Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Qn`ik

Tworzenie stron www

Polecane posty

Gość AmaD

Jak nikt się nie wypowiada to ja przynajmniej spróbuje. Otóż ja dopiero zaczynam się uczyć tworzenia stron www. Znam podstawowe komendy. Na informatyce zacząłem robić stronę. W domu także. O Władcy Pierścieni w Front Page. Jeżeli wszystko dobrze pójdzie to do wakacji skończe i wam podam adres. Czekajcie!

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jestem kompletnie zielony jesli chodzi o pisanie stron www. Czy ktos mógłby mi polecić jakąś literaturę (ewentualnie adres jakiejs strony, ale wolę czytać trzymając w ręku ksiązkę :wink: ) dla "bardzo zielonych"? Po przydałoby mi się założyć jedna stronkę...
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Popa w mieście

Ja pisze strony od wakacji, html-ka nie jest w cale taka trudna jak sie nauczysz to już umiesz...

To jest całkiem fajna zabawa ...

Jak mi sie nudzi to se pisze(robie)...

A.L.-> W pajączku jest bardzo dobry kurs...

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy mnie oczy nie mylą? Czy ktoś w końcu założył topic o tworzeniu stron www? :D No nie może być - nie mogę wprost uwierzyć ^_^