Skocz do zawartości
Gość CRD

Fallout (seria)

Polecane posty

@zecik: Ten mod poprawia wydajność gry, usuwając drobne a liczne duperele, których i tak przeciętny gracz by nie zauważył, np. jakieś kamyczki, śmieci itp.

wydajnosc czy zwiekszenie fps ? :P mam ogolnie ten patch 4gb, ale mam system 64 bitowy, dodalem takze paczke tekstur http://newvegas.nexusmods.com/mods/43135#content medium pack, ogolnie nawet bez tej paczki tez przy chodzeniu po swiecie widac te doczytywanie -.- a gra normalnie chodiz jak sie juz doczyta, moze gra wymaga wiecej ramu do plynnego doczytywania, albo dysku ssd

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@zecik

Przede wszystkim, upewnij się że CPU wyrabia. Z opis Twojego problemu wynika, że to on nie dorabia. Z moim jest tak samo. O ile w F NV jakoś sobie radzi, w Skyrim często łapie taką zadyszkę że gra się wiesza.

A co jeszcze wpływa na szybkość? Ilość wolnego miejsca na HDD. Głupio brzmi, ale kiedy ja miałem 314 MB wolnego miejsca na partycji z Battlefieldem 3, chodził jak po kilku głębszych.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam wirtualna pamiec ustawiona chyba 8 gb na 16 gb wiec tutaj raczej nie ma problemu oraz wolnego miejsca z 20 gb na kazdej partycji

proc to i5 750 oryginalnie 2.66 krecony na 3,2 ghz

mam 4 gb ramu i gfx 560 ti

skyrim lata jak szalony bez zadnego zaciecia, a ten fallout mi scina kurde jak doczytuje nowe krajobrazy, moze jak przejde wszedzie i odkryje wszystko to przestanie, ale wtedy przestane grac hehehe

testowalem tez na najnizszych ustawieniach i najwyzszych i to jest to samo, wiec ja juz nie wiem, ale co tam gram dalej ;) ale fajnie byloby jakby silnik tej gry chodzil tak optymalnie jak fallouta 3 i skyrima ;p a przeciez to chyba jest ten sam ?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podczas poszukiwań sposobów optymalizacji pamięci RAM (bo z tego co zauważyłem, F NV często się zacinał przy poziomie 70% zużycia dla pamięci fizycznej) natrafiłem na program Rizone Memory Booster. Choć byłem (i nadal jestem) sceptyczne nastawiony do "programów przyśpieszających", temu dałem szansę. I się nie zawiodłem. Program naprawdę jest skuteczny! Skutecznie oczyszcza pamięć poprzez uwalnianie jej przez procesy, które jej nie używają. Nie działa na zasadzie "uwolnij większość pamięci do pliku wymiany" jak większość tego typu programów, co skutkuje powolnym zamulaniem systemu. Nie wymaga instalacji, zużywa 1 mega pamięci RAM, maksymalnie, jak wyczytałem, komuś skoczyło zużycie do 4 mega. Optymalizuje pamięć co 20 sekund domyślnie, ale można ten czas zmienić.

Link!

Mi pomógł z Falloutem New Vegas (używam blisko 40 modów plus tekstury ładowane z luźnych plików). Widać ta gra bardzo lubiła paskudzić pamięć RAM, a Vista nie nadążała jej oczyszczać. Co w połączeniu z 32-bitowym systemem i sprzętowo widzianą pamięcią w ilości 3 giga (mam fizycznie 4) prowadziło do zamuł i częstych CTD. Ten program to zmienia, co było widać. Dwa dłuższe posiedzenia przy F NV (nawet po 1,5 H bez CTD) tylko utwierdzają mnie w przekonaniu, że działa.

Tak też, przy następnym CTD sprawdźcie Wasze zużycie pamięci fizycznej. Jeśli utknęło na wysokich wartościach, ten program może wam pomóc.

Ale chcę też wyraźnie powiedzieć: Nadal wypada używać jak najmniejszej ilości pamięciożernych programów podczas gry. I ten program nie pozwoli wam zagrać w wyższej jakości w podobnej wydajności. Polepsza zarządzanie RAMem, i tylko to. No, musiałem to napisać ;>

Edytowano przez TimeX
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie do tych, którzy nabyli Fallout NV Ultimate Edition. Zakupiłem, zainstalowałem...i po rozpoczęciu nowej gry nie wczytują mi się DLC. Na mapie nie pojawiły się żadne oznaczenia (poza Kinem samochodowym Mojave), a w dzienniku brak związanych z nimi questów. Reinstalowałem już trzy razy i za każdym razem to samo. Sytuacja dziwi mnie mocno, zwłaszcza że wcześniej z czystym NV i pobieranymi DLC nie miałem najmniejszych problemów. Czy ktoś ma jakiś pomysł co jest grane?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Choć może głupie pytanie, to: zaznaczyłeś DLC w Load List? Używasz programu FoMM?

A jeśli wczytałeś, to poczekaj. Bo może to troszku zająć.

Ja mam pytanie: czy w poprzednich Falloutach perki można było zgarniać co poziom?

I w końcu zacząłem nową grę, bez żadnych kodów, nawet na S.P.E.C.I.A.L. to też pytanie:

Siła - 7

Percepcja - 5

Wytrzymałość - 6

Charyzma - 5

Inteligencja - 6

Zwinność - 7

Szczęście - 5

Na postać w naprawie, broni palnej i skradaniu to jest build w miarę ok? Zamierzam Siłę zwiększyć na 8 i wziąść perk na mniejsze wymagania co do siły. Wiem też, że muszę zwiększyć Szczęście i Percepcję jeśli bym chciał wziąść perk Człowiek-demolka.

Jak się ma sprawa z czipami? Ich ilość, jeśli się nie mylę, zależy od Wytrzymałości. Jakbym wziął czip na wytrzymałość, i zwiększył ją z liczby 6 na 7 to liczba dostępnych czipów się zmniejszy czy zostanie bez zmian?

No i Hardcore mode też włączyłem ^^ Tylko te niektóre rzeczy, jak Gekony co żyją po trafieniu w łeb ze strzelby ...

Edytowano przez TimeX
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@up

Zaznaczyłem. Tak jak już pisałem, wcześniej grałem w "czystą" wersję NV z DLC zakupionymi osobno i nie miałem z tym problemów. W Ultimate Edition z tego co czytałem wszystkie dodatki pobierają się w trakcie instalacji i faktycznie jeden jest wykrywany bez problemu. Poza tym na samym początku otrzymuję trochę sprzętu wprowadzonego właśnie przez dlc, a w sklepach są dostępne przedmioty z Arsenału Zbrojmistrza.

Jeśli zaś chodzi o Twoje pytanie, to ja bym mimo wszystko zmniejszył siłę (do 5 pkt) i zainwestował w zwinność o wiele istotniejszą jeśli idziesz w skradanie i broń palną. Osobiście też odpuścił bym sobie wysoką wytrzymałość skoro masz zamiar być niewidzialnym snajperem. Moje postacie miały ją najczęściej na poziomie 4 lub 5 i spokojnie dawały sobie radę, jeśli nie pchałem się przeciwnikom prosto pod lufę.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Osobiście obniżyłbym charyzmę do 1, ponieważ jedyne co z tego masz to mały boost do Barter i Speech na starcie. Grałem już postacią mającą ~7 charyzmy, teraz gram mając 1 i nie widzę żadnej różnicy w dialogach. Dlatego te punkty wpakowałbym w inteligencje bo ona aktualnie przydaje się w dużej ilości dialogów i do ogólnego lvlowania.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Dexter666

A co z Ani-material Rifle? On ma siłę wymaganą na 8 (sześć z perkiem), minigun to 10 (osiem z perkiem). Z tym niewidzialnym snajperem nieco przegiąłeś ^^ Zamierzam snajpić, prawda, ale jeśli trzeba będzie, rzucę się w ogień walk ze strzelbą, pistoletem i karabinem snajperskim ^^ Pozamiatam to co do pozamiatania będzie. Zrobiłem sobie również rozpiskę w punktach skillów. Dało radę zrobić tak, że z książkami i inteligencją na poziomie 7 dałbym radę wszystkie skille zrobić na 100.

@Edit

Poza tym, z lekka jest za późno. Bo już zrobiłem postać, a po tym, jak się namęczyłem by Sunny, Chayenne i ta osadniczka żyły, nie chcę tego powtarzać. Anatomia w tej grze to pojęcie względne. Strzał w łeb ze strzelby z odległości mniej niż metr, a Gekony wciąż żyją.

Edytowano przez TimeX
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

TimeX:

Ja bym nie podnosił siły powyżej 8, w sumie nawet 7 to w zupełności wystarczy. Implant z kliniki w New Vegas podniesie o jeden, odzyskany kręgosłup z OWB doda dwa punkty. A jak do tego dorzucić pancerz wspomagany, jeśli takowy chcesz nosić...

Inna sprawa, że ja wolę mieć na starcie możliwie wysoką inteligencję, by mieć pod dostatkiem punktów umiejętności.

Co do poprzednich pytań:

W Fallout 1 i 2 perki dostawało się co 3 poziomy (choć jeden ze startowych traitów to zmieniał, tylko nie pamiętam czy na częstsze, czy rzadsze). W Fallout 3 perki wpadają co poziom, jeżeli dobrze pamiętam. W FNV masz co dwa poziomy.

Co zaś się tyczy implantów w New Vegas, za każdy punkt wytrzymałości możesz zakupić jeden implant, z dziewięciu do wyboru (po jednym na cechę SPECIAL, do tego pancerz podskórny i regeneracja). Punkty wytrzymałości otrzymane z perka Intensive Training podnoszą limit, ale punkt wytrzymałości z implantu NIE PODNOSI limitu. Innymi słowy, jak implantem podniesiesz wytrzymałość z 6 do 7, zostanie ci 5 wolnych miejsc na dalsze implanty.

Ach, zapomniałbym... implanty z dodatków mają limit w głębokim poważaniu - nie zmniejszają go i można je sobie pakować nawet przy posiadaniu pełnego zestawu podstawowych.

I nie narzekaj na anatomię. Sam żeś w intrze dostał kulkę 9mm w głowę, a jakoś się trzymasz... tongue_prosty.gif

Edytowano przez XanderMorhaime
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym nie podnosił siły powyżej 8, w sumie nawet 7 to w zupełności wystarczy. Implant z kliniki w New Vegas podniesie o jeden, odzyskany kręgosłup z OWB doda dwa punkty. A jak do tego dorzucić pancerz wspomagany, jeśli takowy chcesz nosić...

Inna sprawa, że ja wolę mieć na starcie możliwie wysoką inteligencję, by mieć pod dostatkiem punktów umiejętności.

Kręgosłup? Jest to jakiś perk, jeden z wielu nagród do wybrania czy pancerz? Zaś Siłę chce mieć na poziomie 7 podstawowym, 8 z czipem, a jakby kręgosłup był perkiem i dwa siły dodawał to byłoby cudownie. Pełna Siła bez czitów ^^

Pancerza wspomaganego nie zamierzam nosić. Albo będę się obnosił z pancerzami Strażników NCR, albo z pancerzami pustynnymi z moda. Wspomagane mi jakoś nie podchodzą w tej części. Brakuje mi pancerzy Tesli.

Inteligencji mam 6, ale planuję ją zwiększyć. Choć i tak po rozpisce wyszło na to, że brakowałoby mi 20 punktów umiejętności by mieć wszystkie umiejki na 100. Ale może rzeczywiście ta charyzma jest potrzebna jak szpilka w oku. Naprawdę nie ma ona wielkiego znaczenia? Bo jeden z opisów prawił coś o "opanowaniu towarzyszy w walce". A te 4 punkty to jednak mogłoby pójść w inteligencję lub zwinność.

W Fallout 1 i 2 perki dostawało się co 3 poziomy (choć jeden ze startowych traitów to zmieniał, tylko nie pamiętam czy na częstsze, czy rzadsze). W Fallout 3 perki wpadają co poziom, jeżeli dobrze pamiętam. W FNV masz co dwa poziomy.

Co zaś się tyczy implantów w New Vegas, za każdy punkt wytrzymałości możesz zakupić jeden implant, z dziewięciu do wyboru (po jednym na cechę SPECIAL, do tego pancerz podskórny i regeneracja). Punkty wytrzymałości otrzymane z perka Intensive Training podnoszą limit, ale punkt wytrzymałości z implantu NIE PODNOSI limitu. Innymi słowy, jak implantem podniesiesz wytrzymałość z 6 do 7, zostanie ci 5 wolnych miejsc na dalsze implanty.

Ach, zapomniałbym... implanty z dodatków mają limit w głębokim poważaniu - nie zmniejszają go i można je sobie pakować nawet przy posiadaniu pełnego zestawu podstawowych.

Dobrze, więc z implantami wszystko jasne. A o te perki się pytałem, bo mam tak paskudne poczucie nie-czitowania-na-100%-jak-już że nawet mod na perk co level w F NV mi paskudzi czystość umysłową, że to czit. Ale raczej go zachowam. Tyle perków, a tylko 25? Bez jaj. Albo zbyt duży każual ze mnie biggrin_prosty.gif

I nie narzekaj na anatomię. Sam żeś w intrze dostał kulkę 9mm w głowę, a jakoś się trzymasz... tongue_prosty.gif

Naprostowałeś mnie z lekka, bom o tym nie pamiętał ^^ Ale tak już z czystej złośliwości względem tego systemu życia: co innego kula z pistoletu, pojedyncza a co innego śruciny, w sztuk więcej-niż-jedna ^^

Edytowano przez TimeX
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Naprawdę nie ma ona wielkiego znaczenia? Bo jeden z opisów prawił coś o "opanowaniu towarzyszy w walce"

Każdy punkt charyzmy daje twoim towarzyszom +5% do pancerza i obrażeń (50% z 10 pkt). Uważam że lepiej poświęcić to dla podbicia reszty statystyk bo nawet bez tego dwóch towarzyszy na starcie jest w stanie zabić bez problemów wszystko co biega po drogach , a później i tak to nasza postać jest tym głównym napinatorem. Zresztą możesz podbić charyzmę przed walką jakimś alkoholem czy innymi używkami.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kręgosłup? Jest to jakiś perk, jeden z wielu nagród do wybrania czy pancerz?

Perk-implant jakich wiele w OWB. Te dla kręgosłupa to Spinless (Bezkręgowy?) +1 do siły, nie można okaleczyć kręgosłupa. Drugi to Reinforced Spine który daje +2 do siły (tylko +1 jeśli mamy już implant na siłę od dr.Usanagi). Po zakończeniu DLC implanty z mainquesta OWB można wymieniać za pomocą autodoca.

Jeśli nie jesteś napalony na Miniguna, 8 siły wystarczy dla wszelkich zastosowań, tyle właśnie wymagają Anti-matterial, LKM, BAR i Bozar. Dodatkowo od 16 levelu dostępny jest perk Weapon Handling, który obniża wymagania wszystkich broni o 2, więc na dłuższą metę nawet zaczynając grę z 4 siły można korzystać skutecznie z każdej broni palnej oprócz Miniguna i FIDO bez podnoszenia SPECIAL przez Intense Training.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm, więc implant na siłę od Usanagi można by odpuścić na rzecz tego z OWB, zamiast tego poszedł by ten implant np. w charyzmę, bo jednak siła i opancerzenie towarzyszy mogą mieć znaczenie, jak chociażby niektóre wymagania do misji Boone'a. A siłę chciałbym mieć na 10 z tego powodu, że maksymalny udźwig na Hardcore się jednak przyda, bo amunicja swoje tam waży. A zamierzam ostatecznie nosić trzy pukawki: Anti-material rifle, strzelbę (tę unikalną, otrzymywaną od Łowców) i rewolwer, najpewniej Sekwoję lub .44 magnum.

Jest jakiś implant z OWB, który zwiększa inteligencję?

A jak się mają tekstury Milleni do modów broni? Bo wiem, że standardowo Anti-material Rifle nie miał modów, a GRA dodaje tłumik, zamek ryglowy i coś tam jeszcze.

A ten karabin myśliwski Paci?nca, z GRA, da się go zmodyfikować?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W NV 1pkt siły podnosi limit tylko o 10 funtów czyli raczej skromnie. Ponieważ perki Strong Back i Burden to Bear w sumie podnoszą udźwig o 100 funtów, dla mnie zazwyczaj wystarcza 6 Siły (tyle wymaga ten drugi). Dodatkowo z perkiem Pack Rat można nosić 2x tyle amunicji, bo każdy item poniżej 2ch funtów waży tylko połowę.

Jest jakiś implant z OWB, który zwiększa inteligencję?

Implant nie, są unikatowe okulary dr.Mobiusa podnoszące inteligencję o 2, niestety jak każda właściwość przedmiotu, nie ma wpływu na punkty nauki czy dostępność perków. Nie ma tak dobrze.

A jak się mają tekstury Milleni do modów broni? Bo wiem, że standardowo Anti-material Rifle nie miał modów, a GRA dodaje tłumik, zamek ryglowy i coś tam jeszcze.

A ten karabin myśliwski Paci?nca, z GRA, da się go zmodyfikować?

By uniknąć rewelacji z teksturami należy zainstalować GRA patch dla broni Millenii, żeby uniknąć mieszających się starych/nowych tekstur.

Paciencii, jako broni unikatowej, nie da się modyfikować.

Edytowano przez kireta
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Dziku: Do NV też masz Underground Hideout, nawet lepszy od tego z trójki. DLC Collectables to był chyba dodatkowy plugin z moda DC Interiors? Jeśli tak, to istnieje mod 'New Vegas Interiors', choć jest na mniejszą skalę od DCI.

A jeśli chodzi o mody must have:

EVE - ogólnie rzecz biorąc, mod poprawiający efekty (wiązki laserowe, wybuchy, ślady kul na różnych powierzchniach, krwawienie trafionych NPC itp). Dość powiedzieć, że zmiata oryginalne efekty z powierzchni Ziemi, i szybko staje się jednym z tych modów, bez których nie można grać.

New Vegas Uncut - Outside Bets - mod przywracający znaczną część wyciętego contentu, poprawiający kilka nielogiczności itp. Z tej samej serii warte uwagi jest też Open Freeside, które scala Freeside w jedną całość, dodaje NPC, dzięki którym dzielnica nabiera życia (turyści, kieszonkowcy, obywatele RNK, tubylcy) i przywraca dwie wycięte scenki dla Kinga i van Graffów.

FOOK NV - Duży mod poprawiający masę błędów, dodający trochę nowej broni i pancerzy, a także lepiej scalający DLCki, tak że np. karabin automatyczny z Dead Money dodany zostaje do listy broni znajdujących się pod wpływem perka "Grunt" (więcej DMG używając broni wojskowej) z Honest Hearts.

WME - Weapon Mod Expansion - dodaje dziesiątki nowych modów do broni. Pozwala też ulepszać unikatowe pukawki, co wcześniej było niemożliwe.

Project Nevada - Noktowizja, termowizja, sprint, bullet time, nowe implanty i mnóstwo nowego sprzętu.

XRE Vertibird - może nie must have, ale bardzo fajna rzecz. Dodaje funkcjonalny latacz, którym szybciej i łatwiej można się dostać z miejsca na miejsce. Początkowo jest wprawdzie dość mało wytrzymały i nieszczególnie szybki, ale można do niego dokupić liczne ulepszenia i uzbrojenie. Ogólnie jeden z najbardziej profesjonalnych modów na Nexusie.

Weapon Retexture Project - lepszej jakości tekstury dla broni. Mod całkiem opcjonalny, ale warto go pobrać. Nie pogarsza wydajności gry, a pukawki z tymi teksurami wyglają o wiele lepiej.

A World Of Pain - więcej lochów (w tym wypadku tuneli metra, opuszczonych biurowców, jaskiń itp), parę nowyych questów i handlarzy. Dla tych, co by sobie chcieli postrzelać, ale nie mają za bardzo do czego.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja od siebie dodałbym jeszcze kilka modyfikacji:

High Desert Tactical Gear - mod dodający sporo sprzętu, kwalifikującego się pod wojskowy. Wszystko w kolorach kamuflażu pustynnego. Mod dodaje sklep, z własnym znacznikiem na mapie (trzeba go odkryć, jest on w okolicy Gun Runners'ów) i postaciami, z nagranymi dialogami.

Advanced Recon Stealth Armor - Mod dodający nowy sprzęt do skradania się (autor zrobił również termowizję, noktowizję, wykrywacz pułapek i miernik odległości w lunetach snajperskich i lornetce, wszystko w osobnych modach): kombinezony, berety, oddycharki, termowizje. Wszystko okraszone dobrymi modelami i teksturami. Wymaga Fallout Mod Manager do instalacji i NVSE do działania (bodajże).

Radar HUD - potrzeba NVSE, by ten mod działał. Dodaje on radar, który pokazuje przyjaciół, wrogów, trupy oraz osoby, które podejmują przeciwko nam akcje mające nas uśmiercić. Posiada również możliwość regulacji zasięgu oraz wyłączania i włączania poszczególnych kropek. Czasem radar się zacina i nie działa, wtedy należy zrestartować grę.

Click, Click, Click, Click - od lewej do prawej:

- AKS-74u - dodaje do świata gry wspomniany karabin. Ma on własne tekstury i własne mody. Do znalezienia w domu doktora Mitchella.

- Pancor Jackhammer - grającym w BF 3 shotgun ten powinien być znany pod nazwą MK3A1. Własne tekstury i animacje przeładowania, do znalezienia w domku doktora Mitchella.

- M37 Ithaca - kolejny shotgun. Własne modyfikacje (magazynki, części syntetyczne oraz plus do obrażeń). Wszystko w znakomitych teksturach i modelu. Autor zapewnia że jest kompatybilny z perkami z DLC. Również na chacie doktorka.

- Remington 870 Sawed-off - kolejny shotgun. Do znalezienia w chacie doktora. Nie ma modów. Powinien działać z perkami z DLC.

HUD - zmienia HUD na ładniejszy. Dostępny jest w dwóch wersjach: anime girl oraz Vault-boy.

Enhanced Blood Textures - znacznie lepsze i ładniejsze tekstury krwi. Może nie must have, ale w porównaniu z domyślnymi teksturami, te dodają cholernego smaka rozwalaniu wszystkiego co żywe smile_prosty.gif

Navada Skies - nadaje grze nowy wygląd poprzez nasycenie kolorów i nowe pogody (burza, deszcz, burze piaskowe). Należy pobrać dwa pliki:

NSkies 0-6 Data oraz NSkies 0-6-3 ESP

Mojave Tin Pipboy - zmienia tekstury Pipboya na, moim zdaniem, ładniejsze. Polecam zobaczyć zrzuty.

Edytowano przez TimeX
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki za szybka odpowiedz. Cieszy mnie to ze (raczej) nie bede mial z tymi modami problemu jak z modami do poskiej 3. Nie wiem jak z tymi graficznymi modami bedzie na moim tosterze.

Pomylila mi sie nazwa Amigos ale NVinteriors znalazłem, uwielbiam takie grzebanie i szukanie wiec dla mnie to must have :P

Edytowano przez DzikuXXX
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pakowanie siłę w FNV wcale się nie opłaca, ja dałem chyba 6 siły i 9 szczęścia(potem znalazłem lucky glasses czy coś takiego), potem pakowanie w perki, które dają większy Crit Chance. Bronie z Honest Hearts i pancerz z Honest Hearts i tak niesamowity Crit Chance, że już nie miałem problemów z większością przeciwników, a z kasą nie było problemów, ale wszystkie kasyna po pewnym czasie miałem zablokowane, najbardziej opłacał się rzecz jasna Black Jack. Więc według mnie najbardziej opłaca się w nowych falloutach - zręczność i szczęście

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja wiem? Żeby nie pominąć żadnych kwestii z rozmów z NPCami, inwestowałem w charyzmę i inteligencję (oraz zręczność, bo nie wszystko da się przegadać). Mając małą CH i IN bardzo wiele się traci niuansów fabularnych, tym bardziej, że pojawiają się postaci, z którymi nie pogadać na wszystkie tematy, to po prostu grzech. Polecam szczególnie doktorków z Old World Blues (Big MT). Słuchanie ich paplaniny sprawiło mi niesamowitą przyjemność :].

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Maksymalna ilość emotikon wynosi 75.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.



  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Utwórz nowe...