Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Turambar

Dyskusje o Sesji Dead Rising

Polecane posty

Pytanie: czy oględziny mogą być takie jak napisałem w poście (oczywiście nie chodzi o poziom tylko, hmm tryb? ^^) - oczywiście mogłem napisać, że go opatrzyłem itp, ale MG, może mieć różne fanaberie co do ran :).

przepraszam jeszcze za opóźnienie ;]

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ta - robię rzut na odpowiednią umiejkę i prawdopodobnie kratka zniknie, ale tak BTW. to ta rana jest całkowicie powierzchowna ;) Takie zadrapanie można powiedzieć. Poza tym zastanawiam się, z racji tego, że ledwie 2 osoby mają um. bojowe nie przerwać wam tej walki i już grzać do kopalni gdzie nastąpi drobna przerwa i wreszcie każdy naprostuje sobie piramidkę umiejętności tak aby być odpowiednio przygotowanym na to co was czeka :tongue: I tak czy siak - czekam jeszcze na prouda ;]

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3) I na koniec - sorry za zwłokę, ale chciałem dać czas niziołce, która ma sporo na głowie w związku ze studiami i nie zawsze czas aby odpisać
Ale odpisałam przecież w ciągu 7 dni! :D Czuję się taka niedoceniona za swoje starania :wink:

Wee, będzie awans postaci :) To białe światło z góry i HP podskakujące to najwyższego poziomu... ;)

A grupie przypominam, że nasze postaci dalej muszą odkryć, na jakie bodźce działają zombie - na zapach, słuch czy wzrok (chyba, że bardzo chce ktoś sprawdzić, czy na dotyk i smak :D ). Co prawda Black Shadow napisał, że różne rzeczy wydają różny stopień hałasu, ale - nasze postacie mogą jeszcze tego nie wiedzieć, poza tym - zarażeni mogą działać na kilka typów bodźców ;)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pora na kolejny zbiór ogłoszeń parafialnych :sweat:

1) Czekałem, czekałem na prouda aż się nie doczekałem więc kolejka poszła bez niego. Inny to fakt, że w tym tygodniu i tak za bardzo nie miałem czasu odpisać.

2) Z racji tego, że dostałem pro poradę do P_aula postanawiam co następuje - jak chcecie to możecie darować sobie to pisanie ekwipunku na końcu, bo "fejt" bardzo lubi filmowość a ja najwyżej stwierdzę, że skończyła się wam amunicja w najbardziej drażliwym momencie z możliwych :P Nie zmieniam jednak prośby o pisanie danych osobowych waszych postaci, bo jest to dla mnie naprawdę spore ułatwienie gdy wstukuję posta a jeszcze muszę sprawdzać wam statystyki do rzutów ;]

3) Oficjalnie skończyliśmy pierwszy etap historii. Kopalnię traktujcie jako intermezzo a kolejna część, właściwa, nastąpi po jego wyjściu :)

4) Robimy całkowity RetCon umiejek. Walić historię, to co wcześniej napisaliście w kartach jako umiejętności. Nowa piramidka wygląda następująco i każdy ma dopasować sobie umiejki wedle własnego widzimisię choć nawet fabularne naciąganie ich w samej sesji mile widziane (coś jak np. Przypomniawszy sobie lata spędzone w towarzystwie policjanta... itd). Radzę dobrać wszystkie (choć nie jest to obowiązkowe), bo czeka was naprawdę mocna przeprawa i zamierzam rzucić ciężkie działa na was ;]

Piramida: [obowiązuje KAŻDĄ postać]

6 [czyli jedna umiejka na 6]

55 [czyli dwie umiejki na poziomie 5 itd w dół... analogicznie]

444

3333

22222

111111

Stwierdziłem, że prawdziwe XPki dam wam po kopalni a teraz po prostu naprostujemy sytuację związaną z wprowadzeniem nowej mechaniki ;)

5) Jeszcze w kwestii samego ekwipunku to możecie mieć jakieś racje żywnościowe, latarki, baterie do nich, krótkofalówki oczywiście, ale zapomnijcie o dodatkowych NVG i czujnikach ciepła - te posiada tylko Tyler i Evan z postaci nie-NPC, których jak możecie się spodziewać - czeka [NPC] nieciekawy los ;]

6) Więcej słów o tym gdzie jesteście? Dziki parking, wkoło las, widać jakieś porzucone samochody, ale niewiele... na pewno żadnych oznak niedawnej działalności ludzkiej, zombiaków na pierwszy rzut też nie widać... panuje cisza i spokój... poza odgłosami z bombardowanego z Hotwizerów i lotnictwa miasta.

To chyba tyle. Jak jednak mielibyście pytania albo wątpliwości to wiecie, że należy walić tutaj :P

Miłego odpisywania.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trochę rani mą duszę fakt że straciłem niedawnych towarzyszy broni, bardziej jednak ubolewam nad zakończeniem wątku miasta (przynajmniej tego bo kto wie czy później sesja nie będzie się toczyć w innym mieście, jeśli wirus się rozprzestrzeni). Liczyłem na trochę dłuższą rozgrywkę w Sunville, ale to chyba jedyny mankament, który widzę. Może inni sądzą inaczej. Co się tyczy samych pytań to moje brzmi:

- Co masz na myśli pisząc "umiejętności"? Czy tylko skille typu broń palna, medycyna, wspinaczka...czy także do worka umiejek mamy wrzucić zręczność, wytrzymałość itp. ? Bo wspominałeś o nich (atrybutach) )w zestawieniu umiejek bodajże na 5 stronie dyskusji np. Tyler miał Wytrzymałość. Bardzo proszę o oświecenie ciemnej istoty. :wink:

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Silmaril

Powiem szczerze, że ja też sądziłem iż akcja w mieście potrwa dłużej, ale patrząc na tempo to byśmy gnuśnieli w nim jeszcze rok - przymiarki do tego były: dałem swobodę w działaniu prosząc tylko o grupowanie się postaci, ta twierdza w radiostacji, ale... stwierdziłem, że trzeba mocno przerobić założenia a tym samym mechanika FATE wprowadza odpowiednią dawkę filmowości jak do dzieł o zombiakach oraz dać odrobinę bardziej liniowy scenariusz ;] Przynajmniej przez kopalnię, bo potem... heh, radźcie sobie sami ^^ Natomiast co do umiejek to wszystkie jakie podałeś do tegoż się zaliczają zaczynając od typowych skilli po takie cechy jak charyzma/wytrzymałość.

@PIRAMIDKA [ UWAGA - NOWA ]

5

44

333

2222

11111

Nadal jest sporo umiejętności, ale jednak po namyśle stwierdziłem, że 21 to trochę za dużo ;) Jak je wypełnicie to pakujcie tutaj.

Aspektów i stuntów postanowiłem na chwilę obecną nie wprowadzać, żeby wam bardziej jeszcze nie mieszać. Wszystko w swoim czasie wprowadzimy ;]

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tyler Rosen

Poniżej wyekwpiowanie i umiejki, do zatwierdzenia przez Shadowa:

Ekwipunek:

- krótkofalówka,

- dwie małe latarki i paczka(8 sztuk) pałek świetlików zielonych (święcą do 16 godzin),

- paczka baterii,

- dwie pary kajdanek,

- zestaw wytrychów, linki, żyłki, taśma, troche plastiku wraz z zapalnikami,

- manierka z wodą i racje żywnościowe.

- kamizelka kevlarowa z hełmem i kominiarką, oraz czujnikiem ciepła i noktowizorem,

- kluczyki do vana S.W.A.T.,

Uzbrojenie:

- nóż sprężynowy (dł.17 cm.) z kompasem,

- SMG H&K MP5 z pięcioma magazynkami i paczką naboi do granatnika.

- 2 pistolety BERETTA 92 FS z siedmioma magazynkami (pierwsza broń w kaburze po lewej stronie klatki piersiowej, druga w plecaku),

- Modułowy karabin wyborowy Remington MCR z zapasem 30 naboi, (rozłożony na moduły w plecaku, zajmuje jego większąć część),

- dwa granaty odłamkowe,

5 - Zręczność/Zwinność

4 - Strzelectwo

4 - Kondycja/ Wytrzymałość

3 - Materiały Wybuchowe (w tym miny, granaty, bomby, zakladanie pułapek itp.)

3 - Percepcja (zmysły/spostrzegawczość)

3 - Walka wręcz (krav maga jak i zabawa z nożem czy inną bronią białą)

2 - Taktyk/Dowódca

2 - Elektronik

2 - Odporność psychiczna

2 - Pływanie/bieganie długodystansowe (nie wiem czy nie zalicza się pod kondycję/wytrzymałość)

1 - Skradanie/ciche poruszanie,

1 - Otwieranie zamków/włamywanie się

1 - Naprawa (np. samochodu, motocykla, kosiarki itp.)

1 - Gotowanie

1 - Orientacja w terenie

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Silmaril

Cacy i tyle właściwie mogę sensownego powiedzieć ;) Mieliście dostęp do zbrojowni, skorzystaliście z tego :ok:

@all

W sumie powtórzę drugi raz przy okazji - piszcie ekwipunek tylko jak coś się zmieni... tzn. jest to uprzejma sugestia a nie jakiś rozkaz, którego nie wykonanie grozi rozstrzelaniem (heh, fajnie, żeś zaprowadził porządek ;]), ale nadal byłbym szalenie wdzięczny za dane personalne. Poza tym prosiłbym resztę o to, żeby nim walnie posta do przygody przynajmniej wręczyła mi gotową piramidkę umiejętności, bo bez tego nie zamierzam popchnąć was do przodu ani o milimetr :D Dla waszego dobra, bo kopalnia zapewni wam... ostrą jazdę ;]

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak, aby nie przedłużać dam listę umiejętności oraz ekwipunek itd :cheesy:

Ekwipunek:

- zapalniczka

- telefon komórkowy

- racje żywnościowe( na trzy dni)

- sprinterska torba( dosyć mała, lecz do przenoszenia amunicji i jedzenia wystarczy)

- paczka papierosów

Uzbrojenie:

- dwa pistolety samopowtarzalne M9+ 6 magazynków.

- kij baseballowy

Umiejętności:

5- zręczność

4- wytrzymałość

4- walka wręcz(aikido)

3- strzelectwo

3- spostrzegawczość

3- refleks

2- pływanie

2- pomysłowość

2- skradanie

2- walka bronią białą

1- gotowanie

1- złota rączka

1- charyzma

1- opatrywanie ran

1- taktyka

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra, moja kolej:

Ekwipunek:

-Torba na ramię

-Klucz francuski ,,Ramona''

-Śrubokręt

-Spinka

-Portfel

-Kevlarowa kamizelka i ochraniacze

-Noktowizor i czujnik ciepła.

Uzbrojenie:

-2 pistolety

-shotgun

Umiejętności:

-Surwiwalowiec (możliwość przeżycia w skrajnie nieludzkich warunkach) - 5

-złota rączka (czyli naprawa i łączenie przedmiotów) - 4

-jazda pojazdami miejskimi (samochody, motory) - 4

-walka wręcz - 3

-walka improwizowana - 3

-złodziejstwo (wliczając w to skradanie, kradzenie i otwieranie zamków) - 3

-gotowanie - 2

-obsługa komputera - 2

-wstrzymywanie oddechu - 2

-charyzma - 2

-żonglowanie - 1

-akrobatyka - 1

-pływanie- 1

-opatrywanie ran - 1

-obsługa broni palnej - 1

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Dromader

-jazda pojazdami miejskimi (samochody, motory)

-złodziejstwo (wliczając w to skradanie, kradzenie i otwieranie zamków) - 3

Odnosząc się tylko do tego fragmentu, to o ile wiem w systemie FATE to nie ma złodziejstwa! Kradzenie, skradanie i otwieranie zamków jest osobnymi umiejętnościami. Tak samo jazda na motorze lub samochodem ;] Raczej nie wolno tego łączyć... Czy mam rację Black?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmmm, wygląda na to że z tą jazdą miejskimi pojazdami wpadłem w lekki poślizg (no pun intended), ale złodziejstwo takie jakie jest było mi wcześniej przydzielone przez Blacka (no i na jej podstawie wywnioskowałem że mogę niektóre umiejki łączyć). Tak więc przepraszam za te ewentualne błędy, chyba że Black uzna iż może być jak jest.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Shaker

Nie, racji nie masz i proszę na przyszłość nie baw się w MG :), bo ja sam zaproponowałem tą umiejkę Dromaderowi podczas jednej z rozmów, żeby iść z duchem tego systemu czyli OGÓLNOŚĆ. Przynajmniej jak największa jaka może być. Poza tym FATE jest elastycznym systemem i nie wiem gdzie wyczytałeś iż takiej 'umiejki' nie ma.

@reszta

Jak by dało radę się sprężyć z umiejkami a potem odpisami na sesję byłbym wdzięczny, bo np. widzę, że Yanki tego nie zrobił [znaczy, pierwszej części] ;] Poza tym nie piszcie - nie musicie inaczej - na końcu posta ekwipunku a tylko ew. nowe rzeczy, które wam tam wpadną w łapy :happy:

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Black Shadow

Mogłeś powiedzieć!!! No wiesz... ja tam wiem, że zwykle nie bawimy się w ogólność, jednak skoro tak mówisz. Nie wyczytałem! Po prostu myślałem, że mamy sprecyzować. Nie bądź dla mnie taki :sleep: Po prostu chcę dobrze :D No i jak się pomylę to znaczy, że mogę się poprawić xD

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 - Walka Wręcz

4 - Zręczność/Zwinność

4 - Kondycja/ Wytrzymałość

3 - Strzelectwo - Broń palna

3 - Celność - broń miotana

3 - Medycyna

2 - Taktyk/Dowódca

2 - Siła

2 - Skradanie/Ciche poruszanie

2 - Jazda samochodem/Motorem

1 - Otwieranie zamków/włamywanie się

1 - Gotowanie

1 - Orientacja w terenie

Ekwipunek:

- Plecak

- Racje żywnościowe dla jednej osoby na 3-4 dni

- Apteczka(Znaleziona w radiostacji)

Uzbrojenie:

M4A1 - 4 magazynki.

2 M9 - trzy i pół magazynka(pół wystrzelane w szaleńczym biegu do humvee.)

Nóż wojskowy(Znaleziony w vanie z bronią.)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 - Siła

4 - Słuch

4 - Mechanika

3 - Wytrzymałość

3 - Jazda wszystkim co ma koła lecz nie lata

3 - Broń długa

2 - Gra na instrumentach muzycznych

2 - Obsługa komputerów i im podobnych

2 - Walka wręcz

2 - Znajomość języka hiszpańskiego

1 - Stepowanie

1 - Poezja

1 - Pływanie

Chyba wystarczy... ekwipunek bez zmian.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Annie Thompson

5 - orientacja w lesie i znajomość znaków myśliwskich/kłusowniczych (otwarta przestrzeń)

4 - konstrukcje pułapek

4 - spostrzegawczość

3 - kierowanie pojazdami (najchętniej typu jeep)

3 - obsługa techniki (komórka itd)

3 - strzelanie (gł. shotgun)

2 - znajomość chemii i medycyny

2 - wiedza o strukturze administracyjnej kraju

2 - wykorzystanie broni białej

2 - zręczność

1 - Wytrzymałość

1 - autorytet (przydatny np. przy próbach przekonania kogoś do pomocy)

1 - znajomość hiszpańskiego

Ekwipunek - bez zmian (chociaż mógłbyś mi wreszcie napisać, jaką broń i amunicję znalazłam kilka stron sesji temu xD )

- strzelbę

- kluczyki od samochodu

- telefon

- portfel

- odznakę

<magazynki i dodatkową broń, jeśli udało mi się je znaleźć>

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OK, dla pewności kilka spraw, które mogą wzbudzić wątpliwości :)

1) Opisałem wasze działania jako jedna grupa - więc traktujcie całość odpisu również dla siebie. No... chyba wiecie o co mi chodzi :P

2) Nie, stąd tzn. z odległości jakiej obecnie się znajdujecie nie możecie stwierdzić jak zginęły te osoby leżące na widoku ani czy jest to ktoś kogo już spotkaliście ;] I po zastanowieniu nie macie pewności, że są do końca martwi, ale możecie zakładać to z dużym prawdopodobieństwem ^^

3) Są minimum dwa sposoby na załatwienie problemu z jaskinią :D (taka podpowiedź do bardziej dłuższej wersji - w Sunville było parę placów budowy ;])

4) Zainfekowanych nie ma specjalnie dużo, nie jest to horda więc mimo wszystko przesadna panika przynajmniej teraz nie pasowałaby do sytuacji... ale wczucie się w dramat zombie apokalipsy cenię sobie zawsze i jest jak najbardziej na miejscu :)

5) There is more than meets the eye... he-he-he :]

Chyba tyle :wink:

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Shaun Bogdanov

Umiejętności:

5 - Medycyna

4 - Reanimacja, Odporność psychiczna (postać potrafi zachować zimną krew, a widok trupów, krwi i odór palonych zwłok nie powoduje odruchów wymiotnych :) )

3 - Wytrzymałość, Znajomość chemii i biologii, Percepcja

2 - Strzelectwo, Walka improwizowana, Pływanie, Znajomość rosyjskiego

1 - Pływanie, Wiedza ogólna, Kierowanie pojazdami, Siła, Walka wręcz

Ekwipunek:

MP5 i trzy magazynki do niego

Torba z podstawowymi przyrządami lekarskimi, opatrunkami i lekarstwami

ID pracownika szpitala, portfel z dokumentami

Telefon komórkowy

Apteczka otrzymana od Annie Thompson

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Domyślałam się, że 'Amy' wbiegająca do budynku to pomyłka i chodzi o Ann Conor, a nie moją Annie... ale jakoś tak mi się w to 'wbiło' w mózg, że odruchowo napisałam Amy Thompson, zamiast Annie. Niby mogłabym użyć moich modowskich mocy, żeby zmienić tą literówkę, ale to byłoby nieuczciwe wobec zasad, więc mam nadzieję, że wybaczycie mi drobną literówkę :D

Jeszcze jedno:

psychol ma oooxo
Co to znaczy? pudło-pudło-pudło-trafienie-pudło?
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co to znaczy? pudło-pudło-pudło-trafienie-pudło?
Tak jest. Po prostu w taki sposób zaznaczam sobie kratki - "o" czyli nie zakreślona (nie trafiona, zwał jak zwał) i "x" czyli odwrotnie :) Po prostu piszę tak dla własnej (i pewnie nie tylko) wygody.

Przy okazji - odpisałbym, ale trzeba poczekać na dwójkę maruderów czyli Tilorena i Yankiego :P Chyba jakoś przeżyjemy...

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem tak - powoli zaczyna irytować mnie fakt, że przez cały tydzień nic się na sesji nie dzieje, żeby na ostatnią chwilę pojawiały się odpisy. Naprawdę mnie to demotywuje dlatego też jest wielce wskazane aby posty pojawiły się do piątku wieczór włącznie, bo wtedy będę miał więcej czasu aby odpisać ;] I żeby nie było - STUDENTÓW TO NIE OBOWIĄZUJE (niziołka na pewno, ktoś jeszcze z graczy? ;p). To znaczy jak znajdą czas na odpis będzie miło, jak nie to zrozumiem, bo sesja egzaminacyjna zbliża się wielkimi krokami ograniczając również mój czas, ale terminy to terminy ;]

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niezwykle ważna informacja moi mili, niemalże priorytetowa :) A oprócz tego jeszcze inne o mniejszej kategorii wagowej ;]

1) Doszliśmy do tego jakże wyczekiwanego momentu, w którym gracze otrzymują XPki. Wybaczcie, że nie wcześniej, ale dziękujcie, że nie później ;P, po prostu wykombinowałem sobie to pomieszczenie jako odpowiednik safe house'a z serii L4D. Tak więc moi mili, każdy z was niech:

- dopisze sobie do listy umiejek pięć całkowicie nowych (czyli domyślnie będą na poziomie pierwszym)

- rozda pięć punktów na resztę umiejętności ZACHOWUJĄC strukturę PIRAMIDY (to znaczy, że umiejek na poziomie niżej musi być więcej niż na poziomie wyżej - wydaje mi się to w miarę jasne ;])

Jednakże swoje karty uaktualnicie również o stunty i aspekty, czyli coś czego nie wprowadziłem zaraz na przejście na system FATE a to IMO był błąd. W tym poście macie wyjaśnione co to są aspekty - czyli np. ulubione powiedzonko, cecha charakteru, sposób postępowania... słowem coś indywidualnego dla tej postaci - oraz w tym znajduje się wyjaśnienie stuntów. Jeżeli mimo wszystko ktoś nie będzie czegoś rozumiał to postaram się w miarę mu to wytłumaczyć, ale nie sądzę, że powiem coś innego niż z zalinkowanych postów.

Niemniej jeśli wszystko będzie jasne to ustalcie dla swoich postaci PIĘĆ aspektów i tyleż samo stuntów a wszystko razem (to + nowy wygląd piramidki) wpakujcie do swych postów w tym temacie ^^ Również pięć będziecie posiadać punktów przeznaczenia (fate point), które w temacie dyskusyjnym swej sesji P_aul wyjaśnił.

2) Kwestia fabularna - zapomniałem dodać, ale te szlaczki krwi ciągną się dalej przez tunel i ten zawał (tak podejrzewacie). Żaden z nich nie dociera do pomieszczenia :)

3) Dromader nie dawno napisał na PW, że odchodzi. Niemniej publicznie zachęcam cię do zostania, bo ta sesja na tryb błyskawiczny nie przechodzi, ale trzymać wbrew woli nie zamierzam ^^ Oprócz tego zastanawiał się co z proudem zrobić, bo takie NPCowanie w nieskończoność niezbyt mi się uśmiecha. Jeszcze trochę poczekam na odezwę i znak życia, ale potem... sayonara :P

Chyba tyle. Pewnie przypomni mi się po fakcie, ale nic to... :P

W razie wątpliwości walcie tutaj.

[uPDATE] Zamiast trzy pięć nowych umiejek.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poniżej plan rozwojowy Tylera, problem w tym że rozdałem nie 5 a 6 pkt. umiejętności. Dlaczego? Nie dlatego iż uważam że należy mi się więcej po prostu za nic nie wychodziła mi piramidka przy 5 pkt., nawet pomimo 5 nowych umiejek na 1 poziomie. Zawsze wychodziło na to że trzeba i tak wykupić jeszcze 1 umiejke na 1 lvl. Stąd moja rozpiska. To tylko propozycja,jeśli MG nie wyraża na nią zgody to postaram się jak najszybciej ją przerobić.

Sposoby dodawania i nowe umiejki:

5 - Zręczność/Zwinność

4 - Strzelectwo

4 - Kondycja/ Wytrzymałość

3 - Percepcja (zmysły/spostrzegawczość) - 3+1=4

3 - Materiały Wybuchowe (w tym miny, granaty, bomby, zakladanie pułapek itp.)

3 - Walka wręcz (krav maga jak i zabawa z nożem czy inną bronią białą)

1 - Perswazja - 1(nowa umiejka) +2=3

2 - Elektronik - 2+1=3

2 - Taktyk/Dowódca

2 - Odporność psychiczna

2 - Pływanie/bieganie długodystansowe (nie wiem czy nie zalicza się pod kondycję/wytrzymałość)

1 - Siła - 1(nowa umiejka)+1=2

1 - Skradanie/ciche poruszanie - 1+1=2

1 - Otwieranie zamków/włamywanie się

1 - Naprawa (np. samochodu, motocykla, kosiarki itp.)

1 - Gotowanie

1 - Orientacja w terenie

1 - Wspinaczka (nowa umiejka)

1 - Opatrywanie ran (nowa umiejka)

1 - Survival (nowa umiejka)

Ostateczny wynik:

5 - Zręczność/Zwinność

4 - Strzelectwo

4 - Kondycja/ Wytrzymałość

3 - Percepcja (zmysły/spostrzegawczość)

3 - Materiały Wybuchowe (w tym miny, granaty, bomby, zakladanie pułapek itp.)

3 - Walka wręcz (krav maga jak i zabawa z nożem czy inną bronią białą)

3 - Siła

2 - Elektronik

2 - Taktyk/Dowódca

2 - Odporność psychiczna

2 - Pływanie/bieganie długodystansowe (nie wiem czy nie zalicza się pod kondycję/wytrzymałość)

2 - Skradanie/ciche poruszanie

2 - Perswazja

1 - Otwieranie zamków/włamywanie się

1 - Naprawa (np. samochodu, motocykla, kosiarki itp.)

1 - Gotowanie

1 - Orientacja w terenie

1 - Wspinaczka (nowa umiejka)

1 - Opatrywanie ran

1 - Survival

Stuny i aspekty postaram się dodać jutro.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.


  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...