Skocz do zawartości

Diablo (seria)


Gość kabura

Polecane posty

Jedyną "nową" sensowną klasą byłby Palek z atrybutem siły. Inne atrybuty mają już po 2 herosów i tylko Barbacjusz został sam jak palec.

Co to farmienia - wysokie MP czyli od 5 wzwyż to na chwile obecną tylko CM Czarka i WW Barb. Nic innego.

Jasne - można grać wszystkimi klasami ale granie a farmienie to 2 różne opcje.

I w końcu czekam na jakiś Endless Dungeon <sado maso> ^^.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obecnie chyba więcej sensu ma siedzenie na AH i przeglądanie itemków (przede wszystkim biżuterii oraz rękawic) - by kupić tanio i sprzedać drogo - niż farmienie śmieci.

Dla mnie to bez sensu... wtedy mamy nie Diablo ale jakąś gry ekonomiczną...

Co to farmienia - wysokie MP czyli od 5 wzwyż to na chwile obecną tylko CM Czarka i WW Barb. Nic innego.

Jasne - można grać wszystkimi klasami ale granie a farmienie to 2 różne opcje.

Mnich sobie radę daje też, jak jest odpowiednio doposażony... oczywiście nie bedzie to takie tempo jak u barba, ale temu to i nawet CM Wizz nie dorówna :)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Opiszę wam sytuację, która przydarzyła mi się kilka dni temu. W związku z dobiciem do poziomu "Inferno" postanowiłem poszukać sobie jakiejś gry publicznej i pofarmić w nadziei na lepszy loot (lepsze jutro?). Wybrałem Akt I i pierwszy quest. Gra rzuciła mnie do jakiejś grupy międzynarodowych randomów. Zaczęliśmy biegać, kosić demony i ogólnie czerpać przyjemność z bezmyślnego rozsmarowywania piekielnej hołoty po ścianach / ziemi / whatever. Będąc już w Katedrze Leoryka natrafiłem na te słynne grzybki, które są niezbędne do otwarcia sekretnego portalu do Kucykowa. Cóż, podniosłem i wyrzuciłem (jak wiemy jest to rzecz zaliczająca się do legendarnych), aby zobaczyć, czy rzeczywiście przedmiot przypisany do konta jest do odebrania przez innego gracza. Nie jest. Ale nie to jest najciekawsze w tej historii. Ten charakterystyczny brzdęk połączony z brązowym promieniem do nieba tak sprowokował jednego członka drużyny, że zaczął po kolej wyrzucać wszystkie legendy, jakie miał na sobie i w plecaku. Było tego naprawdę sporo, w tym takie perełki, jak "Wola Chantodoo", "Ostrogi Blackthorna" (sztuk 2), albo "Rzecz Z Otchłani" :trollface: . Na moje pytanie zadane w czacie, o treści: "Zwariowałeś?", tylko się uśmiechnął, jakby chciał dać reszcie do zrozumienia: "Bierzcie i cieszcie się z tego wszyscy".

Morał z tego jest taki, że ta gra nawet po spędzeniu w niej ponad 350 godzin nadal potrafi człowieka mile zaskoczyć (choć akurat w tym przypadku Blizzard Entertainment nie miał w to zbyt wielkiego wkładu) i nadal daje sporo frajdy.

Teraz kolejnym celem do osiągnięcia jest dobicie moim Demon Hunterem do 100. poziomu mistrzowskiego. A to oznacza wiele demonów do wybicia. Tysiące, a raczej setki tysięcy... Co ja gadam? Miliony...

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zobaczymy czy dotrwasz w ogóle :P

A pewnie to były takie same śmieci jak te żółte ode mnie :P Dla mnie smieci - dla Ciebie wartościowy loot.

I weź w końcu wyciągnij ten teń zółty klejnot z hełmu bo te 27% MFa i tak Ci nic nie da :P Tylko i wyłącznie czewony/fioletowy.

@RoZy

No nie wiem :P Z racji tego, ze itemy na Mnicha to także itemy na DH to może być problem z normalną ceną niektórych :P Np. ring Natki ^^

Edytowano przez dark elvis
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I weź w końcu wyciągnij ten teń zółty klejnot z hełmu bo te 27% MFa i tak Ci nic nie da tongue_prosty.gif

No, nie wiem, czy tak nic nie da, bo wczoraj "dropnęły" mi 2 legendy w odstępie jednej godziny. Jeszcze tak nigdy nie miałem :trollface: .

Tak, czy siak jesteś już chyba 10-tą osobą, która mi mówi o wyciągnięciu tego topazu z hełmu. Chyba jednak będę musiał to kiedyś zrobić ;) .

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedyną "nową" sensowną klasą byłby Palek z atrybutem siły. Inne atrybuty mają już po 2 herosów i tylko Barbacjusz został sam jak palec.

Uważam podobnie. Aktualnie tylko barb jest oparty na atrybucie siły. Tylko jaką nową klasę można wprowadzić?

Wojownik/Rycerz/Paladyn/Templariusz... Paladyn mógłby łączyć walkę dwuręcznym orężem + jakieś umiejętności leczące itd. Problem w tym, żeby była to klasa rzeczywiście odrębna od barba i mnicha. Wyrównałoby to dysproporcję klas walczących w zwarciu z tymi dystansowymi

Po dodatku oczekuję wprowadzenia trzeciego rzemieślnika. Ja miałbym propozycję coś na kształt zielarza/alchemika. Nasz bohater zbierałby zioła, składniki alchemiczne itp. Przygotowane przez niego mikstury/eliksiry poprawiałyby czasowo (lub na stałe, ale wymagałoby to dużego wysiłku/kosztów z naszej strony) nasze atrybuty, lub skorzystać z pomysłu wiedźmina i wprowadzić osełki do ostrzenia broni, smary, magiczne proszki.

Edytowano przez Doskias
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pałki nie będzie, zakon zakarum szlag trafił po Diablo 2. Prawdopodobnie to będzie druid albo coś w tym rodzaju, coś z naturą.

Wojownika mamy - jest nim barb. Również uważam, że to będzie coś na silę ale dalej - może jakiś typowy druid jako bardziej dziki i pierwotny rodzaj magi.

Nowy rzemieślnik to będzie wróżka (?). Była zapowiedziana jeszcze przed premierą i tuż przed nią ja wywalili do dodatku. Spotykamy ją w leżu królowej Arachnidów.

@down

Nie - możliwe jest jedynie dropienie tych kwadratowych.

Edytowano przez aliven
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mówisz o Karynie? Niby jest wróżką, ale w życiu bym nie przypuszczał, że ta postać będzie nieść swoją osobą jakieś głębsze treści. Pozostaje tylko pytanie, jakimi będzie się posługiwała składnikami rzemieślniczymi i co będzie z nich tworzyła?

A tak z innej beczki - czy jest możliwe, aby "dropnął" klejnot markizowy? Nie schemat, klejnot :) .

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wojownika mamy - jest nim barb. Również uważam, że to będzie coś na silę ale dalej - może jakiś typowy druid jako bardziej dziki i pierwotny rodzaj magi.

Może coś w stylu Berserkera z T2. Pewna wariacja na temat druida, ale nie jako maga, ale wojownika który opiera swoje ataki na sile natury i żywiołach. Z możliwością zmiany formy w zwierzęcą, z odpowiednim boostem do statów, w zależności od run. Tak, wiem, że się uparłem na tą zmianę kształtów, ale co poradzę że tego najbardziej mi w D3 brakuje :)

Mówisz o Karynie? Niby jest wróżką, ale w życiu bym nie przypuszczał, że ta postać będzie nieść swoją osobą jakieś głębsze treści. Pozostaje tylko pytanie, jakimi będzie się posługiwała składnikami rzemieślniczymi i co będzie z nich tworzyła?

"Fachowo" nazywało się to Mistyczka. Miała osobne materiały i mogła tworzyć laski i kostury (to zajęcie przejął kowal), jak i ulepszać już posiadane rzeczy. W ostatniej fazie przed jej usunięciem mogła dołożyć jeden magiczny, losowy stat do broni lub zbroi, ewentualnie dołożyć slota. Wcześniej jeszcze tworzyła zwoje identyfikacji i teleportu, ale z tego jak wiadomo wycofano się już wcześniej. Był o niej nawet osobny filmik, można znaleźć w sieci w relacjach z któregoś Blizzconu. Ja tam rzuce screena :)

http://i.imgur.com/U9SZu.jpg

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pałki nie będzie, zakon zakarum szlag trafił po Diablo 2. Prawdopodobnie to będzie druid albo coś w tym rodzaju, coś z naturą.

Zawsze mogą włozyć historię o adepcie-palku, który został wyrzucony/opuścił Zakon wcześniej bo coś mu się w nim nie podobało i teraz nagle ujawnia się (wow) bo naszła go chęć tępienia demonów.

Wytłumaczenie dziadowe ale jest ^^

Nowy rzemieślnik to będzie wróżka (?). Była zapowiedziana jeszcze przed premierą i tuż przed nią ja wywalili do dodatku. Spotykamy ją w leżu królowej Arachnidów.

A nie lepiej jakiś Alchemik, który z białych itemów robiłby żółte ? Gdzieś już to na oficjalnym forum D3 czytałem i większość była za tym pomysłem. W końcu będzie jakiś sens zbierania białych/niebieskich śmieci.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A tak z innej beczki - czy jest możliwe, aby "dropnął" klejnot markizowy? Nie schemat, klejnot smile_prosty.gif .

Nie ma mowy....nie dropnie Ci nic poza nieskazitelny sześcienny. Resztę trzeba sobie wykraftowac albo kupić (poza markizem który jest przypisany do konta) :)

"Fachowo" nazywało się to Mistyczka.

W ostatniej fazie przed jej usunięciem mogła dołożyć jeden magiczny, losowy stat do broni lub zbroi, ewentualnie dołożyć slota.

IMO to właśnie zrobią... poprawi to zdecydowanie crafting. Nowa klasa tez będzie i również uważam że jakaś z siłą. No i zostało jeszcze miejsce na 3 zakładki w skrzynce :)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A taki pomysł na stworzenie swego rodzaju "przebieralni" w mieście? Można byłoby kolekcjonować przedmioty z zestawów i na zasadzie takich zakładek przypisanych do danego zestawu. Po znalezieniu części zestawu, umieszczalibyśmy ją w odpowiednim polu. Przedmioty setowe nie zabierałyby miejsca w skrzynce, a w łatwy sposób uporządkowałoby to sprawę. Można dodać acziki za zebranie wszystkich zestawów i każdego z osobna, ale tylko jeśli dropniemy przedmiot, bo z ah, to byłoby za łatwe.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A nie lepiej jakiś Alchemik, który z białych itemów robiłby żółte ? Gdzieś już to na oficjalnym forum D3 czytałem i większość była za tym pomysłem. W końcu będzie jakiś sens zbierania białych/niebieskich śmieci.

Pomysł bardzo interesujący, dodatkowo taki rzemieślnik mógłby wytwarzać mikstury odpowiadające napotkanym w grze kapliczkom - szał, chyżość, oświecenie itp.

IMO to właśnie zrobią... poprawi to zdecydowanie crafting. Nowa klasa tez będzie i również uważam że jakaś z siłą. No i zostało jeszcze miejsce na 3 zakładki w skrzynce smile_prosty.gif

Ooo :) Mi też się serce kraje na widok tych ewidentnie brakujących zakładek w skrytce ;)

Co do nowej postaci, to również myślę, że będzie to ktoś na kształt Paladyna z Diablo II, aczkolwiek wielu fanom wspomnianej części gry na pewno spodobałby się powrót Nekromanty. W końcu Blizzard zapowiedział przecież zwiększenie zagęszczenia potworów w każdym z czterech Aktów (czy raczej na modłę Aktu III).

Również bym się nie zdziwił jakbym nową lokacją okazała się jakaś dżungla na wzór tej z okolic Kurast (Diablo II). W końcu mamy już Luth Golein i Kaldeum (mimo, że świat Sanktuarium oferuje całkowicie nowe miejscówki)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pomysł bardzo interesujący, dodatkowo taki rzemieślnik mógłby wytwarzać mikstury odpowiadające napotkanym w grze kapliczkom - szał, chyżość, oświecenie itp.

Mistyczka miała to robić. Miała tworzyć mikstury lecznicze na podobnej zasadzie jak tworzone są kamienie, tzn. z trzech słabszych tworzyć jeden lepszy. Poza tym mogła właśnie tworzyć mikstury z czasowymi premiami do atrybutów. Nie takimi jak z kapliczek, ale np. +60% CC przez godzinę. Szkoda że się z tego wycofali.

Co do nowej postaci, to również myślę, że będzie to ktoś na kształt Paladyna z Diablo II

Ja bym jednak wykreślił tego paladyna. Jest już templariusz, a funkcje paladyna przejął mnich, więc wątpię żeby tworzyli drugą, podobną klasę. Chyba że paladyna, ale nie jako świętego wojownika, ale zakutego w stal pancernika, z umiejętnościami wykorzystującymi głównie tarczę. Bo jakby nie patrzeć, po znerfieniu inferno mało kto w ogóle używa tarcz (tylko niektóre buildy), a skoro umiejętności DH można było oprzeć na kuszach i łukach, to dlaczego nowej postaci nie na tarczach.

Albo w ogóle Blizzard wszystkich strolluje i stworzy postać opartą na... witalności. Od tej statystkyki będzie pobierany bonus do obrażeń, a do rzucania umiejętności będą używane punkty życia. Jakiś Krwawy Berzerker czy coś. Ale mi się nudzi.... :P

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sumie blizz pewnie i tak zrobi coś czego się nie spodziewamy a jak już to zrobi to się to będzie wydawało oczywiste od początku :P

Skoro o nudzie - co byście powiedzieli na trójkę fetyszy? Jako jeden bohater ofc - Jeden Szamanek, jeden z dmuchawką a jeden z nożem i tarczką. W zależności na co go budujemy ten fetysz głównie walczy a reszta go wspomaga. Każdy fetysz miałby swój zestaw umiejętności i tak z wiodącego pigmeja byśmy brali 4 skille a z pozostałem dwójki po jednym skillu.

Przy okazji wprowadzono by również "profile" dla reszty klas - Czarka np Arcane, Frost, Control / Szaman - Summoner, Trutki, Spirit Realm. Barbarzyńca - Tank, Dwie Bronie, Dwuręczniak / Monk - Support, Battle, Light / DH - Kusznik/Łuicznik, Inżynierka, Cień.

Podoba się pomysł? :D

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i zostało jeszcze miejsce na 3 zakładki w skrzynce :)

Ta sprawa spędza mi sen z powiek. Już dawno zwróciłem na to uwagę, że nasza skrzynia pomieściłaby dokładnie 3 kolejne zakładeczki epickiego lootu, który zdobyliśmy na demonicznych wrogach. Jest to dla mnie bardzo ważne, bo wszystko mam zajęte i często muszę dokonywać bardzo ciężkich wyborów typu: "Co sprzedać, a co zostawić?".

Chyba poruszę ten problem na oficjalnym forum gry :trollface: .

Edytowano przez Wuwu1978
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Albo w ogóle Blizzard wszystkich strolluje i stworzy postać opartą na... witalności. Od tej statystkyki będzie pobierany bonus do obrażeń, a do rzucania umiejętności będą używane punkty życia. Jakiś Krwawy Berzerker czy coś. Ale mi się nudzi.... tongue_prosty.gif

Wampir!!! postać opierająca się na wysysaniu (kradzieży) życia :) Nie tylko nowa postać, ale i kupa nowych gratów pod taka zdolność.

Jest to dla mnie bardzo ważne, bo wszystko mam zajęte i często muszę dokonywać bardzo ciężkich wyborów typu: "Co sprzedać, a co zostawić?".

Hehe w pierwszej kolejności wywal/sprzedaj tego topaza z hełmu :trollface:

Z czystym sercem możesz wywalić większość żółtych przedmiotów jeśli takie trzymasz.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oj, ten topaz to wszystkim przeszkadza :) .

Z czystym sercem możesz wywalić większość żółtych przedmiotów jeśli takie trzymasz.

Żebym tylko żółte posiadał... Tam się znajdzie i kilka niebieskich :trollface: .

Ale rzeczywiście - uważam, że Blizzard w jednym z nadchodzących patchy powinien rozwiązać kwestię białego lub - o zgrozo - szarego złomu. Nikt (no..., prawie nikt) tego nie podnosi, a warto by było coś z tym fantem zrobić. Tak, jak ktoś powyżej zaproponował, aby nowy rzemieślnik (przykładowo: wróżka) mógł z nich wykonać gniazdo dla broni. Mogłoby to wyglądać mniej więcej tak: znosisz jej białe przedmioty, ona każdy z nich daje na przemiał, co daje jedną saszetkę, hmm... proszku. Po uzbieraniu 100 takich saszetek i zapłaceniu jej powiedzmy 10 000 sztuk złota wykonywałaby dla nas gniazdo w broni / pancerzu.

Chyba nie brzmi to głupio?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Głupio nie brzmi ale ten cały "proszek" musiałby by być przypisany do konta. Co więcej, jeżeli takowy byłby pozyskiwany z najgorszej kategorii sprzętu, czyli białych i szarych, to myślę, że mielibyśmy do czynienia z kolejnym precedensem - zalaniem AH tym szmelcem, bo oczywiście na 100% trafiłaby się cała rzesza leni patentowanych, którzy woleliby kupić biały sprzęt (czy Wy w ogóle słyszycie jak to brzmi? :P ) byleby jak najszybciej uskładać te 100 sztuk "proszku". Poza tym cena za gniazdo 10.000 wydaje się śmiesznie niska. Przecież obecnie gniazdo, szczególnie w broniach plasuje się w pierwszej trójce porządanych "właściwości". Chyba nie trzeba tłumaczyć jakie możliwości daje władowanie do byle szabelki promienistego-gwieździstego szmaragdu czy rubinu. Zatem cena za luksus "wykrafcenia" sobie "dziury" powinna być znacznie wyższa - myślę, że 10 000 000 byłoby optymalne. Zresztą powiedzmy sobie wprost - dla boterów żadna cena nie jest wyzwaniem...

Niemniej tworzenie socketów miałoby też i inne pozytywne następstwa: niewątpliwy spadek cen itemów z "fabrycznymi" socketami ;)

Heh... marzenia.

A może Kowal podnoszący DPS broni? ;)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystkie Wasze pomysły są naprawdę fajne. Ciekawe tylko jak długo przyjdzie nam czekać na pierwszy z dodatków do D3? Czy to kwestia tego roku (wątpie) czy dopiero 2014/15? Myślicie, że Blizz wyda kolekcjonerskie wersje tych dodatków? Do SC2 takie edycje są oczywiste, ale tutaj...

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale rzeczywiście - uważam, że Blizzard w jednym z nadchodzących patchy powinien rozwiązać kwestię białego lub - o zgrozo - szarego złomu. Nikt (no..., prawie nikt) tego nie podnosi, a warto by było coś z tym fantem zrobić.

Ale po co coś z tym robić? Biały złom jest białym złomem, występującym we wszystkich grach tego typu. Jeśli mielibyśmy podnosić wszystko, to trzeba by było wpadać co 5 minut do miasta żeby mielić itemy. Obecny system zbytu bardziej mi odpowiada, niebieskie idą na przemiał, żółte z reguły też, a legendy i sety do sprzedania (albo na siarkę, w 99% :P). Chyba bym się pociął jakbym jeszcze miał podnosić białe.

Jedyna rzecz jaką powinni zrobić panowie z blizzarda, to ograniczyć występowanie białych przedmiotów od 60 poziomu i na inferno. Albo w ogóle je zlikwidować, żeby wypadało rzadziej, ale tylko niebieskie, żółte i złote. No i oczywiście gemy/książki/mikstury.

Ciekawe tylko jak długo przyjdzie nam czekać na pierwszy z dodatków do D3?

Na pewno nie szybko. D3 wymaga jeszcze wielu szlifów i napraw, gdyby Blizz wydał, albo chociaż zapowiedział dodatek w takiej formie, w jakiej obecnie znajduje się gra to spora część graczy po prostu by ich wyśmiała. I o sprzedaży 12mln w jeden dzień mogliby pomarzyć. Poprawa systemu dropu, PvP, balans klas, większa customizacja. Za dużo rzeczy jest do zrobienia przed dodatkiem.

Myślicie, że Blizz wyda kolekcjonerskie wersje tych dodatków?

Oczywiście że wyda, to w końcu Blizzard. I na bank będzie standardowa zawartość, czyli ładne pudełko, płytka z grą, soundtrack, artbook i bonusy do WoW/SC2/D3. Bardziej mnie zastanawia, czyja gęba będzie zdobić okładkę dodatku :P

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Faktycznie na chwilę obecną gdybym stanął przed dylematem zakupu dodatku to raczej bym się długo nie zastanawiał. Mówiąc krótko - nie. Chyba, że jego cena wyniosłaby < 60zł.

Ostatnie logowanie do gry miało miejsce już jakiś czas temu. Jakoś nieszczególnie ciągnie mnie do gry.

Wizja wbicia kilku leveli (moja najbardziej napakowana postać ma bodajże 60 +18 lv) i farmienia kasy, żeby kupić coś na AH (bo przecież nawet nie liczę na sensowny drop) jakoś nieszczególnie do mnie przemawia. Muszę przyznać, że troszkę żałuję zakupu. Mimo, że cała gra jest w zasadzie ok, to stosunek zawartości do ceny jakoś szczególnie korzystnie nie wypada.

Nie widzę też głębszego sensu w dalszym ekspieniu (do +100lv) bo jako człowiek pracujący i ceniący sobie wolny czas - wolę go zdecydowanie poświęcić na coś innego.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja tam dalej sobie pogrywam. Trzeba tylko zmienić trochę podejście. Gra niespecjalnie nadaje się do bardziej "hardkorowego" grania. Nie oferuje nic prócz farmy, a drop potrafi doprowadzić do frustracji. Jednak jako niezobowiązująca rozrywka sprawdza się świetnie. Po prostu wbijam sobie 2-3 razy w tygodniu na godzinkę, i tyle. Nie mam ciśnienia na lepszy sprzęt, nie obserwuje AH 24/7 w poszukiwaniu okazji itd. Po prostu włączam grę i lecę pozabijać kilkanaście stworków. Jak się zaczynam nudzić albo denerwować, to robię sobie kilka dni/tygodni przerwy, i znów wracam mordować demony. Bo w tym D3 jest bezkonkurencyjny, żadna gra h'n's nie daje takiej satysfakcji z mielenia kolejnych potworów. Więcej czasu spędzam w Dota 2 i GW2, a D3 traktuje jako odskocznie od tych gier. To też od premiery mam tylko 3 postacie na 60lvl i tylko jedną z paragonem 26.

Ciekawi mnie jeszcze, w jakim stanie są obecnie prace nad pełnoprawnym PvP. Forum b.net kipi od świetnych pomysłów, aż by się chciało żeby zaczęli wprowadzać je w życie. Trzy pomysły na PvP i end-game'owe opcje bardzo mi się spodobały. Pierwszy, to troszkę zrzynka z Guild Wars, czyli PvP dostępne od 60 levelu (wcześniej tylko duele) i całkowicie osobny sprzęt pod walki między graczami. Wchodzimy jakby do osobnego trybu i dostajemy sprzęt na początek. Walczymy z innymi graczami, zdobywamy punkty, za które kupujemy coraz lepszy sprzęt, tylko pod PvP. No i wiadomo, wszystko co z tym związane: ranking, matchmaking na podstawie wygranych i siły obecnie zakupionego sprzętu itd. Taki najprostszy, ale jednocześnie fajny tryb.

Drugi to wariacja na temat CTF. Mamy pole bitwy, i dwa zamki, wypełnione potworami: neutralnymi na polu bitwy i własnymi guardianami w zamkach. Wiadomo co dalej, dwie drużyny które muszą wykraść flagę z bazy przeciwnika, ale żeby to zrobić muszą się przedrzeć przez zastępy wrógów, no i uważać na przeciwny team. Dodatkowo na polu walki byłyby silniejsze elity, których zabicie dawałoby czasową premię do jakichś atrybutów, jak z kapliczek (Roshan anyone?).

Trzeci, to też lekka kopia z innej gry, mianowicie Maple Story. Mamy dwie drużyny, i dwa osobne, losowe dungeony, mające np. 10 poziomów. Na końcu obu podziemy mamy jedną, wspólną salę z silnym bossem, która drużyna do niego dojdzie pierwsza i go zabije, wygrywa. No, chyba że drugi team nas dogoni i dobije nim wykończymy bossa. Ale żeby do tego nie doszło, musielbyśmy przeszkadzać przeciwnikom, np. przez proste zadania w naszych podziemiach, które dawałyby debuffy albo silniejszych wrogów w podziemiach przeciwnika. A w nagrodę za ubicie bossa skrzynka z uber gearem :)

To taka prezentacja na szybko trzech mechanizmów które najbardziej mi się spodobały, na forum b.net jest tego o wiele więcej. Z tym że głównie na US. Na polskim są same narzekacze :P. Gdyby Blizzard miał czas, kasę i chęci to można by było dołożyć kupe fajnego contentu.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do socketów do gemów dodawanych u rzemieślników to póki co można o tym zapomnieć. Blizz zapowiedział, że takowe coś w obecnym systemie jest niesprawdzone ponieważ KAŻDY chce mieć gemy w KAŻDYM przedmiocie. Nie ma czegoś takiego, że gem może Ci się nie przydać. Więc to nie byłby wybór a zwykła konieczność żeby jak najszybciej powbijać nowe sockety gdzie się tylko da. Zapowiedzieli, że coś takiego może mieć miejsce ale najpierw planują zrobić revamp gemów, dodać jakieś nowe rodzaje przedmiotów, które można wrzucić w te sockety, nowe gemy itp. Także na razie nie ma co na to liczyć. Za to w 1.0.8 mają zrobić jakiś revamp legendarnych przedmiotów wedle zasady Less is More. Ma się dropić mniej lootu ale o wiele więcej tego co się dropnie ma być bardziej przydatne.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za to w 1.0.8 mają zrobić jakiś revamp legendarnych przedmiotów wedle zasady Less is More. Ma się dropić mniej lootu ale o wiele więcej tego co się dropnie ma być bardziej przydatne.

Z tego co czytałem to żółtych też będzie znacznie mniej leciało niż teraz, poza tym bardzo fajną opcją będzie możliwość dropu legend z poziomem 60+ i wtedy legendy, które mają niższy lvl będą miały zwiększone wartości smile_prosty.gif

Ciekawe kiedy też wprowadzą dodatkowe funkcje w profilach graczy do oglądu, typu osiągnięcia i zawartość skrzynki. Fajnie byłoby popatrzeć, co kto ma w zanadrzu smile_prosty.gif

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Maksymalna ilość emotikon wynosi 75.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Utwórz nowe...