Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Bethezer

Heroes of the Storm

Polecane posty

Bohaterowie potwierdzeni na ten moment. Nie wiadomo czy wszyscy będą od razu po rozpoczęciu bety, ale będą na pewno.

Assassins

Falstad

Illidan

Kerrigan

Nova

Raynor

Valla

Specialists

Abathur

Gazlowe

Naziba

Sergeant Hammer

Zagara

Supports

Malfurion

Tassadar

Thrall

Tyrande

Uther

Warriors

Arthas

Elite Tauren Chieftain

Muradin

Sonya

Stitches

Tyrael

Yet Unknown

Anub'arak

Azmodan

Chen

Cho'gall

Faerie Dragon

Gelbin

Jaina

Leoric

Li Li

Rexxar

Sylvanas

The Butcher

Tychus

Zeratul

Zul'jin

@aliven

Przedmioty zastąpiono drzewkiem skilli i talentów rozwijanych podczas gry i indywidualnych dla postaci, więc będzie można dostosować swojego bohatera do potrzeb na polu walki i do swoich upodobań. Jeszcze nie wiadomo ile tych talentów będzie na postać, ale Blizzard twierdzi że każdego herosa będzie można budować na wiele różnych sposobów, a brak ogólnodostępnych przedmiotów pomoże im zapanować nad balansem. Także sam fakt że nie będzie sklepu z itemami wcale nie znaczy że gra będzie płytka. Na pewno będzie mniej złożona niż LoL czy Dota (bo w taki styl celuje Blizzard), ale powstrzymałbym się z osądami o "płytkości" przynajmniej do jakiejś bety, jak będzie nam dane sprawdzić ten system w akcji.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ou, to mnie trochę zasmuciliście z tymi kluczami.

Sam sposób podejścia do gameplaya - brak przedmiotów, ulepszenia baz, pomoc ze strony NPCków może wprowadzić wiele świeżości do gatunku. Mam jednak nadzieję, że powstanie zasadnicza różnica na pewnym poziomie pomiędzy możliwościami postaci ze względu na stopień trudności ich prowadzenia.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Brak itemów = mniej przejmowania się zabijaniem creepów = szybka rozgrywka. I to mi się właśnie w tej grze podoba, bo gra będzie skupiać się na typowym deathmatchu z przejmowaniem punktów (DotA: Capture the Flag?) zamiast na długiej rozgrywce po godzinie, którą i tak można przegrać przez jeden głupi błąd. Ja na bank pogram, ale czy mnie przyciągnie na dłużej - nie wiem. Mam nadzieję, bo chcę świeżego startu w grze tego typu.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gra będzie skupiać się na typowym deathmatchu z przejmowaniem punktów (DotA: Capture the Flag?) zamiast na długiej rozgrywce po godzinie, którą i tak można przegrać przez jeden głupi błąd.

To mi sie wlasnie podoba, bo czasem mecza mnie dlugie mecze w Docie. Ok, w Lolu tez potrafia byc dlugie, ale usredniajac te z Doty sa jednak dluzsze, co mnie drazni czasami, a tworcy Heroes of the Storm obiecali mecze trwajace 15-20 minut, ciekawe jestem jak to bedzie wygladalo w praktyce :)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wystarczy obejrzeć gameplay'e. Mapy są mniejsze, praktycznie nie ma wczesnej farmy jak w innych MOBA, tylko od razu przechodzimy do walki. Zamiast zdobywania kolejnych wież na linii robimy zadania, a w międzyczasie walczymy z innymi graczami i bijemy expa na mobkach. Taka mieszanka typowych MOBA z Bloodline Champions. Ostatnio pojawiło się kilka nowych meczy, np. tutaj, można sobie obejrzeć jak to wygląda w praktyce.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podoba mi się to że blizzard nie poleciał na łatwiznę i nie stworzył schematycznej moby, bo mogli to zrobić bo i tak gra by się obroniła przy ich poparciu przez graczy. Jak HS jest bardzo wciągający tak i MOBA od Bizzardu też będzie wciągać na długo, bardzo dobrze że gry będę krótki, a jednocześnie emocjonujące. Świerzy pomysł rzucony przez Blizzard może się przyjąć i znaleźć sporo fanów. Ja już jestem kupiony tą produkcją, bo wiem że blizzardowi nie zdarza się wydawać słabych gier :D.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Devius

Zależy jak w praniu wyjdzie system budowania postaci skillami i talentami. Jeśli będzie dobrze zbalansowany i da możliwość kombinowania z postacią to będzie dobrze. Guardians of the Middle Earth - MOBA z uniwersum Władcy Pierścieni zrezygnowała z itemów, ale nie dała nic w zamian, co kompletnie się nie sprawdziło i co druga walka wyglądała tak samo. Tutaj może być inaczej, o ile Blizzard dobrze opracuje swoje nowe systemy.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@b3rt

Stawiam na rozwiązania typu World of Warcraft - trzy drzewka talentów, jedno do tankowania, drugie DPS i support (tak samo z resztą jest w League of Legends). Ciekawi mnie też, jak będzie wyglądał system awansowania konta, bo nie wyobrażam sobie dostania od razu punktów do drzewka (nie wybaczyłbym Blizzardowi, gdyby takiego czegoś nie było). Chciałbym też, żeby nie było level capa, to znaczy, punkty do talentów dostajemy tylko do na przykład 30 poziomu konta, ale potem sobie po prostu już ten poziom wbijamy, bo wbijamy, bez żadnych bonusów. Bo jednak nie ma nic piękniejszego niż nabijanie poziomu bez końca.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie będzie drzewek talentów.

Co ileś poziomów (co 3 czy 4) wybierzemy jeden z kilku talentów (4 lub 5). Plus na 10 i 20 poziomie jeden z dwóch "Heroic Skills", czyli silniejszych umiejętności aktytowanych.

http://heroesofthestorm.gamepedia.com/File:Skill-tree.jpg - tutaj można zobaczyć jak to wygląda.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie, nie. Zakładałem że kojarzysz ogólne zasady levelowania w grach MOBA.

Postacie w każdym meczu zaczynają od levelu 1. Zresztą, tutaj w ogóle mamy do czynienia z "Poziomem Drużyny" - wszyscy jednocześnie zdobywają exp, każdy z naszego teamu zawsze ma ten sam poziom. I w trakcie meczu osiągamy kolejne poziomy i dobieramy sobie talenty. Zawsze mamy tyle samo do wyboru.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trochę szkoda, że właśnie tak to będzie działać. Bardziej by mi się podobał właśnie system z drzewkami talentów przypisany do konta (który oczywiście można zmieniać), chociaż z drugiej strony byłoby to trochę niesprawiedliwe na początkowych poziomach. Zobaczymy jak to będzie wyglądać w praktyce, bo jednak dynamika w tej grze robi swoje i nie wiadomo ile czasu będziemy mieli na wybór talentów (pewnie w trakcie respawnu będziemy wybierać).

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Zdenio.

A czym to się różni od standardowego zdobywania skilli w Lolu czy Dotcie? Bo jak dla mnie brzmi identycznie.

Tego się właśnie obawiam, gra będzie płytka jak łyżka wody... Jestem pewien, że będzie dawała fun i w ogóle ale będzie płytka.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Blizzard udostępnił Wczoraj wyciekły dane z alpha klienta HotS. Widać że na ten moment gotowe są 24 postacie, każda ma już swój zestaw skilli i talentów. Do tego dochodzi kilka screenów z opcji i ekranu logowania. Co jednak najciekawsze, pojawił się również loading screen czwartej mapy (blizz mówił że na razie maja gotowe trzy), po którym można wywnioskować że będziemy musieli uwolnić smoczego rycerza który pomoże nam w walce. Przypominam jednak że to alpha client, więc jeszcze nic nie jest ani ostateczne, ani nawet nie daje podstaw do jakichkolwiek osądów. Wszystko się jeszcze może zmienić, w końcu Blizzard lubi w ostatniej chwili zmieniać swoje pomysły :)

Link do wycieku:

http://www.mmo-champion.com/content/3767-Heroes-of-the-Storm-Alpha-Client#herenow

Żeby przejrzeć skille postaci należy kliknąć na jej portret.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wow, robi wrażenie. Każda postać to conajmniej 4 skille, które można dostosować do sytuacji w grze. Do tego mnogość talentów, które rozwijają samą postać. 24 bohaterów to już dosyć spora liczba (oczywiście daleko temu do LoLa czy Doty, ale tutaj mamy ograniczenia uniwersów). Zapowiadana mapa to następna wariacja nt. poprzednich.

Wszystko wygląda bardzo smakowicie i tylko czekać na start bety (która IMO po tym co zobaczyłem niedługo powinna wystartować).

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Ellusion

Znając Blizzarda to możemy sobie trochę poczekać na zamkniętą bete, do której dostać sie będzie pewnie jeszcze trudniej niż do HS'a. Dodatkowo Blizzard lubi, przesuwać sobie otwarte bety itp. więc nawet jak coś powiedzą to nie znaczy że to coś w ogóle wyjdzie w tym czasie(np. HS i przesuwanie otwartej bety).

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żeby nie było to pragnę poinformować, że dużą część talentów się powtarza. Bodajże chyba nawet wszystkie 7 tieru są takie same.

A ja pragnę poinformować, w sumie drugi raz, że to wyciek z alphy, więc nie wydawałbym na razie jakichkolwiek osądów na tej podstawie. Równie dobrze tier 7 może nie być jeszcze ukończony dla poszczególnych postaci, więc wrzucono skille uniwersalne żeby utrzymać spójność gry. Jak wyjdzie przynajmniej jakaś zamknięta beta to będzie można dyskutować, na razie traktowałbym to jako ciekawostkę niż podstawę do oceniania.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pojawił się w końcu konkretny wpis na temat modelu płatności w grze. Wzorem LoL'a, będziemy mieć cotygodniowe rotacje bohaterów, każdego będziemy mogli kupić za walutę w grze. Do tego wraz z kolejnymi poziomami postaci dostaniemy nowe "rzeczy" do roboty: daily questy dla kasy, hero questy dla skórek itd. Wygląda to całkiem sensownie, szkoda tylko że nie podali żadnych kwot. Mam nadzieję że nie będę musiał farmić kilka tygodni żeby zgarnąć kasę na jednego bohatera.

Wpis:

http://www.heroesofthestorm.com/en-us/news/13235545/heroes-of-the-storm-preview-unlocking-the-hero-within

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach



  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...