kireta Napisano Grudzień 25, 2012 Zgłoś Share Napisano Grudzień 25, 2012 Zawsze możesz pójść do Khorinis, zgarnąć lepszy pancerz i broń, i dopiero potem wrócić na eXPa Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bestplayer98 Napisano Grudzień 27, 2012 Zgłoś Share Napisano Grudzień 27, 2012 Poszukuję jakichś dobrych texture packów , patchy i/lub modów do Gothica , chodzi migłównie o to by prznamiej częściowo poprawiły bugi błędy , a także wymieniły tekstry na jakes ądniejsze. Jeśliktoś ju coś poda to z opiem instalacji bym prosi , bo jestem zielony.Dziękuje z góry , pozdrawiam. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość lisu125 Napisano Grudzień 28, 2012 Zgłoś Share Napisano Grudzień 28, 2012 Z modów na grafikę do G2 jest takie coś http://www.rpgwatch....ead.php?t=11732, do G1 możesz spróbować modów BlueSky i G2Meshes&TexturesPack v0.2b, a w G3 grafika się polepsza po zainstalowaniu np. Community Patcha 1.75. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
poliszban Napisano Grudzień 31, 2012 Zgłoś Share Napisano Grudzień 31, 2012 Jeju...kupiłem kiedyś 1 i 2 za 30 zł a potem 3 od kolegi za 20 zł...piękne gry i ta 4 może im naskoczyć...grafika nie liczy się tak bardzo (chociaż kto by grał w gta 4 jak by miała grafę z 3...)fabuła super...często do nich wracam... Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sowa69 Napisano Grudzień 31, 2012 Zgłoś Share Napisano Grudzień 31, 2012 I stało się to, czego najbardziej się obawiałem... Znudziło mnie granie w Gothica przy samym jego końcu. Problem, który trapił mnie przy każdej próbie przejścia jakiejkolwiek części Gothica powrócił. Ukończyłem pierwszego Gothica i chciałem od razu przejść Noc Kruka, lecz po zabiciu smoków straciłem zapał do gry. Poczekam kilka tygodni i może wróci mi chęć do grania, bo chciałbym ukończyć tą grę, ponieważ nigdy tego nie zrobiłem. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
c0r Napisano Grudzień 31, 2012 Zgłoś Share Napisano Grudzień 31, 2012 To bardzo dziwne, ale TO SAMO przytrafiło mi się parę miesięcy temu. Również po pokonaniu smoków. Na szczęście zgrałem sejwa, więc może skuszę się na ukończenie przygody (po raz piąty ). Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rumbur Napisano Grudzień 31, 2012 Zgłoś Share Napisano Grudzień 31, 2012 Chwila, to wy na początek wybijacie smoki i dopiero bierzecie się za dodatek ? Ja zawsze kończyłem dodatek i dopiero wtedy wyruszałem do górniczej doliny, jeszcze pamiętam jak pewnym item-em wyrąbywałem sobie drogę przez orków... Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
c0r Napisano Grudzień 31, 2012 Zgłoś Share Napisano Grudzień 31, 2012 (edytowany) Nie, nie, ja również za dodatek biorę się jeszcze przed pierwszym wyruszeniem do Górniczej Doliny. Zresztą dodatek trzeba ukończyć jeszcze przed smokami. Edytowano Grudzień 31, 2012 przez c0r Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
theoldive Napisano Styczeń 1, 2013 Zgłoś Share Napisano Styczeń 1, 2013 Ale taka wada gnębi chyba wszystkie gry od Piranhi. Po prostu koniec jest tak nudny, mamy tak dopakowana postać (zazwyczaj), że gra zamienia sie w rabanke z elementami logicznymi, gdzie sterujemy niezdarnym bohaterem i oczywiscie bardzo latwo wpasc na kolce i inne pulapki. Tak bylo w G1 w ostatniej lokacji, G2 tak samo, Gothic 3 moze mniej,ale tam tylko za sprawa innego pomyslu na zakonczenie. Nawet Risen na koncowke ze tak to łagodnie ujme sie zes***ł. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość lisu125 Napisano Styczeń 1, 2013 Zgłoś Share Napisano Styczeń 1, 2013 (edytowany) Tak jak napisał c0r, fabułę Nocy Kruka trzeba wpierw ukończyc jako pierwszą, bo jeśli ją olejesz i zaczniesz przechodzić Noc Kruka jak zwykłą "dwójkę" to przy trzecim rozdziale, tj. "Oko Innosa", nie będziesz mógł iść dalej, ponieważ są potrzebni trzej magowie, czyli: Xardas, Pyrokar i Vatras i właśnie ten ostatni, nie będzie chciał iść do Słonecznego Kręgu żeby naładować Oko Innosa.Ale i tak po przejściu Nocy Kruka gra się łatwiej i przyjemniej, ponieważ masz już Szpon Beliara. Edytowano Styczeń 1, 2013 przez lisu125 Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WarHead Napisano Styczeń 1, 2013 Zgłoś Share Napisano Styczeń 1, 2013 Wie ktos czy Gothic działa na W8? Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
c0r Napisano Styczeń 1, 2013 Zgłoś Share Napisano Styczeń 1, 2013 Poczytaj.https://cdp.pl/forum/forums/gothic-2-zlota-edycja/topics/322?page=1http://forum.gmpa.com.pl/board/index.php?/topic/424-gothic-a-windows-8/ Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Darmad Napisano Styczeń 1, 2013 Zgłoś Share Napisano Styczeń 1, 2013 Ja oddałem Vatrasowi Szpon Beliara, ponieważ uważam że w trzecim i czwartym rozdziale jest z nim za łatwo, i już nie przyciąga się uwagi do innych broni. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
[Ekspert] antros22 Napisano Styczeń 1, 2013 Zgłoś Share Napisano Styczeń 1, 2013 Jeśli nie dostanie się "Szponu" w swoje łapki na wcześniejszym etapie i "Jarkendar" przechodziłoby się później - ten miecz już nie jest przydatny.BTW, do osób, które zarzuciły granie - zazwyczaj, jeśli grę przerwę (wszystko jedno jaką, ale niech będzie, że generalnie RPG), to niestety już do niej nie wrócę (choć sobie obiecuję i w ogóle, lecz nic z tego). Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Perun Napisano Styczeń 1, 2013 Zgłoś Share Napisano Styczeń 1, 2013 O przepraszam, ja jak obiecuję to zawsze wracam. Przykład Arcania. Co do Szponu Beliara, to ja też zawsze go oddawałem. Zawsze miałem chyba lepszą broń, ponieważ w późniejszych etap to rewelacji nie ma. Swoją drogą Jarkendar to przerąbista lokacja. Zawsze miałem sentyment do pustynnych terenów, zaczynając od 2 na 3 kończąc. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deBug Napisano Styczeń 1, 2013 Zgłoś Share Napisano Styczeń 1, 2013 Pamiętam, że jak grałem w Gothica po raz pierwszy, miałem z 8 lat i za nic nie mogłem wykonać Testu zaufania Za to, nie miałem żadnych problemów z przekonaniem Rączki, Świstaka czy Thorusa. Skończyło się na tym, że w 1 rozdziale miałem 21 poziom, walki mieczami na max, podobnie siła (Diego), wszystkie zadania dostępne ukończone, a w całej grze nie było prawie żadnego potwora (tak, niszczyłem cieniostwory będąc wyposażony w Spodnie Kopacza + miecz dwuręczny - Strażnika Świątynnego. Jednoręcznego niestety nie pamiętam) Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
theoldive Napisano Styczeń 1, 2013 Zgłoś Share Napisano Styczeń 1, 2013 (edytowany) Po kilku przejsciach gry mozna dojsc do takiej perfekcji ze gra nie sprawia zadnego problemu procz bugow. Gothic 2 juz wgl, troche pocwiczyc parowanie i mozna zabic orka na 1 poziomie. O biciu trolli nie wspomnie bo dzieki sztuczce z przechodzeniem pod jego lapa i biciem w plecy, nie sprawia on zadnego problemu. Edytowano Styczeń 2, 2013 przez Bethezer Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
[Ekspert] antros22 Napisano Styczeń 1, 2013 Zgłoś Share Napisano Styczeń 1, 2013 Jeżeli gra się bez NK, to rzeczywiście z orkami nie ma zbyt wielkich problemów (i wcale nie trzeba blokować, wystarczy tylko wejść w odpowiedni rytm: ciosy + "cofka"; każdy ma swoje sposoby). Natomiast z dodatkiem, musiałoby się walczyć prawie z pół godziny, aby tę "gadzinę" pokonać, a przy tak długiej i nudnej walce, łatwo popaść w rutynę i popełnić błąd (i nasz wysiłek - na nic). Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
theoldive Napisano Styczeń 1, 2013 Zgłoś Share Napisano Styczeń 1, 2013 Ale dać sie da Poza tym ja juz nie potrafie grać w 2 pierwsze częsci , bo zanim ona sie zainstaluje to mam ulozony caly schemat rozgrywki w glowie co gdzie i jak, zeby bylo jak najlepiej i w sumie rownie dobrze moge to z pamieci w glowie przejsc jak grac Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lord Nargogh Napisano Styczeń 1, 2013 Zgłoś Share Napisano Styczeń 1, 2013 Sam pamiętam swoje pierwsze spotkanie z Gothiciem. Nic nie wiedziałem o świecie gry i wykonaniu questów w niej zawartych, i dlatego błądziłem pomiędzy obozami dobre kilkanaście godzin bez dołączania do żadnego z nich. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
theoldive Napisano Styczeń 1, 2013 Zgłoś Share Napisano Styczeń 1, 2013 Za pierwszym podejsciem Gothic daje duzo satysfakcji, zwlaszcza jak jest sie mlodym, nieogarnietym i trafisz na tak bezlitosna gre. Jak w koncu uda sie kogos pokonac, dolaczyc do obozu itd to czlowiek czuje sie tak dumny, ze nawet killstreaki +40 w bfie nie daja nawet 1% tej radosci co Gothic. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rumbur Napisano Styczeń 1, 2013 Zgłoś Share Napisano Styczeń 1, 2013 Wiecie, najbardziej co mnie denerwowało w NK było zwiększenie obrażeń broni, w celu... właściwie nie wiem jakim celu, w podstawce najlepszy miecz jednoręczny miał chyba 120-130 dmg, a NK już coś blisko 200, przy czym człowiek tego nie odczuwał, bo tak podkręcili hp i dmg standardowych przeciwników ( powiedzmy orków ), że równie dobrze można było sobie darować takie zagranie i zostać przy starych ustawieniach, wzmacniając tylko wrogów. Nie wiem jak wy, ale mnie to trochę wkurzało. Z drugiej strony sam dodatek jest rewelacyjny, nowa miejscówka bomba, widać z czego czerpało PB przy tworzeniu Risena Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Padaka Napisano Styczeń 1, 2013 Zgłoś Share Napisano Styczeń 1, 2013 (edytowany) Myślę, że za dużo tam nie zmieniali w samych statystykach. Na moje, po prostu o ile normalnie o mocy ciosu decydowały obrażenia broni i siła, to w nocy kruka siłę dodawano jedynie do trafień krytycznych, daltego przeciwnik potrafił nam (szczególnie na początku) zabrać równie dobrze 10, jak i 75 procent życia. Edytowano Styczeń 1, 2013 przez Padaka Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rumbur Napisano Styczeń 1, 2013 Zgłoś Share Napisano Styczeń 1, 2013 Wiesz, ja po prostu nie lubię nadmiernie wyśrubowanych statystyk, na przykład jak w niektórych mmo, gdzie hp idzie w setki tysięcy, a dmg w dziesiątki tysięcy, po czym w kolejnym patchu zwiększają limit, i znowu coraz więcej życia coraz bardzie nierealne liczby, które nie mają większego przełożenia na życie... Szlag, jak to wyjaśnić, po prostu drażni mnie jak widzę takie liczby, wiecie, są one po to, aby co po niektórzy mogli powiedzieć " ha ha, mój rzeźnik ma 2 miliony życia i zadaje 200 k obrażeń, co ze mnie za kozak", a wystarczyłoby tylko uciąć statystyki o kilka zer i wyglądałoby to, moim zdaniem lepiej. Dlatego lubiłem pierwszego Gothica i dwójkę przed dodatkiem, za to że statystyki trzymały się jakiejś skali, znaczy 1-100. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
c0r Napisano Styczeń 2, 2013 Zgłoś Share Napisano Styczeń 2, 2013 Sam pamiętam swoje pierwsze spotkanie z Gothiciem. Nic nie wiedziałem o świecie gry i wykonaniu questów w niej zawartych, i dlatego błądziłem pomiędzy obozami dobre kilkanaście godzin bez dołączania do żadnego z nich.Jakbym czytał siebie. Kiedy tak błądziłem, doszedłem do Starej Kopalni, gdzie zwabiłem pełzacze, które zabiły chyba kogoś ważnego dla fabuły (chyba jednego Baala, potrzebnego do walki z pełzaczami). Później, gdy już się ogarnąłem, miałem kłopoty z przejściem, z powodu braku owego Baala. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polecane posty
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.