Skocz do zawartości

PS4, X-One, Wii-U


Polecane posty

Więc ruszył twitch na xone. Przed wyjściem do pracy, z czystej ciekawości, puściłem w "eter" koślawą jazdę w FM5, sprawdzając przy okazji jak to wygląda na pececie obok. Jakość była znośna (miałem zasegurowane na konsoli 2400kbps), ale transmisja cieła się jak głupia. Dodatkowo za pierwszym razem, twitch zapuszczony w snapie nie pozwalał na uruchomienie żadnej gry, ani - o dziwo - na zresetowanie konsoli.

EDIT: gdyby ktoś chciał rzucić okiem jak to mniej więcej wygląda (bez a/v) to podrzucam link

Edytowano przez Farmah
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co prawda cały hype związany z Jesienią Tytanów spływał po mnie jak po kaczce i zamierzałem zagrać w to grubo po premierze, ale najwidoczniej mojemu bratu szał na "nowe Shogo" mocno się udzielił, toteż miałem dzisiaj okazję pobiegać metalową puszką. Nie chcę się udzielać w kwestii samej rozgrywki (bo grałem raptem 2 godziny, i to w dodatku w jednym trybie - Attrition) i odnosić do samej bety (w którą grałem 12 razy krócej), ale mogę powiedzieć co nieco o moich odczuciach.

Wizualnie jest to z pewnością ładniejsza gra od CoD:Ghost co też wielkim osiągnięciem nie jest, tym niemniej widoczny jest miejscami screen tearing i pikująca animacja, którą na ogół można odnotować pod koniec rundy gdy większość biega po mapie Tytanami. Jak człowiek przestanie biegać, skakać i ogólnie wiercić się po mapie to można zauważyć, że tekstury, o których swego czasu było tyle hałasu, prezentują najwyższe standardy roku 2004. Na moje oko niewiele, o ile w ogóle, różnią się od tego co widziałem przez te 10 minut w becie. No, ale żeby to dostrzec to trzeba zająć się czymś innym niż strzelanie.

Druga sprawa. Jestem w tej grze niesamowicie słaby, a średnią długość życia mam krótszą niż jętki jednodniówki. Jednak fun płynący z łatwo przyswajalnej rozgrywki utrzyma mnie przy grze chyba na nieco dłuższy czas niż przewidywałem. Co ważne, gra w przeciwieństwie do BF4 działa.

@Orchii

nigdy nie śledzę paska postępu, ale o ile się nie mylę, jak zajrzałem do "kolejkowanych" plików to przy 86% nadal wisiała mi informacja o instalacji, więc uznałem że nie ma sensu gapić się bezczynnie na progres i zająłem się czymś innym. Strzelam w ciemno, że trzeba odbębnić całe 100%

Edytowano przez Farmah
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moda na delaye trwa. Tym razem trafiło na rodzimego Wieśka - luty 2015. I pomyśleć że ta informacja wypływa na wierz w momencie kiedy Dark Souls 2 zdobywa 92 na MC ( bez wersji PC ). Ogólnie albo gry są przesuwane, albo nie do końca wszystko bangla. Jak się nad tym zastanowić, na wariackich papierach to jest robione.

Edytowano przez MeSSer
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety, nic z tych rzeczy. Sadface.

Pas w takim razie. Poczekam na Titanfalla 2 na PS4 albo na pricedrop X1 lub wersję Steamową pierwszego TF. Chociaż może w tych obiecanych prywatnych meczach będzie możliwość dostosowania sesji.

@Orchi

Zacząłem śledzić Farmaha na twitchu wcześniej. Wyśledziłem i ciebie. ;p

Jak się nad tym zastanowić, na wariackich papierach to jest robione.

Na wariackich papierach to robiony był BF4 czy Thief. Nie jestem w stanie pojąć skąd się wzięła ta paranoja. Słyszałem już, że DriveClub zaczęto od nowa. Wyrzucono wszystkie assety i silnik, bo "wrócono do deski kreślarskiej", podczas gdy ja już pisałem przy delayu, że jeśli Sony chce uczynić z tego starter hełmu VR to bez gruntownego przebudowania gry pod 60FPS się nie obejdzie. Watch_Dogs już miało być w ogóle skasowane. Teraz dochodzi Wiedźmin i już widziałem wściekłe tweety o tym, że "nowe konsole zabiły KOLEJNE studio". Do tego teksty o tym, że ktoś kupił konsolę, a teraz przecież nie ma w co grać, bo WSZYSTKO przesunięto. Masowa utrata kontaktu z rzeczywistością. Dlaczego nikt nie gra w gry? Akurat w marcu niezależnie od platformy jest ich cała masa.

Edytowano przez lubro
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra, cofam to co pisałem o braku problemów z TF. Najwidoczniej była to bomba z opóźnionym zapłonem i o wiekszym promieniu rażenia, bowiem w chwili obecnej wyłożył się na łopatki cały live, więc o nocnym graniu po sieci w cokolwiek mogę zapomnieć.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pojawiły się wymagania minimalne W_D (chore) i ciekawsze tweety Jonathana Moriny.

EDIT:

I nawet lepsze teksty dla Eurogamera (też Morina):

Watch Dogs would have been been "pretty good" and "fun to play" in its November build - but that it was missing "important details".

Miesiąc przed premierą brakuje czegoś ważnego?

A lot of people would have said 'who cares? who will find that? nine players out of 10 won't get there!'

Czyli to jednak detal?

There were some very talented programmers working on it and, when we started to point at the things we needed to fix, we needed those guys and their experience. It was a logical choice to say - let's get those people, let's pause the Wii U thing, let's make sure the experience is where we wanted to be.

Detal, do naprawy którego trzeba było wziąć wszystkich programistów od wersji Wii U?

I jeszcze jeden kwiatek:

[Watch Dogs is] a new IP - it's one of the rare new IPs right now - and yes it hurts when you push a game back. But it takes balls to do it, and I like that.

W skrócie: It hurts (the players) and I like that.

mfw

Edytowano przez Sergi
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na wariackich papierach to robiony był BF4 czy Thief. Nie jestem w stanie pojąć skąd się wzięła ta paranoja.

W mojej ocenie BF4 również powinien mieć profilaktyczną obsuwę dla poprawy działania gry, ale zdaję sobie sprawę że sales count and holidays.

Watch Dog najwyraźniej niestety nie będzie przełomem technicznym jakiego ludzie oczekiwali, z wielu różnych powodów, zaś opóźnienia Wieśka i niepewna sytuacja DriveCluba pokazują że gry od których oczekiwano podbicia poprzeczki potrzebują nieco czasu i bardziej realny wydaje się rok 2015 jako pierwszy, hmm, ,, next genowy " rok w branży.

Infamous robi wrażenie ale to tylko jedna gra, Order jest nieokreślony na ten moment ( wina trailera ), tak samo jak pozostałe produkcje MS i Sony. Mówię o Quantum Break i pozostałych zapowiedzianych produkcjach.

Nie jestem zdziwiony narzekaniem klientów, sam miałbym mieszane uczucia gdy 2 z 3 gier na które czekam najbardziej zaliczyły obsuwę. Nie można opóźniać premiery gry i mówić że nic się nie stało. Miejscami są one przesadzone, ale ogólny niesmak moim zdaniem jak najbardziej zrozumiały.

Edytowano przez MeSSer
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Orchi

Zacząłem śledzić Farmaha na twitchu wcześniej. Wyśledziłem i ciebie. ;p

Mam pierwszego followera !!! biggrin_prosty.gif

Ja już żałuję, że nie kupiłem cyfrowej wersji Titanfalla. Sklep oświadczył mi dzisiaj, że grę wyślą najprawdopodobniej jutro, bo cały czas czekają na dostawę plakatu dodawanego jako bonusu. Plakat >> gra. brawa.gif

Na ten moment wyleczyłem się WD na amen, totalna dezinformacja i cała "atmosfera" wokół tego tytułu już mnie wymęczyła. Wiedźmina szkoda, ale taki tytuł na początek roku będzie jak znalazł. Wrzesień-listopad będą dość zasypane premierami, o ile inne tytuły nie zaliczą obsuwy, a najbardziej boję się o Batmana, który w tym momencie jest dla mnie jedynym tytułem "preorder now".

Edytowano przez Orchi
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli Wiedźmin 3: Dziki Gon już nie zawalczy o tytuł RPG-a roku 2014? Cóż - and the winner is... Dragon Age: Inquisition. Ale może to i dobrze, bo ponoć ciężko pracują, aby wersja konsolowa była w 1080p i jeżeli ma to im zająć jeszcze trochę czasu, to niech tak będzie. W tym roku wychodzi tyle innych, ciekawych tytułów, że - moim zdaniem - niech tak zostanie.

P.S. Muszę się pochwalić nowym nabytkiem - PlayStation 4 :trollface: . Mam obecnie tylko jedną grę na tę platformę, a jest nią Assassin's Creed IV: Black Flag i muszę rzec jedno - grafika powala. Z reszta sama gra zapowiada się na pozycję, z którą spędzę masę czasu. Teraz tylko czekam na The Crew, Diablo III - Ultimate Evil Edition i Mad Max-a. Te tytuły mi wystarczą na cały rok, a pewnie i dłużej :trollface: .

Edytowano przez Wuwu1978
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

P.S. Muszę się pochwalić nowym nabytkiem - PlayStation 4 trollface.gif

o/

@bullszit developer (and journalists) quotes

Interesujący wywiad na temat technologii w Titanfallu.

Przy zapowiedzi Titanfalla w zeszłym roku krążył tekst o tym, że "the game would be impossible without the cloud and wouldn't have attempted it" (Game Informer, lipiec 2013). Dzisiaj nagle "In the end it's just a bunch of computer capacity. You can do anything with the cloud that you can do with a bunch of computers,".

Trochę niezrozumiałe jest dla mnie też krytykowanie samego Source i zrzucanie na technologię części winy za nienajlepszy techniczny stan gry. Co prawda nie robi tego sam Baker z Respawn, ale od ludzi prowadzących Digital Foundry spodziewałbym się jakiejś wiedzy (chociaż Leadbetter to trochę czarna owca). Mówi bowiem tak: "More than that, the tech simply wasn't built for the kind of ultra-low latency feedback that the erstwhile Infinity Ward team members demand from a satisfying shooter." Gdzie jest sens w tej wypowiedzi? Source engine cechuje się najniższym input lagiem z wszystkich dostepnych na rynku silników. Zresztą Titanfall został przerzucony przez 300 tysięcy zmian kierunku i podejrzewam, że gdyby teraz Respawn miał wybierać silnik to nie zdecydowaliby się na Source. W końcu silnik Valve wybrali dlatego, że działał dobrze na PS3 lol.

"We're going to experiment. The target is either 1080p non-anti-aliased or 900p with FXAA. We're trying to optimise" Skąd oni wezmą na to zasoby? Gra nie trzyma framerate na 792p.

Titanfall's '792p' resolution and frame-rate dips call into question - once again - the power of the Xbox One's hardware architecture. The GPU - based on AMD's Bonaire part - seems to be falling well short of the sort of performance we would expect from the architecture, making us wonder if the custom ESRAM is proving to be more of a problem than it should be - Tego trochę nie rozumiem. Jasne, że GPU nie daje zbyt dużo możliwości, ale ESRAM nie jest chyba problemem. Może być trudny w programowaniu, ale bez tej drugiej puli pamięci X1 byłby jeszcze bardziej zakopany.

Ten spinning przy pytaniu o wersję na 360 też jest zabawny.

Well. Może gameplay się Respawnowi udał, ale technologicznymi guru nie są. To też jest interesujące w kontekście delayów. Albo na premiery się czeka, albo dostaje się mniejsze lub większe techniczne wraki. Z tego względu wolę już teraz poczekać i zarazem trochę się boję przed Infamous.

Also jeśli ktoś wczoraj nie oglądał BAFTA to niech żałuje. Znakomita impreza. Klasowy humor, szacunek dla branży, Sony Domination, Kojima. Tak powinny wyglądać VGA Doritopope.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ja wiem. Jasne, Titanfall odstaje od Battlefielda 4, ale jest sprawny pod względem technicznym przynajmniej. Nie czuć laga, jest dobry kod sieciowy, animacje bardzo dobre, płynne. Dobre wykorzystanie silnika w służbie rozgrywki, że tak powiem.

Modele postaci są nawet ładne, a i tekstury nie najgorsze - przy czym mówię o wymaksowanej wersji PC.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Derp. No tak, zapomniałem co to za temat.

Mimo wszystko, nie sądzę, że jakość Xbone'owego Titanfalla odbije się w znaczny sposób na sprzedaży. Większości pewnie nie przeszkadza 792p :P Ważne, że 60 FPS udało im się wycisnąć.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli Wiedźmin 3: Dziki Gon już nie zawalczy o tytuł RPG-a roku 2014? Cóż - and the winner is... Dragon Age: Inquisition. [...]

Pffff. GOTY jak i najlepszy RPG w tym roku zgarnia Dark Souls II, praktycznie perfekcyjna gra. Oby więcej takich perełek. thumbsup.gif

No chyba, że coś fajnego wyjdzie z Lords of the Fallen, a jak na razie zapowiada się dobrze, ale do DSII raczej nie ma startu bo wygląda na casualowe DS. :P

Edytowano przez Rudyrydz
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://www.eurogamer.net/articles/2014-03-14-xbox-one-closing-monthly-us-sales-gap-on-ps4

W US PS4 dalej przed X1 jeśli idzie o sprzedaż, ale w przeciwieństwie do stycznia, gdzie Sony wgniotło konkurencję, tym razem tylko odrobinę.

Ciekawe jak będzie z marcem, pierwszym starciem exów od premiery konsol - methinks że w USA Titanfall > inFamous i X1 może po raz pierwszy wyjść na prowadzenie.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na amerykańskim rynku konsolowy ex to ex. Na PC grają tam zadeklarowani pecetowcy, których żaden ex nie przekona do zakupu konsoli. Walka toczy się o pieniądze i serca konsolowców, i to tej konkretnej grupy, która chce już się przesiadać na nextgeny, więc crossgenowość też niewiele Titanfallowi ujmuje.

Dotyczy to przede wszystkim już zdecydowanych na przesiadkę, bo w tym wypadku akurat to nowa konsola + niewielki wybór gier popularyzują gry, nie na odwrót. Co innego jakbyśmy mieli Halo 5 czy Uncharted 4, takie tytuły mogłyby prowokować graczy, którzy do tej pory nie myśleli o przesiadce do skoku w nextgen. Ale pierwszą taką pozycję będzie dopiero Arkham Knight.

PS Tak swoją drogą, skoro już o Batmanie- bardzo sobie chwaliłeś, że na Wii U pojawiło się Arkham City i Origins. Jak teraz się masz do faktu, że AK jest zapowiedziany tylko na PC/PS4/X1? Jedna z niewielu serii, które zaromansowały z Nintendo porzuca je, by wykonać pełen skok w nextgen. I pewnie nie będzie to odosobniony przypadek...

Edytowano przez Fristron
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mimo wszystko, nie sądzę, że jakość Xbone'owego Titanfalla odbije się w znaczny sposób na sprzedaży.

Oh. To na pewno. W exach i quasi-exach technologia może tylko pomóc.

X1 może po raz pierwszy wyjść na prowadzenie.

Myślę, że będzie blisko, bo na przełom marca i kwietnia Sony zapowiada rozwiązanie problemu niedostatecznych dostaw. Jeśli na ostatni tydzień US dostanie dużo konsol to combo Infamous:SS i MGS:GZ mogą ruszyć masę konsol. Tak czy inaczej przewaga X1 w marcu jest bardziej prawdopodobna. Odzyskanie US w tym miesiącu jest z kolei niemożliwe, bo to już ~400k konsol różnicy.

RudyR, jeszcze "X" zawalczy.

Chodzi o 2014. W 2015 X nie będzie nawet najlepszym jRPG. ; p

Jedna z niewielu serii, które zaromansowały z Nintendo porzuca je

To się stało już przy okazji rezygnacji z DLC do Arkham Origins i zwracania pieniędzy osobom, które kupiły Season Pass. Warner Bros i tak zostaje tym wydawcą, który zdaje się wspierać WiiU. Będzie port hanheldowego Blackgate, gry Lego, w przyszłości jakieś Scribblenauts. Obok Activision (Spiderman, CoD, Skylanders, nowe Transformersy) Warner jest tym wydawcą, który widzi tam pieniądze. Ubisoft wyda od czasu do czasu coś małego (Child of Light gdzieś zaraz) i obowiązkowo Just Dance, ale już w Assassin's Creedy na WiiU nie wierzę i dalej stoję przy swoim, że port Watch_Dogs zostanie cichaczem anulowany (imo nawet już został).

@thread

Nie dałem rady i obejrzałem pierwsze 20 minut Second Son. Cała prezentacja jest zupełnie odmienna od tego co SP robiło z serią do tej pory. Jest po prostu nowocześniej. Troy Baker to as, animacje to wreszczie mo-cap, praca kamery w paru cutscenkach jest lepsza, wybory zostały zrealizowane dużo bardziej elegancko. Jedyne co meh, to trochę "balonowe" elementy platformowe. Kto grał w poprzednie inFamous ten wie o co chodzi i jak wygląda tam skakanie, wspinanie, itp. Mam nadzieję, że szybciutko dostaniemy neonowe moce i przemieszczanie się będzie sprawniejsze. W dodatku dzisiaj przeglądając spoilerowy temat na GAF natknąłem się na źródło trzeciej mocy (sick idea) i wynikającą z niej umiejętność, która spowoduje, że Delsin na piechotę nie będzie już biegał od pewnego momentu. ; p

can't wait

Przyznam się też, że w dobrą porę się trafia Second Son i Ground Zeroes, bo mi się gry kończą na PS4. Ze starterów został mi do ogrania Knack, Just Dance 2014 i sports, a z gier wydanych w tym roku już tylko Lego Movie i Rayman. Nawet przez moment myślałem, żeby złapać na ten tydzień szybkiego X1 z Titanfallem, Dead Rising i RYSE.

Edytowano przez lubro
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@lubro: Chodziło mi bardziej z Wii U o kontekst serii, niż wydawców. Jest kilka takich, które dostały swoje Wii U porty (Mass Effect, Deus Ex, Assassin's Creed, Need For Speed, może nawet Rayman), których zapowiedzi nextgenowych odsłon możemy się spodziewać nawet już na E3, i które patrząc na precedens Batmana portu prawdopodobnie nie dostaną, bo konsola Ninny jest za słaba. Tym samym ilość głośnych multiplatform na Wii U zmaleje z nędznej do bliskiej zeru.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tym samym ilość głośnych multiplatform na Wii U zmaleje z nędznej do bliskiej zeru.

Oh boy, here we go again.

@lubro - Jest sens zabierać się za inFamous:SS bez znajomości poprzednich dwóch odsłon? Na nową część się podjarałem, a stare jakoś mnie nie pociągają.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@lubro

Myślę, że X w Europie wyjdzie jeszcze w 2014. Ale czemu w 2015 miałby nie być najlepszy? Xenoblade to podobno jeden z najlepszych Jrpgów 7 gen.

@Fristron

Pierwszy raz mocno odczułem, że Wii U mi nie starczy. Pewnie w przyszłości wyrwę PS4. Nawet mi się przykro zrobiło, bo wierzyłem w Rocksteady. Ta jednak okazała się typową American company i na jakąkolwiek uczciwość nie ma co liczyć (mówię teraz o Season passie). I tak port na Wii U był by zbyt biedny, żeby przy porównaniu do wersji PS4/ONE się nie rozpłakać (zakładając, że zrobią szał graficzny).

PS Jeśli Ubi anuluje WD (co się nie stanie, nie, niiiee!) to dołączam się niezwłocznie do hejtu RudegoRydza na Ubisoft. Może nawet jakiś marsz zorganizujemy tongue_prosty.gif

Edytowano przez Luke20
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Maksymalna ilość emotikon wynosi 75.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Utwórz nowe...