Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość kabura

Legacy of Kain (seria)

Polecane posty

Elmias to raczej Ty jestes nierozgarniety .... chłopcze bo widzisz... sam sobie zaprzczyłeś... mowisz że jest 2 Kainów (pfff) to mogloby być tak że jakby sie Kain jeszcze raz cofnoł w czasie to Raziel by żył... dlatego też mowie że to jest głupie (a tak pozatym nieznam takiego słowa jak CZTEROWYMIAROWO)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie żyłby, bo gdyby uratował Raziela przed śmiercią to Raziel by żył w pszyszłości, więc Kai nie musiałby się cofać w czasie, żeby ratować raziela. Skoro nie cofnął się w czasie to nie ma raziela i się cofa, żeby go ratować... Z tego powodu powstaje paradoks, którego wynikiem jest anihilacja całego wszechświata. Żeby tak się nie stało potrzebne są 2 Reavery (nie Soul i Blood, tylko 2 egzemdlarze) Jest to też odpowiedź na pytanie: ,,dlaczego Kain musi walczyć z EG w przyszłości zamiast cofnąć się w przeszłośc i zabić go zanim narozrabiał" i ,,Dlaczego Kain musi teraz odnowić Nosgoth zamiast cofnąć się w czasie i przekonać siebie, żeby się poświęcić" Jak ktos chce to wytłumacze raz jeszcze na przykładfzie numer 3. Kain nie może się przkonać, żeby się poświęcić, gdyż jeżeli to zrobi to umże w przeszłości, więc w przyszłości nie będzie mógł się cofnąć w czasie i przekonać samego siebie.

EDIT:

Wyrażenie nie myhślisz 4 wymiarowo oznacza, że nie bierzesz pod uwagę skutków podróży w czasie. Przyład z Back to the Future: Jeżeli będziesz jechał przez niedokończony most w przeszłości i w czasie jazdy przeniesiesz się w przyszłośc to nie spadniesz, gdyż w pszyszłości most już zostanie ukończony.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

CraXxa- ja tylko dodam, że skoro kombinacje czasowe, na których m.in. polega LoK są bez sensu to po co w to grasz? Właśnie jedną z największych zalet tej gry jest zastanawianie się nad fabułą i dochodzenie jej logiczności. Bo jest logiczna- każdy z bohaterów jest myślący i potrafi przewidzieć co się z nim może stać (no mniej więcej się orientuje) gdy przeniesie się w ten czy inny czas. A to że czasem gracz nie od razu rozumie nie oznacza że jest to bez sensu.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie żyłby, bo gdyby uratował Raziela przed śmiercią to Raziel by żył w pszyszłości, więc Kain nie musiałby się cofać w czasie, żeby ratować raziela. Skoro nie cofnął się w czasie to nie ma raziela i się cofa, żeby go ratować... Z tego powodu powstaje paradoks, którego wynikiem jest anihilacja całego wszechświata.
Kain przeciez niecofał sie w czasie żeby ratować Raziela... a skoro mowisz że gdyby sie cofnoł i go uratował to żyłby w przyszłości ? To jest błędem, nieżyłby w przyszłości tylko żyłby od momentu ocalenia. a pozatym jeśli by tak śmigali w czasie to mogli by zobaczyć samych siebie i Kain mógłby zabić siebie z przeszłości a potem sie poświęcić... ale to są tylko nasze domysły,wymysły. Zmieńmy już ten temat.
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kain przeciez niecofał sie w czasie żeby ratować Raziela... a skoro mowisz że gdyby sie cofnoł i go uratował to żyłby w przyszłości ? To jest błędem, nieżyłby w przyszłości tylko żyłby od momentu ocalenia.

>>>Żyłby od swoich narodzin. Skoro uratowaliśmy go przed śmiercią np: zabijając Elder Goda zanim Raziel wszedł w miecz to można założyć, że Raziel by dożył przyszłości, bo kto niby miałby go zabić. Jeżeli np: twój dziadek zachorował na nieuleczalną chorobę i zmarł, ale cofniesz się w czasie za 10 lat kiedy już będzie lekarstwo do przeszłości i go uratujesz do prawdopodobnie po powrocie do przyszłści spotkasz swojego dziadka żywego.

a pozatym jeśli by tak śmigali w czasie to mogli by zobaczyć samych siebie i Kain mógłby zabić siebie z przeszłości a potem sie poświęcić... ale to są tylko nasze domysły,wymysły. Zmieńmy już ten temat.

>>>Nie do końca. Wyjaśnienie poniżej.

Wyjaśnię ci to na dwóch najprostrzych przykładach paradoksu.

1.Cofasz się w czasie i zabijasz samego siebie. Skoro zginąłeś w przeszłości zabity przez samego siebie to nie mogłeś się cofnąć w czasie i zabić samego siebie. Bo jedna rzecz na raz stała się i nie stała się. Paradoks.

2.Twoja żona wpada pod samochód. Cofasz się w czasie i ją ratujesz. Skoro ją uratowałeś w przeszłości to znaczy, że ona nie zginęła, więc w przyszłości nie było potrzeby na cofanie się w czasie i ratowanie jej. Paradoks, bo z jednej strony cofnąłeś, a z drugiej nie miałeś po co.

W Legacy of Kain przed takim czymś zapobiec mogą tylko 2 Reavery dzięki czemu np: Raziel mógł się zabić w przeszłości nie zmieniając zbytnio biegu czasu (i tak wyszło na to samo), zaś Kain mógł zabić młodego Nemezisa i nie spowodować paradoksu (a paradoks powinien wystąpić, bo skoro Nemezis zginął to Kain w przyszłości nie maił się po co cofać w czasie).

Teoretycznie jednak skoro obaj Kainowi byliby uzbrojeni w Reavery to Kain mógłby zabić samego siebie w przeszłości i wrócić do odnowionego Nosgoth w przyszłości. Sęk w tym, że nei wiadomo jak Reaver działa w sytuacji zabicia samego siebie, bo stało się tak tylko w przypadku Raziela, a to nie miało wpływu, bo i tak czas się wyprostował i Raziel został wskrzeszony. Ale skoro Kain zabiłby samego siebie po wskrzeszeniu to są 2 możliwości:

a)Kain żyłby mimo zabicia samego siebie i hasałby sobie po donowionym Nosgoth

b)Kain zabiły siebie w przyszłości i zniknął, ale Nosgoth działałoby normalnie i wszechświat by nie eksplodował

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teoretycznie rzecz biorąc masz racje co do tego paradoxu, ale jeśli by tak to brali pod uwage we wszystkich tego typu grach i filmach, to to woguler niemiałoby sensu wiec to omijają i myśle że tak samo jest w defiance. np. Skoro Raziel zabił siebie (człowieka) to niemógł zostać wampirem...zniknołby.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W LoK, żeby zostać wampirem trzeba wpierw być zabitym. Mortanius wpierw zabił Kaina, później go 'wskrzesił' jako wampira; Raziel (jak się okazuje) wybił sześciu najwybitniejszych sarafańczyków, a Kain później zbeszcześcił ich krypty i zrobił sobie z nich wampirzych poruczników.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm... co za rozmowy. jesyem jak najbardziej za zmianą tematu. Bo na razie to polega jedynie na tym "ja jestem mądrzejszy, ja wiem lepiej/ ja znam lepiej LoK i to ja jestem PRAWDZIWYM fanem, bo ja WIEM" ech... Może pogoda to trochę hardcorowa zmiana, ale sugeruję zejście z nieustannych kłótni.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

LiDiabloku, ja się nie kłócę, jak tylko piszę to, co wiem i konfrontuję to z tym, co wie ktoś inny. Jeśli ja jestem w 100% pewien tego, co pisze, to ostaję przy swoim. A że w LoK mało jest rzeczy, których nie wiem.. 8) :lol: :D

Taaak, wieem, zaraz pewnie któryś z moderatorów się doczepi, że się mądrzę.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Elmias- mało rzeczy których nie wiesz o LoK ?? No to mały quizik espeszjali for ju :D :

1.Podaj rodzaje sarafanów w BO2.

2. Wymień zbroje i bronie jakie może mieć Kain w BO1

3. (pytanie z pewnego forum :) ) ozdoby z jakiej cywilizacji przypomina Nexus stone ??

4. Jak nazywały się trzy włócznie , z Vorador's mansion które musiał zdobyć Raziel?

8)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I jeszcze Blood Drinker.

Ozdoba przypomina bodajże egipskiego skarabeusza. Jeśli o to chodzi.

Zwykły, zwykły z glyphem, ciężki, ciężki z glyphem i Lord Sarafan. Wystarczy na tyle szczegółowo?

Zbroje:

Iron, Bone, Chaos, Flesh i Wraith.

Bronie:

Iron sword, Spiked mace, The Axes (dwa, żeby nie było), Flame sword i przecudny (acz dziwnie wtedy wyglądający) Soul Reaver.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem, byli też tacy jakby nierozgarnięci z dzielnicy bodajże przemysłowej, ale ich nie liczę, bo nie wyglądali na regularną armię nowego sarafanu.

A cięzki jako ten, że taki duuży był z toporem sięgającym do pasa Kainowi 8)

Strrrasznie lubiłem ich siepać. Padali jak dzieci, a broń mieli fajną.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach



  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...