Skocz do zawartości

PS4, X-One, Wii-U


Polecane posty

Titanfall dostał 2 gameplaye i nic poza tym, nie ma daty premiery, bundle, nic.

MS nim świeci od zapowiedzi. W ulotkach "best games are on XBOX ONE" np. Chwali się nagrodami, promuje jakby to był ex. TitanFall trendował podczas E3 najbardziej w social media. Został okrzyknięty next-gen CoD (choć ma dużo więcej "głębi" niż CoD imo z tą wertykalnością i tytanami). Dostał 110 tysięcy nagród, a prasa go pokochała (ta duża mainstreamowa typu IGN, Edge, Polygon, a także te mniejsze, ale szanowane w bardziej wymagających gronach jak GB czy Sessler). To, że trochę mniej eksponowane Destiny zamawiane jest częściej jest zaskoczeniem.

O Killzone jest głośno od lutego więc nie dziwne że tak dobrze sobie radzi.

Walczy z BF4 i CoD: Ghosts i wychodzi z tego dzielnie. Come on. Podaj jednego shootera, który wyszedł razem z CoD i BF czy CoD i Halo w jednym okresie i nie został brutalnie sprowadzony na ziemię. To nie przypadek, że nikt o zdrowych zmysłach się w ten okres nie pakuje i wszystkie "małe" shootery wychodzą wiosną/latem. W Q4 z FPSem wchodzą tylko najwięksi albo totalni idioci.

Odnośnie Forzy 5, to mylisz się - liczba preorderów jak na Forzę i nową konsolę jest BARDZO duża.

Biorąc pod uwagę to, że to FM 4,5 to faktycznie jestem zaskoczony.

W zasadzie lista to żadne zaskoczenie - im więcej reklam i budżetu tym większa sprzedaż.

KZ SF nie miał więcej budżetu na marketing niż FM5, Ryse i DR3 razem wzięte.

No i piszesz, że ta lista nie ma zaskoczeń. Knack ma więcej zamówień niż Skylanders: Swap Force, Just Dance 2014, FiFA czy NFS: Rivals, Titanfall ma mniej zamówień niż inne gry z początku 2014 (Infamous, Destiny, KZ jest "prawie" na poziomie CoD:G i BF4 jeśli chodzi o indywidualny format, promowane przez MS BF4 jest zamawiane dwukrotnie częściej na PS4. Jest sporo oczywistych rzeczy jak CoD, ale niektóre rezultaty pokazują ciekawy trend.

Oczywiście, opóźnienia będą, bo tego nie da się uniknąć, ale czy będą one tak straszne, żeby przeszkodzić w rozgrywce?

Nie. Grając w pracy w ICO przyciski reagowały zadziwiająco dokładnie. Oczywiście to jest tylko >ICO i chciałbym któregoś dnia spróbować SotC czy GoW1/2HD, ale działa to dobrze. Już na PS3.

Edytowano przez lubro
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgoda, generalnie większy ekran jest lepszy niż mniejszy ekran, ale fakt natywnej rozdzielczości + mały rozmiar pomogą ukryć wiele cięć w grafice i to chodzi w skrócie, że gra na Vicie może wyglądać ładnie nawet jeśli to remote play z PS4 i konsola jest x słabsza, bo nikt nie będzie wchodził nosem pod ekran by porównać detale. Oczywiście gdyby ekran był większy byłoby to widać bardziej. Pod względem ,, oszukania " graficznego Vita jest sprytniejsza.

Łącze musi być dobre, fakt, Ale to się rozumie samo przez się, każdy stream tak działa. Nie przesadzałbym też w drugą stronę. Onlive śmiga przy ok 6 mb.

Gry na Move to porażka i każdy się zgodzi, daleko do poziomu Wii . Ale to ,, wina " bardziej fanbase Sony i samych włodarzy. Skupili się na AAA, nie na tym. Może kiedyś nadejdzie lepszy czas dla sprzętu. Ale wszystkiego naraz mieć nie można przecież.

Nie wiem o co ci chodzi Lubro... Mógłbyś jakoś wytłumaczyć... jednoznacznie. Z chęcią się dowiem co inni myślą o moich postach, a zwrócę uwagę na to, że ostatnie twoje posty nie niosą ze sobą jakiejś wielkiej irytacji, czy dezaprobaty. Liczę jednak na odpowiedź.

Moim zdaniem są w porządku. Zwracasz uwagę na pomijane elementy przez większość.

No i jako jedyny bronisz honoru Nintendo. Często się nie zgadzamy, ale to o chodzi w dyskusji.

Na więcej nie odpisuję i więcej nie odpisze, bo prowadzisz taki damage control, że się zaczynam irytować, a nie chcę cię jakoś obrazić. Wybacz.

Ty tak na serio ? Nie wierzę.

Ziom, to było naprawdę niepotrzebne.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@up

Z tym, że to w gruncie rzeczy jest po prostu przesyłanie obrazu, myślę, że będzie potrzebna niewiele większa przepustowość łącza, o ile w ogóle będzie wymagana większa prędkość.

Teraz mogę strzelić potężną gafę, ale skoro z moim internetem oscylującym w okolicach 2 MB przy dobrych wiatrach prawie że mogę strumieniować filmy w 720p [myślę, że 3-4MB załatwiłyby sprawę], to dlaczego nawet po 3G, które potrafi osiągnąć prędkość do 7.2MB miałoby się takie coś odbywać gorzej? Już pomijam sprawę koszmarnej wagi megabajtowej tego rozwiązania - przecież pakiety internetowe będą przez to topnieć w zastraszającym tempie.

Ale zgadzam się, na to nie będzie mogło sobie pozwolić wiele osób, szczególnie w autobusie czy w pociągu. Ale z drugiej strony wizja przejścia się do kumpla i granie po multi w jakieś gry siedząc obok siebie i korzystając z tego samego łącza jest dosyć kusząca i całkiem realna.

EDIT@lubro

Wiedziałem, że coś pomylę i zapomnę, że upload jest zawsze mniejszy niż download :<

Edytowano przez Kiicek
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

MS nim świeci od zapowiedzi. W ulotkach "best games are on XBOX ONE" np. Chwali się nagrodami, promuje jakby to był ex. TitanFall trendował podczas E3 najbardziej w social media. Został okrzyknięty next-gen CoD (choć ma dużo więcej "głębi" niż CoD imo z tą wertykalnością i tytanami). Dostał 110 tysięcy nagród, a prasa go pokochała (ta duża mainstreamowa typu IGN, Edge, Polygon, a także te mniejsze, ale szanowane w bardziej wymagających gronach jak GB czy Sessler). To, że trochę mniej eksponowane Destiny zamawiane jest częściej jest zaskoczeniem.

Marka > deweloper > ludzie, jeśli idzie o ciągnięcie sprzedaży.

Obie gry są nowymi IP, ale Destiny to nowe IP twórców Halo, podczas gdy Titanfall to nowe IP nowego deva. Niby związanego z CoDem, ale przecież to nie ciągnie za sobą jakiegoś fejmu, bo dla wielu to jest wręcz antyreklama, a CoDziarze kupią po prostu Ghosts, co ich obchodzi reszta, "they're not even gamers".

Plus osobiście miałem wrażenie, że Destiny jest jednak bardziej obecne w mediach niż Titanfall.

Plus atmosfera wokół Destiny podgrzewana była jeszcze przed E3, wiadomo było że taka gra powstaje, były jakieś przecieki czym ma być. Respawn siedział cicho aż do zapowiedzi w Game Informerze.

Ale jak branża będzie dalej tak kochać Titanfalla po premierze, to raczej nie powinno być problemu z jego sukcesem. Przy nowych IP nie ma sensu patrzeć za bardzo na preordery, bo one nie mają fanbase, które łykałby grę w ciemno. No chyba że fanbase jest bardziej dewelopera niż konkretnej marki, jak np. z BioWare przy DAO czy Naughty Dog z TLoU [zgaduję, wydaje mi się że miały niemało preorderów], but that's not the case.

Edytowano przez Fristron
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy pre-ordery XBONE z FIFĄ się skończyły? Parę sklepów jeszcze oferuje "Day1" Edition, ale np. kuzyn, który zamówił w game.co.uk (i dostał potwierdzenie dostania w dniu premiery) FIFY ponoć nie dostanie. Też miałem brać z Game, ale na poważnie rozważałem zakup XBONE od razu od niedawna i ta FIFA w sumie mnie kusiła, bo to zawsze jakaś wartość. Damn chciałbym tego XBONE, bo to nowe i błyszczące pudło, a ja lubię nowe i błyszczące pudła.

Teraz mogę strzelić potężną gafę, ale skoro z moim internetem oscylującym w okolicach 2 MB

Zauważyłem, że przy PS3 -> Vita trzeba mieć przynajmniej te 2-3 Mbps, ale prędkości wysyłania po stronie PS3 i 6-7 Mbps pobierania przy Vicie. Próbowałem puszczać to z mieszkania w Lublinie, do domu rodziców oddalonego o jakieś 100 kilometrów i o ile się z PS3 połączyłem to przy uruchamianiu gry wywalało mnie z usługi. Tam miałem 1-2Mbps pobierania. Trzeba mieć szybkie łącze. To jednak nie jest niemożliwe. Jestem mocno zdeterminowany, żeby w ten sposób przejść np. AC4. Nie widzę sensu, żeby męczyć się z tym w domu przed TV, ale jako przenośna produkcja ogrywana w pracy w przerwach będzie czymś niesamowitym.

Edytowano przez lubro
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem to będzie tylko niewielki kopniak dla tego handhelda, ale zawsze coś. Naprawdę myślę, że aby wysłać powiedzmy jakąś okromną lokację z dziesiątkami przeciwników i na bierząco to wszystko zmieniać za pośrednictwem konsoli jest bardzo wymagające dla łącza.

Z tego co się w necie wyczytałem to w USA WII U miało 400 000 preorderów, ale pewny nie jestem. Wnioski każdy wyciągnie sam z porównania.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@lubro

Na 200 % to nie jest edycja Day One. Te konsole były wyprzedane już pod koniec sierpnia, potem dorzucili jeszcze kilka z Forzą. Zresztą po opisie dotyczącej zawartości można to już wywnioskować. Szczerze to nie potrafię powiedzieć czy na ten moment można gdzieś jeszcze dorwać Day One.

@Luke

Podaj mi źródło odnośnie tych Twoich rewelacyjnych 400k to może uwierzę.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Orchi:

GameStop has announced that 1.2 million individual gamers have pre-ordered a Wii U game at its stores. On top of that, the company revealed that over 500,000 Wii U consoles have been pre-ordered at its stores so far. And even more are waiting in line: we recently reported that GameStop had over 250,000 gamers on a waiting list for a Wii U. Takie cudo znalazłem ns WIIU DAILY COM z dnia 16 listopada 2012 (2 dni przed USA premierą, a chyba 14 przed europejską). Wygugluj sobie to zresztą.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Luke

Tak Mój drogi, lecz chyba przeoczyłeś jedną, ale bardzo ważną kwestię. Nie widzę nigdzie, ale to nigdzie w tym artykule wzmianki o tym, że dotyczy to tylko zamówień w USA, a tak się składa, że w Europie gamestop także działa, więc Twoje teorie porównywania pre orderów PS4/X1 i Wii U nie mają żadnych podstaw. Wiem, że chciałeś, ale wyszło jak zwykle.

Edytowano przez Orchi
  • Upvote 1
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do tej Forzy, to to jest zaskoczenie - zawsze myślałem, że Forza to jedna z najbardziej ukochanych serii Xbox-owców i myślałem, że nowa część na konsolę nowej generacji będzie rozchwytywana. A tymczasem tak nie jest.

Tak nie do końca masz rację, ponieważ liczba złożonych pre-orderów wcale nie równa się liczbie zakupionych kopii w dniu premiery, czy w następujących po niej tygodniach. Przykład? Nawet daleko nie musisz szukać - sam zakupię grę Forza Motorsport 5 w dniu premiery (nie składając pre-ordera), pomimo że nie będę miał w tym roku konsoli Xbox One. A takich osobników, jak ja jest sporo na tym padole :trollface: .

W ogóle dziwię się trochę pre-orderom na gry w zwykłych wersjach pudełkowych. Rozumiem zrobienie zamówienia przedpremierowego na konsolę (ponieważ może zabraknąć na premierę), na edycję kolekcjonerską jakiejś gry (bo limitowane wydanie, którego wznowienie nigdy nie nastąpi), ale standardowej gry, która będzie miesiącami stała na półkach sklepowych (z czasem nawet taniejąc)? Ale, jak to mówią: "Nie mój cyrk, nie moje małpy".

Edytowano przez Wuwu1978
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko (czytaj: insiderzy na GAFie) wskazuje na to, że COD na Xbone będzie w 720p.

http://www.neogaf.co...802&postcount=1

http://www.neogaf.co...57&postcount=21

http://www.neogaf.co...22&postcount=67

Beka.

Czemu beka? BF4 też będzie w 720. Twórcy shooterów celują w 60 FPS w pierwszej kolejności. I dobrze. Tylko Guerilla jakoś potrafi i przygotuje 1080p + 60 FPS.

BTW, miło, że Killzone tak nieźle się sprzedaje przed premierą. Będzie z kim grać :P

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozdzielczość BF4 dalej nie jest znana(choć pewnie nie będzie to 1080p). Do tego w porównaniu do BF4 CoD wygląda jak gra z PS3 (screeny z minimalnie skompresowanego video na gamersyde).

No i trochę śmiechu jeżeli Quake 3 Engine i Source Engine (jeśli CBOAT trafił i z Titanfallem) działają na nowym sprzęcie w 720p. Szit developers + not the best hardware.

W ogóle dziwię się trochę pre-orderom na gry w zwykłych wersjach pudełkowych.

Pre-order bonuses.

Na 200 % to nie jest edycja Day One. Te konsole były wyprzedane już pod koniec sierpnia, potem dorzucili jeszcze kilka z Forzą. Zresztą po opisie dotyczącej zawartości można to już wywnioskować. Szczerze to nie potrafię powiedzieć czy na ten moment można gdzieś jeszcze dorwać Day One.

Huh. Kuzyn zamówił pod koniec września i dostał potwierdzenie, że dostanie konsolę 22 listopada (+ czas na przesyłkę). W ostatnim tygodniu trochę przeglądałem różne fora i ponoć są sklepy gwarantujące dostępność pierwszego dnia. Problem jest z tą FIFĄ.

Edytowano przez lubro
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Beka bo to Call Of Duty. Nie jest to jakoś specjalnie pięknie wyglądająca gra z tego, co pamiętam. Battlefield jest pod tym względem chyba lepszy, c'nie? Jeszcze zrozumiałbym 900p, ale 720p? Poza tym, ktoś wspomniał, że chwalili się 1080p na obu konsolach (ale czytałem na komórce i prawdę mówiąc nie chciało mi się szukać źródła. Nie wiem, czy to prawda).

Pytanie: dlaczego? Tylko dlatego, że w IW zostali sami partacze? Że silnik jest taki, że to próba rzeźbienia w... wiadomo czym? Bo od jakiegoś czasu słychać plotki, jakoby ESRAM był zwykłym utrapieniem, jakoby OS był źle napisany itp. Ciekawe ile z tego to prawda...

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

DICE ogłosiło, że 15 tworzonych aktualnie gier korzysta z nowego Frostbite'a.

Można sobie policzyć, że zawierają one:

- Battlefield 4

- Dragon Age: Inquisition

- NFS Rivals

- Plants vs. Zombies: Garden Warfare

- Mirror's Edge

- Star Wars: Battlefront

- Mass Effect nextgen

- Visceral Star Wars shooter

- BioWare new IP

- Battlefield: Bad Company 3 (?)

- Battlefield 5 (?)

Te dwa ostatnie były hintowane przez DICE, ale nie są potwierdzone w żaden sposób. Nawet z nimi brakuje 4 gier.

Pokrywa się toto z deklaracjami EA sprzed paru miesięcy, że robią dużo nowych IP.

E3 2014 gonna be fun.

Co do CoDa - lulz, it's gonna hurt CoD Xbox fans. Jeżeli faktycznie wersja PS4 będzie w 1080p a X1 w 720p to mamy potwierdzenie, że X1 może mieć problem z multiplatformami przez moc PS4.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Huh. Kuzyn zamówił pod koniec września i dostał potwierdzenie, że dostanie konsolę 22 listopada (+ czas na przesyłkę). W ostatnim tygodniu trochę przeglądałem różne fora i ponoć są sklepy gwarantujące dostępność pierwszego dnia. Problem jest z tą FIFĄ.

To, że otrzyma konsolę w dniu premiery, to nie znaczy, że otrzymuje edycję Day One z FIFĄ, oznaczonym kontrolerem i specjalnym aczivem ( Who cares ). Jeżeli faktycznie potwierdzili mu, że FIFY nie dostanie, to zapewne dostanie normalnego X1 w zielonym pudle.

Sprawdziłem na game i pojawiła się oferta z FIFĄ, ale nie jest to D1, do tego czas oczekiwania do świąt.

Edytowano przez Orchi
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To, że otrzyma konsolę w dniu premiery, to nie znaczy, że otrzymuje edycję Day One z FIFĄ, oznaczonym kontrolerem i specjalnym aczivem ( Who cares ). Jeżeli faktycznie potwierdzili mu, że FIFY nie dostanie, to zapewne dostanie normalnego X1 w zielonym pudle.

Myślałem, że każdy pre-order w EU, który zostanie dostarczony pierwszego dnia zawiera FIFĘ. Z tego względu jeszcze się w sumie nakręcałem w ostatnim tygodniu na XBONE, bo w sumie wygospodarowałem dodatkowe 2,5k na konsolę (z FIFĄ), Forzę i RYSE. Tak to chyba poczekam. Nie widzę tam wystarczająco dużo wartości, żeby wydać tyle ile za to wołają. Kopia FIFY (nawet jeśli to tylko kod do pobrania) robiła z tego lepszy zestaw nawet jeśli FIFY nie chciałem kupować. Poczekam na oficjalną premierę w PL jeśli nie będzie później niż w lutym/marcu. W innym wypadku wtedy się pobawię w import. W tym roku mój salon wyglądać będzie tak.

Nowe screeny z Order. Ratio 2.40:1 jest cholernie dziwne, ale "lubię to". Modele postaci są spektakularne. Need gameplay tho. Ponoć debiut na 2013 VGA w grudniu. Meh.

EDIT@resolutions

BF4 - ciekawe ile w tym prawdy. PS Store to miejsce pełne głupich informacji. Tutaj np. można się dowiedzieć, że w BF4 na PS4 można grać na trzecim Dual Shocku. Megatona. EDIT: O! I będzie do 24 graczy. Cancel next-gen.

CoD: Ghosts - tu z rezerwą, bo IGNorants.

Świat spłonie jak obie gry będzie na XBONE rozciągane z 720p, a na PS4 będą działać w 1080p

Edytowano przez lubro
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy są to dane na cały świat z tymi WII U preorderami (Japonia+USA+Europa). Nigdzie nie ma jednoznacznych danych... chyba...

PS. nie wiem czemu najlepiej z preorderów sprzedaje się COD. Ludzie ciągłym kupowaniem nie zachęcą Activision do zmian. Widzą, że ich tasiemiec się sprzedaje, więc czemu mają jakieś dodatkowe dolary na zmiany i pchnięcie marki do przodu, poświęcać. Oj te masy...

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szum wokół rozdziałki Ghost mocno siadł, czasem mam wrażenie że to była reklama. Anyway, PS4 dostanie 1080 BF4 i tylko to się liczy.

Z innej beczki - werdykt Edge odnośnie next genów

Xbox One vs PS4

Controller - Xbox One ( Ok, choć imo są wyrównane )

Hardware - PS4 ( tutaj nie ma co gadać )

Launch Games - Xbox One ( racja, jeden K SF to za mało )

Indie Support - PS4 ( obvious )

First Party Studios - Ps4 ( tutaj można dyskutować )

Second Screen Experience - PS4 ( Vita + PS4 >>>>>>> Wii U/Smartglass )

Social Services - Xbox One ( obvious )

Cloud Tech - PS4 ( ??????? że co ? )

Media and Services - Xbox One ( wiadomo TV )

Development Ease - PS4 ( coraz więcej na to wskazuje )

A Wy ?

Edytowano przez MeSSer
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Controller - Xbox One ( Ok, choć imo są wyrównane )

No przepraszam, ERGONOMICAL&NATURAL THUMB POSITIONING bije wszystko. Wszystko. /s

Second Screen Experience - PS4 ( Vita + PS4 >>>>>>> Wii U/Smartglass )

Jednak polemizowałbym. Second Screen to ma być drugi, dodatkowy ekran wykorzystywany w grach, prawda? Biorąc to pod uwagę uważam, że o wiele lepiej wyjdzie na tym WiiU, które ten second screen ma w standardzie, dla każdego. Więc exclusivy będą wykorzystywać to częściej i lepiej, w wielu przypadkach może to być integralna część gry. Z drugiej strony Vita, która ma ten bonus w postaci streamingu gier z PS4 [ale nie zaliczałbym tego do SecScr experience, to będzie po prostu inny ekran ;p ], nie jest standardowym wyposażeniem PS4, więc siła rzeczy wykorzystanie jej jako dodatkowego ekranu nie ma możliwości być zrobionym lepiej niż na WiiU.

Cloud Tech - PS4 ( ??????? że co ? )

X1 ma mieć wspomaganie obliczeń związanych z grafiką, co według wstępnych prognoz może wyjść marnie przez opóźnienia. PS4 ma streamować całe gry z poprzednich generacji. Nie wiem, co jest w tym momencie lepszym rozwiązaniem, ale większą szansę na powodzenie ma streaming Sony.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z innej beczki - werdykt Edge odnośnie next genów

Raczej kolejny "SO NEXTGEN SUCH JURNALIZM" artykuł od Edge, które czy to w piśmie, czy na stronie bawi się ostatnimi czasy w clickbait (czy papierowy odpowiednik, w/e) częściej niż nawet Kotaku przerabiając znane materiały na milion różnych sposobów

First Party Studios - Ps4 ( tutaj można dyskutować )

Jestem ciekaw, z której strony to ugryziesz.

Cloud Tech - PS4 ( ??????? że co ? )

PS4 ma to samo co XBONE (dedykowane serwery, przerzucanie pewnych obliczeń na stronę serwerów Sony, live updates, itp), a do tego ma Gaikai. MS musiał na początku znaczenie chmury rozdmuchać do niewyobrażalnych rozmiarów, bo wtedy XBONE był totalną katastrofą i nic więcej nie miał.

X1 ma mieć wspomaganie obliczeń związanych z grafiką

No ale to nie wyjdzie lol. Zostało zdebunkowane 300 tys. razy od zapowiedzi. Można puścić jakieś rzeczy związane z AI (też tylko do pewnego stopnia) czy grę w sieci, łapanie informacji od graczy i przetwarzanie ich, itp. Nie dodasz AA czy wyższej rozdzielczości tekstur przez chmurę.

Edytowano przez lubro
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Second Screen Experience - PS4 ( Vita + PS4 >>>>>>> Wii U/Smartglass )

Jednak polemizowałbym. Second Screen to ma być drugi, dodatkowy ekran wykorzystywany w grach, prawda? Biorąc to pod uwagę uważam, że o wiele lepiej wyjdzie na tym WiiU, które ten second screen ma w standardzie, dla każdego. Więc exclusivy będą wykorzystywać to częściej i lepiej, w wielu przypadkach może to być integralna część gry. Z drugiej strony Vita, która ma ten bonus w postaci streamingu gier z PS4 [ale nie zaliczałbym tego do SecScr experience, to będzie po prostu inny ekran ;p ], nie jest standardowym wyposażeniem PS4, więc siła rzeczy wykorzystanie jej jako dodatkowego ekranu nie ma możliwości być zrobionym lepiej niż na WiiU.

Nie, Second Screen to szersza definicja. Gra na 2 ekrany, gra poza TV, co op itp. Nie chodzi o mapkę i HUD zdjęte z TV i przeniesione na ekranik hadhelda.

MS Smartglass został zjechany - możesz sobie konto przejrzeć, kupić coś, ale nic z poważnego grania. Brak gałek, przycisków itp.

Nie ma znaczenia. Każda gra z PS4 będzie obsługiwana w Remote play na Vicie, był o tym news, to się robi samo, devi muszą tylko zrobić sterowanie pod Vitę, w dodatku Vita może służyć jako kontroler, lub do co op'a. Fakt, że nie ma jej w standardzie nie znaczy że nie ma większych możliwości współpracy.

To było chyba coś takiego ..

http://metro.co.uk/2013/05/30/ps-vita-remote-play-mandatory-for-all-ps4-games-3820266/

Jeśli chodzi o pady, to pad od PS4 jest większy i ma lepsze spusty, czyli mi wystarczy.

First Party Studios - Ps4 ( tutaj można dyskutować )

Jestem ciekaw, z której strony to ugryziesz.

Już odpowiadam - za mało informacji. Z tym poczekam do końca 2014.

Dzięki za info odnośnie infrastruktury sieciowej Sony, nie miałem pojęcia o tym.

Posty scalone. -- Artius

Edytowano przez Artius
Powód edycji: Dopisek moderatora
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Maksymalna ilość emotikon wynosi 75.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Utwórz nowe...