Dives Napisano Sierpień 1, 2013 Zgłoś Share Napisano Sierpień 1, 2013 Nie tak dawno słyszeliśmy, że Nintendo nie idzie w grafikę, więc po co dodatkowa moc obliczeniowa? Nawiasem mówiąc już próbowali takich sztuczek przy okazji N64 - i skończyło się klapą. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Luke20 Napisano Sierpień 1, 2013 Zgłoś Share Napisano Sierpień 1, 2013 Mnie tam jej nie potrzeba, ale byłaby to wtedy konsola dla każdego. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
[Ekspert] Sergi Napisano Sierpień 1, 2013 Zgłoś Share Napisano Sierpień 1, 2013 (edytowany) Żeby konsola była dla każdego, musiałaby mieć jeszcze gry dla każdego. Więc trzeba by się układać z EA i Activision. Czyli zeszłaby na psy, jak sam powiedziałeś. Coś brakuje logiki.nowy pad z XXI wieku z analogowymi triggeramiAnalogowe sticki, to się zgodzę, ale triggery? PS4 odchodzi od analogowych triggerów, bo i tak tam cyfra wystarczy, symulatory gaz mają w stickach, to po co się w to ładować? Edytowano Sierpień 1, 2013 przez Sergi Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Luke20 Napisano Sierpień 1, 2013 Zgłoś Share Napisano Sierpień 1, 2013 Zchodzenie na psy to by było wtedy gdy Nintendo zamiast swoich świetnych gier zaczęło by robić takie kupy jak fifa czy COD. Nie miałbym nic do tych serii jakby wychodziły co 2-3 lata lub wprowadzały by kupę innowacji, a nie ciągle to samo.Co to są te analogowe stiki i trigery? Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dives Napisano Sierpień 1, 2013 Zgłoś Share Napisano Sierpień 1, 2013 Gratuluję konsolowej braci wiedzy. Kontrolery mogą być cyfrowe albo analogowe. Cyfrowe są przyciski (mają dwa położenia: wciśnięty i niewciśnięty), natomiast istnieją też analogowe kontrolery - jak gałki czy dobrej jakości spusty. Im mocniej je wciśniesz/wygniesz tym dają silniejszy sygnał co się przekłada w grach na szybszy bieg, dodawanie gazu/hamowanie, szybkość rozglądania się, siłę strzały itd. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Luke20 Napisano Sierpień 2, 2013 Zgłoś Share Napisano Sierpień 2, 2013 Ha, ha, no to po co te analogowe trigery? Wychodzi na to, że cyfrowe są nawet wygodniejsze. Pamiętam pad od xboxa. Te analogowe są strasznie głębokie. Podejrzewam, że do strzelanek niewygodne jako przycisk strzelania. Chyba, że się mylę...Gamepad jest bardzo dobry. Ma dużo lepsze gałki niż chociażby ps3, a ZR i ZL używa się wygodnie. Są dość płytkie przez co można je szybko naciskać. Wszystkie przyciski są dobrze ustawione i wygodne. Jest ergonomiczny i lekki przez co można go długo używać. Ekran jest spory i dobrze wykonany (świetne kąty widzenia kolory). Niska rozdzielczość nie przeszkadza w użytkowaniu (gry, internet). I może być (co jest przydatne) wykorzystywany jako pilot do TV. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dives Napisano Sierpień 2, 2013 Zgłoś Share Napisano Sierpień 2, 2013 Eee...mylisz się. nie znajdziesz lepszego pada (zwłaszcza do FPSów/TPP) od xbox'owego. Cyfrowe trigery są jak...samochód z automatyczną skrzynią biegów. Niby jedzie, ale facetowi byłoby wstyd się w czymś takim pokazać Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jachus Napisano Sierpień 2, 2013 Zgłoś Share Napisano Sierpień 2, 2013 (edytowany) Analogowe sticki, to się zgodzę, ale triggery? PS4 odchodzi od analogowych triggerów, bo i tak tam cyfra wystarczy, symulatory gaz mają w stickach, to po co się w to ładować?Jak chciałbyś gazować stickiem w samochodówkach? Nie wyobrażam sobie grania np. w Forze czy nawet najnowsze GTA regulując gaz/hamulec drążkiem.@WiiUPadLol. Poczytałem więcej o tym czymś i dowidziałem się, że nie ma multitoucha. No tak, do internetu jak znalazł . Edytowano Sierpień 2, 2013 przez Jachus Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
[Ekspert] Sergi Napisano Sierpień 2, 2013 Zgłoś Share Napisano Sierpień 2, 2013 Normalnie. Stick do przodu to gaz, do tyłu to hamulec. W GTA to raczej nie przejdzie, ale w symulatorze - nie widzę problemu. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Luke20 Napisano Sierpień 2, 2013 Zgłoś Share Napisano Sierpień 2, 2013 Czemu wstyd się pokazać z automatyczną skrzynią? Teraz jest ona montowana w lepszych samochodach jako standard.Analogowe czy cyfrowe. To są pierdoły i jedne z naj mniej ważnych aspektów konsoli. Skupcie si? lepiej na ważniejszych rzeczach. To naprawdę niewiele wpływa na rozgrywkę. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dives Napisano Sierpień 2, 2013 Zgłoś Share Napisano Sierpień 2, 2013 To możliwość lepszej i dokładniejszej kontroli w grach nie wpływa na rozgrywkę? Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kiceg Napisano Sierpień 2, 2013 Zgłoś Share Napisano Sierpień 2, 2013 Po co, można przecież dalej używać oporowych ekranów dotykowych, zamiast lepszych pojemnościówek [plus rysik]. Co z tego, że wygoda jest mniejsza, to nie wpływa na rozgrywkę A tak na serio - jeżeli jest jakieś ulepszenie, a takim są analogowe triggery, to pasuje je wprowadzić, prawda? Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
[Ekspert] Sergi Napisano Sierpień 2, 2013 Zgłoś Share Napisano Sierpień 2, 2013 Grawitacja Wii U znów ściąga ten wątek na manowce. Więc może coś z innej beczki:Microsoft wyjaśnił pokrótce nowy system reputacji, w skrócie:Na podstawie ocen wystawianych przez pozostałych, będziemy dzieleni na trzy grupy (zielona, żółta i czerwona). Jeśli jesteśmy grzeczni, będziemy dobierania z grzecznymi i analogicznie, oszuści i chamy będą grali z oszustami i chamami. System ponoć bierze pod uwagę wiele czynników (jak długo grał z nami raportujący nas użytkownik, jaką reputację ma on sam etc.) i ostrzega przed spadnięciem do niższej kategorii.Jak dla mnie system zapowiada się nieźle, choć pewnie do ideału czeka nas sporo łatek i poprawek. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bleub Napisano Sierpień 3, 2013 Zgłoś Share Napisano Sierpień 3, 2013 (edytowany) Proponuję zacząć ignorować trolla, jakim jest Luke20. Nie wnosi nic konstruktywnego do dyskusji, a mnie już ręka rozbolała od strzelania kolejnych facepalmów czytając Jego wypowiedzi. "Nie znam się, to się wypowiem". Bez urazy oczywiście.Pragnąłbym nadmienić do toczącej się dyskusji, że w Gran Turismo 5 zastosowano sterowanie w oparciu o dwie analogowe gałki, sprawdza się nie najgorzej. Choć ruch ten spowodowany był zapewne kiepskimi triggerami w Dualshocku 3.@upW końcu rysuje się system mający przynajmniej w teorii jakiś sens. Może w końcu będzie można przyjemnie pojeździć po multi w nowej Forzie czy innej ścigałce na XBone. Jak w innych gatunkach wszelakie trolle czy kamperzy raczej mnie nie irytują, tak wjeżdżające Ci w tyłek nooby w samochodówkach zdecydowanie potrafią uprzykrzyć życie grzecznym kierowcom. Edytowano Sierpień 3, 2013 przez bleub Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orchi Napisano Sierpień 3, 2013 Zgłoś Share Napisano Sierpień 3, 2013 Ten system zapowiada się bardzo fajnie, ale nadal jest dużo znaczków zapytania. Największą bolączką wydają mi się negatywy wystawiane przez sfrustrowanych graczy tylko dlatego, że było się lepszym w danej rozgrywce. Dzisiaj lekko mówiąc wisi mi to czy unika mnie 60 % graczy czy 20 %, ale jeśli będzie zależeć od tego klasyfikacja do określonej grupy, no to nasuwają się wątpliwości. Mam nadzieję, że [CIACH] wymyśli coś w tej kwestii.Btw.Co myślicie o podkręceniu przez [CIACH] taktowania GPU z 800 MHz do 853 ? Nasuwa mi się tylko jedno pytanie, czy nie przesadzają z próbą zniwelowania różnicy pomiędzy X1 a PS4 kosztem tej zachwalanej przez nich bezawaryjności. Pytanie, czy GPU podkręcone było dużo wcześniej, czy jest to decyzja "last minute". Ciekawi mnie jak będzie wyglądać ostateczna specyfikacja X1, bo coś czuję, że to nie będzie jedyna zmiana. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Artius Napisano Sierpień 3, 2013 Zgłoś Share Napisano Sierpień 3, 2013 @OrchiPrzekręcanie nazw firm / spółek jest niezgodne z regulaminem tego forum. Wiele razy już pisałem, żeby tego nie robić, ale najwidoczniej nie dociera.To ostatnie upomnienie dla wszystkich. Kolejne posty z takowymi " przekręconymi" nazwami zostaną nagrodzone ostrzeżeniem, a dla bardziej opornych zostaną wylosowane nagrody dodatkowe w postaci urlopów zapoznawczych z regulaminem i nie tylko. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Luke20 Napisano Sierpień 3, 2013 Zgłoś Share Napisano Sierpień 3, 2013 Bez rysika nie wyobrażam sobie kożystać z mojego tableta (galaxy note 10.1). Rysik jest bardziej precyzyjny. Nintendo wykonało świetny ruch nie wyposażając gamepada w ekran pojemnościowy, bo tylko by drożej kosztował.W jakich niby grach przydałaby się obsługa dwóch palców? Na ekranie gamepada wykonuje się podstawowe ruchy, np. celowanie , ciachanie, rzucanie, przesówanie mapy i.t.p. Ponadto, ekran oporowy jest wygodny do pisania na klawiaturze.Gadacie głupoty o tych minusach WII U, ale wiadomo, musicie coś wymyśleć, aby postawić Nintendo w złym świetle. Z toku myślenia tych, kt?rzy widzą same minusy w gamepadzie wychodzi na to, że można powiedzieć ''Sony i Microsoft są zacofane. Po co wydawać innowacyjny kontroler, jak można znów odgrzać stary i oklepany koncept zwykłego pada, który w porównaniu do wii u daje mniej możliwości rozgrywce. Niech Sony i Microsoft wydadzą pady na miarę 21 wieku, bo ich koncept to zupgradeowane pady z piątej generacji." Jeżeli cię bleub boli ręka to ją przywiąż do klawiatury, a nie prawisz takie żałosne wypowiedzi. Czemu niby się nie znam? To są moje przemyślenia i mniemania. Doświadczony twórca zrobi arcydzieło z padem do SNESa, a nie jakieś trigery. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Daedroth Napisano Sierpień 3, 2013 Zgłoś Share Napisano Sierpień 3, 2013 Na ekranie gamepada wykonuje się podstawowe ruchy, np. celowanie , ciachanie, rzucanie, przesówanie mapy i.t.p. Ponadto, ekran oporowy jest wygodny do pisania na klawiaturze.I gdzie tu cała innowacyjność, o której ciągle mówisz. Prawdę mówiąc poza wyświetlaniem mapy i może ekwipunku (ale czy obie te rzeczy są tu aż tak potrzebne?) nie widzę tu niczego co sprawiłoby, że miałbym zamiar powiedzieć iż muszę sobie go kupić choć i te dwie rzeczy mają swoje wady. Poza tym nie wyobrażam sobie bym w trakcie gry miał tracić z oczu telewizor tylko po to, by zrobić coś na tym wielgachnym tableto-padzie. Niby podobną rolę przy PS4 będzie pełnić Vita, ale ona ma akurat dla mnie poważny atut w postaci PS+ i dedykowanych tylko jej gier.Gadacie głupoty o tych minusach WII U, ale wiadomo, musicie coś wymyśleć, aby postawić Nintendo w złym świetle.Z toku myślenia tych, kt?rzy widzą same minusy w gamepadzie wychodzi na to, że można powiedzieć ''Sony i Microsoft są zacofane. Po co wydawać innowacyjny kontroler, jak można znów odgrzać stary i oklepany koncept zwykłego pada, który w porównaniu do wii u daje mniej możliwości rozgrywce. Niech Sony i Microsoft wydadzą pady na miarę 21 wieku, bo ich koncept to zupgradeowane pady z piątej generacji."My tu nie stawiamy Nintendo w złym świetle, a raczej tylko jeden z ich produktów, który prawdę mówiąc nie bez powodu okazał się klapą. To ty ciągle próbujesz wmówić, że WiiU i jego pad są genialne, a urządzenia od Sony i Microsoftu są złe i beznadziejne.Wracając jednak do padów. Skoro one (a raczej ich ogólny koncept) do tej pory świetnie się sprawdzają to po co je zmieniać? Wprowadzanie zmian na siłę, gdy coś wydaje się być idealne z punktu widzenia użytkownika nie ma najmniejszego sensu. Poza tym to są "nasze przemyślenia i mniemania", nie ma się więc o co wściekać .Zamiast toczyć takie wojny powinniśmy się raczej cieszyć, że Apple nie opatentowało jeszcze wyglądu pada i posiadanych przez niego przycisków i funkcji .Co myślicie o podkręceniu przez [CIACH] taktowania GPU z 800 MHz do 853 ? Nasuwa mi się tylko jedno pytanie, czy nie przesadzają z próbą zniwelowania różnicy pomiędzy X1 a PS4 kosztem tej zachwalanej przez nich bezawaryjności. Pytanie, czy GPU podkręcone było dużo wcześniej, czy jest to decyzja "last minute". Ciekawi mnie jak będzie wyglądać ostateczna specyfikacja X1, bo coś czuję, że to nie będzie jedyna zmiana. Prawdę mówiąc myślę, że przy premierze możemy dostać zupełnie inny sprzęt niż początkowo się o tym mówiło. Część zmian może MS wyjść na dobre, ale czy wszystkie? Nie jestem co do tego przekonany. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jachus Napisano Sierpień 3, 2013 Zgłoś Share Napisano Sierpień 3, 2013 MS ma ciężki orzech do zgryzienia. Zauważyło, że różnica między wydajnością konsoli jest znaczna i teraz próbuje to jakoś zniwelować. Podkręcanie to dobry ruch jeśli przez to nie zjara mi się konsola. Na zmianę GPU na premierę jest już za późno. MS mógłby zmienić GPU w jakiejś wersji slim, ale wtedy część osób pozostałaby ze starym sprzętem. Oj, nie chciałbym być w tej chwili w skórze pracownika MS odpowiedzialnego za X1. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orchi Napisano Sierpień 3, 2013 Zgłoś Share Napisano Sierpień 3, 2013 (edytowany) @ArtiusCzy ja użyłem obraźliwej, przekręconej nazwy firmy, czy zwykłego, powszechnie używanego skrótu ? Chyba istnieje różnica pomiędzy przekręceniem nazwy, a takim skrótem. Użycie "$" zamiast "S" nie jest chyba ani obrazą ani przestępstwem... Rozumiem przekręcenie całej nazwy, ale skrót ?Gadacie głupoty o tych minusach WII U, ale wiadomo, musicie coś wymyśleć, aby postawić Nintendo w złym świetle.Z toku myślenia tych, kt?rzy widzą same minusy w gamepadzie wychodzi na to, że można powiedzieć ''Sony i Microsoft są zacofane. Po co wydawać innowacyjny kontroler, jak można znów odgrzać stary i oklepany koncept zwykłego pada, który w porównaniu do wii u daje mniej możliwości rozgrywce. Niech Sony i Microsoft wydadzą pady na miarę 21 wieku, bo ich koncept to zupgradeowane pady z piątej generacji."Ty na prawdę chyba piszesz te posty dla "samego pisania". Błagam Cię nie przekonuj wszystkich jakie to WiiU jest piękne. Xbox/PS mają gry o jakich WiiU może tylko pomarzyć, a konsole kupuje się dla gier. Po co zmieniać pady od Xboxa/PS jeśli te są niemalże idealne ? Zmieniać dla samego zmieniania ? Nintendo zmieniło, a skutek jest taki, że ich "nowa" konsola sprzedaje się jak się sprzedaje, a coraz więcej gier multiplatformowych omija tą platformę. Dodtykowy panel nie jest mi do niczego potrzebny, a jak najdzie mnie ochota to odpalę sobie SmartGLassa na smartfonie/tablecie.[CIACH] -- Nie cytujemy postów w całości, szczególnie ostatniego. -- ArtiusWydaje mi się, że nie spodziewali się, że Sony do PS4 włoży tak mocne podzespoły. Nowe Xboxy na pewno są już w fazie produkcji więc za dużo tu nie mogą zrobić. Jak patrzę na te wszystkie zmiany, które mają miejsce na przestrzeni tych kilku ostatnich tygodni, to nabieram coraz większej pewności do tego, że nie mieli zamiaru wypuszczać nowego Xboxa w tym roku i zarazem coraz większe wątpliwości dotyczące importu X1 na premierę do mojego domku. Edytowano Sierpień 3, 2013 przez Artius Powód edycji: Dopisek moderatora Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dives Napisano Sierpień 3, 2013 Zgłoś Share Napisano Sierpień 3, 2013 Bez rysika nie wyobrażam sobie kożystać z mojego tableta (galaxy note 10.1). Rysik jest bardziej precyzyjny. Nintendo wykonało świetny ruch nie wyposażając gamepada w ekran pojemnościowy, bo tylko by drożej kosztował.Taaak, teraz wmawiaj wszystkim, że ekrany pojemnościowe są złe, bo Nintendo inny zamontowało Wgl według twojego toku myślenia najlepszy byłby pad z jednym wielkim czerwonym przyciskiem FIRE! - bo tani i byłaby to zapewne wielka REWOLUCJA nintendo, bo uprościli zabawę! Potem wypuściliby dołączaną gałkę (jak kiedyś do DSa) i to byłaby kolejna rewolucja można chodzić w 4 kierunkach. I co Sony i MS, nie wpadliście na to ?! Nintendo FTW Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Luke20 Napisano Sierpień 3, 2013 Zgłoś Share Napisano Sierpień 3, 2013 Ohoho, pady niby takie idealne, ale na wii u w takiego np. Batmana gra się wygodniej. Deadroth, nie grałeś na wii u, więc się nie wypowiadaj, że niby odciąganie głowy od TV jest niewygodne. Poza tym gamepad ma dość duży ekran, więc nie trzeba męczyć się spoglądając na niego.Orchi, nie upokażaj się tymi komentarzami, bo wii u ma/będzie miało gry o których sony i ms. mogłyby pomarzyć.Ekran oporowy jest po prostu wygodny Dives. I tyle. Nie koloruje pomysłów Ninny. To są moje odczucia po ograniu 4 świetnych gier.Po co dalej ulepszać telefony jak te teraz są niemalże idealne, Orchi? No po co? A po to aby życie/granie było wygodniejsze. Abyśmy mogli zyskiwać nowe możliwościI trochę ta dyskusja mnie śmieszy, ponieważ mówicie abym nie przekonywał was, że wii u jest dobre, ale wasze zachowanie można porównać do tego:Jakaś osoba kupuje smartphona, pokazuje go drógiej osobie i mówi, że jest świetny i się dobrze sprawuje, a ta osoba 2 odpowiada, że to beznadzieja bez przyszłości, i że jeszcze nieusprawniona updatami chociaż jego w ręku nawet nie miała. A, i wcale wii u nie jest bez gier. Ma dwie świetne zeldy, 4 w sumie metroidy 3d, 2 najlepsze platformówki kiedykolwiek wydane (galaxy), a resztę mógłbym wymieniać godzinami. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kiceg Napisano Sierpień 3, 2013 Zgłoś Share Napisano Sierpień 3, 2013 (edytowany) Orchi, nie upokażaj się tymi komentarzami, bo wii u ma/będzie miało gry o których sony i ms. mogłyby pomarzyć.Top lel. Sony i MS mają klientów, o których Nintendo może pomarzyć.Ekran oporowy jest po prostu wygodny Dives. I tyle.XDGdyby ekrany oporowe były wygodne, dalej widzielibyśmy je w 70% tanich smartfonów [przecież są tańsze!]. A ja jakoś nie widzę, niestety. Nintendo nie wiedzieć czemu ze swoją innowacyjnością w kontrolerze zapomniało nadrobić pod względem ekranów dotykowych i siedzą w oporowym średniowieczu. Dla mnie oporówki to najgorszy koszmar, miałem okazję poużywać pierwszych telefonów dotykowych i do czasu gdy powszechnie dostępne stały się pojemnościówki, uciekałem od dotykowców jak od ognia. Edytowano Sierpień 3, 2013 przez Kiicek Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
[Ekspert] Sergi Napisano Sierpień 3, 2013 Zgłoś Share Napisano Sierpień 3, 2013 (edytowany) Luke20, Dajże już spokój z tymi "ulepszeniami" i "innowacją". To wszystko już było. Nintendo nie robi NIC nowego, powtarza tylko pomysły, które już były.Ekran w padzie - było.Żyroskopy, czujniki ruchu w kontrolerze - było.Remote play - było.Panele dotykowe w kontrolerze - było.Kamera w kontrolerze - było.Do tego to powtarzanie starych rozwiązań wychodzi im cienko. Pad jest nieprzemyślanym pomysłem, robionym po kosztach, co widać w każdym jego elemencie. Tani plastik, słaba bateria, nieergonomiczna konstrukcja, prymitywny dotyk, wyprane kolory, mała rozdzielczość.Ekran oporowy jest po prostu wygodny Dives.Skoro jak jest taki super, to po co wymyślono pojemnościowe? Po co ulepszać coś, co jest niemalże idealne, jak sam powiedziałeś?A, i wcale wii u nie jest bez gier. Ma dwie świetne zeldy, 4 w sumie metroidy 3dMa tak dużo gier, że aż wymieniasz gry ze starszych platform? Faktycznie, ma to sens. Edytowano Sierpień 3, 2013 przez Sergi Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jachus Napisano Sierpień 3, 2013 Zgłoś Share Napisano Sierpień 3, 2013 (edytowany) Orchi, nie upokażaj się tymi komentarzami, bo wii u ma/będzie miało gry o których sony i ms. mogłyby pomarzyć.Duuuuużo więcej stracisz nie posiadając PS4/X1Ekran oporowy jest po prostu wygodny Dives. I tyle. Nie koloruje pomysłów Ninny. To są moje odczucia po ograniu 4 świetnych gier.Kolorujesz - mówisz, że wykonało świetny ruch, a ekran pojemnościowy > oporowy. Zresztą sam wymieniłeś przeglądanie internetu jako jedną z zalet najbardziejinnowacyjnegoinajlepszego kontrolera, a do tego ekran oporowy się NIE-NA-DA-JE.Po co dalej ulepszać telefony jak te teraz są niemalże idealne, Orchi? No po co? A po to aby życie/granie było wygodniejsze. Abyśmy mogli zyskiwać nowe możliwościPorównanie nietrafione. Nintendo nie ulepszyło kontrolerów tylko wrzuciło sprzęt zaległy z magazynów jakiejś firmy po smarthphonach sprzed 7 lat.A, i wcale wii u nie jest bez gier. Ma dwie świetne zeldy, 4 w sumie metroidy 3d, 2 najlepsze platformówki kiedykolwiek wydane (galaxy), a resztę mógłbym wymieniać godzinami.PORAŻAJĄCA ilość gier.Btw. jeśli to trolling to gratuluję, bo dyskusja trwa już dobrych kilka stron. Edytowano Sierpień 3, 2013 przez Jachus Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polecane posty
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.