Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Black Shadow

The Crew

Polecane posty

Zresztą znowu. W tym roku jest tyle gatunkowej konkurencji, że jak komuś się The Crew nie spodobało to nie wiem czemu traci na tą smutną grę swój cenny czas powtarzając ciągle jeden talking point z "modelem jazdy".

Witaj na forum. Lubimy tu narzekać :D.
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Narzekanie i krytyka są dobre, bo nierzadko zmuszają wydawców do dzialania, ale jeśli narzekanie ogranicza się do jednego powtarzanego ciągle zdania to staje się tylko głośnym piskiem i nawet odwraca uwagę od realnych problemow gry. Tutaj: model biznesowy, który niestety nikogo nie obchodzi.

No i o ile model jazdy się nie zmieni to koncepcja biznesowa może co udowodniło ostatnie wielu (MS przy FM5, Sony przy GT6).

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeśli narzekanie ogranicza się do jednego powtarzanego ciągle zdania to staje się tylko głośnym piskiem i nawet odwraca uwagę od realnych problemow gry. Tutaj: model biznesowy, który niestety nikogo nie obchodzi.

Przecież zaznaczyłem, że przeszkadza mi wiele rzeczy, uczepiłem się modelu bo to on najbardziej psuł mi wrażenie z rozgrywki. Nie napisałem, że model biznesowy związany z ulepszeniami jest okey, jest wiele rzeczy zrobionych źle, ale te dwie wydają mi się najistotniejsze. już to pisałem, ale nie wymagam od tej gry rzeczywistej fizyki i realistycznego modelu i dziwię się, że akurat Ty bagatelizujesz tą sprawę. Od kiedy to gra jest okey bo fun ? Modelu jazdy nie naprawią, model biznesowy jak najbardziej można zmienić.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chętnie bym się dowiedział co tak konkretnie Ci nie podpasowało w tym modelu jazdy, bo ja osobiście jako weteran TDU1 byłem zachwycony. Zaznaczę jedynie, że w The Crew grałem na kierze na trybie hardcore. Choć z drugiej strony mogę być spaczony graniem w TDU2 którego model jazdy był... Brakuje nawet słów które nie byłoby wulgaryzmem :D.

Wracając jednak do TC. Masa auta jest wyraźnie wyczuwalna, bokami można latać nie tylko dodając gazu w zakręcie ale zwyczajnie przerzucając masę auta z jednej strony na drugą. Każde auto które testowałem prowadziło się inaczej, choć ograniczyłem się jedynie do muscle car'ów. Jedyne auto którego nie nazwałbym muscle, a które testowałem to Focus. I rzeczywiście czuć było różnicę między FWD, a RWD. Samochody zachowują się naturalnie i dość przewidywalnie, mimo to jednak musiałem naszarpać się trochę z kierownicą żeby utrzymać auto na drodzę. Ogólnie fun z jazdy miałem przeogromny.

Innych trybów niż hardcore nie sprawdzałem, bo zwyczajnie doszedłem do wniosku, że po co miałbym to sobie robić :D. Paru innych znajomych z klubu które miało okazję sprobować grę na padzie i na klawie również raczej sobie chwaliło model jazdy. Choć na padzie wymagało to pewnych poprawek w ustawieniach aby pozbyć się input laga i innych problemów.

Co do grafiki natomiast. Hm, tu jest trochę problem. Jeśli przyjrzeć się teksturą z bliską, to najlepiej nie wyglądają. Ponadto, przydałby się chyba jakiś porządny filtr anizo bo wygląda jakby go wcale nie było. ALE! Po za tymi mankamentami gra wygląda naprawdę genialnie, zarówno jeśli chodzi o różnego rodzaju krajobrazy, oświetlenie, roślinność a kończąc na modelach samochodów.

Poniżej rzucę dwoma albumami zdjęć które ustrzeliłem w trakcie gry. Swoją drogą, przy grze spędziłem koło 40h :D.

https://www.flickr.com/photos/113492287@N08/sets/72157645862703791/

https://www.flickr.com/photos/113492287@N08/sets/72157645919378802/

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@up Mi dla odmiany nie podobała się fizyka w becie. Spodziewałem się fizyki coś a'la Driver San Francisco, który miał imo jeden z najlepszych modeli jazdy jeśli chodzi o gry arcade, jednak tutaj jej nie uraczyłem. Trzeba kombinować, żeby móc wprowadzić w auto w poślizg... Model uszkodzeń też rzyci nie urywa, nie ma to jak skasować płot, a auto wygląda po tym jakbym uderzył co najmniej w jakąś sarnę. Co do grafiki, to w sumie nie będę się wypowiadał, bo grałem w zasadzie na detalach low + tekstury na high, i chodziło trochę słabo, szczególnie w mieście - może po prostu mój PC już nie wyrabia, albo może po prostu optymalizacja ciągnie. Jednak wygląd gry nie był jakiś super, widziałem gry lepiej wyglądające z lepszą optymalizacją. Może to jeszcze poprawią, kto wie.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewno, że trzeba kombinować i moim zdaniem to jest akurat plus. Ale to już moje fanaberie, zwyczajnie pragnę gry która czegoś ode mnie wymaga. Masz rację, co do tego, że D:SF miał jeden z najlepszych modeli arcade. Jednak wszystko przychodziło tam strasznie łatwo. Ponadto The Crew aspiruje odrobine jednak do simcade i wyobraź sobie, że latanie bokiem pewno też wymaga kombinowania :P. Model uszkodzeń rzeczywiście tyłka nie urywa, choć nie specjalnie mi to akurat przeszkadza. Jeśli chodzi o optymalizację, to muszą popracować przede wszystkim w miastach. Gra ma ten sam problem co Rivals, jak masz mało fps'ów to gra wcale się nie tnie, zwyczajnie odpala tryb slow motion :D. W każdym bądź razie, mimo tego, że fps'y w miastach spadają to nie widać jakiegoś większego użycia zasobów czy to GPU czy CPU.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ponadto The Crew aspiruje odrobine jednak do simcade i wyobraź sobie, że latanie bokiem pewno też wymaga kombinowania tongue_prosty.gif.

No nie wiem, nie wiem. Dla jasności od razu mówię, że ja nie miałem styczności z grą, ale na gameplayach auta zachowują się podobnie na asfalcie jak i na gołej ziemi, żwirze. No chyba, że coś się zmieniło?
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To zależy jakie gameplaye oglądałeś, bo wiele z tych które sam widziałem odpalane były albo na pełne asyście albo asyście sport. Ale z tego co sam śmigałem na HC, w autach nie przystosowanych do offroad'u jeździło się wyraźnie inaczej, czuć było że się nie trzymały za bardzo drogi bo i nie było czego. Inna sprawa jeśli wzięło się auto w specyfikacji Dirt. Naturalnie auta wtedy prowadziły się lepiej na off roadzie

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ponadto The Crew aspiruje odrobine jednak do simcade

Proszę cię. Też grałem na HC. To że trzeba się nakombinować żeby "polatać" bokiem, to nie znaczy, że fizyka już jest "simcade". To prostu świadczy o tym, że fizyka jest słaba. W grze arcade nie powinno być czegoś takiego, wręcz przeciwnie, powinno być jeszcze łatwiej wprowadzić auto w poślizg. Chociaż wtedy na upartego ktoś mógłby napisać, że to już podchodzi pod symulację.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mówię simcade, wzorując się na tym co mówił choćby Shaun Cole obecnie w The Simpit. Gość chyba wie co mówi, mając tyle lat doświadczenia. A użycie przeze mnie słowa "nakombinować" możliwe, że było błędem. Chodziło raczej o to, że w przeciwieństwie do ostatnich NFS'ów gdzie leci się każdy zakręt bokiem zwyczajnie naciskając hamulec, tak tu wydaje mi się to bardziej naturalne. Zresztą co ja mówię, w ostatnich NFS'ach wystarczy wejść w zakręt i lecisz bokiem. Śmigając Challenger'em byłem w stanie robić to na dwa sposoby, gwałtownie dając w gaz na zakręcie, lub bawiąc się masą auta przerzucając ją z jednej strony na drugą.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Beta trwa.

Jeździ się nawet przyjemnie. Taki współczesny NFS/TDU. Tylko te scenki przerywnikowe i "filmowość"... Strasznie irytujące. I wielu tych wstawek nie da się przewijać. Wchodzę do garażu, wjeżdżam do salonu, zawsze jakaś mini-scenka trwająca 6-7 sekund, albo więcej. Już wolałbym ekrany z loadingiem ;P

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

He he - w ramach walki o "równość" między platformami Ubisoft ogranicza finalną wersję The Crew na PC do 30 FPS.

http://bit.ly/1qJfxyj

Ubisoft - you did it again!

Pod spodem w temacie ciekawe reakcje użytkowników PC na tę wieść. I trudno się nie zgodzić - konsolowcy nie mogą mieć 60, bo sprzęt jest za słaby, ale dlaczego karać użytkowników PC? Tłumaczenie: "Right now the team is focusing on providing an optimal experience for all players" jest po prostu śmieszne... I dla mających nadzieję na odblokowanie 60 FPS grzebaniem w plikach konfiguracyjnych - Ubi mówi, że można, ale tego nie wspierają. Co to oznacza - patrz NfS: Rivals.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I wielu tych wstawek nie da się przewijać. Wchodzę do garażu, wjeżdżam do salonu, zawsze jakaś mini-scenka trwająca 6-7 sekund, albo więcej. Już wolałbym ekrany z loadingiem ;P

Jak się nie da? Praktycznie każdy przerywnik można skipnąć naciskając ESC.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I dla mających nadzieję na odblokowanie 60 FPS grzebaniem w plikach konfiguracyjnych - Ubi mówi, że można, ale tego nie wspierają.

Nope. Zresztą już w naszej becie można grać w 60. Tylko, że chodzi o tą betę dla tych, którzy są od zamkniętej alphy. To co teraz jest otwarte to w sumie jest alpha gdzieś z kwietnia z nowszymi elementami.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niech pracują, życzę szczęścia, ale kto wie ile jeszcze razy zmienią zdanie.

Nie zmienią zdania, bo gra już działa bardzo dobrze w 60.

Also The Crew w 60 wcale nie jest lepszy niż The Crew w 30, bo nie w tym leży problem tej smutnej gry.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lubro, jak to wyglądało, kiedy Ty grałeś? Można było kupować części za kasę? Odwiedziłem teraz z ciekawości salon w Detroid i za kasę grową lub realną mogłem kupić tylko kolorki, zderzaki itp. "Bebechy" nawet nie były dostępne, chyba najpierw muszę jakoś odblokować sobie do nich dostęp, a dopiero później kupić.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przynajmniej nie skreśla tej gry z listy osób, które po coś inwestują w swój sprzęt

Przeciez gra JEST zablokowana. Tyle, ze na 60FPS.

@Zdenio - Trwa spore zamieszanie z modelem biznesowm. IMO przez to gra moze nie wyjsc w tym roku/wyjsc z biznesowka w fazie beta. Czyli tak jak chocby PvZ:GW czy Forza Horizon 2 - bez niekosmetycznych mikro na start.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeciez gra JEST zablokowana. Tyle, ze na 60FPS.

Pisałeś już chyba o tym wcześniej, albo nawet w innym temacie. A ja pisałem, że to obecnie nie ma znaczenia aż takiego, bo dziś ciężko o monitory z odświeżaniem powyżej 60 Hz i zapewne zdecydowana część graczy tego nie odczuje (ostatnio sprawdzałem, to było ich ze 20?). Ale fakt faktem, osoby chcące pograć z "frejmem" większym niż 60 poczują się zawiedzione.

@Edit: Machnąłem się, ludzka pamięć jest zawodna. Jest ich zdecydowanie więcej niż 20, ale i tak stanowią niszę wśród liczby modeli dostępnych na rynku wink_prosty.gif.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja pisałem, że to obecnie nie ma znaczenia aż takiego, bo dziś ciężko o monitory z odświeżaniem powyżej 60 Hz i zapewne zdecydowana część graczy tego nie odczuje

To w koncu ci, ktorzy inwestuja w swoj sprzet sa traktowani jako gracze drugiej kategorii czy nie?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem na myśli PeCetowców, jako tych co inwestują, bo wiadomo, na konsoli wyboru nie mają. Nie dysponuję danymi, ale rękę dam sobie odrąbać, że większość graczy pewnie ma w domu monitor 60 Hz (bo zwyczajnie jest ich więcej w obrocie). Przecież sam wiesz, że chodzi o dotarcie do "większości" ;P. I nie powiedziałem, że olanie tych z technologią do wyciśnięcia 120 FPS jest cool.

@Edit: ujmę to obrazowo dla jasności. Jak wchodzisz do sklepu i chcesz kupić monitor, to już raczej nie ma możliwości dostać coś co nie podoła 60 FPS. Gdyby tak było, tylko że z 120 FPS, wtedy bym śpiewał inaczej.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie dysponuję danymi, ale rękę dam sobie odrąbać, że większość graczy pewnie ma w domu monitor 60 Hz

Wiekszosc graczy PC dysponuje sprzetem slabszym niz PS4 (source: ankieta sprzetowa Steam i Unity Web stats). Jesli nie widzisz nic zlego w docieraniu do wiekszosci to skad niesmak zwiazany z rzekomym zablokowaniem The Crew na 30FPS?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@UP

Zaraz, bo to jakieś pomieszanie z poplątaniem. Co z tego, że większość graczy ma słabszy sprzęt? Jakim usprawiedliwieniem jest ten fakt dla sztucznego zaniżania poziomu graficznego gier? Absolutnie żadnym, to gadka jak z działu PR. Dobre gry skalują się w dół i jeśli nie masz sprzętu zdolnego odpalić je na maksa, to obniżasz detale i grasz. A jak masz dobry sprzęt, to dlaczego masz być traktowany gorzej niż użytkownik PS4? To tylko maskowanie nieudolności/lenistwa twórców. Ubi niestety na rynku pecetowym z tego słynie i to nagłe zaprzeczanie samym sobie wcale im nie pomaga. Jak The Crew wyjdzie, to się okaże, czy w ogóle było o co robić hałas w przypadku tego tytułu, ale to nie zmienia faktu, że ograniczanie opcji graficznych na PC jest nie do obronienia.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach



  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...