Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

niziołka

Dyskusje o Sesji Online

Polecane posty

Halo? Czy ten sprzęt działa? /szumy/ Więc tak. Sesja pokemonowata, nie? Obiecane demo online poniżej:

Czerwony Strumień - Sesja Online, Bądź Też Preludium Do Oświecenia (nazwa dotycząca wyłącznie sesji online; w skrócie CSBTPDO czy też po prostu CS)

Wprowadzenie ver 1.0

Siły Szybkiego Reagowania są sporą, międzynarodową organizacją najemników i ochotników, powstałą aby rozwiązywać sytuacje kryzysowe - czy to poważne wypadki, katastrofy naturalne, ataki terrorystyczne, czy zagrożenia innego typu. Jakkolwiek oficjalnie nie odpowiadają przed żadnym rządem, dysponują bardzo wysokimi upoważnieniami (zdobywanymi w różny sposób). Zalążek organizacji powstał trzydzieści lat temu, gdy organizacja terrorystyczna Team Rocket dokonała - aczkolwiek, jak się później okazało, tymczasowego - przejęcia korporacji Silph Co. Od tego czasu SSR uczyniło bardzo wiele dla stabilizacji sytuacji na świecie.

Nie jest łatwo dostać się do SSR. W większości przypadków to organizacja werbuje potencjalnych członków, aczkolwiek zdarzają się przypadki gdy ochotnik okazuje się być dostatecznie dobry (wtedy zazwyczaj po prostu wyprzedza zaproszenie od organizacji). Zanim osoba zostanie przyjęta, jej przeszłość jest dokładnie zbadana, a ona sama przechodzi wszechstronne testy.

Jednostkami organizacyjnymi SSR są Grupy Reagowania, tworzone na potrzeby misji i składające się z 3-6 członków SSR oraz ich stworów. GR zdają raporty z misji Administracji SSR; raporty te po przetworzeniu trafiają do przepastnych archiwów organizacji.

Jednym z bardziej niepokojących rozdziałów historii SSR jest historia związana z placówką naukową w pobliżu miejscowości Czerwony Strumień. Gdy właściciel bazy - NeoEn - utracił kontakt z placówką, a niedługo potem z ludźmi tam wysłanymi w celu sprawdzenia sytuacji, zwrócił się do dyrektora SSR z prośbą o wykonanie ściśle tajnej misji. Ten wysłał do CS grupę składającą się z trzech doświadczonych członków organizacji...

tl;dr

Elitarna jednostka; trzech agentów; lokacja: placówka naukowa.

Karta postaci wariant na-linii, a więc uproszczony

Imię: ...

Charakter: ...

Wygląd: ...

Historia: Krótko, bez przesadnych fajerwerków. Najprawdopodobniej nie będzie przeniesienia postaci z sesji online do sesji forumowej (jeśli do tej dojdzie). Względy fabularne.

Specjalizacja: haker, trener, hodowca, eks-żołnierz (patrz poniżej)

Ekwipunek: wiadomo; ponadto wszyscy członkowie GR są wyposażeni w 'dex, 'gear, latarkę, uniwersalny wytrych, taser i pistolet na strzałki usypiające. W razie konieczności mogą pobrać dodatkowy sprzęt z serwerów SSR. Pamiętajcie że swoje przedmioty musicie jakoś nieść ze sobą.

haker - doskonale radzi sobie z elektroniką i inną techniką

trener - jego stwory są nieco silniejsze i bardziej posłuszne od innych

hodowca - jego stwory posiadają dodatkowe, nietypowe umiejętności

eks-żołnierz - silniejszy, szybszy, wytrzymalszy, lepiej radzi sobie z bronią; jako jedyny ma jakieś szanse w bezpośredniej walce

Stwór:

Uwaga: Na potrzeby sesji online liczba 'monów na postać jest ograniczona do jednego. Wykluczone jest posiadanie monów superinteligentnych i legendarnych. Niezbyt bystre jest też branie stworów nieprzystosowanych do terenu (Seaking w górach, Gyarados w ciasnych korytarzach). Siły i słabości oraz paleta ruchów będą tworzone na podstawie opisów występujących we wszystkich grach. Wreszcie, stwór po opuszczeniu swojej kuli jest przez chwilę zdezorientowany.

Imię:

Gatunek:

Charakter:

Historia: przede wszystkim, w jaki sposób trafił pod komendę gracza?

Opcjonalnie: Znaki szczególne:

Tylko dla hodowców: Specjalne ataki: (nazwy ataków, nie wszystko przejdzie)

Uwagi o mechanice i świecie aka GM's rant:

Nie będę czarował że mam nie-wiadomo-jakie doświadczenie w sesjach IRCowych, dlatego też starałem się wszystko uprościć, zachowując jednocześnie specyfikę świata; część elementów, które powinny się pojawić w sesji forumowej, została ucięta. W zasadzie sesja powinna być traktowana bardziej jako ukazanie klimatu sesji i ucięcie zarzutów o dziecinność świata niż ukaznie "tak to będzie od strony mechaniki".

Potwory będą cechować się sporą niezależnością (no i będą kontrolowane przeze mnie). Rozkazy są ograniczone do rozsądnego minimum; wszystkie stwory rozumieją ludzką mowę, a niektóre potrafią się nią posługiwać - jeśli miał je kto uczyć (powód rozróżnienia rozumienie/mówienie jest dwojaki: ułatwienie sprawy i PLOT DEVICE TOP SECRET). Można spokojnie założyć że dowolny dostatecznie duży (większy od myszy), człekokształtny stwór który miał swojego opiekuna potrafi jakoś mówić. Potwory będą korzystać ze swoich umiejętności wedle własnego uznania i ew. sugestii ludzi. Ponadto mile widziana będzie współpraca ze stworami poza walką, np. Machamp robiący "skrót" przez mur.

Czego się spodziewać w trakcie gry? Rozwiązywanie problemów, zwiedzanie placówki badawczej (którą można nazwać dalekim krewnym Area 51), współpraca, trochę walki, sporo klimatu. Klimat? Po pierwsze, jeśli widzieliście serial, natychmiast zapomnijcie o nim. Jesli widzieliście mangę, to mniej więcej wiecie, co zacz. Jeśli nie widzieliście mangi, to pamiętajcie że wasza postać cały czas jest tam, w czasie bitwy, i wcale nie jest nietykalna, a stwory nie są maszynami ani bezmyślnymi niewolnikami. Dlaczego natomiast w ogóle słuchają ludzi? Wytłumaczeniem tego zajmie się sesja główna (jeśli do niej dojdzie). Nie zdziwcie się jesli będą pewne - gustowne :) - ilości krwi, ran, śmierci itd.

Są tylko trzy miejsca (znów, nie wiem czy poradziłbym sobie z większą liczbą graczy). O przyjęciu decyduje jakość (nie mylić z objętością). Na karty czekam trzy tygodnie, no i tu będę odpowiadał na ewentualne pytania.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proponuję założenie nowej Sesji Online, do wyboru są dwa tematy : Fallout lub fantasy.

Prosiłbym o odpowiedź, ponieważ potrzebna mi będzie liczba graczy.

Proponowane terminy : 11.04.09r. do 14.04.09r.

Post przeniosłem do właściwego tematu. Na przyszłość - naucz się czytać ze zrozumieniem nazwy tematów. Bez czytania ze zrozumieniem u nas ani rusz. Inaczej nas rozdrażnisz. [Tur]

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ja dorzucę ważną informację na temat kanału - Jakieś pół roku temu POLNet zrobił wielką przysługę głównie samym sobie i zablokował dostęp bezpośrednio przez neostradę. Dla średnio zaawansowanych powiem, że nadal można dostać się na serwer, jeśli ma się konto shellowe. Dla mało zaawansowanych powiem, że jeśli korzystasz z neostrady to nie wejdziesz i kropka :D

Jeśli są osoby zainteresowane graniem na ircu to proponuję założenie nowego kanału np. na QuakeNecie. Nazwa kanału zostanie ta sama (#sesja_rpg) chyba że taki już tam istnieje.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli są osoby zainteresowane graniem na ircu to proponuję założenie nowego kanału np. na QuakeNecie. Nazwa kanału zostanie ta sama (#sesja_rpg) chyba że taki już tam istnieje.

Bardzo miło wspominam sesje online prowadzone przez irca (kto pamięta Tarena Pszczelarza ręka w górę :P). Jeśli więc ktoś będzie chciał poprowadzi sesję online PO 12 maja, to chętnie się na takową wkręcę.

A jeśli dodatkowo podejmie się zaproponowanego przez HeadRox-a tematu Fallouta, to już może mnie wpisywać na listę graczy :)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W zasadzie sesja może być kiedykolwiek, tylko na razie chętnych brakuje ( oprócz tych co się prawie zgłosili ).

Tak więc apeluję, kto chciałby wejść na sesję, wpisywać się tutaj. Pomysły na temat też mile widziane.

Server się ( prawdopodobnie ) ustawi na QuakeNecie, tak więc chyba nie powinno być żadnych problemów z połączeniem.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Drodzy moi mili. Dziś, w głowie Sirianny zrodził się szalony pomysł. Może to wina udaru słonecznego, może to przez naszą wspólną zabawę jajami(świątecznymi, a jak), może to sympatia do mnie, a może po prostu mile wspomnienie z ubiegłorocznych wieczorów. Tak, czy inaczej, Siri zaproponowała kontynuację mojej mistrzowodebiutanckiej sesji trzyczęściowej improwizowanej w procentach studziesięciu - Żal Online. Żenada Bez Granic, bo taki nosi tytuł sezon drugi, ma kontynuować wszystkie założenia sezonu beztytułowego, a więc maksimum zabawy przy minimum zasad i udziwnień. Różnica będzie taka, że wymagać ode mnie możecie więcej, bo jednak trochę doświadczenie łyknąłem, czyli błędy poprzedniego sezonu też powinny zniknąć (przewodnik).

Jeśli chodzi o graczy, przewiduje maksimum piątkę. Jeśli zaś sześciu śmiałków zastanę, na grupy dwie was podziele i poprowadze dwa sezony równolegle. Druga grupa wystąpi w sezonie drugim i jeszcze pół, o tytule Żenada Za Granicą.

Dla tych, którzy wciąż nie wiedzą o co chodzi powiem krótko: uhahaśna sesja w nieokreślonym świecie fantasy, gdzie z powodzeniem, mam nadzieję, połączyć można technologię i magię(tak, to sugestia co do kart). Żadnych wzorów nie ma, gracie takimi postaciami, na jakie macie ochotę(poza przepakami afkors). Grać będziemy na jakimś czacie albo komunikatorze. IRC odpada ze względu na brak możliwości technicznej jednego w dwóch zgłoszonych już graczy - Boromira Błyskawicy. Drugim, a raczej drugą, jest Siri, co było już mówione na początku.

Co do terminów, to gramy wtedy, gdy wszyscy mogą. To w zasadzie tyle, niech Różowy Jednorożec/Turborożec ma was w swej opiece. AZBEST!

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możliwe, że na Żenadę mogę się zgłosić :sweat:

Pomysł na postać ogólnie jako taki mam, ale dwa pytania. Primo, rozumiem, że standardowo historia też musi być? Rozbudowana, krótka, bo w sumie planowałem bardziej skupić się na charakterze... Secundo, czat/komunikator pasuje. Mam GG, Skype'a więc tutaj brak problemów. Pytanie - kiedy? W tygodniu odpadam całkowicie poza piątkiem i sobotą wieczór. W święta i wolne to inna para kaloszy :)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

KIEDY?!

Mówiłem już, jak wszyscy będą mieli czas i chęć.

A co do postaci... Robisz jaką chcesz i jak chcesz. Jeden z graczy edycji pierwszej powiedział, że chce grać postacią o imieniu x, rasy y, w wieku z, która lubi chodzić bez majtek i też się dostał. Jasne, wolę rozbudowane karty, bo zawsze można przy improwizacji zahaczyć o szczegół z historii, ale jeśli ktoś chce się bawić, a nie chce się wysilać - zapraszam.

Ta sesja to ma być taka ucieczka od poważnego RolePlayu i mistrzowania, taka deska ratunku przed monotonia. Jeśli ktoś ma jeszcze pytania, niech wali tu, albo na GG. Karty proszę na PW albo maila. To tyle.

*ElGofro zaszywa się w swojej mrocznej komnacie i robi od dawna wyczekiwany odpis na SW*

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.


  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...