zecik Napisano Kwiecień 8, 2013 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 8, 2013 jak dla mnie powinno sie pytac i czytac wszystko o tej grze, a odpowiadac moze bez spoilerow takich ostrych heh gra jest niby single, ale widze w niej ukryty tryb multiplayer - to sa pytania o wskazowki i rozmowa z ludzmi, sama gra ma system wskazowek, wiec az sie prosi pytac innych co i jak gdzie zrobic, albo jaka najlepsza bron do siebie zrobic, albo po prostu zapytac o cos jak sie utkniefajnie jest tez z kims polatac na bossy najlepiej z kims co takze zaczyna przygode z darksouls Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Abyss Napisano Kwiecień 8, 2013 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 8, 2013 @aroriasSkąd pewność, że akurat Kaathe nie kłamie? W końcu podpuszcza on nas do pogrążenia świata w mroku, na dodatek jest prawdopodobnie jednym z węży, które sprowadziły otchłań na Artoriasa i Oolacile. W ogóle ciekawa sprawa z tymi wężami i tym do czego zmierzają. Ciężko mi nawet coś wnioskować z ''dark lord" endingu Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Shaker Napisano Kwiecień 8, 2013 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 8, 2013 @AbyssMasz pełną rzeszę społecznosci analizującą wszystko kawałek po kawałku. Polecam tu filmy EpicNameBro, czy też VaatiVidya.Zatem część rzeczy można stwierdzić z dosyć dużą dozą prawdopodobieństwa. Oba węże w jakiś sposób zwodzą wybranego, jednak Kaathe ma więcej racji. W tej części świata, gdzie jest Anor Londo nie ma nikogo kto byłby w stanie przywrócić siłę światła. Na koniec mamy dwa wybory. Poświęcić się i choć na chwilę rozpalić płomień, który Lord Gwynn rozpalił w desperacji, by ciemność nie pogrążyła świata tak szybko. Jednak to ciemności nie powstrzyma ona już jest pośród nich i jak sugeruje dużo wskazówek była w każdej z duszy. Można też nie rozpalać ogniska i zakończyć epokę ognia, co powinno dać spokój nieumarłym, bo według tego co było powiedziane to Lord Gwynn czyniąc swoje poświęcenie skazał ich na nieśmiertelność. Podchodzi to trochę pod wątpliwość, bo jak widzimy w zapowiedzi dwójeczki bohaterem jest nieumarły ;] No i oczywiście ciemność zapadnie, jednak gdzieś poza Anor Londo są inni, mówi się nawet o bogach, więc nic nie jest do końca przesądzone. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Abyss Napisano Kwiecień 9, 2013 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 9, 2013 @Shaker Dzięki, ENBa znałem, ale dopiero teraz miałem okazje przyjrzeć się materiałom tworzonym przez Vaatiego. Wyczaiłem dzisiaj coś bardzo ciekawego:Naprawdę jestem ciekawy jak to będzie wyglądać. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cors Napisano Kwiecień 9, 2013 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 9, 2013 http://www.youtube.c...h?v=GvKXOUHxJZcTak odnośnie Dark Souls 2. Osobiście nie mogę się doczekać dragon shoutów. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arorias Napisano Kwiecień 10, 2013 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 10, 2013 Miałem właśnie wczoraj napisać: http://www.cinemablend.com/games/Dark-Souls-2-More-Information-Coming-April-11th-54404.htmlTo co z tymi maskami babci i dziadka? Ja najbardziej czekam na informację kto zrobi wersję PC. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RIP Napisano Kwiecień 10, 2013 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 10, 2013 Oj podjarany jestem na ten wieczorny gameplay bardzo. Niestety z powodu nieobecności dane mi będzie go zobaczyć dopiero jutro, ale wierzę jak najbardziej w twórców i w to, że gra nie straci na swojej cudownej brutalności wobec błędów gracza znanej z poprzednich części. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Blik Napisano Kwiecień 10, 2013 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 10, 2013 Za 5 godzin ukaże się ten filmik.http://secondapps.com/countdown/t1365620400z4.pngOsobiście liczę tylko na to aby wybór klasy liczył się z czymś więcej niż tylko z początkowymi statystykami. Na randomowe pojawianie się przeciwników. Aby każde podejście towarzyszyło poznawaniu świata na nowo. Liczę na kreatywność From Software.Żadnych easy modów. Taki już był w DS1 pod postacią Phantomów, był także jako podpowiedzi od innych graczy. Tak w ogóle to jak się nie mylę jedyne co w RPGach daje poziom trudności to więcej HP u przeciwników i większy DMG... albo więcej przeciwników na ekranie. Niech gameplay pozostanie identyczny. Tyle ode mnie. Zobaczymy o 21 Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arorias Napisano Kwiecień 10, 2013 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 10, 2013 (edytowany) http://uk.ign.com/vi...-12-minute-demoI jak wrażenia?Matko boska, ale oni mają słabe servery. Nic nie idzie obejrzeć. Edytowano Kwiecień 10, 2013 przez arorias Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zdenio Napisano Kwiecień 10, 2013 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 10, 2013 (edytowany) Mi działa bez problemu Wrażenia pozytywne, naprawdę. Brak radykalnych zmian, dużo podobieństw, historia opowiadana w podobny sposób, lepsza grafika, świetne modele wrogów. Po prostu wygląda to tak, jak powinno. Wszelkie obawy o łatwiejszy poziom czy liniowość można chyba totalnie odrzucić.Jak powiedzieli twórcy w Q&A, skupili się nie na dodawaniu nowych elementów, tylko na dopracowaniu i ulepszeniu tych obecnych w Dark Souls. I to widać. Edytowano Kwiecień 10, 2013 przez Zdenio Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Shaker Napisano Kwiecień 10, 2013 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 10, 2013 (edytowany) Mam pozytywne wrażenia. Klimat utrzymany, łatwiej raczej nie będzie(dmg z prezentacji pewnie od postaci na wyższym SL lub zaniżony po prostu). Chociaż mam lekkie wątpliwości co do kreacji postaci. Nie chcę z góry ustalonej persony i mam nadzieję, że tak nie będzie. O ile z prezentacji nie widać liniowości to mam nadzieję, że tak będzie jak w DS 1, iż nie musiałem zabijać części bossów,by przejść dalej. Można znaleźć ścieżki alternatywne, a np. trudne do ogarnięcia i przedostania się. Grafika pewnie jeszcze zostanie doszlifowana. To dość wczesny Gameplay, więc można się spodziewać zmiany interfejsu. Co mnie zaciekawiło to brak humanitek, a zamiast tego coś w rodzaju księżyca. Ciekawe... Edytowano Kwiecień 10, 2013 przez Shaker Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Abyss Napisano Kwiecień 10, 2013 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 10, 2013 Zamek otoczony przez smoki, rozświetlający się korytarz pełen portretów - hype confirmed. Możliwe, że lokacje rzeczywiście będą jeszcze lepsze niż te w DS1. Podoba się również lekko usprawniona animacja oraz sama zbroja bohatera (będąca pewnie "firmową zbroją" DS2l, tak samo jak elitne knight z DS1). Poza tym nie pokazali na szczęście nic co nakazywałoby się martwić.Zauważyliście, że gość nosił tarcze, 2 miecze, topór i łuk, a nadal poruszał się zabójczo szybko? Mam nadzieję, że to tylko na potrzeby pokazu. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Blik Napisano Kwiecień 11, 2013 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 11, 2013 @UpNa pewno na potrzeby pokazu.Zamek otoczony przez smoki. Szczęka opada. Już chciał bym sam to przeżyć. Iść tam samemu i wykombinować jak je odgonić.Q&A nie pooglądałem bo odtwarzacz IGN odmówił posłuszeństwa na moim kompie. Na szczęście 12 minutowy gameplay można obejrzeć na YT. Mówiono o easy mode, plotkowano raczej. I co? Twórcy mówią, że wsadzili masę akcji gdzie będziemy ginąć (tak jak na moście i rozjechani przez rydwan). Potwory wyskakujące ze ścian itd. Jak dla mnie zapowiada się to wszystko rewelacyjnie. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arorias Napisano Kwiecień 11, 2013 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 11, 2013 (edytowany) Wygląda fajnie, choć ja nawet byłbym zadowolony z samych nowych potworków i lokacji. Interfejs trochę przypomina mi ten Demona, ale jak na razie nie mam zastrzeżeń co do gry. Nawet gdyby schrzanili poziom trudności, to od czego są mody? Teraz pozostanie czekać na preorder. +Myślę, że bochater nie będzie narzucony. Mogłoby to zabić pvp. Edytowano Kwiecień 11, 2013 przez arorias Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aliven Napisano Kwiecień 11, 2013 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 11, 2013 Ja się chciałem spytać forumowych wymiataczy w Dark Souls - czy lepiej kupić ową grę czy czekać na 2? Nie miałem nigdy z tego typu grami styczności poza gameplayem ale to może być to czego szukam - czyli trudna gra. Mam dość crapowatych produkcji, które są proste i same się grają. I jak się ma granie na klawiaturze i myszce kontra granie na padzie? Pada nie posiadam więc jak jest wymagany to byłby dodatkowy wydatek. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zecik Napisano Kwiecień 11, 2013 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 11, 2013 (edytowany) @upkupuj ! nie ma co czekac, w jedynke sporo osob gra i nadal jest to bardzo dobra gra, a i oswoisz sie z ta specyficzna grą teraz jakos edycje sa po 45 zł wiec kazdy ci tutaj na pewno poleci zamiar kupna bez zastanowienia ale te animacje chodu jakies dziwne... jakby czasami postac jechala na lodzieno i ten hud, obrzydliwy no i te same dzwieki przy umieraniu xD ile mozna xD masochisci Edytowano Kwiecień 11, 2013 przez zecik Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dexter666 Napisano Kwiecień 11, 2013 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 11, 2013 (edytowany) Najlepiej pooglądaj trochę gameplayów, poczytaj o grze itd. Ja ze swojej strony bardzo polecam. Nad domniemanym, wysokim poziomem trudności można by polemizować, ale DS to niezaprzeczalnie jedna z najlepszych gier ostatnich kilku lat. O sterowanie się za bardzo nie martw. Wystarczy że ściągniesz malutki plik mousefix i da się grać na klawiaturze i myszy całkiem wygodnie. Krótko mówiąc...WARTO Edytowano Kwiecień 11, 2013 przez Dexter666 Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
b3rt Napisano Kwiecień 11, 2013 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 11, 2013 Ja tam dalej twierdze, że DS nie jest grą trudną. Jest wymagająca, ale nie trudna. Człowiek na początu dostaje butem w twarz, jak się okazuje że nikt się z nami nie cacka, nie daje tutoriali, nie mówi gdzie iśc i co zrobić itd. Jeśli jednak opanujemy podstawowe mechanizmy walki i ogarniemy przynajmniej trochę świat i lokacje, to gra nagle staje się bardzo prosta. Widzę to doskonale po sobie, bo graczem jestem raczej niedzielnym, a przy przechodzeniu drugą postacią nie ginąłem prawie w ogóle, a bossów z którymi wcześniej męczyłem się nawet kilka dni (Ornstein & Smough...) rozwalam za pierwszym, góra drugim podejściem. A nawet jak mi się zdarzy zginąć, to przez zbyt wielką pewność siebie, arogancje i przysłowiowe "opuszczenie gardy", a nie przez wysoki poziom trudności. Co nie zmienia faktu że gra jest genialna, mam już nabite prawie 80 godzin wg. Steama (co u mnie jest sukcesem jak na gre singlową) i ciągle do niej wracam.Co do gameplay'u dwójki, to jest dobrze. Nie powiedziałbym żebym był specjalnie nakręcony, ale zapowiada się bardzo fajnie. Z jednej strony widać że gra jest jeszcze we wczesnej fazie produkcji (chociażby po koślawych animacjach postaci, nie ma porównania do DS1), z drugiej już robi wrażenie, np. świetną lokacją ze smokami otaczającymi zamek. Oczywiście chciałbym premierę już, teraz, ale lepiej niech From dłubie przy tej grze tak długo jak to będzie potrzebne Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dirian Napisano Kwiecień 11, 2013 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 11, 2013 Też się zgodzę, że Dark Souls trudne jest tylko przez może 1/4 całej rozgrywki. Na początku wręcz bałem się iść do przodu, ale jak już wszystko opanujemy i skombinujemy jakąś dobrą broń, to gra przestaje być trudna i w zasadzie sama się przechodzi. Pomijając pojedynczych bossów, którzy bez odpowiedniego podejścia mogą zajść za skórę. W sieci zresztą jest sporo poradników, a ostatecznie można wezwać kogoś do pomocy Co do dwójki, to dostaniemy po prostu "więcej, ładniej, lepiej". Jako że pierwsze Dark Souls bardzo mi się podobało, to na kontynuację jestem mocno napalony, nawet jeżeli From Software nie poczyni jakichś dużych postępów względem pierwowzoru. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
b3rt Napisano Kwiecień 11, 2013 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 11, 2013 Pojawił się nowy trailer DS2. Co prawda w większości poskładany z elementów pokazanych we wcześniejszym gameplay'u, ale takie ładnie poskładane sceny wyglądają lepiej niż pusty gameplay. Widać też kilka nowych lokacji, ale tylko przez moment. No i ta genialna muzyka, aż się przypomina Nameless Song z pierwszej części. Ten krótki trailer bardziej nakręcił mnie na grę niż 12 minutowy gameplay Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
xcd2 Napisano Kwiecień 11, 2013 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 11, 2013 Już nie mam pojęcia co trzyma mnie przy tej grze. Raz na jakiś czas mówię, że mam jej dość a po 2-3 dniach i tak wracam. Steam mi napisał, że gram już 473 godziny. <-dla tych którzy się jeszcze nie zdecydowali na kupno jedynki :-P Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aliven Napisano Kwiecień 11, 2013 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 11, 2013 Hmm po ostatnich paru postach nie jestem już taki pewien. To brzmi jakby gra robiła się schematyczna. W sensie jest sposób na każdego przeciwnika i jak go poznasz to koksisz. Zawsze wydawało mi się, że jest tu więcej losowości - np, że boss nie odpala ataku A, potem atak B i znowu A. Myślałem, że raczej ma wachlarz manewrów i wybiera sobie czy A, czy B, czy C. Ale to chyba za dużo się spodziewałem Chociaż powtarzam, że o grze pojęcie mam blade a gameplaye ogladałem dużo (szkoda, że to przeważnie wymiatacze i przekoksy). Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Abyss Napisano Kwiecień 11, 2013 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 11, 2013 Ja mam coś powyżej stu, uparłem się, aby zdobyć platinum trophy. Muszę jeszcze dokończyć ng+ i wykonać kilka unikalnych broni z bossów. Najgorszy etap tego trofeum? Dropienie Channeler's Trident - ta zabawka ma tak diabelnie niski drop, że robiłem chyba 15 rundek po archiwach. No, ale ten taniec rekompensuje wszystko Muszę sobie jeszcze kupić Demon's Souls, kosztuje grosze, a też powinno mi zapewnić kupę zabawy. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dirian Napisano Kwiecień 12, 2013 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 12, 2013 Hmm po ostatnich paru postach nie jestem już taki pewien. To brzmi jakby gra robiła się schematyczna. W sensie jest sposób na każdego przeciwnika i jak go poznasz to koksisz. Zawsze wydawało mi się, że jest tu więcej losowości - np, że boss nie odpala ataku A, potem atak B i znowu A. Myślałem, że raczej ma wachlarz manewrów i wybiera sobie czy A, czy B, czy C. Ale to chyba za dużo się spodziewałem W pewnym sensie tak jest, ale nie powiedziałbym, że gra jest schematyczna na tle innych produkcji. Czytając poradniki szybko można poznać słabe punkty przeciwników, ale już samemu tak łatwo i szybko do tego nie dojdziesz. A jak już dojdziesz, to masz frajdę, że udało ci się rozpracować przeciwnika. Z drugiej strony, nigdy nie wiadomo czy ten nagle nie zaskoczy cię jakimś atakiem, którego przy wcześniejszych podejściach nie używał Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arorias Napisano Kwiecień 12, 2013 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 12, 2013 @aliven Co się będziesz zastanawiał. Gry w cda nie dostają przecież 10 za grywalność, bo tak... Cena nawet niska (40zł), a jak się gdzieś zatniesz to chętnie pomożemy. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...