Skocz do zawartości

PS4, X-One, Wii-U


Polecane posty

Fristron, możesz być chyba spokojny o potężne exy od Sony, bo na konfie mówili, że Naughty Dog i Santa Monica robią coś na PS4 tongue_prosty.gif To samo mówili jeszcze o Media Molecule, no ale od tego studia raczej nie wyjdzie must have...

Na to czekam. Liczyłem na jakąś zapowiedź na GamesComie i jestem zwyczajnie zawiedziony, że nic takiego się nie pojawiło.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sumie żadnego Killera nie było, konfa mniej więcej zbliżona poziomem do Microsoftowej. DriveClub chyba wyładniał i chodzi płynniej ( dat lubro ), nowe materiały z zapowiedzianych już gier nakręcają na kupno, tylko nowych zapowiedzi zabrakło. Obniżka cen Vity i PS3 na +, tak samo jak oferta Plusa. Teraz jestem pewny że interfejs jest wykonany OK i Remote Play PS4 - Vita jest wręcz wzorowy, także nic, czekam dalej, byle do listopadaa.

Mogło być lepiej, źle nie było.

Edytowano przez MeSSer
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A do ilu złotych ta obniżka?

Może podkręcą tym trochę sprzedaż, ale z 3DSem nie mają nigdy szans. Po prostu za dobry ma on lineup.

A tak w temacie, niestety obecnie mieszkam w jakiejś dziupli nad morzem i mam za słaby sygnał w tablecie żeby obejrzeć konferencję : ( Dopiero w piątek wyruszam do Niemiec. Boję się, że mnie tak wciągną nextgeny konkurencji, że nie będę mógł się powstrzymać od kupna : P I tak z kasą na produkcje Nintendo ciężko, ehh : ( $×

Myślałem, że sony pokaże coś od Naughty doga. Uncharted 3 ?. Przeszedłem jakieś 2 misje na łatwym poziomie, i już pokochałem ten klimat. Ograłoby się tą grę...

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobry dzień. Dwa moje obowiązkowe zakupy na start PS4 - DriveClub i KZ:SF nabierają fantastycznego kształtu.

DriveClub wygląda świetnie. Nowe demo zdecydowanie lepsze niż to z E3. Tekstury, odbicia, oświetlenie, draw distance, cienie, chory poziom detali w tle (bije na głowę PCARS, w które gram co drugi dzień).

. Czemu na litość boską go nie było na konferencji zamiast kolejnego trailera Watch_Dogs (AC było pokazem remote play, więc przeżyję)?. Nie mogę się doczekać direct-feed w następnym tygodniu. Do tego kamera z deski rozdzielczej. Dedykowane serwery. Hybrid robi soundtrack. Rozgrywki nie ocenię, ale to Evolution. Nie mam się o co martwić. Przeżyję te 30FPS. Fizyka jest odświeżana w 360hz, więc jak wyświetlanie będzie co najmniej na poziomie PGR4 to będzie w porządku.
?So the build that you?ll be seeing on the show floor at Gamescom is locked at 30 [FPS], added design director Paul Rustchynsky. ?We?re still aiming towards [60 FPS]. We?re still in development. We?ve still got a few months to go.?

Gdyby tylko... Nie ma szans.

Killzone się jarałem już od pierwszych zapowiedzi. Może należę do trzech osób na świecie, które mogą to powiedzieć, ale lubię Killzone za ogólny storytelling. Kiepski (przyznaję) scenariusz jest podany w tak niezwykły sposób. Brak antagonisty (w grze są tylko ISA i Helghanie, brak UCA), prezentacja w stylu historii wojennej opowiadanej przez zwycięzców, potencjał do bycia fantastycznym political fiction. Mam szczerą nadzieję, że Shadow Fall coś z tym zrobi. Niby wskazówek fabularnym i puszczania oczek do fanów uniwersum jest mnóstwo. "If you liked Luger, you'll like Echo too", okładka która jest zrobiona według schematu serii, ale zarazem jest ZUPEŁNIE inna (ukryta twarz Kellana, odkryta Echo, jasne tło) co może zwiastować trochę inny single. Kto wie.

Teraz doszedł multiplayer i o ile byłem zły na Guerilla za to co zrobili z trójką (zrobili ten sam błąd co 343 z Halo 4 i postanowili swój niespotykany styl zamienić w Call of Duty). Teraz wygląda na to, że odrzucają to i wracają do podejścia z KZ2. Wywalenie systemu progresji (rak, który zabija sieciowe shootery) i wszystko jest dostępne od razu. Głęboka customizacja Warzone. Teraz dochodzi ogłoszenie o tym, że wszystkie DLC z mapami mają być za darmo.

Dzisiaj nawet nowe demo Knacka mi się podoba.

Here's the plan. PS4 + DriveClub i KZ + parę indie z PSN. Parę dni później GT6 i jakieś multiplatformy (Rivals, WatchDogs) na PC. To i PS+ w międzyczasie zajmie czas do megaton na PS4 i Destiny. Do tego czasu w import XBONE bawił się nie będę. Poczekam do jesieni 2014 na oficjalny start. Feels good.

Edytowano przez lubro
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Porównując exy startowe to jednak nowa maszynka od Mircosoft wypada lepiej, ale to tylko subiektywna opinia, na PS 4 brakuje mi bijatyk czyli najważniejszego konsolowego gatunku :), na XOne jest natomiast Killer Instinct, Fighter Within plus DR3 też zapowiada się na fajny odstresowywacz. Jeśli miałby się sugerować tytułami startowymi to pewnie wybrałbym Xbox One, ale tego nie zrobię :P, PS 4 też nie kupuję poczekam na jakieś sensowne gry, jakieś mocne tytuły AAA na razie wystarczy mi PS 3 i PC.

Pewnie 2014 będzie rokiem konsol i wtedy możemy oczekiwać czegoś więcej, bo na razie jest krucho, ale przy premierach Xbox 360 czy PS 3 też nie było jakoś świetnie, dopiero późnej nastąpił wysyp mocnych tytułów.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja coraz częściej dochodzę do wniosku, że nowe konsole nie będą miały takiego łatwego startu jak się niektórzy spodziewają, w końcu na obecną generacje ciągle wychodzi kilka niesamowicie dobrych gier dedykowanych głównie dla tej generacji GTA V, Dark Souls II, Gran Turismo 6 - moi osobiści faworyci, którzy powinni mi zapewnić jeszcze sporo czasu zanim oszczędzę dość pieniędzy na PS4. Zawsze może się też okazać, że postanowię kupić PSV. Wtedy PS4 poczeka jeszcze dłużej... Sony nie ułatwia sobie sprawy z przekonaniem mnie do szybkiego kupna nowej konsoli, to na pewno.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@up: Zgadzam się. Lineup gier 360 i PS3 jeszcze przez kilka pierwszych miesięcy 2014 na tę chwilę zapowiada się naprawdę dobrze, może nawet lepiej niż ten dla PS4 i X1. Dorzuciłbym jeszcze Murdered: Soul Suspect, Castlevania: Lords of Shadow 2 czy Batman: Arkham Origins (no dobra, ten wychodzi przed PS4 i X1, ale tylko chwilkę). Do tego obstawiam że spora część gier crossgenowych nie będzie wiele gorsza na starszych platformach - taki AC4 prawdopodobnie powstawał głównie z myślą o nich (jakiejś rewolucji względem poprzednich Asasynów nie widać), a wersje PS4/X1 to tylko porty z dodatkowymi ficzerami zużywającymi tylko część mocy.

Pomijając exy dopiero Wiedźmin 3 jest pierwszym killerem bez wersji currentgenowej.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już dawno temu pisałem, że PS3 to największy wróg PS4. Zwłaszcza po obniżce ceny, i masie premier w tym roku, zostało jeszcze Beyond 2 Souls, Until Dawn, Rain, Puppeter, czy GT6 nie wspominając o multiplatformach takich jak GTA V, DS 2, LoS 2 itp. Fakt że cwiększość cross - genowych gier wygląda jak lekko podkręcone current genowe oryginały też nie pomaga.

Czy to źle ? Nie, Sony zarobi na tym albo na tamtym, kto ma kupić ten kupi gdy będzie odpowiedni czas.

Chwalmy pana - Killzone Shadow Fall w multi w 60 FPS. Jednak nie taka słaba ta PS4 ?

Edit - prawdopodobnie odbyło się to cięciem grafiki w multi w stosunku do singla ( coś co robi mnóstwo gier btw ). Świetna sprawa, odpowiednie priorytety.

hizUjJ9.png

Edytowano przez MeSSer
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na zamkniętym pokazie The Order 1866 pokazywali zróżnicowane odpryski po pociskach uderzających w powierzchnie z różnych materiałów i jak rozwala się pluszowe misie.

Meh. Nie chcę skreślać gry, o której nic nie wiadomo, ale jeśli skupiają się na takich pierdołach przy pierwszym pokazie, to średnio to wróży całości projektu.

I want to get hyped about some PS4 exclusive, but none of them seems to be worth it.

Edytowano przez Fristron
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na zamkniętym pokazie The Order 1866 pokazywali zróżnicowane odpryski po pociskach uderzających w powierzchnie z różnych materiałów i jak rozwala się pluszowe misie.

Próbujesz jak tylko możesz goddamn. To był 33-minutowy pokaz. Jasne, że technologia stanowiła wielką część całości. Nie warto tworzyć hajpu? I mean. Third person action adventure w steampunkowym Londynie z fenomenalnym kierunkiem artystycznym i porażającą technologią.

jvFqqk9.jpg

Wiem, że to art

Jak chcesz się przyczepiać do gry skupiającej się na pierdołach i olewającej podstawowe funkcje to znajdziesz ją na liście starterów XBONE. Wyciąganie wniosków z Order i kręcenie nosem, że RAD pokazuje technologię jakieś 7-10 miesięcy od premiery (może więcej, bo wydaje mi się, że Sony się z zapowiedzią trochę zapędziło) jest niepoważne.

EDIT: W całej tej dzisiejszej gadce o hUMA, tekście gościa z Ghost, że Rivals działa na jednej konsoli lepiej niż na drugiej (po czym Yoshida zatwittował artykuł o tym mówiący) i gadce Evolution i GG, że celują w 60fps przy chorym IQ, masie detali i dynamicznym oświetleniu, komicznie brzmi ten tekst panów z Capcom.

Pierwsza sub-30fps nextgenowa gra?

Capcom się nigdy nie zmieni. The feel of 60FPS. 60FPS męczy twoje oczy.

Edytowano przez lubro
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Próbujesz jak tylko możesz goddamn. To był 33-minutowy pokaz. Jasne, że technologia stanowiła wielką część całości. Nie warto tworzyć hajpu? I mean. Third person action adventure w steampunkowym Londynie z fenomenalnym kierunkiem artystycznym i porażającą technologią.

Ty mi powiesz, że hejcę, ja Tobie, że jesteś bezkrytyczny.

Liczyłem że przeczytam w prasie opisy gameplayu. Jak się w to gra. Nie jak wyglądają pluszowe misie, kiedy się do nich strzeli.

I daruj sobie przytyki o RYSE, bo choć broniłem gry kiedy wszyscy mówili, że to festiwal QTE (bo z opisów gameplaya wynikało co innego), to dawno położyłem na tym krzyżyk.

Edytowano przez Fristron
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Liczyłem że przeczytam w prasie opisy gameplayu.

Czego? Było demo z przelotem nad lokacją i modelem postaci. Jaki gameplay?

I daruj sobie przytyki o RYSE

Pudło. RYSE akurat zaczyna mi się podobać jako fajne grywalne tech demo. Dla ułatwienia powiem też, że nie chodzi mi też ani o Killer Instinct, ani o Dead Rising 3.

Edytowano przez lubro
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czego? Było demo z przelotem nad lokacją i modelem postaci. Jaki gameplay?

No właśnie. Nie było słowa o gameplayu na pierwszej prezentacji gry. Żadnego słowa o tym, dlaczego w to się będzie fajnie grało, zamiast tego dużo o pierdołach.

Źle to świadczy o priorytetach RaD.

Pudło. RYSE akurat mi się podoba jako fajne grywalne tech demo. Dla ułatwienia powiem też, że nie chodzi mi też ani o Killer Instinct, ani o Dead Rising 3.

Może nie wyrażałem się wystarczająco jasno w poprzednich postach - jestem kompletnym ignorantem jeśli idzie o wszystkie gry skupiające się na samochodach, absolutnie każda wygląda dla mnie dokładnie tak samo i nie obchodzą mnie ani trochę. Tak DriveClub jak i Forza mogłyby dla mnie nie istnieć. Tym bardziej przytyk chybiony, jeśli liczyłeś, że będę bronić Forzy 5. Mi się po prostu nie podoba stuff zaprezentowany przez Sony na tym GamesComie, bo jest zwyczajnie rozczarowujący i mało konkretny.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie. Nie było słowa o gameplayu na pierwszej prezentacji gry. Żadnego słowa o tym, dlaczego w to się będzie fajnie grało, zamiast tego dużo o pierdołach.

Źle to świadczy o priorytetach RaD.

A czy Quantum Break dostało jakikolwiek gameplay? Halo? Coś konkretnego z D4? Sunset Overdrive? Nikt nie pokazuje nic dużego z gier, które wyjdą po marcu 2014, bo to nie ma sensu. Wyjątkiem jest Kojima, ale to God Tier branży i podlega innym zasadom.

jestem kompletnym ignorantem jeśli idzie o wszystkie gry skupiające się na samochodach, absolutnie każda wygląda dla mnie dokładnie tak samo i nie obchodzą mnie ani trochę

I masz do tego święte prawo. Po prostu pisanie o złych priorytetach przy grze, która jest daleko w sytuacji, gdy za trzy miesiące wychodzi gra malująca się na kompletne fiasko mi się nie podoba. To wszystko.

bo jest zwyczajnie rozczarowujący i mało konkretny.

Napisałem jeszcze na tej stronie dlaczego mi się KZ:SF i DriveClub podobają. Ty teraz piszesz, że to dla ciebie lipa. Różnica opinii jest czymś zupełnie naturalnym (zwłaszcza w obliczu "console wars" i różnych preferencji). Nie podoba mi się tylko pisanie o rzeczach bez sensu typu "nie pokazują gameplaya z gry z Q2-Q3 2014 - it's sh*t".

Edytowano przez lubro
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy Quantum Break dostało jakikolwiek gameplay? Halo? Coś konkretnego z D4? Sunset Overdrive? Nikt nie pokazuje nic dużego z gier, które wyjdą po marcu 2014, bo to nie ma sensu. Wyjątkiem jest Kojima, ale to God Tier branży i podlega innym zasadom.

Nie. Ale też Microsoft nie pokazywał ich w ogóle; Halo 5 nawet nie jest oficjalnie zapowiedziane. Pokazywał za to gry nie Day1, które prawdopodobnie wyjdą w 2014 - Project SPARK, Titanfalla, Fable Legends (to tylko dziennikarzom). W każdym wypadku relacje z gameplaya są zachęcające.

Inni wydawcy też nie mają oporów z pokazywaniem gameplayów z gier, które wyjdą później. The Division, Wiedźmin 3, Destiny, Murdered... no i czy na zapowiedzi PS4 nie było gameplaya z The Witness, który wtedy wychodził za co najmniej rok?

I masz do tego święte prawo. Po prostu pisanie o złych priorytetach przy grze, która jest daleko w sytuacji, gdy za trzy miesiące wychodzi gra malująca się na kompletne fiasko mi się nie podoba. To wszystko.

Ale rozumiesz, że Forza mnie nie obchodzi, i czy będzie kompletnym fiaskiem czy grą stulecia całkowicie nie zmieni mojego nastawienia - The Order 1866 natomiast to tytuł, który może być dla mnie istotnym argumentem za PS4, i chciałbym się czegoś o nim dowiedzieć. Czegoś innego niż opis krok po kroku jak rozczłonkowuje się w nim misie. Bo tym się zajmę góra na minutę, a chciałbym wiedzieć, co będę tam robić przez kilkanaście godzin rozgrywki. Albo jeśli rozgrywka nie jest tam najważniejsza, to zarys fabuły. Coś faktycznie zachęcającego.

Szczególnie, że ostatnio grałem w trochę za wiele średnich/kiepskich gier z fajnym designem artystycznym (Dishonored, Eternal Sonata, Brothers: A Tale of Two Sons) żeby lecieć na sam projekt miasta.

Plus brak dużych zapowiedzi na GamesComie i rzucanie takich ochłapów z gry która albo jest jeszcze w powijakach, albo po prostu nic za bardzo sobą nie prezentuje trochę mnie napawa niepokojem o stan prac w obozach Santa Monica i Naughty Dog. Oh well. Kolejny powód żeby poczekać z dobry rok od premiery konsoli.

Napisałem jeszcze na tej stronie dlaczego mi się KZ:SF i DriveClub podobają. Ty teraz piszesz, że to dla ciebie lipa. Różnica opinii jest czymś zupełnie naturalnym (zwłaszcza w obliczu "console wars" i różnych preferencji). Nie podoba mi się tylko pisanie o rzeczach bez sensu typu "nie pokazują gameplaya z gry z Q2-Q3 2014 - it's sh*t".

Nie pokazują gameplaya, nie mówią o niczym szczególnie ważnym, choć pokazują grę dziennikarzom. It's different. To jak tamta pierwsza zapowiedź Xbox One z dużą ilością tiwi. Fajny ficzer, ale ja chcę się czegoś dowiedzieć o ważnych rzeczach. Inaczej po co w ogóle zawracają tyłek i robią kiepskie pierwsze wrażenie?

PS Żeby nie było, że hejcę Sony, fanbojuję MS - RYSE dostało mikrotransakcje. Tyle jeśli chodzi o starania Microsoftu, by być dobrymi wujkami dla hardkorowców.

Edytowano przez Fristron
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zwłaszcza, że twórcy są na bardzo wczesnym etapie prac i pewnie nie mają jeszcze zbytnio co pokazać. Założę się, że prace nad tytułem pełną parą ruszyły na chwilę przed zapowiedzią PS4, a w tak krótkim czasie niemożliwe jest przygotować coś konkretnego co można, by pokazać. Ja tam jestem do PS4 nastawiony pozytywnie, ale z kupnem poczekam przynajmniej do przyszłych wakacji. Szkoda mi trochę tylu pieniędzy, gdy w większość gier będę miał możliwość gry jeszcze na PS3.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@UP Zalezy co i dla kogo. Multi killzone to bedzie ultra dynamiczna rozwalka ktora ma powalic Cie grafika i zapewne uczuciem rąbniecia komus z shotguna. BF4 to gra ktora ma pokazać (jak i wcześniejsze battlefieldy) ogrom batalii, "realizm" i byc Twoim partnerem do następnej odsłony tej gry.

A wlasnie: BF4 pozwoli na wspolnagrę w multi posiadaczy PS4 i PS3? To w sumie zalezy od tego czy kupie teraz PS4 czy gdy PS4 ruszy "pełna para", a to spore odległości czasu wiec duzo sie zmieni. Szczegolnie kasowo ;) A! Wlasnie! Czy nowy battlefield bedzie korzystał z 3D?

Edytowano przez TvSuperStar
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@up

Na ps3 będzie mniej ludzi na multi więc niema szans. A 3D to niepotrzebny bajer. Jak patrzyłem na gameplay'e Killzona to mi się odechciało go kupować, jakoś mnie nie przekonał. Może właśnie BF4, albo strzelanki F2P i czekanie na grę która mi podejdzie.

Edit: Chodzi o ty że mniej ludzi na mapach się zmieści w ps3, na ps4 ze 2x więcej

Edytowano przez gutol12
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Maksymalna ilość emotikon wynosi 75.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Utwórz nowe...