[Ekspert] antros22 Napisano Styczeń 9, 2011 Zgłoś Share Napisano Styczeń 9, 2011 No nie wiem, czy byłoby to takie ciekawe. Odcinanie kuponów od legendy. Hmm... znając życie byłaby to pewnie zwykła chałtura. Raczej, oczekiwałbym jakiegoś zupełnie nowego otwarcia dziejącego się w świecie Gothica. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Neithan138 Napisano Styczeń 9, 2011 Zgłoś Share Napisano Styczeń 9, 2011 A ja bardzo chciałbym wrócić do odświeżonego graficznie Khorinis Jeśli już taka akcja miałaby nastąpić, to koniecznie na starych projektach mapy, bo jeśli coś (cokolwiek) by się nie zgadzało, wpadłbym w szał ^^ Nie ma się jednak co oszukiwać, nawet jeśli faktycznie kiedyś by się to wydarzyło, nikomu już w tym Khorinis nie będzie miło. Czemu? Ano właśnie przez odświeżoną grafikę. Bo w przeciwieństwie do tego co multum userów ma w podpisie, grafika jest mega ważnym elementem gry, który ma diametralny wpływ na jej klimat. Zatem do takiej gry i tak podchodziłbym z dystansem. Co oczywiścia nie zmienia faktu, że chciałbym w nią kiedyś zagrać Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gothic10333 Napisano Styczeń 9, 2011 Zgłoś Share Napisano Styczeń 9, 2011 Możliwe, że by straciła swój klimat, z drugiej strony chciałbym zobaczyć Khorinis w DX11 i z wodotryskami. Po prostu mnie ciekawi jak by to wyglądało. A Gothic 1 nadal jest wciągający i grafika pasuję do klimatu. Jednak wiecie, ciekawość pierwszy stopień do piekła Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Spriggs Napisano Styczeń 9, 2011 Zgłoś Share Napisano Styczeń 9, 2011 Jeśli chodzi o Jowood i PB. Jowood jest sam sobie winien tej sytuacji jeśli chodzi o upadek. Już widać przy G3 jak byli chętni na kasę. Jak PB wypuściło nie dopracowane G3. To Jowood pozbawił ich prawa do marki czego znamy rezultat. Jeszcze gorzej zbugowany Zmierzch Bogów i Arcania. Mówiąc krótko. Jeśli Jowood sprzeda prawa do marki, to mam nadzieje że Piranie je odzyskają. Bo mają do tego pełne prawo. I może na początek zrobili by reedycję G1 oraz G2NK ? Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
alexiej Napisano Styczeń 9, 2011 Zgłoś Share Napisano Styczeń 9, 2011 I może na początek zrobili by reedycję G1 oraz G2NK ? Wrócić do Górniczej Doliny w wersji na silniku Arcanii lub G3? Stałbym w kolejce od rana do nocy aby kupić tę grę Tak samo jak marzy mi się od dawna reedycja Vice City na silniku Rage. Mimo, że pewnie uznano by to za odgrzewanie kotleta to czemu by nie mieli tego spróbować? Jako szybka (ale pozytywna kasa) na rozwój firmy byłoby zacnie. Przerobienie gry na nowy silnik nie powinno im wiele zająć ... choc nigdy nic nie wiadomo. Gothic jak Morrowind 2011? Jestem ZA! Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Spriggs Napisano Styczeń 9, 2011 Zgłoś Share Napisano Styczeń 9, 2011 Alexiej fakt racja. To by była szybka ale pozytywna kasa. Fani byli by zadowoleni z wypuszczenia odświeżonego Gothica. Sam bym stał w kolejce po obie części. Ale prędzej bym widział reedycje na nowym silniku. Jeśli chodzi o Morrowind 2011. Z tym modem jest afera ! Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gothic10333 Napisano Styczeń 9, 2011 Zgłoś Share Napisano Styczeń 9, 2011 Myślę, ze lepiej zrobić odgrzewanego kotleta Gothica niż wkładać pieniądze w Arcanie, a potem wypuścić zajefajnego następce serii Choć szczerze wam powiem, ciężko będzie teraz zrobić dobrego fabularnie Gothica. Ta formuła już się co nieco przeżarła, chyba ze jak tam ktoś wspomniał 300 lat później. Byle tylko nie było pistoletów. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Spriggs Napisano Styczeń 9, 2011 Zgłoś Share Napisano Styczeń 9, 2011 Gothic w czasach renesansu miałby jeszcze sens. Owszem pojawiają się pistolety ale wygląda to jeszcze klimatycznie więc ja byłbym za rozpoczęciem serii na nowo ale w erze renesansu. Można by wtedy pokusić się o nowy wątek z Innosem, Adanosem i Beliarem ? Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gothic10333 Napisano Styczeń 9, 2011 Zgłoś Share Napisano Styczeń 9, 2011 Coś jak hmm Templariusze i Assasyni + jakaś postronna grupa Adanosa? Spoko, tylko proszę bez pistoletów bo to już psuję klimat gry. No mogło by być ciekawie. Jak już przy tym jesteśmy trochę pofantazjuje. Rodzina Beziego nadal jest na tronie, ale król zostaje zamordowany w dziwnych okolicznościach (ciała nigdy nie odnaleziono) i bohaterem jest syn tegoż to króla. Tylko że jego ojciec umarł mniej więcej w czasie gdy syn się rodził i nie zdążył mu nadać imienia. Mama umarła przy po rodzie i ktoś z tam tąd go przyjął pod swój dach. Tak żyli przez parenaście lat, a gdy dziecko miało koło 20 to chciało odkryć co się stało z jego ojcem. Po jakimś tam prologu zaczyna się pierwszy rozdział, musi dołączyć do jakiejś frakcji itp. Było by coś w stylu assasynów i tam zręczność oprócz łuku przydawałaby się do skakania po dachach itp. I odpowiedniki Templeriaszu by byli taką siłą jakby tępą, a wysłannicy Adanosa by byli magami. Ale w grze pojawiły by się też czary innych Bogów. Taki jest mój pomysł tylko trzeba to ubrać w ładną ramkę Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
[Ekspert] antros22 Napisano Styczeń 9, 2011 Zgłoś Share Napisano Styczeń 9, 2011 (edytowany) Gothic dzieje się w późnym średniowieczu (można się tego domyślić, patrząc na stroje i częściowo na architekturę), więc przejście w epokę renesansu, byłoby mało zauważalne (a i przestrzeń czasowa dzieląca gry, byłaby niewielka). Dla mnie może być, choć wcześniejsze czasy, bardziej mnie kuszą. @up- O nie, tylko nie Assassin's Creed! Edytowano Styczeń 9, 2011 przez antros22 Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gothic10333 Napisano Styczeń 9, 2011 Zgłoś Share Napisano Styczeń 9, 2011 Właśnie fajnie jak by można było się wcielić w coś w stylu Assasynów, a coś w stylu templariuszy. Mi by się to podobało tylko owszem, trzeba to trochę pozmieniać bo Gothica -> Assasina bym nie zniósł Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Neithan138 Napisano Styczeń 9, 2011 Zgłoś Share Napisano Styczeń 9, 2011 Oj nie, to już spore jak na mój gust przegięcie. Żednych asasynów i skoków po dachach. Od tego mamy serię AC, która napewno spłodzi jeszcze wiele lepszych bądź gorszych tytułów, nie mieszajmy do tego Gothic'a. Poza tym co Wo mówicie o renesansie? Gothic opiera się na własnym uniwersum, w którym renesansu najprawdopodobniej nie było! To tak jak renesans w Śródziemiu Chętnie przyjmę Gothic'a 200 lat później, ale bez zmiany uniwersum. A szczerze mówiąc dużo bardziej odpowiadałby mi Gothic 200 lat wcześniej. Dodatkowo jest to jakieś ułatwienie dla twórców fabuły, bo w poprzednich częściach jest masa zapisków dotyczących starych czasów. Absolutnie nie pasuje mi jednak zmiana realiów. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Spriggs Napisano Styczeń 9, 2011 Zgłoś Share Napisano Styczeń 9, 2011 Swoją drogą. Nie wiadomo ile w tym prawdy jest, że Jowood chce ogłosić bankructwo i sprzedać prawa do Gothica. Bo to mogą być jak narazie czyste spekulacje które z prawdą, nie mają wiele wspólnego. Bo może być tak że po Arcanii. Jowood długo dyskutował i postanowił sprzedać prawa do Gothica. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
[Ekspert] antros22 Napisano Styczeń 9, 2011 Zgłoś Share Napisano Styczeń 9, 2011 @Neithan138- Gothic jest stylizowany na średniowiecze, rozumiem, że jest to inny świat od naszego, lecz skoro jest podobny do naszego, to i podobieństwo do naszej epoki renesansu, nie byłoby błędem (bardzo trudno wymyślić coś zupełnie innego). Jeśli nowa gra miałaby dziać się później, to i wszystko wokół musiałoby się zmienić (patrz- Fable uniwersum inne, ale postęp musi być). Ludzkość, "orczość", nie może stać w miejscu. No chyba, że twórcy gry wymyśliliby jakiś kataklizm, cofający, lub zatrzymujący postęp. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PwQt Napisano Styczeń 9, 2011 Zgłoś Share Napisano Styczeń 9, 2011 @Spriggs... Jak JoWood napisało na swojej stronie o niewypłacalności... http://corporate.jowood.com/content/view/224/lang,en/ Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gothic10333 Napisano Styczeń 11, 2011 Zgłoś Share Napisano Styczeń 11, 2011 Ich problem. Może marka Gothic trafi w jakieś lepsze ręce niz Spellbound i wrócą do korzeni serii. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Neithan138 Napisano Styczeń 11, 2011 Zgłoś Share Napisano Styczeń 11, 2011 @Neithan138- Gothic jest stylizowany na średniowiecze, rozumiem, że jest to inny świat od naszego, lecz skoro jest podobny do naszego, to i podobieństwo do naszej epoki renesansu, nie byłoby błędem (bardzo trudno wymyślić coś zupełnie innego). Jeśli nowa gra miałaby dziać się później, to i wszystko wokół musiałoby się zmienić (patrz- Fable uniwersum inne, ale postęp musi być). Ludzkość, "orczość", nie może stać w miejscu. No chyba, że twórcy gry wymyśliliby jakiś kataklizm, cofający, lub zatrzymujący postęp. Muszę się nie zgodzić. Wystarczy wspomnieć podany przeze mnie wyżej przykład: Arda Tolkiena. Tam pomimo upływu tysięcy lat postępu technologicznego nie było. Nie licząc oczywiście pojedynczych wynalazków podlegających starej sztuce rzemieślniczej, czy magicznej. Uniwersum Ardy też jest stylizowane na pewien dość trudny do jasnego określenia okres Ziemi. Trzeba jednak wiedzieć, że każdy świat żądzi się swoimi prawami i podczas gdy czasami postępu nie widać, czasami kieruje się on w zupełnie inny sposób niż nasz ziemski. W kwestii JoWood'u... Mam nadzieję, że Piranie przejmą licencję, ale nie byłoby zbyt rozważnie robić odrazu następnego Gothica. Najpierw niech skupią się na Risen 2, w międzyczasie mogą ewentualnie zrobić jakąś rewolucję w Arcanii. PS. Sorry, że tak późno odpisuję na Twojego posta, dopiero zauważyłem. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
[Ekspert] antros22 Napisano Styczeń 11, 2011 Zgłoś Share Napisano Styczeń 11, 2011 @up- Nie będę się wiele rozpisywał na temat świata opisywanego przez Tolkiena, bo to nie ten temat. Jednak muszę coś sprostować; to uniwersum, nie jest jakimś innym światem, ale naszą ziemią w bliżej niesprecyzowanych dawnych, legendarnych czasach. Pierścienie, elfowie, czarodzieje, Sauron, znikają z tego świata. Jedyna rozwijająca się rasa jaka pozostaje, to ludzie, świat oparty prawie wyłącznie na magii, który został jej pozbawiony ginie. Powstaje nowy, ktory musi zacząć rozwijać się technologicznie. Uniwersum Gothica nie jest jakoś szczególnie oparte na magii, więc IMO, postęp techniczny powinien nastąpić. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gothic10333 Napisano Styczeń 11, 2011 Zgłoś Share Napisano Styczeń 11, 2011 Wiesz, jakby cofnęli się do czasu gdy na ziemi były elfy i inne tego typu rasy to już by nie był Gothic. Ludzie vs Orki i wystarczy, co najwyżej orki mogłyby być jeszcze głupsze o ile to możliwe jest. No jakiś postęp technologiczny owszem. Najlepiej żeby to się odbiło na architekturze i np. zamieszkanej powierzchni danych miejsc itp. A magia powinna w takim razie znaleźć zastosowanie w codziennym życiu. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Murezor Napisano Styczeń 12, 2011 Zgłoś Share Napisano Styczeń 12, 2011 (edytowany) Grałem dziś w Arcanię i udało mi się przejść trochę dalej, napotykając przy okazji kolejną postać znaną z poprzednich części serii (Gorna, który w Arcanii jest dowódcą straży w jednym z miast). Niestety nadal nie zmieniłem swojej opinii o tej grze i raczej jest mało prawdopodobne, aby coś wpłynęło diametralnie na moje postrzeganie Arcanii. Ogólnie mówiąc tytuł ten uważam raczej za zły (szczególnie biorąc pod uwagę poziom gier z sagi Gothic) - rozgrywka jest liniowa, dialogi oraz system rozwoju postaci uproszczone, ścieżka dźwiękowa niewyczuwalna, postacie - z niewielkimi wyjątkami - zupełnie bezbarwne, animacje i inne kwestie techniczne niedopracowane... Jedną z niewielu zalet jest oprawa wizualna, a szczególnie krajobrazy Argaani, które miejscami są naprawdę urzekające. Natomiast system walki również uważam za relatywnie słaby - wprawdzie na początkowych etapach gry (o czym już chyba wcześniej pisałem) nawet mi się podobał, ale obecnie już tak nie jest - przede wszystkim ze względu na problemy z unikaniem ataków przez postać w nieobszernych lokacjach. Co do głównego bohatera, to jest on - nawet bez porównywania do pierwszego Bezimiennego - nieprzekonujący i nie charakteryzuje się w zasadzie niczym szczególnym. Pomimo wszystko postaram się jednak ukończyć tę grę, ale - cóż... Edytowano Styczeń 13, 2011 przez Murezor Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
[Ekspert] antros22 Napisano Styczeń 12, 2011 Zgłoś Share Napisano Styczeń 12, 2011 Arcania- Nie grałem, Zobaczyłem(dość dokładnie, u kuzyna), Zapomniałem. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kerp Napisano Styczeń 12, 2011 Zgłoś Share Napisano Styczeń 12, 2011 (edytowany) animacje i inne kwestie techniczne niedopracowane To chyba jedyny aspekt gry, przy którym udało się zachować "klimat" Gothiców . A tak na serio - animacje we wszystkich Gothicach były tak koślawe, że w Arcanii nie zwracałem na to zbytnio uwagi. Jestem nawet gotów stwierdzić, że ten jeden element gry był lepszy niż w poprzednich częściach. Ten jeden. Oczywiście w porównaniu z innymi grami nadal jest marnie. Pomimo wszystko postaram się jednak ukończyć tę grę, ale - cóż... Nie skończysz, bo twórcy wycięli zakończenie (chyba, że nabędziesz DLC, które przy aktualnych problemach Jowood może w ogóle nie wyjść). Tak wiem, powtarzam się i przepraszam, jeśli działa to komuś na nerwy. Po prostu ta jadna rzecz najbardziej w całej Arcanii mnie dobiła, a zła sytuacja Jowood i malejące szanse ukazania się Fall of Setarrif czynią całą sprawę po dwakroć bardziej komiczną/frustrującą. Edytowano Styczeń 12, 2011 przez Kerp Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Murezor Napisano Styczeń 13, 2011 Zgłoś Share Napisano Styczeń 13, 2011 To chyba jedyny aspekt gry, przy którym udało się zachować "klimat" Gothiców . A tak na serio - animacje we wszystkich Gothicach były tak koślawe, że w Arcanii nie zwracałem na to zbytnio uwagi. Jestem nawet gotów stwierdzić, że ten jeden element gry był lepszy niż w poprzednich częściach. Ten jeden. Oczywiście w porównaniu z innymi grami nadal jest marnie. To prawda, animacje w grach z serii Gothic nigdy nie były zachwycające, ale jedyny progres, jaki w tej kwestii zauważyłem w Arcanii względem nich, dotyczy jedynie walki, która wydaje się bardziej efektowna i dynamiczna. Jednak i w tej materii nie jest dobrze, ponieważ niektóre animacje prezentują się rażąco sztucznie - płynnie wykonywane salta, przewroty etc. przez postać dzierżącą ciężki dwuręczny miecz?... Podobnie jest zresztą w przypadku innych animacji, takich jak np. nienaturalnie szybkie podnoszenie przedmiotów, dziwnie wyglądające skoki itd. Poza tym ten aspekt gry również został w pewnym stopniu uproszczony - nie ma już w ogóle animacji wspinaczki czy pływania... Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Neithan138 Napisano Styczeń 14, 2011 Zgłoś Share Napisano Styczeń 14, 2011 A ja dzisiaj zainstalowałem pierwszego Gothica na moim nowym sprzęcie i już wiem, że przejdę go po raz kolejny Niesamowity klimat kipi nawet przy porównaniu z nowmi grami, jak np. GTA IV, AC, Risen itd. Dodatkowo grafika w rozdzielczości 1600:900 wcale nie jest rażąca! Powiedziałbym nawet, że pomimo toporności sterowani, gra się świetnie. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gothic10333 Napisano Styczeń 15, 2011 Zgłoś Share Napisano Styczeń 15, 2011 A ja znowu powiem, że mi się Arcania podobała ale może dlatego, że idąc po nią do sklepu nawet nie oczekiwałem Gothica a czegoś zmienionego. W każdym razie jest ok. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...