MieszkoS Napisano Grudzień 22, 2008 Zgłoś Share Napisano Grudzień 22, 2008 Moze juz ktos o to pytal, nie wiem, za leniwy jestem, by czytac 88 stron : ) . Dopiero zainstalowalem morrowinda i nie wiem co robic... Co na poczatku robic? Isc expic na potworach, wykonywac questy czy zajmowac sie handlem itp.? Gram człowiekiem wojownikiem. Pozdro Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Exclusive Napisano Grudzień 22, 2008 Zgłoś Share Napisano Grudzień 22, 2008 Co chcesz. Potworki znajdziesz albo bardzo łatwe, albo wymagające. Ja radzę wykonywać questy, dzięki temu dodatkowo będziesz zdobywał doświadczenie i za questy i za ubite potworki. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MieszkoS Napisano Grudzień 22, 2008 Zgłoś Share Napisano Grudzień 22, 2008 @UP Dzięki, mam jeszcze jedno pytanie. Gra po około 10-20minutach wywala mi blad "Nie wysylaj". Mozna jakos to poprawic? Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paguł Napisano Grudzień 22, 2008 Zgłoś Share Napisano Grudzień 22, 2008 Ja tam radzę handlować. Znaczy się, kraść wszystko, co ma wartość trzy razy większą niż masę, a za zdobytą kasę nauczyć się co nieco walczyć. Po kilkunastu minutach można szaleć z zadaniami. Aha- sprzedać TYLKO u kupca w Calderze, w posiadłości... ehm... Ghorak chyba. W każdym bądź razie- mieszkańcy to orkowie, tylko kupiec to taki mały stworek, nie pamiętam nazwy. Kupiec skupuje towary po 100% ceny. Bez względu na umiejętności gracza. Na ten błąd odsyłam na Adamantytową Wieżę. Ew. od razu radzę zapewnić grze więcej wolnego RAMu. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AveKaja Napisano Grudzień 22, 2008 Zgłoś Share Napisano Grudzień 22, 2008 Gościu nazywa się Pełzacz i jest Młokosem, więc raczej łatwo będzie go rozpoznać. Ale nie zmienia to faktu że łatwo jest dzięki temu zarobić. Jak masz odpowiednio dużo siły, możesz chodzić po daedrycznych ruinach i wtedy je rozkradać, lecz trzeba mieć dobrą postać, jednak trud się opłaca(Ja wychodzę czasami o 15 tyś. bogatszy) i wtedy też możesz wykorzystać tą kasę na ćwiczenia. (Mógłby mi ktoś w końcu pomóc z moimi poprzednimi problemami, nadal nie mogę ich rozwiązać.) Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomwac Napisano Styczeń 9, 2009 Zgłoś Share Napisano Styczeń 9, 2009 A ja mam taki problem, wieszczka w obozie Urszilaku nie chce ze mną handlować, mówi mi że mam Skoome i mam się jej pozbyć, no mialem jakąś fajke wywaliłem ja, ale dalej się jej nie podoba i mi mówi "pozbądź się skoomy" Co to ma być??? Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mateusz(stefan) Napisano Styczeń 9, 2009 Zgłoś Share Napisano Styczeń 9, 2009 Pozbądź się skoomy i księżycowego cukru jeśli posiadasz go w ekwipunku. By móc handlować nie możesz mieć w nim żadnej sztuki. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomwac Napisano Styczeń 9, 2009 Zgłoś Share Napisano Styczeń 9, 2009 No dzięki, teraz jest wporzadku Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lair Napisano Styczeń 18, 2009 Zgłoś Share Napisano Styczeń 18, 2009 Mam problem, otóż w gildii wojowników dostałem zadanie skradzenia księgi szyfrów gildii złodziei (w której jestem mistrzem) i nie wiem co zrobić. Nie zostane wyrzucony czy coś ? A jeśli chodzi o najbogatszego kupca jest nim... krab błotny!!! Ma 10000 gotówki a mieszka na południu mapy pod ruinami... emm... nie pamiętam nazwy... A mam takie pytanko zna ktoś może jakieś POLSKIE mody powtarzam POLSKIE które pozwalają dołączyć do wszystkich trzech rodów ?? Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomwac Napisano Styczeń 18, 2009 Zgłoś Share Napisano Styczeń 18, 2009 A więc ja byłem w gildii złodzieji i dostałem misje ukradnięcia księgi dla wojowników. DObrze że wziąłeś tą misję po przystąpieniu do złodziejów bo później nie można do niej dołączyć. JA poprostu podszedłem do tej babki co ma księge, próbowałem okraść ją z tej księgi, nie udało się, zrobiła się bójka, zabiłem ją. Złodzieje obrazili się, ale za jakąś opłatą, dosyć duża pozwolili mi przystąpić spowrotem bez konsekwencji , Ale zanim rozwalisz tą babkę radzę zgreomadzić duuuuzooo pieniędzy, bo jak ją zabijesz będziesz poszukiwany listem, i musisz mieć kase a) na powrót do gildii złodzieji, pogadaj z tym kotem co im dowodzi ib) na zapłacenie za czyste konto u tego gostka z gildii żeby nie ścigali cię stra.żnicy (można też zapłacić u nich ale to kosztuje dwa razy więcej) Gdzieś 1500 zeta mieć musisz. JA tak zrobiłem, może jest inny sposób, ale ja rzadko korzystam z poradnika. I uważaj żeby nie zabić innych członków gildii, do bójki sprowokuj tylko ją!!! Aha tej babki nie da się namówić do dobrowolnego oddania księgi, nie da rady jak jesteś w gildii złodziej... Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcinaa Napisano Styczeń 19, 2009 Zgłoś Share Napisano Styczeń 19, 2009 gdzie znaleźć klucz do zbroi nevara? Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
NaToll Napisano Luty 1, 2009 Zgłoś Share Napisano Luty 1, 2009 Postanowiłem wreszcie zagłębić się w Morrowinda i mam pewne pytanie. Rzadko trafiam przeciwników w walce. W co trzeba inwestować najmocniej, żeby trafiać coraz częściej w walce toporem/mieczem etc? Zwinność, siła i broń którą walczę, czy powinienem też wybrać sobie CELNOŚĆ jako umiejętność główną? Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Althorion Napisano Luty 1, 2009 Zgłoś Share Napisano Luty 1, 2009 Celność (raczem ze zręcznością) odpowiada za broń strzelecką. Za trafienie w walce wręcz - siła z odp. rodzajem broni. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
NaToll Napisano Luty 1, 2009 Zgłoś Share Napisano Luty 1, 2009 Zwinność nie ma nic do rzeczy? Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Eagle Napisano Luty 1, 2009 Zgłoś Share Napisano Luty 1, 2009 Hm, jak grałem w Morrowinda to nigdy szczególnie nie miałem problemów z trafieniem przeciwnika. Zwinność z tego co pamiętam zwiększa celność ciosów, co też potwierdza Adamantytowa Wieża Siła, Althorion, raczej zwiększa zadawane obrażenia, niż ich celność. Natomiast celność rzeczywiście, wpływa na bronie długodystansowe, takie jak łuki, kusze, gwiazdki... Więc osobiście polecałbym w tym kierunku rozwijać zwinność, siłę i wybrany rodzaj broni (możesz też zawsze przy kolejnych levelach dorzucać punkty do szczęścia, ale ono aż tak wielkiego znaczenia nie ma). Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
NaToll Napisano Luty 1, 2009 Zgłoś Share Napisano Luty 1, 2009 Zrobiłem sobie Orka (siła, zwinność i topory) i jest dobrze. Muszę tylko pamiętać, żeby przed trudniejszymi walkami odpoczywać. Dzięki Wam. ;P Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RafalKazik Napisano Luty 1, 2009 Zgłoś Share Napisano Luty 1, 2009 Mam problem, otóż w gildii wojowników dostałem zadanie skradzenia księgi szyfrów gildii złodziei (w której jestem mistrzem) i nie wiem co zrobić. Nie zostane wyrzucony czy coś ? A jeśli chodzi o najbogatszego kupca jest nim... krab błotny!!! Ma 10000 gotówki a mieszka na południu mapy pod ruinami... emm... nie pamiętam nazwy... A mam takie pytanko zna ktoś może jakieś POLSKIE mody powtarzam POLSKIE które pozwalają dołączyć do wszystkich trzech rodów ?? Sposób tomwaca mimo, że siłowy, jest dobry, ale jeśli nie chcesz mieć konsekwencji prawnych można tą kobitkę sprowokować zniewagami (jeśli masz wysoką umiejętność Retoryka) albo jakąś miksturą ("Mikstura sprowokowania humanoida" , bodajże) . Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lair Napisano Luty 2, 2009 Zgłoś Share Napisano Luty 2, 2009 Już po problemie. Zapomniałem że zrobiłem zadanie dla gildii złodziei a konkretnie Dżentelmena Jima Steycyego które owo zadanie z księgom szyfrów anuluje. A jeśli chodzi o trafianie w przeciwnika to zależy od zręczności i stopnia wytrenowania w danym rodzaju broni. A i jeżeli chcecie zrobić dobrą postać nigdy nie bierzcie do umiejętności głównych ani dodatkowych (czyli tych które dają punkty do awansu) tych umiejętności w których chcecie się specjalizować np. postać nastawiona na złodziejstwo czyli: krótkie ostrze, skradanie się, zabezpieczenia, te umiejętności idą do pobocznych. Dzięki temu można uniknąć dużego levela ze zbyt słabymi umiejętnościami i zbyt silnymi przeciwnikami do pokonania. Parę razy już zamiast stworzyć świetnego wojownika wychodziła mi melepeta niezdolna w niczym i we wszystkim XD Ponawiam pytanie: POLSKIE mody pozwalające dołączyć do wszystkich wielkich rodów. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hackerboss Napisano Marzec 3, 2009 Zgłoś Share Napisano Marzec 3, 2009 Ja mam pytanie co do nekromancji. Czy istnieje coś takiego w Morrowindzie? Chodzi mi o babranie się w ciałach i takie tam. Czy nekromancja ogranicza sie tylko do zaklęć w stylu "przyzwanie szkieleta na 30 sekund"? Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Olimp Bathory Napisano Marzec 3, 2009 Zgłoś Share Napisano Marzec 3, 2009 Ja mam pytanie co do nekromancji. Czy istnieje coś takiego w Morrowindzie? Chodzi mi o babranie się w ciałach i takie tam. Czy nekromancja ogranicza sie tylko do zaklęć w stylu "przyzwanie szkieleta na 30 sekund"? Nie można się babrać niestety. Jedyne co możesz poza przywołaniem szkieletu albo wysysaniem życia to robić miksutruki z maczki kostnej i mięsa... Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GodKingXerxes Napisano Marzec 3, 2009 Zgłoś Share Napisano Marzec 3, 2009 Z tego co pamiętam to w Viveku jest koleś co się zwie po prostu nekromanta ale jest on bezużyteczny Szkoda że można się bawić jeno w pseudo nekromantę, przyzywając szkielety, truposze i takie tam. A może są do tegoś jakieś mody? Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bombaj Napisano Marzec 4, 2009 Zgłoś Share Napisano Marzec 4, 2009 Siła odpowiada za udźwig i obrażenia zadawane bronią białą Zwinność odpowiada za obrażenia bronią dystansową. i trafianie (wszystkimi rodzajami broni) Umiejętność celnoś - łatwość trafienia i obrażenia bronią dystansową Umiejętności typu długie ostrza, topory - obrażenia danym rodzajem broni i łatwość trafienia. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TorchedPlayer Napisano Marzec 8, 2009 Zgłoś Share Napisano Marzec 8, 2009 Mam problem, który prawdopodobnie został już omówiony, ale że jestem trochę leniwy nie chce mi się czytać 89 stron. Przechodząc do sedna: Jaka jest najlepsza kolejność przechodzenia gildii? Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Olimp Bathory Napisano Marzec 8, 2009 Zgłoś Share Napisano Marzec 8, 2009 Kolejność nie ma znaczenia, zależy tylko od Twojej postaci i jej umiejętności. Najlepiej zacząć od Gildi Magów i Wojowników. Zrób parę zadań i dołącz do Złodziei i od tych 3 gildii rób równocześnie. Tylko jak będziesz wykonywał zadania wojowników i złodziei to uważaj bo w jednym zadaniu ze sobą kolidują (łatwo się przekonasz które, sytuacje da się rozwiązać). Potem Kult Tamriel, Rody, Legion Cesarski, Morag Tong i na końcu Świątynia (bo wymaga najpierw złażenia całej mapy). Ale ogólnie to polecam dowolność. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mateusz(stefan) Napisano Marzec 8, 2009 Zgłoś Share Napisano Marzec 8, 2009 Kolejność nie ma znaczenia. Ważne jest to, by dołączyć na początku do gildii magów, złodziei i wojowników jak radził Olimp Bathory. Jeżeli nie zrobisz tego, a zaczniesz wykonywać zadania jednej z nich(dowiesz się której), to może okazać się, że nie będzie mógł dołączyć do innej gildii. Będąc już w niej, sprawa potoczy się inaczej i będziesz mógł wszystko, ładnie skończyć . Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polecane posty
Zarchiwizowany
Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.