Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

RoZy

Guilty Gear (seria)

Polecane posty

To GGS ma jakoś zmieniony story mode?

Heh, GunFlame, Axl Bomber... A co z japońskimi nazwami? ;) Jeszcze nie widziałem dwóch miejsc, wliczając Isukę, gdzie taki Rasshousen Axla byłby napisany tak samo (czy to zmienia tłumaczenie?)...

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ride of Lightning kiedyś sobie przetłumaczyłem jako... (trzymajcie się...) Świetlisty Rajd. Nie wiem, skąd mi się taka chora nazwa wzięła. :/

:shock: <milczenie>

Jeśli za tłumaczenie czegoś takiego bierze się dyletant mangi i anime, to nic dziwnego, że nazwy są zazwyczaj kretyńskie.

A myślisz, że kogo posłaliby do przcy nad spolszczeniem? Fanów? HA!

Płomienna Spluwa to zbyt luzacka nazwa.

Wiem, ale właśnie takie "coś" byśmy dostali. Prawda jest bolesna.

O, już mam. Może być np. Szarża Błyskawicy? Nawet dobra nazwa, moim zdaniem. A to, że Ride the Lightning jest to też nazwa albumu Metalliki, nie musi koniecznie oznaczać, że tłumaczyć nazwy tego ataku NIE WOLNO. Wiem, że twórcom chodziło o skojarzenia z tym albumem, ale angielska nazwa do wersji polskiej? Czasem można sobie pozwolić, ale brzmiałoby dziwnie. :?

Właśnie uważam inaczej. Nazwy, a już SZCZEGÓLNIE, gdy mają się z czymś kojarzyć, nie powinny być tłumaczone. A w Guilty Gear nawiązań do muzyki matalowej i rockowej jest od ... znaczy - dużo ich jest. Albo jeszcze więcej.

Było jeszcze coś o tłumaczaniu nazw japońskich? To byłaby już totalna profanacja. Jestem raczej konserwatystą: zarówno gry, jak i filmy wolę w oryginalnej wersji językowej. Ew. z napisami.

mam pytanie, czy jak wyjdzie slash w Japonii i wyślę pewnej osobie kase na gierkę, ona ją przegra na dysk i mi wyśle przez neta to będzie piractwo?

Tak, to będzie chyba piractwo. A co do samego pomysłu: to jest ktoś znajomy? DOBRY znajomy? Jak nie, to nawet o tym nie myśl i cierpliwie czekaj. A jak tak, to też.

Teraz to ja mam pytanie. Czy moja próba naśladowania Smugglera w odpowiadaniu na listy (w tym wypadku na post) i bezczelne wcinanie się w co drugie słowo była udana?

Szczerze? Sorry, ale jakoś ten styl nie pasuje mi u nikogo innego, tylko u samego Smuggler'a.

Osobna notka do Bethezera.

ODPISZ NA SESJĘ!!! Do domu wracam jutro i miło by było, gdybym zastał wtedy twój post.

Auć. Nasz story-teller chyba się w końcu wkurzył (no offence :wink: ). A więc? Jeśli to ma być na razie ostatnia sesja, to grajmy. Sprawmy, żeby koniec był naprawdę efektowny.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A myślisz, że kogo posłaliby do przcy nad spolszczeniem? Fanów? HA!

No właśnie. To niestety brutalna prawda. Ale czasem też się zdarza, że dystrybutor do polonizacji zaprosi fanów (na pewno niemało gier tłumaczyli właśnie fani). Więc nie byłoby jeszcze aż tak źle. Zresztą i tak wersji PL GG by nie było. ;)

Wiem, ale właśnie takie "coś" byśmy dostali. Prawda jest bolesna.

Patrz wyżej. Jeśli się za to zabraliby fani (zakładając, że peelka tej gry będzie), to na pewno otrzymalibyśmy jakąś poprawnie brzmiącą po polsku nazwę albo Gun Flame'a.

Właśnie uważam inaczej. Nazwy, a już SZCZEGÓLNIE, gdy mają się z czymś kojarzyć, nie powinny być tłumaczone. A w Guilty Gear nawiązań do muzyki matalowej i rockowej jest od ... znaczy - dużo ich jest. Albo jeszcze więcej.

Swoje zdanie opierałem na domysłach. Gdyby angielskiego nie uczyli w szkołach, to takich nazw nie uważałbym za niepasujące do wersji polskiej. Ale piszę jeszcze raz: to tylko domysły. Nie wiem dokładnie, jak by to wyglądało naprawdę. Chociaż myślę, że akurat angielskie nazwy nie byłyby takie złe.

Ale należałoby się zdecydować: tłumaczy się wszystkie angielskie nazwy ataków albo żadnych się nie rusza nawet patykiem. Ja akurat takich zespołów rockowych/metalowych nie słucham, więc mogłem o tym nie wiedzieć.

Było jeszcze coś o tłumaczaniu nazw japońskich? To byłaby już totalna profanacja. Jestem raczej konserwatystą: zarówno gry, jak i filmy wolę w oryginalnej wersji językowej. Ew. z napisami.

W tym się zgadzam. Japońskie nazwy w ogóle by się nie gryzły z wersją polską. Akurat język japoński nie jest w naszym kraju zbyt znany, więc i nie będzie problemów.

A gry czy filmy wolę osobiście w wersji polskiej. Oczywiście filmy inne niż animowane zazwyczaj wolałbym oglądać w wersji z lektorem lub napisami. Bo angielskiego ze słuchu ni w ząb nie rozumiem. :? Ale przynajmniej radzę sobię jakoś z pisanym angielskim.

Tak, to będzie chyba piractwo. A co do samego pomysłu: to jest ktoś znajomy? DOBRY znajomy? Jak nie, to nawet o tym nie myśl i cierpliwie czekaj. A jak tak, to też.

Trzeba czekać... O ile dobrze mi się wydaje, to w CDA gra ta ukaże się najpóźniej w jego 12 urodziny (bo i jubileusz, i urodziny...).

Dobra, ja już kończę off-topowanie (odrobinę się tego tutaj znalazło... No, chyba że naprawdę będę chciał odpisać). Tak czy inaczej nie wiem, jak by to wszystko wyglądało, gdyby faktycznie kiedyś ukazała się wersja PL Guilty Gear. Ale i tak się nie ukaże. ;)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Osobna notka do Bethezera.

ODPISZ NA SESJĘ!!! Do domu wracam jutro i miło by było, gdybym zastał wtedy twój post.

Auć. Nasz story-teller chyba się w końcu wkurzył (no offence :wink: ). A więc? Jeśli to ma być na razie ostatnia sesja, to grajmy. Sprawmy, żeby koniec był naprawdę efektowny.
Wcale się nie wkurzyłem. Dałem po prostu oficjalne ponaglenie 8).

Jeśli idzie o sesję GG, to właśnie dałem kolejny post posuwający sesję naprzód. W ramach wynagrodzenia za zwłokę, wszyscy gracze dostali ładny kawałek postu i mam nadzieję, że będzie się wam podobało.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do tej pory właściwie nie pisałem nic złego o Guilty Gearze. Ostatnio jednak zaczął naprawdę irytować mnie (i dlaczego napisałem "mię"? ARGHHHH! (wtajemniczeni już pewnie wiedzą, o co chodzi)) pewien fakt. Otóż: KOMPUTER OSZUKUJE! I to jak jasna *******!

Nie mówię już o tych niewyobrażalnych wręcz trickach, nie mówię o przerywaniu kombosów (bo to dla dobrego gracza pewnie kaszka z mleczkiem). Nie mówię też o tym, że grając na maniacu z normalnymi wersjami przeciwników czasami zdaża się, że po jednym ciocie (nie kombosie!) mają już 1/2 tension. To możnaby jeszcze przełknąć.

Ale kompletnie wqurzył mnie jeden feler: gram sobie Baiken (tak - zacząłem ją w końcu doceniać) robie cios On Guard i... Zonk! Przeciwnik go BLOKUJE!!! #$#@^%%^$@&^#%$!!! Jakim cudem można zablokować cios, który wykonuje się W TRAKCIE ciosu przeciwnika?!!!

Po którymś razie wyłączyłem kompa i dla uspokojenia zacząłem grać na giterze bo chyba rozwaliłbym klawiaturę :evil: .

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A o wyrywaniu się ze stuna to ktoś słyszał? He? Wystarczy kręcić całe koła i możemy się wyrwać już po chwili, i spokojnie zablokować ciosy typu On guard...

Nie jęczcie mi tutaj, bo to wszystko uczciwe :)

Do Faitha---> To samo... tylko tutaj nie trzeba nic kręcić. Każdy cios poza paroma HS'ami wejdzie...

Tak w ogóle...

co do Slasha: ekhm

Tak, to nasza scena GG... Polak też potrafi.

Pozdro dla Cieślaka i Fuji :P AC już wkrótce na będzie na PS2, więc na pewno pokażecie coś jeszcze lepszego. :wink:

Reszta na www.ggteampoland.fora.pl w dziale filmik, walki.

:wink:

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tam nic nie zauważyłem, żeby komputer oszukiwał (a wyższy poziom trudności to wyższy poziom trudności - na Maniacu może wyczyniać takie rzeczy). Po prostu ja ciosów On Guard nigdy nie zrobiłem na komputerowym przeciwniku, więc i nie jestem tego pewien. ;)

A te filmiki ze Slasha potem obejrzę, spokojnie. :)

A, jeszcze jedno... Wczoraj była pierwsza rocznica mojej twórczości Guilty Gear (tzn. klipy). To wtedy zrobiłem mój pierwszy prawdziwy klip - Guilty Kombat. Ale niestety - z problemów technicznych nie mogę dać nic nowego na tę rocznicę. :? Co gorsza, wczoraj nie miałem czasu tutaj napisać. :? Jedyne, co mogę wam dać, to moje archiwum klipów, uporządkowałem je chronologicznie. Możecie zobaczyć, jak to drzewiej bywało, a ci, którzy nie widzieli, będą mieli okazję zobaczyć.

Guilty Kombat - 4 kwietnia 2006

The Midnight Carnival - 6 kwietnia 2006, uaktualniony 14 kwietnia 2006

If You Become Fatigued... - 26 kwietnia 2006

Guity Gear Evanescence - 10 grudnia 2006

Guilty Gear - Sol's Path to Victory - 13 stycznia 2007

Guilty Gear 2 - Day of Fight - 6 lutego 2007

Guilty Gear 3 - I-no's Vengeance - 11 lutego 2007

To cała moja poważna twórczość Guilty Gear. Zastanawiam się, czy się wam spodoba (ci, którzy oglądali moje klipy "walkowe", już o tym wiedzą, ale mogą obejrzeć również poprzednie klipy).

Ci, którzy chcą te klipy oceniać, niech oceniają w skali 1-10.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A o wyrywaniu się ze stuna to ktoś słyszał? He? Wystarczy kręcić całe koła i możemy się wyrwać już po chwili, i spokojnie zablokować ciosy typu On guard...

Nie jęczcie mi tutaj, bo to wszystko uczciwe :)

Mówisz o recovery? Gdy lecisz w powietrzu po przyjęciu ciosu, lub jesteś wybity z równowagioszołomiony? Chyba nie do końca ci wierzę...

On Guard robi się jeszcze, gdy animacja ciosu przeciwnika trwa (co wiesz), więc jak można go zablokować? Grałem już z bratem w treningu i taka sztuczka mi się nie powiodła. Popróbuję jeszcze, ale dalej wydaje mi się, że On Guarda nie da się zablokować (choć komputer robi to nagminnie).

Rozumiem, że na maniacu przeciwnik powinien sprawiać problemy, ale oszustw nie lubię.

Knight: Wygląda na to, że przeoczyłem ten klip "I-no's Vengeance", a ten link, który podałeś jest martwy...

A i muszę się wreszcie pochwalić: wreszcie udało mi się pokonać Chipp'em Potemkina SP EX na maniacu. Do tej pory takie coś udawało mi się tylko Ky'em. Wiem, że dla wielu z was to pewnie fraszka, ale ja naprawdę od wielu tygodni próbowałem i teraz mi się udało. :D

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Knight: Wygląda na to, że przeoczyłem ten klip "I-no's Vengeance", a ten link, który podałeś jest martwy...

Kurczę... :? Nie wiem, co zrobię... Po co ten link został skasowany? Bo nie był ściągany od dłuższego czasu? Przecież znajdzie się ktoś, kto potem obejrzy.

Ale dobrze, dość psioczenia, wysłałem klip "Guilty Gear 3 - I-no's Vengeance" jeszcze raz. Proszę bardzo:

http://rapidshare.com/files/24492647/Guilt...geance.wmv.html

Proszę o ocenę w skali 1-10, jak zwykle.

Jeszcze jedno: jeśli chcecie ściągnąć i obejrzeć któryś z moich plików, to piszcie. Piszę to, gdyż nie chcę drugi raz na próżno wysyłać. Okazuje się, że tylko link z Sol's Path to Victory działa. ;)

A i muszę się wreszcie pochwalić: wreszcie udało mi się pokonać Chipp'em Potemkina SP EX na maniacu. Do tej pory takie coś udawało mi się tylko Ky'em. Wiem, że dla wielu z was to pewnie fraszka, ale ja naprawdę od wielu tygodni próbowałem i teraz mi się udało. :D

No cóż, miło wiedzieć. Następnym razem spróbuję znowu zagrać w Guilty Gear i się sprawdzić. Gra mi się po prostu przejadła, ot co. :?

A te filmiki polskiej sceny podane przez Zio obejrzałem. No cóż, Polak też potrafi...

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Eh, zrobiłem sobie turniej.Wszystkie postacie w trybie gold i ex, przeciwnik to samo.Poziom trudności-Maniack.Więcej zwycięstw nisz porażek, ale niekture postacie mnie zawiodły, jeśli mogę tak powiedzieć.Np, Sol, walczyłem z Justice.Eh to było coś, starcie tytanów.Pierwszy mecz wygrałem, ale dwa późniejsze.... eh szkoda gadać.To samo tyczy się Eddiego, Robo-Ky'a, Anjiego i kogo tam jeszcze.Ale cóż, trening czymi mistrza :)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mówisz o recovery? Gdy lecisz w powietrzu po przyjęciu ciosu, lub jesteś wybity z równowagioszołomiony? Chyba nie do końca ci wierzę...
Mówię o statusie dizzy, ale tu akurat coś mi się pokęciło... :roll:

Resztę wyjaśnie niżej. :arrow:

On Guard robi się jeszcze, gdy animacja ciosu przeciwnika trwa (co wiesz), więc jak można go zablokować? Grałem już z bratem w treningu i taka sztuczka mi się nie powiodła. Popróbuję jeszcze, ale dalej wydaje mi się, że On Guarda nie da się zablokować (choć komputer robi to nagminnie).

Rozumiem, że na maniacu przeciwnik powinien sprawiać problemy, ale oszustw nie lubię.

Eh, więc tak: On Guard robi się jeszcze podczas trwania animacji ciosu przeciwnika, ale można je zrobić także po jej skończeniu. Ty najwyraźniej robisz On Guard po tym, jak przeciwnik zdąży wykonać cios i szybko "pokręci" przyciski kierunku, i zablokuje Twoją kontre... Musisz zrobić On Guard dokładnie w momencie trwania danej animacji. W Slashu całe Baku jest poprawione, więc nie trzeba się już tak bardzo czaić ze wszystkim.

Slash na PC---> Żadne zaskoczenie, że go nie ma prawda? Miał być wczoraj...

Oczywiście premiera jest przesunięta na 17.04.2007, ale już mi się nie chce w to wierzyć. :evil:

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Slash na PC---> Żadne zaskoczenie, że go nie ma prawda? Miał być wczoraj...

Oczywiście premiera jest przesunięta na 17.04.2007, ale już mi się nie chce w to wierzyć. :evil:

Mnie mało obchodzi, kiedy Slasha wyjdzie na PC. I tak zagram w tę grę dopiero wtedy, kiedy zostanie zamieszczona w CDA. Czyli, mam nadzieję, najpóźniej w 12 urodziny. ;)

Swoją drogą, musiało się coś stać, że przesunęli premierę o aż 11 dni. Wiadomo, wystarczy najmniejsza wpadka, by przesunąć datę premiery na później. ;) Ja tam poczekam, aż będzie w CDA, ot co.

I jeszcze jedno: kilka dni temu zacząłem znowu grać w Guilty Gear. Co prawda, w szczytowej formie nie jestem (Gold Sol mnie pokonuje bez większych problemów), ale przynajmniej znam parę ciekawych ruchów i znów mogę robić kolejne filmiki. Właśnie robię czwarty odcinek mojego "serialu", więc się gotujcie... :)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Eh, więc tak: On Guard robi się jeszcze podczas trwania animacji ciosu przeciwnika, ale można je zrobić także po jej skończeniu. Ty najwyraźniej robisz On Guard po tym, jak przeciwnik zdąży wykonać cios i szybko "pokręci" przyciski kierunku, i zablokuje Twoją kontre... Musisz zrobić On Guard dokładnie w momencie trwania danej animacji.

No właśnie. Jestem 100% pewny, że robię to dobrze. Mimo to często przeciwnik blokuje (jakieś 3 na 4 przypadki :? ).

Knight's clip: 7

Cóż, fabuła z odcinka na odcinek gorsza i gorsza... Ale za to walki i jakość (w porównaniu do wielu innych clipów) wymiatają (choć dużo IK stosowałeś). Warto obejrzeć.

A teraz coś ciekawego:

http://www.selectsmart.com/plus/select.php...guiltygearhanzo

Quiz na postać. Może podzielicie się rezultatami?

U mnie było tak:

(100%) 1: Ky Kiske

(83%) 2: Sol Badguy

(80%) 3: Robo-Ky

(80%) 4: Venom

(79%) 5: Testament

Cóż... chyba naprawdę jestem do Ky'a podobny :D .

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Knight's clip: 7

Cóż, fabuła z odcinka na odcinek gorsza i gorsza... Ale za to walki i jakość (w porównaniu do wielu innych clipów) wymiatają (choć dużo IK stosowałeś). Warto obejrzeć.

Mam niestety podstawy do tego, by nieco wstydzić się tej fabuły. To dlatego, że wymyślałem ją na poczekaniu, wymyślając tylko jej zarys. Moim zdaniem jedyne naprawdę niezłe motywy, jakie tu zawarłem, to halucynacje Chippa po IK oraz załamka Sola po przeczytaniu nagłówka na pierwszej stronie w gazecie. :) Ja bym fabule wystawił raczej 4/10.

Ale walki są bardzo dobre, faktycznie. Chociaż więcej walk kończyłem Instant Killem niż normalnie, to jednak zaciachów było bardzo mało, a same walki wyszły mi bardzo dobrze (ale walka Sola była, jak na moje możliwości, raczej średnia). Ale cóż, i tak jest to moim zdaniem mój nasłabszy klip z walkami.

Więc podsumujmy:

Sol's Path to Victory - 85% (z dwóch ocen)

Day of Fight - 70% (z jednej oceny)

I-no's Vengeance - 77,5% (z dwóch ocen)

Innymi słowy, najpierw zaliczyłem tendencję spadkową (cholerne przycinki... :x), a potem zwyżkową, choć i tak nie najlepszą (więcej klipów fabularnych już nie wymyślam, chyba że naprawdę mam bardzo dobry pomysł ;)). Wniosek? Następnym razem powinienem dać mniej fabuły i więcej Sola! :P Kopa Frapsowi także... ;)

A tę ankietę wypełniłem. Wyniki? Proszę bardzo.

(100%) 1: Sol Badguy

(92%) 2: Robo-Ky

(84%) 3: Zappa

(79%) 4: Venom

(78%) 5: Ky Kiske

(76%) 6: Johnny

(71%) 7: Potemkin

(69%) 8: Faust

(68%) 9: Chipp

(67%) 10: May

(66%) 11: Dizzy

(61%) 12: Bridget

(61%) 13: Testament

(60%) 14: Eddie/Zato-1

(59%) 15: Millia Rage

(57%) 16: Baiken

(57%) 17: I-No

(56%) 18: Slayer

(53%) 19: Jam Kuradoberi

(48%) 20: Axl Low

(39%) 21: A.B.A

(38%) 22: Anji Mito

Czemu mnie to nie dziwi? :D Co prawda, nie odpowiadałem na wszystkie pytania na poważnie, a zazwyczaj jestem miły, ale właściwie w niektórych sytuacjach jestem do Sola podobny.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wniosek? Następnym razem powinienem dać mniej fabuły i więcej Sola!

:thumright:

Co do ankiety... wychodzi na to, że nie jestem zbyt normalny:

Percent Rank Item

(100%) 1: Zappa

(92%) 2: Venom

(90%) 3: Ky Kiske

(90%) 4: Testament

(87%) 5: Johnny

(79%) 6: Sol Badguy

(78%) 7: Chipp

(78%) 8: Robo-Ky

(77%) 9: Potemkin

(76%) 10: Axl Low

(76%) 11: Bridget

(71%) 12: Eddie/Zato-1

(71%) 13: Faust

(67%) 14: Baiken

(67%) 15: Slayer

(67%) 16: I-No

(66%) 17: Anji Mito

(64%) 18: May

(60%) 19: A.B.A

(55%) 20: Millia Rage

(48%) 21: Dizzy

(42%) 22: Jam Kuradoberi

Z tym Venom i Testamentem, to jeszcze jakoś wytrzymam, ale Ky i Sol tak wysoko? :?

No właśnie. Jestem 100% pewny, że robię to dobrze. Mimo to często przeciwnik blokuje (jakieś 3 na 4 przypadki ).

Chyba jednak nie robisz tego dobrze... to są ułamki sekund, więc się nie ma co dziwić. Jeszcze z tydzień i będzie Ci wychodzić perfekcyjnie.

Ja nauczyłem się robić On Guard tak, że już się po prostu nie da tego zablokować.

Tak w ogóle, to średnio opłaca się robić OG ze slashem, czy też punchem... kick rządzi! Po OG z kickiem robimy rzut w stronę "ściany" i już siedzi jakieś combo.

...Kopa Frapsowi także...

Fraps... eh, ja używam Fast Cap Pro i jestem zadowolony.

A jeśli już jesteśmy przy filmikach z GG...

Jeśli znajdę sobie jakąś osobę, która będzie mi naciskała klawisz F8 i F9, kiedy o to poproszę, to moje Baiken Combo Movie też wkrótce wyjdzie.

Miałem zrobić to wcześniej, ale komp był jeszcze "brudny". Teraz po formacie śmiga aż miło, więc mogę sobie pozwolić na robienie filmików z nieco lepszą jakością...

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ankieta fajna rzecz wyszlomi ze jestem podobny do zappy

Zappa(100%)

Sol(98%)

Faust (90%)

Testament(88%)

Venom (82%)

Bridget (75%)

Ky(75%)

Johny(73%)

Robo(73%)

Dizzy(71%)

Eddie(65%)

Jam(63%)

Chipp(59%)

I-no(59%)

May(59%)

Anji(55%)

Axl (55%)

Slayer(53%)

A.B.A(51%)

Potemkin(50%)

Millia(48%)

Baiken(46%)

Zawsze wiedzalem ze jestem NiEnOrMaLnY :shock: :shock: :twisted: :twisted:

aLe cZeMu bAiKeN i cHiPp tAk nIsKo a FaUsT TaK wYsOKo

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

(100%) 1: Potemkin

(96%) 2: Zappa

(86%) 3: Robo-Ky

(84%) 4: Slayer

(83%) 5: Eddie/Zato-1

Jak widać z powyższych wyników, mam w sobie sporo z Potemkina, którym notabene gram w wersji EX. Z dalszej części ankiety wynika, że mam w sobie coś nadnaturalnego (Zappa), co jest wierutną bzdurą bo bardziej jestem podobny do magnesu z odwróconą biegunowością, który zamiast przyciągać zjawiska paranormalne, odpycha je ze zwielokrotnioną siła. Kolejny element ankiety mówi, że mam w sobie coś z Robo-Ky’a. Czysta prawda, bo zaliczam ją do moich ulubionych (na podstawie mojego Robo-Ky’a II powstał Black). Slayer i duet Zato-1/Eddie odzwierciedla mroczną stronę mojej osobowości i ukryte pragnienia (lub coś w tym stylu 8)).

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

(100%) 1: Faust

(94%) 2: Potemkin

(94%) 3: Robo-Ky

(93%) 4: Zappa

(81%) 5: Axl Low

Heh, ostatnio zacząłem więcej grać RK. Fausta i Potemkina lubię ale kompletnie nie umiem nimi grać.

Robo-Ky, heh.

Ten jego helikopterek (oraz głos) zawsze mnie rozbraja :)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wreszczie sie przemoglem i postanowilem kupic pada gra sie nanim dosc dziwnie ale po pul godzinie zaczolem sie przyzwyczajac ktos wyzej pisal ze przy niekturych overach analog wraca mu gora mi tez sie tak dzieje wiec zio morze masz jakies porady jak robic polowe kola i kierunek tak zeby analog nie schodzil

poza tym jak sie robi tego chorego dustloop-a bo niemam pojecia jak to zrobic oglondalem mnostwo filmikow i tam to wyglada tak latwo gun flame potem HS z dolu i dust w powietrzu i tyle i sol mi spada na ziemie bo nie jestem wstanie wykonac drugiego raz mi sie udalo drugi raz uderzyc dustem w powietrzu ale i tak to nic nie dalo

na koniec siedze wlasnie w bibliotece i czekam na jednego kolesia co sie andy nazywa mam dzis znim sparing on gra bridget millia i ky-em

zyczcie mi szczescia obym go pokonal musze utszymac honor polskich graczy w gg

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie to nie tak w bibliotece to ja tylko czekam a potem idziemy do niego

a co do wygranej lub rzegranej to raczej to drugie bedziemy grac na playu czyli na padach a natym gram dopiero od wczoraj pozatym niewiem jakich strategi uzywa czy robi RC i FRC jak tak to bedzie niezla masaskra :twisted:

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaaa cię....

GGXX#R przez internet!

"In that file comes 3 zip files. One with GGXXNET, one with the original GGXX.exe and another one that's the english configuration file for GGXX. Basically, extract the files of the GGXXNET folder into your GGXX#R folder, run the ggxxnet_patcher.exe, and you're all set. The ggxx_config.exe allows you to set your framedelays, your online name, and allows you to have custom character colours.

Now, after you've patched and done all that, go into the game and go into the options menu, and turn on shortcut mode. Then, in the main menu near the bottom there should be a "Net VS" mode. In there, it allows you to see all those who are connected and allows you to refresh and join to any specific person. It even keeps track of your win total.

You need to add a lobby URL to the server script address for players to show, which are all listed on http://ggxxnet.mad.buttobi.net/.

Though, the chances of seeing anyone are pretty slim, it seems, I have yet to find anyone. Seems like we'll need to co-ordinate fights with ourselves, eh?"

Krótko po polsku: ściągasz plik (jakby ktoś miał problem z rapidshare to załaduję archiwum gdzie indziej), wypakowujesz GGXXNet do folderu z GGXXR, odpalasz ggxxnet_patcher.exe i czekasz aż zakończy.

Jeśli podczas patchowania wyskakuje błąd, należy wypakować GGXX_Pc_original_exe i spróbować ponownie.

Teraz trzeba odpalić konfig. Podstawiasz swój nick, a w okienko Server Script Address kopiujesz jeden z siedmiu adresów cgi dostępnych pod drugim linkiem. Odpalasz grę, wchodzisz w opcje i włączasz "Short cut". Sejwujesz, wychodzisz z gry opcją quit i menu nieco się zmienia. Dalej powinno być prosto ale że nikogo podłączonego nie znalazłem to nie mogłem zweryfikować

A. Właściwie to pod tym drugim linkiem są nowsze wersje GGXNET ale pierwsze archiwum jest nadal potrzebne dla pliku GGXX_Pc_original.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No wszystko fajnie, ale ten patch działa tylko z wersją japońską, a nie znam nikogo, kto by taką miał...

No chyba, że z pirackiego źródła :roll:

Kurde i w tym oto momencie żałuję, że CDA nie dało wersyji japońskiej na cover.

Jeśli kiedyś wydają Slasha, to mam nadzięję, że nie będzie to wersja europejska...

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zamotałem i wylogowało mnie więc nie zdążyłem z editem.

Po dogłębnym przetestowaniu stwierdzam że robi się to tak:

1) Ściągasz najnowszy GGXNET (105)

2) Ściągasz archiwum z japońskim exe (spoko, nic się nie zmieni, wszystko będzie nadal po angielsku)

3) wypakowujesz oba do głównego folderu GGXXR (ważne! wszystkie pliki muszą być w głównym folderze!)

4) odpalasz patchera

5) odpalasz ggxxnet config, wpisujesz swojego nicka, w Server Script Address kopiujesz jeden z adresów dostępnych na stronie z GGXXNET (to te z cgi, znaku @ nie kopiujemy)

6) Odpalasz grę, w menu opcji gry włączasz Short Cut, zapisujesz, wychodzisz z gry opcją Quit i odpalasz ponownie. Gotowe!

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach



  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...