Abyss Napisano Czerwiec 1, 2014 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 1, 2014 . Tak samo z NG++ i dalszymi. Huh, a nie jest przypadkiem tak że będąc na NG+ łączymy się bezpośrednio z graczami ze wszystkich NG+ NG++, NG+++ etc.? Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Shaker Napisano Czerwiec 1, 2014 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 1, 2014 (edytowany) @KawalornTutaj akurat jesteś w błędzie. Wszyscy z NG+ mogą się łączyć ze wszystkimi z NG++ i powyżej. Nie ma ograniczeń poza mechaniką Soul Memory.@Xardas80Jeśli chodzi o online to albo mało grałes albo miałeś wielkie szczęście. Lagi są gorsze, niż w DkS1 i nie da się już przewidzieć tego, kiedy dostaniesz lag staba(takie zdarzają się nawet jak jesteś kilkanaście metrów od przeciwnika). Do tego brak zbalansowania czyni pvp dosyć nudnym w arenie(nowy patch może to zmieni). Mechanika SM wpłynęła źle na pvp i brak przymusu ograniczenia się w jakikolwiek sposób przez SL, czyni rywalizację dosyć nudną i pokazuje brak różnorodnosci(te same buildy wszędzie min/max). W DkS1 trzymaliśmy się pewnych SL, by móc się ze sobą łączyć i każdy miał jakieś zalety i wady. Teraz możesz szybko nabić 386 SL i łączyć się z graczami, co mają nawet SL 20(bo ktoś chciał się ograniczyć dla przykładu). Edytowano Czerwiec 1, 2014 przez Shaker Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paguł Napisano Czerwiec 1, 2014 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 1, 2014 Wszyscy jesteście w błędzie. Gracze z NG łączą się tylko z NG, NG+ łączy się z NG+ i wyżej. Soul Memory ogranicza inwazje, nie ma wpływu na przyzywanie do pomocy. Na to i na to ma wpływ poziom postaci. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kawalorn Napisano Czerwiec 1, 2014 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 1, 2014 Eh... nie. Właśnie po to w DS2 wprowadzono Soul Memory żeby multi nie polegał na levelach... Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BrokenAss Napisano Czerwiec 1, 2014 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 1, 2014 @Kawalorn i po to żeby ograniczyć fun z kooperacji, nie zapominaj o ograniczaniu funu! Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Shaker Napisano Czerwiec 1, 2014 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 1, 2014 (edytowany) @PagułNie rozumiem w czym się mylę. Ty zaś jesteś w błędzie ze względu na to, że SM ma wpływ na przyzywanie. Poziom nie ma ŻADNEGO wpływu na Online.Cytat od White Soapstone z Dark Souls 2 wiki:Online matchmaking is governed by Soul MemoryZa dużo siedzę w pvp, by ktoś mi wmawiał nieprawdę Arena dla Blue ma nieograniczony zasięg SM, czego nie wiadomo do końca o tej dla Red(nigdy nie spotkałem się z tak przeważajacą różnicą w sile, jak w przypadku areny Blue). Edytowano Czerwiec 1, 2014 przez Shaker Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nwaah Napisano Czerwiec 2, 2014 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 2, 2014 W razie wątpliwości co do multiplayera, polecam ten poradnik. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kawalorn Napisano Czerwiec 2, 2014 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 2, 2014 Wyszedł dzisiaj patch 1.06 który ponerfił kilka nadużywanych taktyk: http://www.gameranx....notes-revealed/Mam nadzieję, że wspomoże to trochę różnorodność.IMO najważniejsze, że znerfili Monastery Scimitar który mógł parować ataki przez 100% animacji parowania... Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BrokenAss Napisano Czerwiec 2, 2014 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 2, 2014 @patch IMO niepotrzebnie znerfili Avelyn. Bez tego przeładowywało się ją długo a obrażenia wcale takie duże nie były (nie wiem na ile to jest zmienione bo jeszcze nie sprawdzałem; wcześniej miałem ją zenchantowaną z 58 inteligencji i zadawała raczej marginalne obrażenia). Ale poza tym dobrze że dostało się Resonant Soulowi i Włóczni Santiera. WoG-owi też. Mam jeszcze nadzieję że w przyszłych patchach dodadzą motyw że jak się przywoła białe/złote fantomy to nie można przywoływać z czerwonego soapstona i na odwrót... Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kawalorn Napisano Czerwiec 2, 2014 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 2, 2014 @UP Żeby Avelyn osiągnęła swój "zepsuty damage" trzeba grać na Mundane. Dodatkowo podobno było dość ciężko unikać jej strzałów. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BrokenAss Napisano Czerwiec 2, 2014 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 2, 2014 @up ja nigdy nie miałem problemów z unikaniem bełtów Avelyn. Tzn czasami spóźniłem rolla czy byłem trafiony raz, ale nic poważniejszego, a obrażenia takie duże nie były. A poza tym przypomniałeś mi że mam się pobawić wreszcie w mundane bo interesuje mnie ilość obrażeń jakie można uzyskać mając wszystkie staty na ~40... Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DaCreep Napisano Czerwiec 3, 2014 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 3, 2014 Mumdane avelyny w power stancie z odpowiednimi statami i lightning boltami była przegięta. Uniknięcie sześciu (!) bełtów było możliwe tylko jeśli stało się przy strzelcu co zdarzało się rzadko. Santiersa dało się chociaż sparować, ale na to działa jedynie dobra tarcza, z których osobiście w PvP rzadko korzystamy. A co do monastery scimitara - dobrze że to naprawili, bo po prostu był przegięty. Ciekawe że resonant weapon dostał nerfa - nigdy nikt mnie nim nie zniszczył (nie mam postaci pod hexy). Great resonant soul ułatwiał PvE, a w PvP zazwyczaj zabijał 1-2 uderzeniami, ale był łatwy do uniknięcia. Jak dla mnie - patch zdecydowanie na plus. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paguł Napisano Czerwiec 3, 2014 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 3, 2014 Znerfiony Avelyn doda balansu do pvp. Wcześniej w 60% przypadków ginąłem od lagstabów z 10 metrów, a w 20% od LagVelyn.Btw zassaliście tę łatkę? Ile waży? Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kawalorn Napisano Czerwiec 3, 2014 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 3, 2014 Łatka waży 600KB.Eh, muszę wreszcie wziąć się za ten NG+ bo NAPRAWDĘ chcę wreszcie zdobyć Moonlight Greatsword. ;_; Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paguł Napisano Czerwiec 3, 2014 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 3, 2014 Mogę ci dać mój. Dusz paledraków mam dostatek. Jaki masz poziom? Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kawalorn Napisano Czerwiec 3, 2014 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 3, 2014 Meh wolę sam go zdobyć. To w końcu połowa zabawy. Tylko nie mam jakoś humoru zaczynać jeszcze NG+ w sumie nie wiem dlaczego. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zecik Napisano Czerwiec 3, 2014 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 3, 2014 ale dzisiaj mialem dziwna akcje, wszedlem na bell tower, tam gdzie te male skrzaty atakuja i moby, plus bell tower z przymierza i nawet jeden mnie najechal w tym czasie, wiec mialem:2 mobow tych duzych3 skrzatow2 najezdzcow z bell tower1 najezdzce czerwonegoudalo mi sie wszystkich rozwalic prawie, w miedzy czasie zostalem wezwany jako najezdzca, rozwalilem przeciwnika, wrocilem do swojego swiata, gdzie znowu ktos mnie najechal i padlem, o dziwo szybko dzida po soulsy i do ogniskawszystko byloby ok gdyby nie to ze nagle mialem PÓŁ MILIONA dusz ! wbilem ze 102 lvl na 129 !!!! myslalem ze mam 50 tysiecy, a tu o dziwo 500 tysiecy, wiec sie pytam ocb ?! Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DaCreep Napisano Czerwiec 3, 2014 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 3, 2014 Huehuehue, w PvP jest ciągle masa noobków ze znerfionymi Mscimitarami, polecam atakować ich jakąś łatwą do sparowania bronią i patrzeć jak uciekają w panice aby szybko założyć tarczę. Na razie zabieram się za stworzenie cosplayowego builda manekina. Bronie manekinów (sztylet, sejmitar i szpony) są całkiem dobre, szczególnie jeśli się je zinfusuje ponieważ tracą o wiele mniej fizycznych obrażeń niż inne. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Abyss Napisano Czerwiec 3, 2014 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 3, 2014 Już jakiś czas nie grałem wiec zapytam z czystej ciekawości - dalej 99% walk u Bell Keeperów odbywa się w Belfry Luna zamiast w Belfry Sol? Jeśli tak to tym bardziej mi szkoda tego dużego obszaru idealnego do pojedynków opuszczonego na rzecz mocno średniej miejscami dzwonnicy w bastionie.W ogóle moim zdaniem From przygotowując PVP podjął tutaj kilka bardzo dziwnych decyzji i mam nadzieję że już się nauczą na przyszłość, które typy convenantów gracze lubią, a które pozostają bezużyteczne. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Xardas80 Napisano Czerwiec 4, 2014 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 4, 2014 No cóż, nowe DLC zapowiedziane. Zapowiada się smakowicie, ale nie podoba mi się polityka dzielenia DLC na 3 części i sprzedawanie ich oddzielnie. Na Steam Season Pass kosztuje na razie 20?, czyli 80zł (prawie tyle co normalna gra...), ale szczerze wątpię, że będzie go można gdzieś dostać taniej. Znając życie to gdyby nie podział na 3 części to DLC nie kosztowałoby więcej niż 10-15?. No ale poza narzekaniem na cenę i poczynania developerów, to sam dodatek zapowiada się naprawdę ciekawie. Wygląda na to, że odpowie na kilka pytań z DkS2 i, znając życie, doda sporo nowych. Same lokacje wyglądają też świetnie (przynajmniej na screenach i na trailerze), ale niepokoi mnie jedna rzecz. Developerzy powiedzieli, że w Crown of the Sunken King będzie jeden z najtrudniejszych poziomów, jakie stworzyli. Ciekawi mnie więc, czy jest to taka prawdziwa trudność, czy dużo śmierci z zaskoczenia, tak jak ma to miejsce w niektórych lokacjach w DkS2. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kawalorn Napisano Czerwiec 4, 2014 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 4, 2014 Kto wie, jeśli DLC mają dość zawartości to może i można zaakceptować ich podział na 3. Zobaczymy jak je wypuszczą.Ja poczekam na jakąś przecenę. Pewnie na święta będą taniej do wzięcia. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Xardas80 Napisano Czerwiec 4, 2014 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 4, 2014 Wiadomość z ostatniej chwili - 25 ojro! To już ponad 100zł, czyli zamiast "prawie tyle co za grę", to tyle co za grę. Liczę na wyprzedaż na Steamie, bo teraz to już przesadzili. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zecik Napisano Czerwiec 4, 2014 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 4, 2014 to czekac albo na letnia wyprzedaz, albo na swieta moze kiedys sie doczekamy waluty PLN na steamie ;p albo euro w polsce hehehehhe Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Abyss Napisano Czerwiec 4, 2014 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 4, 2014 moze kiedys sie doczekamy waluty PLN na steamie ;p albo euro w polsce hehehehhe Może kiedyś doczekamy się cen, które jako tako odpowiadają naszym realiom i braku kretyńskiego przelicznika dolar=euro, but I digress...Nie wiem czy taka cena za season pass nie jest trochę przegięciem 25? to właściwie cena pełnej gry, a szczerze wątpię czy trzy dodatkowe lokacje będą zawierały w sobie aż tyle contentu żeby to jakoś zrekompensować. Nie pomaga też fakt, że za swoją wersje konsolową dałem dwie stówki. Chyba tak samo jak w przypadku DLC do ''jedynki" po prostu poczekam na jakąś promocje. Tak tak, panowie i panie, chyba zbliża się ten moment kiedy zastanawiam się czy warto jednak oddawać From Software moje pieniądze. 1 Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paguł Napisano Czerwiec 5, 2014 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 5, 2014 Allegro się kłania.http://allegro.pl/listing/listing.php?string=dark+souls+2+season&search_scope= Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polecane posty
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.