ChiefLeecher Napisano Luty 6, 2009 Zgłoś Share Napisano Luty 6, 2009 (edytowany) Z tą genialnością strzelania to bym nie przesadzał ze względu na brak jakichkolwiek hitboxów. Nieważne czy trafisz goblina w głowę czy łokieć, efekt jest taki sam. Sami przyznacie, że mało w tym realizmu... Edytowano Luty 6, 2009 przez ChiefLeecher Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
smd87 Napisano Luty 6, 2009 Zgłoś Share Napisano Luty 6, 2009 (edytowany) Oj tak, to potrafi być denerwujące . Pamiętam jak teleportowałem się do Vengardu i po wyjściu z budynku rozpoczęła się niezła walka. Nie wiem co było trudniejsze -walka z hordą orków czy manewrowanie i unikanie "sojuszniczych" buntowników (zwłaszcza tych z halabardami) A co do łucznika... nie grałem nim, ale słyszałem, że na wyższych poziomach potrafi nieźle wymiatać (a jak się ma dodatkowo lepsze strzały...). PS. Takich kwiatków jak wymieniłem w jednym z moim poprzednich postów było stosunkowo mało. Liczba poprawek wprowadzona w wersji 1.6 jest i tak imponująca. Fani odwalili kawał dobrej roboty, trzeba przyznać. BTW słyszałem, że ma wyjść jeszcze jeden, ostateczny patch z numerkiem 1.7. Jest on skupiony głównie na poprawieniu klimatu (odgłos trzaskającego ognia w kominku, spadającego wodospadu, padającego deszczu itd.). Gdzieś na youtube jest filmik ukazujący zmiany, polecam. Edytowano Luty 6, 2009 przez smd87 Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Joneleth Napisano Luty 6, 2009 Zgłoś Share Napisano Luty 6, 2009 Jest on skupiony głównie na poprawieniu klimatu Heh, nie do końca, przede wszystkim ma około 1200 poprawek i będzie ważyć jakieś, bagatela, 800 MB. ^^ Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hackerboss Napisano Luty 6, 2009 Zgłoś Share Napisano Luty 6, 2009 Tytuł patcha "800MB zapomnijcie jeśli macie limit transferu danych". Dobrze, że chociaż fani naprawiają Gothica bo twórcy chyba nie wypuścili żadnego patcha... Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lord Nargogh Napisano Luty 6, 2009 Zgłoś Share Napisano Luty 6, 2009 (edytowany) Przydałoby sie w końcu jakieś wyważenie przemiany w zwierzęta. Żeby nie dochodziło do sytuacji w której moj bohater po przemianie w lwa ginie w walce z kojotem (autentyk), albo jako cieniostwór nie jest w stanie zranić topielca. W końcu zdolnosci alchemiczne i druidzkie by się do czegos przydaly... Twórcy wypuścili kilka patchy i poza tym te fanowskie są i tak traktowane jako oficjalne. Mozna je pobierac ze stron dystrybutorow (np cd projektu). Edytowano Luty 6, 2009 przez Lord Nargogh Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
smd87 Napisano Luty 6, 2009 Zgłoś Share Napisano Luty 6, 2009 (edytowany) Heh, nie do końca, przede wszystkim ma około 1200 poprawek i będzie ważyć jakieś, bagatela, 800 MB. ^^ Nawet o tych poprawkach nie wiedziałem(jak i o sporej wadze patcha). Ale trzeba się cieszyć, że gra będzie jeszcze bardziej dopracowana. Ci fani powinni dostać za taka robotę jakieś wynagrodzenie, bo zasługują na to. Edytowano Luty 6, 2009 przez smd87 Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lord Nargogh Napisano Luty 6, 2009 Zgłoś Share Napisano Luty 6, 2009 Dla nich najlepszą nagrodą jest możliwość normalnego grania w grę które obrywa niesłusznie od wszystkich baty za kilka wpadek producenta. W zasadzie juz w aktualnej wersji nie mam zastrzeżen (z wyjatkiem tych przemian w zwierzeta...), a oni nadal chcą ją ulepszać... Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ashgan Napisano Luty 6, 2009 Zgłoś Share Napisano Luty 6, 2009 Zastanawiam się dlaczego ZB tworzyło jakieś studio kompletnie mi nieznane zamiast PB. Wyszła z tego gra z wielkim potenciałem ale okropnym wykonaniem a JoWood jeszcze jakby nigdy nic tłumaczyli się że fani chcieli dodatek jak najszybciej więc... Z tego co piszecie nowy patch poprawia sporo błedów (ja tego jeszcze nie sprawdziłem) ale to nie zmienia faktu że ZB powinno zupełnie inaczej wyglądać. Trzeba mieć tylko nadzieje że Arcania sprawi że o tym dodatku po prostu zapomnimy <_< Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lord Nargogh Napisano Luty 6, 2009 Zgłoś Share Napisano Luty 6, 2009 Fani chcieli dodatek jak najszybciej, więc zrobiono go w ledwie dwa lata. No proszę Cię, to już niewiele dlużej cały G3 powstawał.. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ashgan Napisano Luty 6, 2009 Zgłoś Share Napisano Luty 6, 2009 Oczywiście, ale chciałem powiedzieć że "jak najszybciej" to nie znaczy że konkretnie chodziło mi o datę tylko o to że mówią szybko a ci ją tak robią no żeby tylko była (jak jest w przypadku niektórych gier na podstawie filmu). Ale z resztą co ja się tam znam Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lord Nargogh Napisano Luty 6, 2009 Zgłoś Share Napisano Luty 6, 2009 (edytowany) Wiem, sam słyszalem to tłumaczenie z pośpiechem dla fanów. Po prostu chodzi mi o to ze jest ono bzdurne biorąc pod uwagę czas jaki musieliśmy czekać na ów dodatek i produkt jaki otrzymaliśmy. To wygląda po prostu jakby trzy-cztery miesiące temu Spellbound (jeśli się nie mylę) dostało zlecenie zrobienia dodatku, i dopiero wtedy się na szybko za niego zabrało. Przeciez caly dodatek jest jednym wielkim rozczarowaniem nie tylko ze względu na bugi i jakośc wykonania, tylko coś, co wychodzi juz przy oglądaniu intra (marnego zresztą, również wygląda jakby je przygotowywano w piętnascie minut) - kompletnie zmieniono założenia fabuły! Oczywiscie jest to wina założen 4. części Gothica po którą z pewnością nie sięgnę (po pierwsze - Gothic bez Beziego jako głownego bohatera to nie Gothic, po drugie - sądząc po podejściu autorow <grafika, grafika i jeszcze raz grafika. No i rdzewienie mieczy w deszczu> to i tak wyjdzie kaszana) i trzeba było zrobić dodatek który będzie pomostem do częsci 4. Miało być zupelnie inaczej - nie po to jedno z możliwych zakończen G3 to wędrówka Beziego i Xardasa do nieznanych krain zeby potem się okazało ze posiedzieli sobie tam z dziesięc lat i Bezi postanowił wrócić. Zmierzch Bogów miał traktowac o tych właśnie zapomnianych krainach, a zamiast tego zmusza nas do wędrówki po zubożałych terytoriach Myrtany. Czyli w rezultacie nie dość że nie dostaliśmy nowych terenów w dodatku, to jeszcze ucięto te pierwotne. Ja kupilem Zmierzch Bogów w drugim dniu po polskiej premierze, i do dzisiaj tego żałuję. Zabierałem się do gry kilkanaście razy, i nic z tego nie wyszło. Nuda, sztuczność, niedopracowanie, i tragiczna zmiana w zasadach walki. Od teraz gdy skończy nam się wytrzymałość , to nasz bohater przestaje atakować. I potem walka wygląda tak: dwóch gości przez pół minuty macha mieczami, a potem stoją w bezruchu i patrzą na siebie. Piętnascie sekund machania i znowu stanie w miejscu i wpatrywanie się w siebie. Kicha. Nie dorzucono też NIC do umiejętności. Zadania są głupie. Gra zwiesza się przy każdej zmianie melodii (tzn np mamy zacząc walczyć, wiec musi wczytac sie muzyka do walki. No to mamy pół minuty zwieszki. Potem z miasta wychodzimy na łąkę i znowu zmienia sie muzyka - pół minuty zwieszki. Albo jeszcze lepiej - wędruje sobie po mieście, i nagle ni z gruszki ni z pietruszki zaczyna lecieć jakas muzyka z pustyni - oczywiście po półminutowej zwieszce). Zmieniono troche tekstury zbroi. Na gorsze. Rezultat jest taki, że jakiś najemnik jest białoskóry, a ramiona i dłonie ma człowieka czarnoskórego. Wygląda to jakby był hydraulikiem który cały dzień maczał ręce w .... kupie. Cały dodatek to po prostu ŻENADA, twórcy oprócz przeprosin powinni go oficjalnie unieważnić i zrobić jeszce jeden. To HAŃBA dla serii Gothic. A cena jest po prostu żałosna. Widac od razu że gre robił ktoś zupelnie inny niż wcześniej. Totalna zmiana klimatu. Do tej pory nic nie miałem do Turków - ale jeśli mają robić tak żałosne gry, to wara im od rynku komputerowego. Sprawa powinna trafić do sądu. Pozostaje tylko zapomnieć o tej kompromitacji i powrócić do gry w pozostałe, doskonałe częsci gry. Edytowano Luty 6, 2009 przez Lord Nargogh Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ashgan Napisano Luty 6, 2009 Zgłoś Share Napisano Luty 6, 2009 Świetnie powiedziane Ale zapomniałeś dodać że z bezimiennego stał się jakiś oszołom, ciągle gada coś w typie jak to było napisane w CDA? "Zdrajca taki jak ty nie powinien stąpać po ziemi mej ojczyzny". No proszę... Gothic to przecież Bezimienny a bez niego to nie to samo. W ZB był no... irytujący, gadki takie jak z G3 jak "Mała przerwa co? a nie powinieneś doglądać niewolników albo coś?" TO jest bezimienny zawsze rzuci jakąś gadkę, że nie jest bezinteresowny właśnie taki jak chcieli jego twórcy z PB. Jeśli oglądałeś filmy z tworzenia G3 wiesz co mam na myśli. A ci goście z... czekaj jak oni w ogóle nazywają? A nie ważne, no chciałem powiedzieć że zrobili z niego no właśnie kogo? Jakiegoś bohaterka. Bezimienny w ZB to po prostu nie ON. A co do Arcanii tu się zgadzamy gothic bez Bezimiennego to nie Gothic. Czekaj jaka firma w ogóle go robi? Tak czy siak że ta gra albo będzie złą albo dobra i co najgorsze nie pociągnie na moim kompie Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lord Nargogh Napisano Luty 6, 2009 Zgłoś Share Napisano Luty 6, 2009 Bezimienny w ZB rzuca strasznie nadęte i dziwne teksty. "Jak tam się czujesz, obywatelu?" Ciągle jeździ z tym "obywatelem". Śmiem twierdzić że autorzy nie zagrali w ogole w poprzednie części. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ChiefLeecher Napisano Luty 6, 2009 Zgłoś Share Napisano Luty 6, 2009 (edytowany) Ej panowie, a mi jedna rzecz wciąż nie daje spokoju. Nie zostało to jasno powiedziane, ale czy w walce z początku ZB (tej wspomnianej w intro) Bezi nie zabił przypadkiem Xardasa? No niby walczyli, wygrał nasz bohater i... i co z tym Xardasem? Bo jeśli poległ to straciłem jakieś 60% powodów aby grać w kolejną odsłonę tej serii (pozostałe 40% straciłem, gdy okazało się że w czwórce Bezi to fanatyczny popapraniec, a my gramy jakimś rybakiem). Edytowano Luty 7, 2009 przez ChiefLeecher Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eddy1 Napisano Luty 7, 2009 Zgłoś Share Napisano Luty 7, 2009 z tego co mi wiadomo od beziego w czwórce odwróciły się jakieś wróżki.Stał się wielkim tyranem odbiło mu na punkcie władzy.Dobra ale co się stanie, z przyjaciółmi starego bezimiennego? Z Diego, Lesterem, Miltenem, Gornem.Co do dodatku ZB co z niego wiadomo, NIC miał wyjaśnić kilka spraw i być pomostem, do Gothica 4 ale oczywiście nie wyszło.Dodatek ma takie ścinki że nie idzie się skupić na grze.To skandal i hańba dla serii Gothic. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zxcvbnmasdqwe.. Napisano Luty 7, 2009 Zgłoś Share Napisano Luty 7, 2009 ostatnio wgrałem sobie 2 bo chcxiałem przejść grę magiem. nie wiem czy to wina mojego kompa czy czego - ale gierka tyle razy mnie wywalała do windowsa, że straciłem cierpliwość i dałem sobie spokój. Gra ma fajny klimat. Jest taki brutalny i trochę przygniatający - na początku jest się leszczem i każdy może dać w pysk. To mi się podoba. Ale denerwują mnie bugi i trochę kanciasta grafika. Gdy usprawnię kompa - w ciemno kupuję 3 Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ChiefLeecher Napisano Luty 7, 2009 Zgłoś Share Napisano Luty 7, 2009 (edytowany) Nooo, nie przeginajmy. Jak mówimy o grze z 2003 roku to możemy zrozumieć i wybaczyć jej kanciastą grafikę Edytowano Luty 7, 2009 przez ChiefLeecher Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ashgan Napisano Luty 7, 2009 Zgłoś Share Napisano Luty 7, 2009 G2 rzeczywiście jak na dzisiejsze standardy co do grafiki nie jest rewelacyjna ale za to ta grywalność i muzyka, tak co do muzyki gothic zawsze wymiatał szczególnie jedynka. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hackerboss Napisano Luty 7, 2009 Zgłoś Share Napisano Luty 7, 2009 Bezimienny w ZB rzuca strasznie nadęte i dziwne teksty. "Jak tam się czujesz, obywatelu?" Ciągle jeździ z tym "obywatelem". Dobrze, że nie rzuca "Towarzyszu"... To by było dopiero. A motyw bycia leszczem na początku i uciekanie przed ścierwojadami na pierwszych levelach jest JEDNYM z najfajniejszych rzeczy w Gothicu... Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ashgan Napisano Luty 7, 2009 Zgłoś Share Napisano Luty 7, 2009 Jak dla mnie "Obywatelu" brzmi jakoś tak...komunistycznie Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Belutek Napisano Luty 7, 2009 Zgłoś Share Napisano Luty 7, 2009 A wracając do podstawki. W recenzji zostało napisane (Chyba przez Cormaca acz głowy nie dam), że w III smoków nie ma. Ja jednak natrafiłem na dwa pod Cap Dune. Znajduje się tam ogromna jaskinia. Pełno ogrów, parę pełzaczy i dziesiątki goblinów. Kiedy przekopałem się przez te wszystkie stwory, (Na 8lvl. ) znalazłem dwa smoki ich niestety nie dałem rady ubić. Ale na pewno po nie wrócę. :] Po patchu 1.6 wkurza mnie już tylko jedna rzecz mianowicie długie loadingi.... <_< Taki quick load szybki jest tylko z nazwy. Lepiej ma się rzecz z sejwowaniem ale i tak jest mizernie. Nowy patch będzie ważył 800mb? To co oni w nim chcą poprawić? 1.6 Zajmował coś koło 70mb... Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lord Nargogh Napisano Luty 7, 2009 Zgłoś Share Napisano Luty 7, 2009 Można te smoki bez problemu załatwić z luku. Trzeba się po prostu kryć za kolumnami gdy one plują ogniem. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Belutek Napisano Luty 7, 2009 Zgłoś Share Napisano Luty 7, 2009 Pewnie i można ale mi skończyły się strzały na ogry poza tym niskie hp i lvl zrobiły swoje tak więc cofnąłem się do wioski po ekwipunek. I teraz mam zamiar wykończyć "bestyje". Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ashgan Napisano Luty 7, 2009 Zgłoś Share Napisano Luty 7, 2009 Prawda smoki były w G3 ale były jakieś mizerne Ja te smoki pod cape dun pokonałem chyba na 10. lvl wystarczył luk, sprawne oko i dobra taktyka. Dobrze jest strzelać z tych desek po których schodziliśmy na dół. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hackerboss Napisano Luty 7, 2009 Zgłoś Share Napisano Luty 7, 2009 To trochę dziwne, że w Gothicu 3 można ubić smoki już na pierwszych levelach... Gdzie mój ukochany motyw bycia leszczem na samym początku gry i strach przed chrząszczami? Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polecane posty
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.