Skocz do zawartości

Team Fortress 2


mateusz(stefan)

Polecane posty

Hmm Zacna nie wydaję się być strasznie droga, nie znam dokładnej ceny ale obstawiałbym że będzie to dla niektórych craft hat, czyli wiadomo 1 ref 1 rec. Może uda się wyciągnąć na 1 ref 2 rec, ale na 2 refy bym nie liczył. Niebotyczny Słup Kapeluszy ponad 2 refy jest raczej wart, nie orientuję się ile dokładnie, to tak na przyszłość ;)

Etykietki chodzą po reclaimeda, niektórzy kombinują i chcą opchnąć za 1 rec 1 scrap :laugh:

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 2,6k
  • Created
  • Ostatnia odpowiedź
Ktoś wie, jak się będzie nazywał update? Medic Update na pewno?

Nie wiadomo czy to będzie "Medic Update", ja sam go sobie tak nazwałem, gdyż bardzo mocno hintowany jest filmik Meet the Medic, jak również w wycieku dotyczącym tej aktualizacji jest mowa o nowym rodzaju Medi Guna (Quick-Fix, zresztą do przetestowania w TF2 Beta), na który bardzo czekam. Dodatkowo Valve może nazwać to "Medic Update", gdyż apdejt z 2008 roku, dający bronie i achievy dla Medyka, tak naprawdę nazywał się The Gold Rush Update.

Wczoraj wyszły update'y do TF2 i TF2 Beta. Ten do TF2 przyniósł poprawki kilku bugów oraz dodał do gry modele latających ptaków. Wczoraj czytałem, że są one nieużywane w grze, ale dzisiaj wszedłem na SPUF i czytam, że czasem wylatują z zabitych wrogów :huh: Powiązanie gołębi z filmikiem "Meet the Medic" uważam za pewne, wejdźcie sobie na http://www.teamfortress.com/ i klikajcie na gołębie na samej górze strony.

Powyższe cuda zwiastują rychły update, zresztą jest to bardzo dobry moment - Engineer Update ukazało się w tamtym roku mniej więcej w tym samym czasie (2 tygodnie różnicy?), a zbliża się wyprzedaż na Steam - engie update służyło wtedy do reklamowania TF2. Z drugiej strony przeciw pojawiającego się niebawem dużemu update'owi mówi wielki patch do TF2 Beta, zmieniający menu, wyszukiwarkę serwerów (fajne artworki), menu craftingu, kilka broni (w tym te zapowiadane dla Medyka) i tak dalej. Po co testować rzeczy już teraz, jeśli update ma być blisko?

Mimo tego wszystkiego spodziewam się, że update pojawi się w w przeciągu najbliższych trzech tygodni, może nawet już w przyszłym.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja wróciłem do TF2 po jakimś roku (dawno dawno temu miałem już prawie zaliczonego achivementa z milionem obrażeń od ognia, kiedy nagle jakimś cudem wyzerowało mi całą grę po update - wszystkie statystyki łącznie z tymi z achivementów i w przypływie frustracji pozbyłem się gry z dysku) Teraz odpalam TF2 a tu jakiś handel, jakieś replaye, jakiś trening. Zmian jest ogrom i jestem za nie bardzo wdzięczny Valve. A teraz zwracam się z prośbą do szanownych kolegów graczy: znacie jakiś porządny kurs handlu w TF2? Nawet nie wiem co tam może być walutą i jakie są ceny przedmiotów.

PS Skrzynki Mann Co się sprzedają? Mam ich kilkanaście;p

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurs handlu? :huh: Jak w życiu, obserwuj co ludzie chcą, przeglądaj oferty, dowiedz się co jest cenne, a co nie. Sprawdzaj tf2tp.com, żeby poznać orientacyjne ceny przedmiotów na podstawie średniej ofert. Po prostu obserwuj i bądź inteligentny. Jak ci się znudzi handel, to możesz nawet pograć w grę i postrzelać do kogoś, od czasu do czasu.

A skrzynek to sam mam pięćdziesiąt dwie, więc nie, nie sprzedają się.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Konspiracja z gołębiami i obrazkami zatacza coraz szersze kręgi :trollface: Według obserwacji graczy, żywe gołębie wylatują z rozpękniętych Scoutów, tak jak na tym replayu:

Wczoraj grałem dość długo, ale nic takiego nie zaobserwowałem. Plotki i chciejstwo połączone z zabobonami i numerologią mówi o dacie "21 czerwca".

EDIT: a teraz widzę plotki, że TF2 może się zmienić w grę free to play...

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oho, zaczyna być wesoło, zaraz nazwa "łapiduch" nabierze nowego znaczenia. Osobiście przewiduję update w dniach 5-13 lipca. Dlaczego? Gdyż w tym czasie będę poza domem, a Valve ma bardzo trafne wyczucie czasu i zawsze się wstrzelą z update'ami do TFa, gdy mnie nie ma.

edit: @down No kurde, dzięki za pocieszenie :laugh:

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a teraz widzę plotki, że TF2 może się zmienić w grę free to play...

Takie plotki pojawiały się już - o ile dobrze pamiętam - przy Mann-conomy update. Szczerze powiedziawszy to już przy wprowadzeniu item shopu zacząłem podejrzewać że gra może dążyć do uzyskania statusu f2p. Ale tak szczerze powiedziawszy to jeśli miałyby pozostać takie same zasady jak obecnie, czyli że każdą rzecz którą można kupić w IS można również wydropić, wycrafcić itd. to nie widzę problemu. Jedyną różnicą wynikająca z takiego przebiegu rzeczy będzie zwiększona liczba graczy. Żeby tylko Valve nie popełniło takiego błędu jak EA przy Battlefield Heroes, gdzie wprowadzono lepsze bronie i unikatowe stroje tylko za prawdziwą gotówkę. Ale dobra, na razie nie ma co panikować, wszakże to tylko plotki.

A skoro już wspomniałem o TF2 i BH, znalazłem gameplay z tej gry co to Daruś o niej wspominał wyżej. Normalnie, jakbym był Valve to bym się zastanowił nad pozwem o plagiat, przecież w tej grze nawet dźwięki są takie same:

http://www.youtube.com/watch?v=nXX38RwBgfw...player_embedded

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

F2P? Podejrzewam że wpływy ze sprzedaży gry są już raczej niskie (kto miał kupić, ten już dawno kupił), a umożliwienie kolejnym graczom utworzenie kont i - potencjalnie - wydanie kasy w sklepie może przynieść spore korzyści Valve.

Co do Final Combat - Te same animacje, dźwięki, niektóre modele i tekstury. Reszta z tego co widziałem to zrzynka z BH. A za nim stoi EA, które nie sądzę żeby odpuściło taką zniewagę.

Tak czy inaczej Limbo of The Lost i The Last Templar mają godnego konkurenta ;)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmiana na f2p niesie ze sobą kilka problemów, np. kolesie z aimbotami - przedtem konieczność ponownego zakupu gry po banie hamowała przed czitowaniem, teraz wystarczy założyć nowe, darmowe konto.

Drugi problem - ilu z nas już teraz ma plany założenia kilku kont do idlowania? :trollface: Rozwiązaniem byłoby wyłączenie random dropów albo możliwości handlowania u osób z "darmówką", a jeśli ktoś chce się wymieniać itemami, to musi zapłacić za taką możliwość, która będzie równa cenie TF2 :lol2: Oprócz tego przejście na f2p uważam za dobry pomysł, bo liczba graczy spada, a tak byłaby świeża krew do przelania. Valve raczej nie powinno pójść w pay to win, jak z Battlefield Heroes.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oho, zaczyna być wesoło, zaraz nazwa "łapiduch" nabierze nowego znaczenia. Osobiście przewiduję update w dniach 5-13 lipca.

No i nie zgadłeś. :)

We've got a lot to announce as we get closer to the update's release this Thursday, June 23rd. We've been holding one of the surprises pretty close to the vest for months now. We don't want to ruin it, but we'll give you four clues to get you guessing:

1.) It IS a "Meet the" short.

2.) It involves ONE of the two remaining classes.

3.) It's NOT the Pyro.

4.) It's the MEDIC.

Punkty 2, 3 i 4 to mistrzostwo:)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm wczoraj trafiłem na pewną listę zmian która ma być w updacie, która trafiła w internet przed nowym wpisem na teamfortress.com. Nie dokońca wierzyłem w jej autentyczność ale skoro mapka to payload Barnblitz była już na liście to może faktycznie jest w niej trochę prawdy. A zapodam.

The Summer Smash has arrived! Celebrate the first day of summer with NEW, free to play TF2, a lite version of the classic hat based multiplayer game! To celebrate the release of TF2F2P, we're launching a new, exciting content update and the world premiere of the much anticipated Meet the Medic! And we're making it easier than ever to join the fray, with the new matchmaking system, launching with this update! If that wasn't enough, the new Raid mode allows for players to fight against the boss as they try to capture control points!

The patch notes are as follows

The major changes include:

* Added 6 new weapon sets!

* Added over 25 additional new weapons!

* Added over 30 new hats!

* Added 5 new community contributed paint colors!

* Most hats are now paintable

* Added 4 new unusual effects

* Added a new matchmaking system that allows players to easily and quickly join matches

* Added main menu option to view Meet the Team videos and comics

* Added new startup music, "Ze Hurting is More Rewarding"

* Hooked up new community contributed voice responses to Engineer

* Added community contributed weapon sounds to most weapons

* Added new kill icons. Every instance of death should have a kill icon.

* Added new Payload map, Barnblitz

* Added new Payload map, Cashworks

* Added new mode: Raid and 2 new Raid maps. This mode is a boss based mode similar to the Halloween event.

* Added Capture the Flag to the list of modes supported by Badlands

* Added 15 new achievements

Map Changes

Itemtest

* Improved loading time for map by reducing resources needed.

* Fixed several minor glitches with items not behaving as intended

* Fixed rare crash caused by material overflow

* Added tooltips to the Itemtest menu

Weapon Changes

Loch-N-Load

* Now reloads two granades

* Added new reloading animations

* Fixed grenades not shattering when hitting certain world entities

* Added a new, unique grenade model.

* Fixed damage spread not being applied correctly

Shortstop

* +10% reload time

* Slightly tweaked the damage falloff at medium range.

Eyelander

* Removed random crit penalty

* Lowered speed bonus given for each head

Half-Zatoichi

* Increased range to match other swords

* Now only heals 50% of health from each head taken

Frying-Pan

* Can now be equipped on Heavy and Pyro

Crusader's Crossbow

* Will now reload more like the Flaregun

* Added unique projectile

* Now uses Needlegun taunt

* Improved model based on creator's suggestions

* Slight reloading animation tweak

Fan-Of-War

* Mark of death now lasts 30 seconds

* Added new sound effects for hitting and mark of death

Kritzkreig

* Improved quality of textures and model

Rocket Jumper

* Removed damage penalty

* Made craftable, and added to random drops. Previously purchased RJers are now vintage and tradable.

* Added unique model

Sticky Jumper

* Added unique model

* Replaced damage vulnerabilities with +100% explosive damage taken.

* Made craftable and added it to the drop system. Previously purchased SJers are now vintage and tradable.

Zobaczy się w czwartek :wub: Bo po co wcześniej skoro mi się przydział itemków dawno skończył :laugh:

2 Nowe sety, te dla Szpiega wydaje sie ciekawy, bo dla Heavy juz nie :P

http://www.teamfortress.com/uberupdate/

TEAM FORTRESS 2 ZA DARMO, ZAczynam Idlować na nowym koncie :P

Ale TF2 bedzie free tylko przez tydzien prawda?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raczej zrobią specjalną, oddzielną (i, mam nadzieję, niekompatybilną) wersję gry, nie licząc free weekendu.

Celebrate the first day of summer with NEW, free to play TF2, a lite version of the classic hat based multiplayer game!

A lite version oraz NEW mogą wskazywać na oddzielny tytuł.

Za to nowy design strony bardzo mi się podoba. Opisy klas, filmiki przy nich oraz odnośniki do wiki. No i adnotacje przy 'Meet the Medic' (Comming sooner rather than later) i 'Meet the Pyro' (Coming eventually).

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo mozliwe ze ta lista to fake, ale zaobaczy się. Faktycznie itemy wypadaja na tych darmowych kontach :( Mogliby zrobic free week bez mozliwosci dropu, teraz dostane szału i bede co chwile idlował na nowym acc :dry:

Całe szczescie to poprawili :D Ja nie moglem nikomu dac trade, i raczej nikt nie mogl mi dac wiec jest git, tygodniowe nolifienie i idlowanie odwołane, uffff.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Valve zawiodło mnie, zbytnio się pośpieszyli, no w każdym razie zapowiada się wesoło. Nowe itemy dla Szpiega są dość ciekawe (1/3 cloaka za BSa? Yes, please!). Zobaczymy co będzie dalej, znów trzeba wypatrywać ukrytych linków (co tym razem? złote strzykawki?). Osobiście nie wierzyłbym w tę listę zmian, to nie pierwszy raz, gdy fani tworzą własne "dream-patche", no ale cóż, pożyjemy - zobaczymy :laugh:

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przede wszystkim jestem bardzo, bardzo zadowolony, że update już jest. Tzn. będzie dopiero we czwartek wieczorem, ale machina już ruszyła, a pierwszy rzut już został ujawniony (oczywiście oprócz tajemnicy o kim będzie kolejne "Meet the", po zaledwie dwóch latach przerwy :huh: ).

Itemy dla Heaviego ujawnione w Mobster Monday jakoś mnie nie grzeją, moim zdaniem najlepiej spisującym się zestawem jest Minigun/Sandvich/G.R.U. oraz The Hibernating Bear Set do medievala. Tomislava musiałbym wypróbować w praktyce, bo nie jestem pewien, czy szybsze rozkręcanie wynagrodzi wolniejszą prędkość strzelania. Na dłuższą metę przy zadaniach obronnych (np. siekanie na payloadach typu upward) to się nie spisze, ale do zaskakiwania w ataku może się przydać, chyba że przyjdzie niszczyć sentry na uberze. Na szczęście Tomislav zapowiada się na charakterystycznie wyglądającą broń, więc będzie wiadomo, kogo uberować, a kogo nie :trollface:

Nowa strzelba, The Family Business... Ilu Heavich widzicie biegających z shotgunem? Moim zdaniem Sandvich jest lepsze, czy to by samemu się podleczyć, czy medyka, czy towarzyszy. Nie sądzę, żeby to była pomocna broń, poza tym te trzy itemy nie tworzą zestawu dającego w całości jakieś bonusy.

Kastety, The Eviction Notice - to może być ciekawe, co z tego, że Heavy klepie ostro, skoro czasem mam problem z trafieniem :D Tutaj szybsze klepnięcia mogą być przydatne do rund melee only, gdzie stek nie działa.

Itemy "gangsterskie" dla Heaviego były ujawnione w kwietniowym przecieku, ale te dla szpiega już nie. Sądziłem, że przy inflacji czapek wrócą sety wymagające hatów do pełnego działania, ale tak się szczęśliwie nie stało. Nowy rewolwer dla szpiega, The Enforcer, to może być coś, co mi się przyda - negatywne pół sekundy nie powinno stanowić wielkiego problemu, zresztą jak to będzie przy Dead Ringerze? The Big Earner wraz z DR może być bardzo pomocny, -25 hp nie wydaje się taką wielką stratą. Krótko - te dwie bronie mogą być bardzo przydatne. Kwiatek, The Made Man, będzie raczej itemem do misc slotu, ewentualnie użyty do tauntu z upuszczaniem papierosa.

Nowa mapa payload od Valve bardzo, ale to bardzo mnie cieszy. Zeszłoroczne upward z miejsca stało się jedną z moich ulubionych map i jestem bardzo zadowolony, że Valve nadal robi coś samo, a nie tylko wchłania mapki zrobione przez community. Choć jeśli lista wrzucona przez Darusia jest prawdziwa, to będzie też pl_cashworks, które jest mapą zrobioną przez fana. Całkiem całkiem, z tego co pamiętam.

CZEKAMY NA WIĘCEJ

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie zastanawia czemu ma to być - według Valve - "największy i najbardziej ambitny" update :P Czyżby rzeczywiście przemiana we free-to-play? Ale w takim razie - po co darmowy tydzień?

Zresztą co tam - ważne, że jest update. Nawet jeżeli itemków nie będę używał, to i tak zawsze się człowiek podnieca przy kolejnych aktualizacjach :P No i też się cieszę, że mapka mojego ulubionego typu - payload.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm, akurat dwie klasy, którymi gram rzadko, ale jest ciekawie. Na SPUF już się podniósł wrzask że Heavy będzie OP, ale moim zdaniem akurat bez szału. Natomiast Spy może zyskać kilka ciekawych kombinacji. Szykuje się bardzo apetyczny update.

Czyżby rzeczywiście przemiana we free-to-play? Ale w takim razie - po co darmowy tydzień?

Może chcą sprawdzić, ile osób będzie grało i czy warto przejść na taki tryb.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rosyjska mafia :D

Minigun - miód, lubię grać w ataku. Shotgun też, jakoś nie lubię żarcia, a kanapki nawet nie mam. Kastety wezmę najwyżej do setu, albo do wyglądu.

Spah: rewolwer cuudoo :D Nożyk też nieźle wygląda, ale jak gram spajem to tylko po to, żeby podenerwować ludzi krytami z ambassadora. Niemniej fajny.

F2P - www.nooooooooooooooo.com

Lista darka: babcia, to jest...

Frying-Pan

* Can now be equipped on Heavy and Pyro

Crusader's Crossbow

* Will now reload more like the Flaregun

* Added unique projectile

* Now uses Needlegun taunt

* Improved model based on creator's suggestions

* Slight reloading animation tweak

more szpan

Half-Zatoichi

* Increased range to match other swords

* Now only heals 50% of health from each head taken

nooooo... #2

Dobry prezent na wakacje, znowu całe przesiedzę przy kompie. Już się doczekać nie mogę. :D

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na SPUF już się podniósł wrzask że Heavy będzie OP

Ostatnio widziałem na SPUF wątek "Soldier powinien zostać poważnie znerfiony" :D Jeśli Tomisław Gruby trafi na Heaviego z już rozkręconym minigunem, to jest na zdecydowanie gorszej pozycji. Jeśli inna klasa nadzieje się znienacka na rozkręcony minigun, to tak czy siak szanse ma bardzo kiepskie. Ale to i tak moje gdybanie, należy tę broń po prostu przetestować w praktyce.

"Buy TF2 now and get free items in TF2!"

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widze ze wszyscy spia jeszcze :P Dobra to dzis ujawnili Timbuk Tuesday, czyli sety dla Demo i Snipera w klimatach pustynnych :P

Nie ogarniam o co chodzi z nowa sniperka dla snipera, ale chodzi o cos z robieniem headshotow, czyli bron nie dla mnie, bo mam takiego cela ze sniperek ze bym w stodole nie trafil :laugh:

Mieczyk tez nie jest jakis super dla mnie, no nic zobaczy sie w praktyce.

Teraz Demo

Natomiast całość Demomana wygląda ciekawie, ale to chyba pod medievala set, nie znam się demomanie, najmniej nim grałem :P

A i jeszcze na wiki dali itemki scouta

Soda Popper - Fajne nawet, po naładowaniu paska można strzelać mini krytykami i broń się szybko przeładowywuje, ogarne to jak dropnie

Pistolecik Słaby, wieksze obrażenia ale tylko 5 sztuk amunicji, słabo

O pałka jest dość ciekawa - Daje mozliwosc trzeciego skoku, zabierając przy tym 10 hp, ale bron jest strasznie słaba i wolna.

Najwazniejsze ze bede mial co zbierac :wub:

Pewnie jutro bedzie cos w stylu superhero

http://www.teamfortress.com/uberupdate/scoutpack.html

Ta maska to moze byc super misc, slinie sie :)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Sniper:

Jeśli dobrze rozumiem, to ta snajperka szybciej się ładuje, jeśli zaliczysz headshot. Przyśpieszenie będzie stałe i działać będzie w czasie (czyli szybsze ładowanie po każdym udanym headshot'cie). Jeśli jednak trafisz w coś innego niż w głowę, zmniejszy to bonus, a jeśli spudłujesz - zresetuje bonus. Innymi słowy, broń dla prawdziwych snajperów, bo będzie wymagać pewnej ręki, żeby go wykorzystać w pełni. Prawdę powiedziawszy, to ta broń wydaje mi się dość... mocna.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...