Black Shadow Napisano Luty 3, 2009 Zgłoś Share Napisano Luty 3, 2009 Podwójne ingramy, to jest to Za duży rozrzut - zdecydowanie bardziej korzystałem z MP5, Kałasznikowa albo karabinu M4. Były dosyć celne i miały niezły firepower a jak brało się zwolnienie czasu to heady waliło się łatwo dosyć Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SoapMacTavish Napisano Luty 3, 2009 Zgłoś Share Napisano Luty 3, 2009 Ja pamiętam jak grałem z wujkiem jeszcze na starym kompie w 1 i jak leżały gdzieś dwa ingramy to była niezła podjarka Nie licząc już Colta Commando :] Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bethezer Napisano Luty 9, 2009 Zgłoś Share Napisano Luty 9, 2009 Ja tam wolę stareńki Desert Eagle . I dwie Beretty... To z nich najczęściej się strzelało, od czasu do czasu używając większego kalibru, bądź nawet granatnika . Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karateka56 Napisano Luty 11, 2009 Zgłoś Share Napisano Luty 11, 2009 Stary i dobry Max Payne. W jedynkę grałem dużo, zwłaszcza na ps2. Gra ma zabójczy klimat no i ten bullet time. Kiedyś, bullet time, to była nowość i właśnie dzięki temu, ta gra osiągnęła, tak duży sukces i rzeszę fanów. W tej grze występowało coś a la komiks, to mi się spodobało. Dwójeczka była u mnie mniej katowana, ponieważ to praktycznie było to samo, tylko inna historia no i twarz maxa payna zmieniona, a ta pierwsza była zadymista. Mam nadzieję że będzie nowy Max Payne i że będzie tak dobry, jak część pierwsza. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CobraCommander Napisano Luty 11, 2009 Zgłoś Share Napisano Luty 11, 2009 EEEEETAm ja maxa chroniłem z bliska i minigunem AHAHAHAHAH, To teraz ja jestem SPIRTE a wy PRAGNIENIE powiedziałem do siebie , po oczyszczeniu PRAGNIENIE nie ma szans. Złaszcza beka że przeciwnicy są samobójcami, mam Mona,s playgrund do Dead man walking, cheat god mode, schodzę w taką wielką dziurę, i co jakiś czas przyciwnicy schodzą do nas giniąc , i tak po (czasie gry) 90min byłu sporo broni, ktore znudów odrzucałem siłą granatu. PS Czy ktoś grał w ukryty etap w pierszym Maxie Paynie ;D, trochę krótki, ale żeby to zobaczyć warto było . Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bethezer Napisano Luty 11, 2009 Zgłoś Share Napisano Luty 11, 2009 Ukryty etap w MP1? Gdzie on jest?(tylko nie mów czym jest, bo o tym wolę się sam dowiedzieć ) Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pan Don Napisano Luty 11, 2009 Zgłoś Share Napisano Luty 11, 2009 Bethezer: Dostęp do ukrytego etapu uzyskujesz po ukończeniu gry na najwyższym poziomie trudności. Po napisać końcowych, nagle pokaże się ekran wczytywania i po chwili możesz delektować się ukrytym etapem A propos - ciekawie w tym poziomie wygląda bullet time - kto tam był, ten wie Choć trochę rozczarował mnie ten poziom, ponieważ spodziewałem się alternatywnego zakończenia, a nie całkiem niezłej (i niełatwej) sieczki z armią "klonów" ;P Nie mniej pomysł na wykorzystanie grafik z produkcji gry (czy jak to nazwać ;P) był całkiem niezły ;D Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bethezer Napisano Luty 11, 2009 Zgłoś Share Napisano Luty 11, 2009 Uuu, czyli nie tak łatwo to osiągnąć . Dzięki za pomoc. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
iuri1943 Napisano Luty 12, 2009 Zgłoś Share Napisano Luty 12, 2009 Jak sobie ściagnołem max payne kung fu mode to miałem dostęp do bonusowego etapu z menu, zresztą ten mod zmienia gre na tyle że warto pograć jeszcze raz. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bethezer Napisano Luty 12, 2009 Zgłoś Share Napisano Luty 12, 2009 Kung Fu Mode? Czyli z MP robimy Matrix ... Mógłbyś coś więcej powiedzieć, ew. dodać parę screen'ów z tego moda . Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Patryk13 Napisano Luty 12, 2009 Zgłoś Share Napisano Luty 12, 2009 Sam ww niego grałem . Bardzo fajny . A tu opis z wp.pl : "Do waszej dyspozycji oddano ponad dwadzieścia różnych wariantów ataku i obrony (istnieje możliwość łączenia ich w kombosy), jak również ruchy innego typu (np. wykorzystywanie płaszczyzn pionowych jako odskoczni). Całość dopieszczono o dopracowany model fizyczny. Zadbano także o osoby początkujące, w tym celu developerzy zaimplementowali specjalną wirtualną salę treningową." Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koziol404 Napisano Kwiecień 12, 2009 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 12, 2009 Trzeba będzie Max Payna2 zainstalować jeszcze raz i zobaczyć te alternatywne zakończenie bo jeszcze go nie widziałem Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
domcio Napisano Kwiecień 12, 2009 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 12, 2009 witam! ja nigdy nie skonczylem mp2 Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mariusz Saint Napisano Kwiecień 13, 2009 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 13, 2009 Ja MP2 przeszedłem, ale nie odkryłem "prawdziwego" zakończenia, jakoś nie miałem zapału, by kończyć grę na wyższych poziomach trudności, podobnie było z MP1 (tzn. nie przeszedłem na najwyższej trudności). Jak ktoś bardzo chce, to true endingi można na youtube znaleźć i sobie obejrzeć. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DKson Napisano Kwiecień 13, 2009 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 13, 2009 Jedynki całej nie przeszedłem ale dwójkę owszem. Zdecydowanie następny Max był lepszy technologicznie. Absolutnie świetna fizyka. Wiele rzeczy można demolować. Latwiejsza, bullet time nie ubywa podczas skoku. Jednak to co mi sie w niej podoba to akcja. No i klimat który jednak troche przybladł względem jedynki. Sam Max się tez dużo zmienił. Praktycznie nie do poznania. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Owiec Napisano Kwiecień 13, 2009 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 13, 2009 Pamiętam jak kupiłem '2' za 139 zł... Dawno to było Jeśli chodzi o klimat, to dwójka jest dojrzalsza, dalej, ma lepszą grafikę i bullet time sam się łąduje. I fizyka A jeśli chodzi o jedynkę, to ma ona lepszy klimat niż dwójka, jest dla mnie jakby bardziej mroczna, no i to, że jest po polsku tez swoje robi Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
matis1011 Napisano Kwiecień 13, 2009 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 13, 2009 Max payne. Gra mojej młodości. Pamiętam jak nakłoniłem... niee, ja go do tego zmusiłem! Bo oczywiście musiałem mieć tą grę. Mówię o jedynce. Dwójkę za to wymusiłem u mamy. Pamiętam jak zrobiłem aferę w sklepie, żę mnie nie kocha itp. ;P Byłem mały, głupi. Ale co się nagrałem w tak zajefajną grę to moje. Tylko żeby 3 pojawiła się na kompa... Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mariusz Saint Napisano Kwiecień 14, 2009 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 14, 2009 A Max Payne 3 był zapowiedziany w ogóle? Wydawało mi się, że ekipa pracuje teraz nad Alanem Wake'iem, co pewnie im zajmie jeszcze parę lat. Pierwsze dwie części wprowadziły bullet time w udany sposób do świata gier, teraz wiele innych tytułów go ma, co nowego mogliby jeszcze wymyślić? Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koziol404 Napisano Kwiecień 14, 2009 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 14, 2009 Mi się zdaje, że był, ale pewny to ja nie jestem. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lukasz8 Napisano Kwiecień 14, 2009 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 14, 2009 Rockstar Vancouver się nim zajmie, jest nawet oficjalna strona: www.rockstargames.com/maxpayne3 Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mariusz Saint Napisano Kwiecień 15, 2009 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 15, 2009 Zima 2009! Prędkość nadświetlna. Ciekawe, kim jest ten koleś, bo to chyba nie Max, bardziej z gębą Niko z GTA IV mi się kojarzy. Mam pewne obawy co do tej gry, ale z drugiej strony fajnie, że Max jeszcze nie został wyrzucony na śmietnik zapomnianych bohaterów gier. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MMK Napisano Kwiecień 15, 2009 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 15, 2009 fajnie, że Max jeszcze nie został wyrzucony na śmietnik zapomnianych bohaterów gier. Hej, ale czy brak kontynuacji (czyt. odcinania kuponów) od razu oznacza, że dana gra/bohater zostaje zapomniany? Sądzę, że gdyby nawet na jedynce się skończyło Max Payne byłby postacią na stałe kojarzoną, a już na pewno na PC. Dla mnie części drugiej (a zatem i trzeciej) w ogóle mogłoby nie być - pierwszy Max to była kompletna gra, zamknięta fabularnie. Dwójka poza systemem Havok (jednak zaimplementowana fizyka sprawiała, że rozwałka była dużo bardziej przyjemna) IMO nie miała nic do zaoferowania oprócz jakichś łzawych fabularnych popłuczyn. Gdyby na MP1 się skończyło mielibyśmy coś bardzo unikalnego zamiast kolejnego tasiemca. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Duffy Napisano Kwiecień 15, 2009 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 15, 2009 Przecież na grafice widać, że to Max z 2 tylko w wersji "zmęczonego człowieka". Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rankin Napisano Kwiecień 15, 2009 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 15, 2009 łzawych fabularnych popłuczyn. Nie marudź. Te "łzawe fabularne popłuczyny" robią jakieś 80% klimatu Maxa (i to zarówno w 1 jak i 2), a gdyby nie klimat, Max byłby równie zapomniany co wiele innych strzelanek opierających się na jednym koncepcie. Dlatego też jestem nieco sceptycznie nastawiony do trójki; bez tekstów Sama Lake'a (noir balansujący na krawędzi kiczu? Dawajcie! )... Zresztą, zobaczy się. Póki co mogę sobie żartować z Maxa "Niko" Payne'a (bo takie było i moje pierwsze skojarzenie ) Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mariusz Saint Napisano Kwiecień 16, 2009 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 16, 2009 Slav Payne 3... @MMK: stawiasz znak równości między tworzeniem sequeli i "odcinaniem kuponów"? Hmm. Zapominanie gier/bohaterów: tak, jeśli produkuje się dalsze części, to zazwyczaj oznacza to, że spodobał się na tyle, że ludzie chcą kupować więcej. Brak sequeli często oznacza brak odpowiednio dużej grupy odbiorców i gra zostaje skazana na nostalgiczne wspominki grupki graczy gdzieś w zakamarkach for internetowych. Co do reszty to zgadzam się z opinią Rankina. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polecane posty
Zarchiwizowany
Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.