Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

TyRaNoX

Najlepszy a najgorszy system walki

Polecane posty

Do najlepszych systemów walki z pewnością zalicza się FreeFlow z Batmana - świetny, innowacyjny i dynamiczny system. Bardzo przyjemnie wykonuje się kombosy, a nie wymaga to wielkiego zaangażowania, bo wystarczy klikać tylko PPM i LPM.

Dalej Dragon Age: Początek. Podobała mi się walka w tej grze - prosta i przejrzysta, a można uzyskać ciekawe efekty z zastosowania różnych kombosów. Szczególnie przy magii.

System walki z Asasyna.. owszem, był dobry, lecz to atakowanie przez tylko jednego przeciwnika na raz, trochę irytowało.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

NAJLEPSZY:

1. Assassin's Creed (seria) -> Walki są fenomenalne, i szczerze wątpię, by w najbliższym czasie, jakaś gra wywołała u mnie tyle "pozytywnych emocji co AC...

2. Gothic 2 -> Z całej serii najbardziej mnie użekł (ale przecież o walce tu mowa), mało skomplikowana, wystarczyło klikać myszką a WSAD'em wybierać kierunek, proste i przyjemne siekanie przeciwników...

NAJGORSZY:

1. FIFA -> pamiętam czasy World Cup 98, gdzie czmychając w stronę brmkaża, klikało się "Q" i po chwili oglądaliśmy mecz od lini autowej... Gdzie podziały się te wspomnienia? Nie wiem jak w PES, ale w FIFA'ie się z czymś takim nie spotkałem ;(

2. A tak na serio -> to chyba wszystkie gry z gatunku H'n'S, gdzie każdy cios polega na machaniu mieczem dosłownie w tym samym kierunku i w ten sam monotonny sposób. Nie zapomnę mojego MAGA (Sacred), kiedy to wrzuciłem mu w ekwipunek sword + shield -> zestaw zabójczy, aczkolwiek tak samo widowiskowy jak jazda po lini prostej przez 100km z prędkością 20km/h...

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najlepsze:

-pod względem efektowności system VATS w Fallout 3 jest 'pikny' :tongue:

-Wiedzmin-prosty i bardzo fajny system walki

Najgorsze-

-Assasin Creed-mimo,że uważam te gre za świetną to system walki jest tak 'wymagający',że mozna walczyc i jeść :dry:

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To moim zdaniem najgorszy jest w Baldurze. Może jestem ignorantem, ale dla mnie to było wybranie wroga i modlenie się po cichu "może w niego trafi", bo też celność moi wojacy mieli niebotyczną. Trafiali może raz na 10 ciosów, no ale to był sam początek gry, dłużej nie zdzierżyłem.

Najbardziej mi leżał ten w Falloucie, ogólnie lubię walkę turową. Mogę się zastanowić nad kolejnym posunięciem i jeszcze zrobić sobie kanapkę między turami.

Wizardry 8 tez ma w sumie fajny system, ale tylko z odpowiednim modem, bo bez niego to można czekać do usr... śmierci zanim wszyscy wrogowie i NPC się przesuną, nawet na maksymalnej szybkości.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najlepsze:

- GunZ: The Duel :)

- Dofus

- Street Fighter IV

- Fallout (1,2)

- DiRt 2 (Pierwszy raz tak dobrze mi się jeździło na strzałkach! :D)

Najgorsze:

- Tibia

- Assasins Creed (1,2) Cała walka opiera się na kontr-atakach i bez problemu można "wysolować" 1vs20

- CS 1.6 ( 0 fizyki strzałów)

Wiedźmina nie kwalifikuję do żadnego z tych kategorii.. bo system mi się nie podobał w stosunku do innych gier, ale bardzo się podobał w stosunku do innych erpegów :)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najlepsze

-Atlantica Online, walki po prostu niemal jak w Final Fantasy, uwielbiam takie turowe potyczki!

-Mass Effect, chowasz się za ścianą i strzelasz, fajny system, trochę jak w Gears of War.

-Wiedźmin, lubię jak Geralt atakuje wrogów lawiną ciosów, padają jak muchy :happy:

-Star Wars: TFU, co tu wyjaśniać, moc jest tu potężna, uwielbiam roztrzaskać szturmowców o wieżę strażniczą na Kashyyk.

-Assassin's Creed, cóż kontrataki są fajne, ale bardziej podobały mi się uniki i łamanie obrony wroga.

Najgorsze

-Gothic, animacje ataków są sztywne, zupełnie jakby wojownicy byli robotami a nie ludźmi.

-Free Realms, naciśnij 1 by machnąć młotem, potem znowu 1, by zadać więcej ciosów, a na koniec naciśnij 2, by doprawić wroga skillem... jeny, myślałem, że padnę z nudów.

-Mirror's Edge, od razu widać, że ten tytuł jest nastawiony na ucieczkę, a nie walkę. Faith wali wyłącznie pięściami (gdy stoi), a tylko kopie, gdy skacze lub robi wślizg.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najlepszy system walki:

- Devil May Cry 1,3 i 4(w 2 nie grałem)

- God of War 1 i 2

- Gothic 1 i 2

- Wiedźmin

- Batman: Arkham Asylum

Nojgorszy system walki:

- Enclave

- Gothic 3

- Risen

- WoW

- Two Worlds

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najlepszy:

1. Severance: Blade of Darkness

2. Rune

3. Die by the Sword

4. Dark Messiah of Might and Magic

5. Batman: Arkham Asylum

Najgorszy:

1. Gothic III (zbytnio uproszczony)

2. Enclave

3. Spider-man 2

4. Prince of Persia

5. Assassin's Creed

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dark Messiah of Might and Magic- nigdzie nie znajdę lepszego symulatora walki, Betheseda powinna się od tej gry uczyć.

Morrowind- może nie najgorszy ale bardzo irytuje tu strzelanie, szczególnie gdy nie ma się dobrze rozwiniętych umiejętności.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najgorszy według mnie miał TES III: Morrowind. Praktycnie tylko jedna beznadziejna animacja uderzenia i taka sama do każdego rodzaju broni (jedynie magia dawała radę). Chociaż pomimo tego gra i tak potrafiła wciągnąć.

Najlepszy natomiast imo ma najnowszy Batman. Chociaż grałem jedynie w demo, naprawdę mi się spodobał i przymierzam się do zakupu pełnej wersji. :)

Pozdrawiam.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najlepszy system jest wg. mnie w Oblivionie. Specjalnie latałem sobie po jaskiniach, aleyid'zkich ruinach, fortach tylko po to, żeby sobie powalczyć.

Za to nie podoba mi sie walka w risenie, blokujesz ciosy przeciwnika żeby zaatakowac, po czym wróg zanim go uderzysz wali kombo i po tobie, nie pasowało mi to.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Według mnie najlepszy system walki był a Assassin's Creed II (na konsoli oczywiście), szczególnie podobała mi się walka na pięści o z krótkim mieczem :D

Natomiast najgorszy... w Gothic'u 3, jak dla mnie system walki był straszny, żadnych nowych ciosów po podwyższeniu umiejętności walki ani nic : P

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja powiem inaczej - nie cierpię skomplikowanego systemu walki :D Nie cierpię gdy gra wymaga ode mnie obczajenia piętnastu klawiszy i setek kombosów, które pozwolą mi wygrać z zaawansowanymi przeciwnikami :P Czyli mówiąc wprost - gier hard to master. Nie twierdzę, że za walkę ma odpowiadać jeden klawisz, ale przesadne skomplikowanie bardzo utrudnia mi sprawę... czerpania radości z gry.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobry system walki? Hmm... w wielu produkcjach taki jest. Dark Messiah of M&M, Oblivion, Wiedźmin. Było ich wiele i bardzo mi się podobały.

Najgorszy? Ostatnio odpaliłem Morrowind i prawie cholery dostałem. Czy tam w ogóle istnieje coś takiego jak blok? Nie doszukałem się... Dalej - Gothic 3. W sumie walka polegała na "zaklikaniu" przeciwników. W Assassin's Creed walka była ładna pod względem wizualnym, ale irytowało to, że pod koniec kładło się podbiegających pojedynczo przeciwników tym samym sposobem - kontrą...

To tez tylko część z nich :)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

NAJLEPSZY:

Collapse : Devastated world ( zapewne mało kto o niej słyszał )

SW:KotOR 1 i 2

seria DMC (1,2,3,4)

Watchmen: part 1i 2

NAJGORSZY

Wiedzmin ( za powolny i trudny do całkowitego opanowania)

wiekszosc mmo rpg ( czyli buffnij sie ,zaznacz cel i niech sie dzieje co sie ma dziać)

niektóre h'n's [ np loki sacred 1 i 2( w jedynce jeszcze ujdzie )]

:rozpacz: za długo siedze przy kompie

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach



  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...