn itp.

Pistolet to nic specjalnego. Jego skuteczność jest oczywiście ekm... zabójcza, bardzo łatwo się z niego korzysta. Jednak jego minusem jest, że punktów dostajemy 100-150 - identycznie jak w sytuacji kiedy nas wykryją. Poza tym ma cooldown 90s. Przydaje się jednak na tych "parkourowców'' cały czas biegających po dachac :P.

Aha, taka mała wskazówka dla wszystkich na przyszłość - wiadome jest, że im jesteście lepsi, tym więcej osób ma na Was kontrakt ( 1sze miejsce to b. często 3 osoby ). Warto jednak wiedzieć, że ogłuszenie swojego zabójcy daje Wam sporo punktów (coś koło 200-300 ) i automatycznie osoba ogłuszona traci kontrakt. Dlatego też warto się czasami przyczaić pod jakimś straganem, albo w grupce Waszych klonów. W takich wypadkach bardzo przydatny jest smoke bomb - przy uprzednim przyczajeniu się i zlokalizowaniu zabójcy rzucamy ją przy takiej osobie i szybko ogłuszamy. Sposób ten sprawdza się też podczas pościgów ( kiedy już wykryjemy zabójcę ) - troszkę zwalniamy, rzucamy bombę, wracamy się i ogłuszamy delikwenta.

Ogłuszanie wykonuje się poprzez wciśnięcie O gdy jesteśmy obok naszego zabójcy i pojawi się nad nim przycisk. Pamiętajcie ,że w otwartym starciu nie mamy zbytnich szans na ogłuszenie - zabójstwo w przeciwieństwie do ogłuszenia można wykonać z odległości kilku metrów, poza tym szybciej się je wykonuje.Jak narazie mam 13 lvl i IMO najlepsze umiejętności to pistolet ( na biegających po dachach ) i smoke bomb.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jest nią rozbójnik - szybki, zwinny, posługujący się dwoma nożami zabójca
Jednej rzeczy jednak nie czaję :) - są niby klasy postaci, ale czy do każdej z nich czasem nie wybieramy zestawu umiejętności jak np. bomba dymna? W końcu każda postać potrafi zasuwać po dachach i być zwinna tak więc próbuję doszukać się głębszych różnic tutaj :happy:
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma klas postaci, są tylko modele postaci :P

Ja napisałem tak jak było napisane w newsie :tongue: Ale skoro są różne postaci do wyboru, to muszą się one czymś różnić - w końcu definicja słowa "wybór" do tego zobowiązuje :wink: Czymś muszą się różnić.. Może będzie można np wybrać postać mnicha i wybrać mu umiejętności "typowe" dla np rozbójnika lub coś w tym stylu :rolleyes:

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No toż napisałem czym się różnią - wyglądem i animacjami zabójstw. Koniec. Kropka. Żadna postać nie ma "swoich" umiejętności. Z dostępnych perków i skilli tworzymy tzw. profil, wchodząc do gry wybieramy tylko jak mamy wyglądać i to wszystko. Jak w Modern Warfare.

Postacie nie mogą mieć unikalnych umiejętności z prostego powodu - nie zawsze możemy być tym, kim chcemy, bo w jednej grze może brać udział tylko jedna kurtyzana, jeden fryzjer, jeden mnich itp. Jeżeli więc nie zdążymy sobie szybko wybrać swojego ulubionego modelu, dostajemy ten, który jeszcze nie jest wybrany.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolejny fajny film, który przybliża nam nie tylko główne cele Ezio, ale też masę mięsa armatniego do wybicia :D Oczywiście pojawiają się informacje o najgroźniejszym typie przeciwnika, tego, że paru z nich dostaje do ręki broń palną oraz informacje na temat obecnej skuteczności asasyna w walce :) Jest mocno, jest szybko jest brutalnie. A następny pamiętnik dewelopera też zapowiada się ciekawie, bo będzie o lokacjach, które przyjdzie nam zwiedzić w singlu oraz trochę o multi ;]

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolejny filmik, który kopie w d__ę :biggrin: Z każdym filmikiem nowy Asasyn coraz bardziej mi się podoba :wub: A odnośnie premiery: na konsole w listopadzie, na PC dopiero w marcu 2011.. Szkoda, ale podobnie było z premierą AC II, więc skoro opóźnioną premierę dwójki przeżyliśmy, to i opóźnienie Brotherhooda jakoś zniesiemy ^^

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czasami się zastanawiam czemu najpierw nie dadzą gry na PC a później na PS3 i X360, pewnie robią tak dla tego że gra na konsole jest 2x droższa ("Aby gra na PC nie konkurowała z tą na konsole" czytaj: aby zgarnąć większą kasę) cóż rozumiem że chcą zarobić ale niech przynajmniej nie robią takich głupich zabezpieczeń na kompa tylko dadzą coś czego nie ma na konsole.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach



  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...