Skocz do zawartości

Device Masters - dyskusje


P_aul

Polecane posty

  • 4 weeks later...
  • Odpowiedzi 215
  • Created
  • Ostatnia odpowiedź

AAA!! EPki! Zapomniałem podać EPków :/ Dobra, za karę (dla mnie), dostajecie po 5 + co mieliście + bonusy z systemów. Nie mam za bardzo czsu w tej chwili liczyć ile to dokładnie wyjdzie :D W ogóle chyba zacznę podawać tylko liczbę bonusowych "za posty", bo za każdym razem przypominam sobie w ostatniej chwili, że muszę z waszych kart jeszcze wygrzebać systemy i dodać punkciki...

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 month later...

Szybkie info dla Cruadina & Dromadera - macie jeszcze po poście żeby zakończyć swój aktualny wątek jakoś sensownie (no, góra dwa, jeśli wasze postacie zdecydują się dyskutować ;) ). Nie będę jednak czekał na wasze odpisy, bo ta część sesji trwała za długo, wciąż są gracze, którzy chcieliby mieć szansę zagrać (Felessan i Rankin...) do tego starszej grupie zaczyna brakować cierpliwości...

A propo Klasy A, czyli pierwszej grupy graczy - po zakończeniu przygody Aidena i Rysi (a nie skończy się ona na walce, wy mieliście szansę nieco poodgrywać, im też się należy :P) planuję krótkie intermission. Podobnie jak na crossoverze, gracze będą mogli pisać w miarę dowolnie, a ja będę się wcinał z odpisami w miarę potrzeby. Będzie tam też konkretna fabuła, związana ze szkolnym życiem. Potem, co już niektórzy wiedzą, przejdziemy do bardziej masywnego eventu, który ma na celu pchnięcie głównej fabuły, a zarazem będzie służył jako wprowadzenie dla Felessana (tak, będzie koncert =) ).

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

P_aul się obija, udając że ma jakąś tam obronę magisterki, a ja tymczasem wrzucę trzecią wersję mojej karty trollface.gif

Imię: Ami Nakamura

Historia: Od najmłodszych lat Ami kochała śpiewać i występować przed rodziną i znajomymi. Wraz z wiekiem jej miłość do śpiewu tylko się pogłębiła, nieprzeciętny głos i talent mógł stać się furtką do sławy i tłumu kochających fanów. Problem był jeden, za to dość poważny - dziewczynka była również nieprzeciętnie nieśmiała. Marzenia o zostaniu idolem i występy przed grupą znajomych to jedno, jednak niemożność wydobycia z siebie najcichszego nawet dźwięku w obecności obcych stanowiła przeszkodę nie do pokonania. Pani Fortuna i Pan Los czuwali jednak nad przyszłością dziewczynki. W wieku 12 lat rodzice Ami, płacąc spore pieniądze załatwili jej lekcje u jednej z najbardziej znanych japońskich idolek, Rie Tanaki. Pod czujnym okiem wymagającej opiekunki Ami pokonała swoją nieśmiałość, choć prościej byłoy powiedzieć, że obeszła ją bocznymi drogami, korzystając z pomysłu Rie. Dziewczyna stworzyła sobie 'drugą osobowość', awatara - przebojową i kochającą adorację tłumów Asami Ryougi. Korzystając z tego wcielenia rozpoczęła mozolną ale i pełną sukcesów wspinaczkę po drabinie japońskiego przemysłu rozrywkowego, stając się jedną z najbardziej rozpoznawalnych i obiecujących młodych gwiazdek. Obecnie, w wieku 16 lat jest rozchwytywaną idolką nastolatków, na której koncertach zjawiają się tysiące fanów a płyty sprzedają w dziesiątkach tysięcy egzemplarzy. Z drugiej strony w życiu prywatnym wciąż pozostaje 'pierwotną sobą', zwykłą, bardzo nieśmiałą uczennicą w wielkich okularach i z wyglądem, który pozostawia sporo do życzenia. O tym 'podwójnym życiu' wie jedynie rodzina i nieliczni znajomi. Pomaga to Ami zachować równowagę między życiem prywatnym a zawodowym. Coraz częściej jednak zdarza sie, że Ami potrafi zachować się odważnie - czyżby osobowość Asami pozwoliła w końcu na opuszczenie kokonu i zmianę w pełnoprawnego motyla? Czas pokaże.

Wygląd: Skromne 155 cm, proste, długie po pas, niebieskie włosy i oczy tego samego koloru. Oczywiście szczupła i idealna sylwetka, która w 'trybie Ami' jest niedostrzegana przez osoby postronne, zapewne przez oszałamiający kamuflaż w postaci dużych okularów, nieco niestarannego wyglądu i ogólnie mocno roztrzepanego, ciamajdowatego zachowania. W 'trybie Asami' włosy są spięte w słodkie i pełne uroku twintailsy, natomiast okulary znikają, zastąpione przez o wiele praktyczniejsze soczewki. Spory harem w nagrodę dla Aidena za wskazanie mi Hatsune Miku, która posłużyła za idealny wzór dla mojej postaci.

Umiejętności:

4 - Śpiew - Skala i barwa głosu jest tym, co wyróżnia Ami spośród tłumu gwiazdek. Nie wydobywa z siebie denerwującego pisku, potrafi zaśpiewać zarówno przejmującą, wymagającą głębokiego głosu balladę jak i wesołą, uderzającą w wysokie nuty piosenkę. Jako umiejętność bojowa.

3 - Charyzma

3 - Gracja - Od dziecka Ami potrafiła ruszać się tak, że przykuwała do siebie wzrok. Kiedy tańczy znika gdzieś jej wrodzona niezdarność. Jako umiejętność defensywna.

2 - Inteligencja

2 - Blefowanie

2 - Talent organizacyjny

1 - Znajomość miasta - Krycie się przed paparazzi, którzy mogliby odkryć sekret sprawiło, że Ami zna miasto o wiele lepiej niż przeciętny mieszkaniec.

1 - Upór

1 - Kontakty - było nie było, Ami jest celebrytką, więc zna ludzi tu i tam.

1 - Moda

Aspekty:

Wrażliwość (Powiązany z Urządzeniem) - Ami jest wyjątkowo wrażliwą empatką. Samo Urządzenie pochodzi z wodnego wszechświata, którego podwodni mieszkańcy porozumiewali się za pomocą 'pieśni', które potrafiły przekazać myśli i uczucia.

Piękna i Bestia - to idealny przykład jakiegoś kosmicznego paradoksu. Ami i Asami - ta sama osoba, a jednak Ami uznawana jest za przeciętniaka (i to z tych brzydszych...) i osobę niewartą zachodu, podczas gdy Asami Royugi to w opinii ludzi wcielenie piękna i słodyczy.

Bogactwo - mimo że tego nie widać, Ami jest bogata.

Być jak Clark Kent - podwójna tożsamośc wymaga wyrzeczeń. Znajomi mogą nie być wyrozumiali, kiedy po raz 50 wymyślasz wymówkę, dlaczego nie mogą odwiedzić cię w domu bądź nie chcesz iść z nimi na koncert Asami Ryougi. Przecież jest taka cool!

Uzależnienie od słodyczy - chcesz czegoś od Ami? Kup jej czekoladki.

Urządzenie

Imię: Aoi Tori

Rezonans Empatyczny: Wrażliwość

Typ: Mag

Fraza aktywacyjna: Apprivoise! Dazzling the Stage! Ginga Bishoujo! Aoi Tori! (Nie, wcale nie zżynam ze Star Drivera )

Transformacja: Forma podstawowa to złoty wisiorek, na którego końcu znajduje się kamień w kształcie kropli wody, którego błękitny kolor zmienia się zależnie od humoru włascicielki. Po aktywacji wisiorek wystrzeliwuje do przodu dziwnie skoncentrowany strumień wody (efekt otwarcia Gwiezdnych Wrót anyone?), który następnie ogarnia dziewczynę. Wokół Ami formuje się wodna sfera, która stopniowo zdaje się zespalać z dziewczyną. Aktywacja zmienia dziewczynę w istotę złożoną w całości z krystalicznie czystej wody, wygląda to tak: http://i.imgur.com/ahIr8.jpg

Moce:

Poziom 0 - Empatia - Urządzenie dodatkowo wzmacnia i tak potężne umiejętności empatyczne Ami. Potrafi ona w miarę dokładnie odczytać nastroje i intencje otaczających ją osób. Koszt 1 EP.

Poziom 0 - Kontrola wody - ograniczona kontrola nad niewielkimi źródłami wody. Koszt 1 EP.

Poziom 1 - Wodny Bicz - Wystrzeliwuje dowolną liczbę wodnych strumieni pod dużym ciśnieniem, z bonusem +2. Koszt 2 EP za każdy.

Poziom 1 - Wodna Sfera - Ami otacza siebie lub przeciwnika kulą wody. Użyte na przeciwniku unieruchamia, zadając obrażenia w pierwszą wolną kratkę, w drugim wypadku jest to osłona negująca obrażenia przez turę i lecząca kratkę obrażeń. Koszt 3 EP.

Poziom 1 - Ostatni Pocałunek - Ami wytwarza nad dłonią delikatną wodną mgiełkę, którą następnie rozprasza 'pocałunkiem'. Mgiełka znika w powietrzu, nie dając żadnego widocznego efektu. Umiejętność zaczyna działać na początku następnej tury, z każdą rundą zadając przeciwnikowi obrażenia kolejno w 1, 3 i 5 kratkę, w czwartej turze następuje insta kill. Koszt 8 EP.

Systemy:

System Empatyczny

Reaktor Empatyczny

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 weeks later...

Ok, wreszcie rozpoczynamy z dawna zapowiadane intermission! Co to oznacza? Nikt nie czeka na niczyje odpisy. Grają WSZYSCY. To okazja nabić sobie EP i może również Exp(!) samemu opisując kilka dni spokojnego szkolnego życia, bez ataków istot nadnaturalnych. Czego oczekuję? Głównie wybierania przez waszych bohaterów klubów. Zasady opisałem chyba dość jasno wink_prosty.gif. Postacie Rysi i Shakera mogą się trochę nudzić w tym czasie, acz myślę, że jeden z plot hooków da się wykorzystać już teraz... Ponadto Charlie może wcisnąć Lilith do szkoły, jeśli masz na to Rysiu ochotę.

Co dalej... Cóż, koncert. Z góry powiem - to planuję jako jednocześnie wprowadzenie Felessana i ważny dla fabuły massive event, w którym będzie mógł wziąć udział każdy, kto wykombinuje jak zdobył bilety. Zagwarantowane miejsca mają - Black, jurom, Shaker i ofkoz Felessan ;)

Przypominam raz jeszcze - od teraz odpisywać może każdy, nie trzeba czekać na moje posty, acz będą się one pewnie pojawiały. Gdy uznam, że dość już minęło czasu poinformuję was, że macie jeszcze jeden post nim intermission się skończy.

Jeszcze jedno info, Black mi zwrócił uwagę - w przypadku dialogów między graczami można albo rozwiązać to w kolejnych postach albo dogadać się na PW. Jeśli chcecie pogadać z NPCem napiszcie do mnie na PW/GG, albo zróbcie posta z początkiem dialogu, a odpiszę jako NPC ;)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zostawiam sporo swobody, głównie ponieważ nie chce mi się wymyślać 50+ NPCów do waszych wymarzonych klubów :D. Wręcz jestem gotów wam zostawić wam dialogi z "nowymi" NPCami i prosiłbym głównie o konsultacje w przypadku tych już osadzonych w świecie ;)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 weeks later...

Oficjalnie poganiam wszystkich, którzy jeszcze chcą odpisać przed końcem czasu. Postanowiłem dać wam dokładnie tydzień czasu, tj. do przyszłego piątku na dokończenie intermission. Potem pojawi się post kończący tą część sesji. Po drodze (może nawet jeszcze dzisiaj), wrzucę też jeszcze jednego posta. Tyle :P

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Vee.gif

Karta Postaci

Imię: Helios Firion

Historia:

W innym czasie, innym uniwersum... Ziemia od dziesięcioleci była w stanie wojny z najeźdźcami z kosmosu. Helios Firon był tylko jedną z wielu sierot-ofiar tej wojny; gdy Ziemianie wywalczyli rozejm, pod swoją opiekę wziął go stary mistrz wszystkich sztuk walki, za dnia ucząc go sztuki gotowania, a wieczorami ćwicząc go w sztuce walki wręcz. Choć ku utrapieniu starca chłopak wykazywał znacznie więcej talentu do walki, niż do gotowania, starał się spełniać każde polecenie, zaś czas wolny poświęcał naprawie i jeździe na motocyklu odzyskanym ze złomowiska. Ta sielanka trwała już dziesięć lat, gdy nagle i bez ostrzeżenia, najeźdźcy wrócili. Miasteczko, w którym żył Helios było jednym z pierwszych zaatakowanych - wielu poległo w tym pierwszym ataku, wliczając w to starego mistrza, który oddał swoje życie, aby uratować Firiona. Nawet jego poświęcenie byłoby na darmo, gdyby nie nagła i niespodziewana interwencja. Zupełnie znikąd na polu bitwy pojawił się Phantom Diver, pilotowany przez nieznajomego wojownika, który samodzielnie odparł atak, otrzymując jednak śmiertelne rany. Zanim umarł, zdołał jeszcze wyjawić Heliosowi tajmnicę najeźdźców - byli oni jedynie bezwolnymi marionetkami w rękach potężnego demona. Demon ten został pokonany dziesięć lat temu, lecz teraz wrócił...

Dziwnym zrządeniem losu Helios został przez urządzenie wybrany na kolejnego właściciela. Uzbrojony w Phantom Seal, wiedzę o naturze najeźdźców i niezłomną determinację, rozpoczął walkę o ocalenie ludzkości. Dwa długie lata zajęło mu dotarcie do demona, gdzie w długim, ciężkim pojedynku zdołał pokonać betię. "Śmierć" demona jednak zdestabilizowała wszechświat w najbliższej okolicy - Firion musiał ratować się szybkim, awaryjnym Dim Jumpem, który jednak zabrał go o wiele dalej, niż się spodziewał, do innego uniwersum! Wyczerpany i poważnie ranny, z Device'em mocno rozsynchronizowanym od międzywszechświatowego Dim Jumpa, zdołał jednak przeżyć...

Wygląd:

Szczupły, opalony chłopak przeciętnego wzrostu w wieku koło dwudziestu lat. Niedługie, krwistoczerwone włosy, złote oczy, na samym czubku nosa małe, przyciemniane okulary o okrągłych soczewkach. Nosi czarne spodnie, luźną, czerwoną bluzę i białą, rozpiętą kamizelkę, oraz czarne rękawiczki bez palców.

Umiejętności:

4 - sztuka walki wręcz

3 - niezwykłe uniki

3 - upór

2 - gotowanie

2 - prowadzenie motocykli

2 - dramatyczne wejście

1 - inteligencja

1 - przebiegłość

1 - mechanika

1 - zręczność

Aspekty:

Gorąca Krew - łatwo i mocno zapala się do różnych rzeczy, w szczególności do zwalczania niesprawiedliwości

Donośny Głos - podczas walki może prowadzić rozmowę z przeciwnikiem niezależnie od miejsca i odległości

Chłopiec, który miał skrzydła - utrata większości mocy nieco go frustruje, a i zdarza mu się o niej zapominać

Zaklęty Czas - kosztem poważnych obrażeń ciała może zatrzymać czas na kilka sekund

Żelazny Kucharz - ugotuje jadalne coś z niczego, nawet jeśli nie będzie to zbyt smaczne, sam zje dosłownie cokolwiek

Urządzenie

Imię: Phantom Seal

Rezonans Empatyczny: Gorąca Krew

Typ: Pojazd (Phantom Diver)

Fraza aktywacyjna: Phase! Phantom Diver!

Wygląd:

Phantom Seal - czarna, metaliczna rękawiczka bez palców, noszona na prawej ręce.

Phantom Diver - Zielony, dwumetrowy pancerz wspomagany. Posiada czterdziestocentymetrowe ostrze stojące na czole niczym róg, oraz trzy złote (pół)kule, jedną wprawioną w miejsce twarzy, a pozostałe dwie - w grzbiety dłoni.

Transformacja:

Phantom Seal zaczyna płonąć jasnym blaskiem. Firion unosi prawą rękę ponad głowę i pstryka palcami, wykrzykując frazę aktywacyjną. Tuż za nim wyrasta, niczym spod ziemi, Phantom Diver, a po chwili Firion zostanie błyskawicznie teleportowany do jego wnętrza.

Moce i Systemy

0 - Dim Jump - system pozwalający na skoki międzywymiarowe, lecz im bardziej skomplikowany skok, tym większym jest zagrożeniem dla życia Heliosa. Bezpiecznie może skakać tylko na parę metrów, i to niezbyt często.

1 - Phantom Blaster - Diver wysuwa zamkniętą pięść. Złota kula błyska, a we wskazanym przez pięść miejscu pół sekundy później następuje wybuch średniej mocy. Rzut na atak +2, mogący trafić wrogów na obszarze o średnicy maksymalnie sześciu metrów. Koszt - 5 EP

1 - Phantom Cell - system samonaprawczy, tempo napraw - jedna kratka na trzy tury. Koszt - 1 EP/turę/kratkę (czyli np. leczenie czwartej kratki kosztuje 4 EP na turę)

2 - Diver! Kick! - Phantom Diver teleportuje się wysoko nad przeciwnika, skąd wyprowadza potężny, nurkujący kopniak z modyfikatorem +4. Koszt - 10 EP

System Empatyczny

System Ładujący

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W końcu mogłem się ruszyć (żeby nie było, to nie obwiniam Rysi, bo powód nieobecności miała dobry :P) i jakoś umieścić w szkolnym życiu. Dzięki P_aul, że dałeś jeszcze trochę czasu, bo jakoś nie widziało mi się robienie postu-giganta, w którym w zadowalający sposób załatwiłbym oba kluby, bilety i może jeszcze jakąś scenkę z graczem innym niż Rysia, żeby nie być tylko znającą się z widzenia grupą. I mam nadzieję, że nic nie pokręciłem, bo w międzyczasie trochę tych NPC-tów narobiliście.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze, dla porządku:

Black, Brylant i jurom uczęszczają do klasy A.

Aiden, Dromader i Cruadin do klasy B.

Rysia własnym przemysłem wylądowała w C, acz mogłem ją dorzucić do którejś z tamtych dwóch, gdyby nie napisała, że w jej klasie nie ma nikogo z wymiany :D

Shaker prowadzi co tydzień zajęcia z plastyki.

Muszę pomyśleć gdzie wyląduje Fel. Rankin trafi do jakiejś klasy gdy wyląduje :D

Na koncert mają wstęp wszyscy, poza Rysią i Aidenem. No i nie wprowadzonym jeszcze Rankinem ;)

Odpis koncertowy zaczynam pisać dziś o 20.

A teraz obiecana niespodzianka. Każdy kto stoczył już przynajmniej jedną walkę dostaje 5 do rozdania między umiejętności. Rozwijanie umiejętności odbywa się według zwykłych zasad FATE'a - dodanie nowej na pierwszym poziomie kosztuje 1 punkt. Podniesienie posiadanej kosztuje tyle punktów na jaki poziom się wchodzi np.

- z 2 na 3 kosztuje 3 pkt

- nowa na 2 kosztuje 3 pkt (0->1 = 1, 1->2 = 2)

- z 1 na 3 kosztuje 5 pkt (1->2 = 2, 2->3 = 3)

Ponadto należy zachować zasadę piramidki ;)

Ponadto, co ważniejsze - Black Shadow, brylant, Aiden i Dromader dostają bonusową moc pierwszego poziomu. Cruadin i Shaker dostają dodatkowe 2 pkt umiejętności, które mogą dodać do już otrzymanych 5 lub wydać na piramidkę swojego device'a. Rysia dostaje 3 punkty do wydania na piramidkę device'a lub własne skille (taki bonusik za ładne rysunki :D)

Proszę do tematu wrzucać całe zaktualizowane karty (bo nie będzie mi się chciało ręcznie aktualizować), w przypadku nowych mocy proszę też podrzucić mi wcześniej na PW celem weryfikacji :D

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro mamy wpakować całą kartę postaci takoż czynię, oczywiście już z wprowadzonymi bonusami/punktami doświadczenia do systemu biggrin_prosty.gif

Karta Postaci:

1) Imię: Matthew Grishaw

2) Historia: Chciałby powiedzieć o sobie "Człowiek doskonały", ale nie może. Mimo to ten przepełniony energią bardziej szesnastolatek śmiało patrzy przez siebie szukając nowych wyzwań, nowych ograniczeń, które mógłby pobić i pokazać im kto tutaj rządzi. Szalenie pozytywny charakter wszędzie doszukujący się jasnych stron medalu, rozweselający publikę, typ jajcarza bądź komedianta rzucającego co rusz dowcipami wyciąganymi z rękawa. Lubi obracać się w towarzystwie, a jeszcze lepiej gdy podziela ono jego zainteresowania. A nawet jeśli nie to w cholerę z tym! Liczy się integracja i nowe więzy międzyludzkie (czyli zdecydowanie "Power of Friendship")! Można nazwać go lekkoduchem, pochodzi do życia i siebie z dystansem, ale nie jest kretynem bujającym w chmurach. Gdy potrzeba potrafi, a przynajmniej próbuje, zachować się sensownie do poważnej sytuacji (włączając tryb "Let's get dangerous!" ^_^). Na liście ulubionych zajęć króluje granie na wszelkiej maści instrumentach choć należne miejsce lidera piastuje gitara elektryczna... choć bębnami, basem też nie pogardzi. Głównie grywa kawałki z rocku i metalu, ale nigdy - i nie tylko w przypadku muzyki - nie zamyka się na nowe doznania i poszerzanie horyzontów... no, może poza tych naukowych, bo głupi nie jest, ale siedzenie nad podręcznikami to ostatnie czego pragnie. Choć nauka może wzbudzić u niego pewien niepokój tak wobec całej reszty staje z otwartą przyłbicą wybiegając przed szereg. Nie czeka aż okazja przyjdzie do niego, sam jej szuka. Jakby mógł to chodziłby 24h na dobę niczym aktywny wulkan na sterydach.

3) Wygląd: Jakieś 175cm wzrostu i około 60kg wagi, dosyć przeciętna sylwetka, która ani na kulturystę ani atletę się nie nadaje. Czarne włosy sięgające - na razie - do barku (z których robi użytek przy graniu czegoś cięższego); niebieskoszare oczy, głos już po mutacji (na szczęście...); typowa twarz bez znaków szczególnych

4) Umiejętności:

- muzyk (jest w stanie zagrać na większości instrumentów, ale zdecydowanie uwielbia gitarę elektryczną) - 4

- walka bronią białą - 3

- wytrzymałość - 3

- charyzma - 2

- inteligencja - 2

- odwaga - 2

- kontrola energii - 2

- spostrzegawczość - 1

- siła - 1

- siła woli - 1

- wiedza - 1

- walka wręcz - 1

- refleks - 1

5) Aspekty:

- Niech gra muzyka! - każde wydarzenie, nie ważne czy małej czy wielkiej wagi, powinno obfitować w zadowalające tło muzyczne, które wybija klimat pod dach kosmosu. Może wydać się to dziwne dla postronnych, ale Matt nie rozstaje się z własnym egzemplarzem czarnej gitary elektrycznej gotów zawsze zapuścić odpowiednią nutę do tego co dzieje się dookoła.

- Naprzód! - Matt'owi wyjątkowo nie trzeba powtarzać dwa razy tego samego. Jeżeli wyjątkowo pomysł mu się spodoba rwie się do jego wykonania bez zastanowienia nie mówiąc już o tym, że zazwyczaj woli prowadzić niż być prowadzonym przez innych... a jak dojdzie co do czego to woli przyjąć na siebie konsekwencje działań niż patrzeć jak obrywają jego kumple i przyjaciele.

- Nigdy nie jestem sam! - nie ważne czy ciałem czy duchem, więzi stworzone z innymi ludźmi dają o sobie znać i Matt wierzy, że zawsze ma kogoś czuwającego nad nim (In our hearts! On our backs!)

- Dymiące łapy - Matt wystarczająco długo - a przynajmniej tak sądzi - grywa na gitarze, żeby zapodać na niej jeden z cięższych kawałków, po której bolą palce, krew się leje a pot spływa z czoła. Jednakże jeśli uda się go zagrać bez pomyłki wtedy satysfakcja sięga zenitu epickości.

- Myślisz, że się poddam?! - Ha, prędzej zginę! Nie wymaga chyba zbytniego tłumaczenia.

Urządzenie

1) Imię: Upadły Anioł

2) Rezonans Empatyczny: Nigdy nie jestem sam!

3) Typ: Wojownik

4) Fraza aktywacyjna: Rise, Fallen Angel!/Powstań, Upadły Aniele! (łatwo się domyślić, że sposób z Bleacha zaczerpnięty ^_^)

5) Transformacja: W czasie transformacji ubranie Matta nie zmienia się. Nowość to para czarnych skrzydeł wyrastająca mu z pleców, która zdolności latania mu nie zapewnia, ale fajnie wygląda i potrafi osłonić przed tym i owym. Drugą jest wytrzymała maska choć trza dodać, że Matt'owi zbytnio się nie podoba. Na pierwszym poziomie synchronizacji gitara nie zmienia zbytnio swojego wyglądu, może wydawać się tylko bardziej żywa albo drapieżna, ale nadal to kawał materiału ze strunami, który jednak może wiele.

6) Moce i Systemy:

System Empatyczny

Berserk System

Projektor Empatyczny

0

*)

- użytkownik ładuje atak duchem muzyki otrzymując bonus +3 - 4 EP

1

*)

- w dwóch wariantach:

- skumulowana moc podczas grania wytwarza masę dymu i innych efektów pirotechnicznych co uniemożliwia przeciwnikom wykonanie ataku bezpośredniego przez jedną rundę choć "obszarówki" nadal działają

- cały wysiłek kieruje na ochronę swoich towarzyszy co daje aspekt do wykorzystania przez użytkownika jak i jego sojuszników (czyli standardowo +2 albo przerzut)

W obu przypadkach 5 EP.

*)

- niszczycielska fala dźwięku wybija wszystkie mooki w okolicy mające trzy bądź mniej kratek w bliskim bądź średnim zasięgu, w bliskości żadne bębenki uszne się nie ostaną, koszt to 8 EP

*)

- moc boostująca właściciela Urządzenia dopóki istnieje przeciwnik na Polu Bitwy, daje bonus +2 do wszystkich rzutów, który może stackować się z innymi oraz być podtrzymywany przez całą walkę. Koszt odpalenia to 5 EP, natomiast podtrzymywania - 4 EP.
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uaktualniona karta z dodaną nową mocą, znerfionym Bloodlust (w końcu się doczekałem :() i rozdanymi punktami na umiejki (3 nowe na 1, jedna podniesiona z 1 na 2).

Karta Postaci

We wear the mask that grins and lies

It hides our face and shields our eyes.

Imię: Charles Lacroix

Historia: Charles ma pecha. Nie atakuje go przy codziennych czynnościach, nie sprawia, że potyka się na schodach czy rozlewa napoje. Zamiast tego czai się gdzieś tuż za horyzontem, czeka na dobrą okazję, aby uderzyć z pełną siłą i spleść jego losy w najgorszy możliwy sposób. Zaczęło się od narodzin. Jest synem pary francuskich przemysłowców. Matka zmarła przy porodzie, a ojciec nigdy mu tego nie wybaczył. Patrząc na niego widział tylko ostatnie, przepełnione bólem chwile swojej ukochanej żony, nie własne dziecko. Zaczął też pić. Ostatecznie zginął w wypadku samochodowym. Ekspertyzy wykazały, że pewnie nawet nie pamiętał jak się nazywał wtaczając się do auta. Charles nie wiedział wtedy, czy to on robi coś źle, czy ojciec nie umarł właśnie przez niego. Obiecał sobie więc coś: będzie dobrym, uśmiechniętym chłopcem. Został przekazany pod opiekę zabieganego wujostwa, które nie mogło mu poświęcić tyle czasu ile potrzebował, ale radził sobie. Nauczył się cenić samodzielność. W wieku 16 lat udał się na wymianę uczniowską do Japonii wcześniej poduczywszy języka. Zdawał sobie sprawę, że wujek z ciotką pewnie chcą się go pozbyć na jakiś czas, ale nie przeszkadzało mu to.

Charles jest smutną osobą. Zły na świat, który zdaje się ciągle kopać go w tyłek, odrzucony przez ojca, ignorowany przez opiekunów, sfrustrowany. Dlaczego on? Robi coś źle? Czy gdyby był wystarczająco dobry dla ojca, to ten w końcu by go zaakceptował? Opiekuni zaczęli traktować inaczej niż gębę do wykarmienia? Stłukł kiedyś lustro, że tyle złego go spotyka? Na co dzień wszystko to spycha w głąb siebie i, pamiętając starą obietnicę, stara się po prostu dobrze żyć, być akceptowanym przez innych, nie przejmować się i zajmować tym co lubi, np. gotowaniem czy sztukami walki, ostatnio zaczął się też uczyć rysunku. Czasami jednak maska pęka ukazując gniew i niezrównoważenie, chęć wyładowania się na innych. Impulsy mogą być różne, reakcje na nie tak samo, od zirytowanego spojrzenia po atak szału. Może kiedyś, z czyjąś pomocą posortuje sobie wszystko i zwyczajnie wyrośnie z etapu wkurzonego na wszystko nastolatka, ale teraz się na to nie zanosi.

Wygląd: Wygląda jak stereotypowy cudzoziemiec dla Japończyków, tzn. błękitnooki blondyn (włosy zazwyczaj mniej lub bardziej potargane, zawsze zostaje co najmniej jeden sterczący w dziwnym kierunku kosmyk). Do tego całkiem przystojny (z drugiej strony w animcowej stylistyce albo ktoś jest w różnym stopniu przystojny, albo bardzo brzydki), wysoki na nieco ponad 170cm i szczupły. Przez większość czasu wydaje się być w dobrym humorze, roztacza wokół siebie swoistą aurę luzactwa. Z drugiej strony ktoś dobrze obeznany z ludzką naturą mógłby stwierdzić, że tylko stara się sprawiać takie wrażenie. Mówi z lekkim akcentem.

Umiejętności:

4 ? Atak wręcz

3 ? Determinacja

3 ? Blefowanie

2 ? Wysportowanie

2 ? Inteligencja

2 ? Gotowanie

2 ? Spostrzegawczość

1 ? Rysownictwo

1 ? Refleks

1 ? Nauki ścisłe

1 ? Dyplomacja

1 ? Porządki

1 ? Wolny slot

Aspekty:

Uśpiona bestia (Aspekt związany z Urządzeniem)

Nie potrzebuję twojego współczucia ? Charles nauczył się, że polegać najlepiej na sobie, nie szuka też u nikogo pocieszenia.

Uczeń z wymiany ? możliwość drobnych wpadek językowych, nieznajomości manier itd.

We Francji nie takie rzeczy się jadło... ? momentami absurdalnie wręcz mocny brzuch i głowa (choć nie pije i nie miał okazji tego sprawdzić)

A to pech ? szczęście Charlesa ma tendencję do odwracania się od niego w najmniej odpowiednich momentach i zatruwania mu życia

Urządzenie

- Don't make me angry. You won't like me when I'm angry.

Imię: Red Beast (Akajuu)

Rezonans: Gniew i frustracja

Typ: Wojownik

Fraza aktywacyjna: Zerwij łańcuchy i przebudź się, bestio!/Shatter your chains and awaken, beast!

Transformacja: Normalnie Akajuu wygląda jak niewielki dysk z ciemnego metalu z widniejącym na nim dziwnym znakiem. Jest on wtopiony, czy też wrośnięty w skórę na lewej piersi, tam, gdzie znajduje się serce. W momencie wymówienia frazy aktywacyjnej rozbłyska czerwonym światłem, po czym przemienia się w czarną zbroję. To właśnie ona stanowi prawdziwą formę Urządzenia. Jest czarna i pełna ostrych kątów, bardzo "drapieżna". Brakuje w niej hełmu, ale za to rękawice bardziej przypominają szpony, którymi można by kogoś rozerwać na połówki. Za uzbrojenie służy długi na półtora metra miecz, ciężki i prosty oraz łańcuch owinięty wzdłuż lewego ramienia. Może się on dowolnie wydłużać i poruszać wedle woli Charlesa.

Moce:

Poziom 0

- Bloodlust ? Akajuu karmi się złością Charlesa oraz krwią i cierpieniem jego wrogów. Z każdym zabitym mookiem dostaje on +1 do rzutów na atak (ewentualnie z każdą zabitą dwójką, jeśli to naprawdę cieniasy z jedną-dwoma kratkami). Koszt 4 EP, podtrzymywane, maksymalny bonus to +3.

- Might of the Beast ? gniew potrafi znieść wszelkie ograniczenia ludzkiego ciała. Innymi słowy Charles dostaje +4 do rzutów na wysportowanie (bieganie, skakanie, łamanie, dźwiganie, rzucanie itd.). Koszt to 5 EP.

Poziom 1

Tsunami Charge ? Charles rozpędza się i z ogromnym impetem wpada na wroga lub ich grupę. Jeśli to mooki, to automatycznie pada ich liczba równa sukcesom w rzucie na walkę, reszta musi się normalnie obronić. W przypadku poważniejszego wroga atak jest ?tylko? wzmocniony o +3. Koszt 4 EP.

Imperishable Chains ? łańcuch na prawym ramieniu Charlesa może oplątać i unieruchomić dowolnego wroga, co zapewnia darmowy, odnawialny co rundę aspekt, dopóki cel się nie wyzwoli (poziom trudności testu równy liczbie sukcesów w ataku łańcuchem). Koszt 5 EP.

Triumphant Roar of the Demon Beast ? moc ta może zostać użyta dopiero po pokonaniu jednego silniejszego przeciwnika (niekoniecznie bossa, większe mooki lub przyboczni też się liczą) lub grupy słabszych. Charles wydaje z siebie potężny, tryumfalny ryk, który natychmiast przepełnia wszystkich wrogów dookoła strachem i niszczy ich ducha, zadając jedna kratkę obrażeń i obniżając wszelkie rzuty o 2. Przed drugim efektem można się obronić lub przerwać go, o ile wykona się rzut obronny o trudności 4. Koszt 5 EP.

Systemy:

System Empatyczny

Berserk System

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uaktualniona karta postaci. Tom podniósł Refleks na 2 i dodał trzy nowe umiejętności na 1. Natalia dodała 2 nowe wolne sloty i przy okazji zamieniła jeden z uprzednio istniejących na umiejętność.

POSTAĆ

Imię: Tomasz Kaźmierczak-Morihiro (albo po prostu Tom lub Tomo)

Historia: Tom jest drugim dzieckiem (pierwsze to jego starsza siostra) polskiej emigrantki, która osiedliła się w Japonii. Od zawsze raczej mało towarzyski, lepiej się czuje we własnym towarzystwie. Czasami był trochę wyśmiewany za jego aspołeczność, ale nigdy nie przyjęło to poważnych rozmiarów. Marzyciel, często gubi się we własnych rozmyślaniach. A myśli dużo. Jest inteligentny i posiada duży jak na jego wiek zasób wiedzy, interesuje go zdobywanie nowych doświadczeń i poznawanie sposobów, w jaki działa świat. Ma więc w sobie coś z naukowca, ale to raczej nietrafne porównanie. Nie bawi go rozwiązywanie równań i ślęczenie nad podręcznikami. Bardziej fascynuje go sam fakt, że wszechświat jest tak skomplikowany i ogromny, a my tacy mali i nieznaczący w większej skali. Ludzkość próbuje go zrozumieć, ale miną tysiąclecia, zanim pozna chociaż małą część jego sekretów. Do tego czasu Tomowi pozostaje jedynie patrzeć w nocne niebo i podziwiać ogrom czarnych przestworzy, zastanawiając się, czy w ich głębinach znajdują się istoty, które wiedzą więcej od nas oraz marząc o przygodach i wyprawach na nieznane światy?

Tak w każdym razie było do niedawna. Pewnego dnia, podczas spaceru, znalazł leżący na ziemi dziwny kawałek? czegoś. Na początku zdawało mu się, że to metal, ale metal nie zmienia powoli kolorów z pomarańczy przez czerwień aż do bladego różu, nie zdaje się być żywym, ciepłym i zimnym zarazem w dotyku i cichutko oddychającym, nie ma niemożliwych do określenia dokładnych wymiarów i kształtu. O dziwo nikt inny zdawał się go nie zauważać. Odłamek nieznanej substancji zdawał się go wołać, przyzywać do siebie. Tom włożył go do swojej kieszeni i nagle poczuł spełnienie, satysfakcję, jak osoba, która po długim odpoczynku otworzyła wreszcie oczy i ujrzała przed sobą świat pełen możliwości. Nie potrafił powiedzieć dlaczego, ale wszystko to wydawało mu się naturalne, oczywiste, jakby od zawsze postanowione było, że ma się zdarzyć, tylko dopiero teraz zdał sobie z tego sprawę. Wrócił do domu. Nikogo tam nie było. Siostra była już dorosła i wyfrunęła z gniazdka, a rodzice musieli gdzieś na chwilę pójść. Wtedy odłamek, który trzymał przy sobie po prostu zniknął, rozpłynął się w powietrzu, a na jego miejsce pojawiła się?

- Jak masz na imię? - powiedział Tom. Nie było to najmądrzejsze pytanie, ale niezwykłość sytuacji zaćmiła jego umysł.

Istota odpowiedziała wydając z siebie szereg niesamowitych dźwięków. Uszy Toma miały problemy z ich zarejestrowaniem, a samo powietrze zdawało się przemieszczać byle dalej, gdzie nie musiało przenosić tego czegoś.

- A coś, co potrafię wypowiedzieć?

- Oaszcbvzxbfnajlvfalsnflxgsxaaka. - odpowiedziała istota po krótkim zastanowieniu.

- Nazwę cię Natalia. - postanowił Tom.

I tak się zaczęło?

Wygląd: 180 cm wzrostu, niebieskozielone oczy, ciemnobrązowe włosy. Trochę pulchny i raczej wątły, brak znaków szczególnych. Przez większość czasu wygląda na zamyślonego albo obojętnego. Wkłada zazwyczaj dżinsy i rozpinane bluzy w ciemnych kolorach. Ma 16 lat.

Umiejętności:

4 Używanie Urządzenia - Tom nie potrafi się bić i nigdy nie miał żadnej broni w rękach (jeśli nie liczyć noża kuchennego), ale jego Urządzenie zdaje się wręcz podłączać do jego instynktów i prowadzić go, by nieść zniszczenie ich wrogom.

3 Umysł - Inteligencja, bystrość, podatność na wiedzę. Czysta moc obliczeniowa.

3 Percepcja - Umiejętność dostrzegania rzeczy, których nie widzą inni, spostrzegawczość.

2 Wiedza (ludzki wszechświat) - Ogólna wiedza naukowa o prawach rządzących ludzkim wszechświatem. Nie zna może szczegółów, równań i tym podobnych, ale wie mniej więcej, o co chodzi.

2 Wiedza (Wieloświat) - Ogólna wiedza o Wieloświecie jako takim. Pustka, najważniejsze wszechświaty, obce kultury i tym podobne. Natalia zdążyła go wtajemniczyć w ogólną sytuację.

2 Siła woli - Zdolność panowania nad swoimi emocjami i impulsami oraz przeciwstawiania się oraz wywierania wpływów. Odwaga, opanowanie, siła osobowości.

2 Refleks ? Szybkość reakcji i unikanie ataków.

1 Charyzma - Tom nie prezentuje się zbyt imponująco i nie jest typem dowódcy, ale jak włoży w to trochę serca, może być całkiem przekonujący.

1 Medycyna - Wchłonęło się książkę czy dwie. Ludzkie ciało to skomplikowana machina, więc zasługuje na uwagę.

1 Empatia - Podstawy psychologii, zrozumienie sposobu myślenia innych ludzi.

1 Mechanika ? Wytwarzanie i naprawa różnych przedmiotów.

1 Informatyka ? Obsługa systemów komputerowych, także tych obcych.

1 Wolny slot

Aspekty:

Badacz Wieloświata (związane z Urządzeniem) - Tom zawsze był zafascynowany ogromem wszechświata, a teraz ma możliwość badania wymiarów jeszcze bardziej wspaniałych. On chce? nie, on MUSI wiedzieć więcej. Jeśli trafi na księgę, która ponoć ma przebudzić Starego Boga, przeczyta ją, a potem będzie próbował przeprowadzić uczoną debatę z rzeczonym bogiem. Ciągnie go do potężnych, strasznych i niesamowitych istot, zjawisk oraz rzeczy. Wieloświat jest pełen pięknych rzeczy, a on musi zobaczyć i zrozumieć je wszystkie. Czasami czuje się przytłoczony tym wszystkim, ale to tylko go motywuje jeszcze bardziej.

Chcę walczyć z wielkimi rzeczami! - Tom, jako chłopak wątły, pulchny i generalnie mało imponujący, zawsze marzył o byciu silnym, potężnym. Teraz naprawdę taki jest (przynajmniej według ludzkich standardów). Jest gotów bez wahania spróbować swoich sił z bogami. Stara się utrzymywać spokój, skromność i rozsądek, ale czasami jego moce uderzają mu do głowy i prowokują aroganckie, lekkomyślne decyzje.

Humanista - Tom wierzy w potencjał człowieka. Możliwości są nieograniczone, trzeba tylko po nie sięgnąć. Jeśli ludzkość sama się nie zniszczy, czeka ją wielkość.

Xenofil - Tom jest bardzo zafascynowany obcymi rasami. Z radością pochłonie każdą informację o nich i nigdy nie przegapi żadnej okazji do uściśnięcia łapy, macki, odnóża czy innej kończyny.

Natalia - Doradczyni, przyjaciółka, sprzymierzeniec. Tom bardzo ją ceni i nie lubi, gdy ktoś nazywa ją Urządzeniem albo traktuje jak przedmiot. Z jednej strony stara ponad ludzkie wyobrażenie, obca i zdolna miażdżyć ludzi niczym robaki. Z drugiej kompletnie niedoświadczona w sprawach emocjonalnych oraz kontaktach międzyludzkich, naiwna i ciekawa świata nie mniej od Toma, a może nawet bardziej. Odmawia zdradzenia jakichkolwiek informacji na temat swojego pochodzenia lub przeznaczenia, ale widać, że stworzono ją w równym stopniu do badań, jak do walki.

URZĄDZENIE

Imię: Natalia

Rezonans Empatyczny: Podziw, ciekawość, poczucie ogromu, niesamowitości, potęgi (cudzej lub własnej).

Typ: Mag

Fraza aktywacyjna: Mocy ponad ludzkim pojmowaniem, machino wykuta poza granicami rzeczywistości, jaką znamy, wysłuchajcie mych wezwań!

Transformacja: Po aktywacji Toma otacza wirująca poświata o wszystkich znanych człowiekowi kolorach i paru, których jeszcze nie poznał. Przestrzeń wokół niego zdaje się zakrzywiać i załamywać, w powietrzu pojawiają się dziwne, eteryczne kształty. Ubranie Toma pokrywa się skomplikowanymi, świecącymi wzorami, a w jego ręku pojawia się kostur wykonany z tego samego materiału, co uśpiona lub aktywowana humanoidalna forma Natalii. Pokrywające go symbole oraz jego wymiary i kształt zdają się co chwila odrobinę zmieniać.

Umiejętności:

3 Badania - Wszystko, co obejmuje zdobywanie informacji. Analiza starożytnych artefaktów, łamanie szyfrów, tłumaczenie zapomnianych języków i tym podobne.

2 Walka - Tłumaczyć nie trzeba.

2 Naprawa - Przywracanie do stanu używalności obiektów nieożywionych, zarówno tych prostych jak i skomplikowanych.

1 Obrona - Sztuka blokowania, unikania i przyjmowania ataków.

1 Komunikacja ? Rozumienie i naśladowanie nietypowych języków, np. opartych na psionice, bioluminescencji, feromonach czy jeszcze dziwniejszych mechanizmach.

1 Wolny slot

1 Wolny slot

1 Wolny slot

Moce i systemy:

- System Świadomości

0 Forma humanoidalna - Uśpiona forma Natalii (mieszczący się w dłoni kawałek metalu o podłużnym kształcie) znika, a zamiast tego pojawia się w swojej ludzkiej formie. Wygląda jak zwykła ludzka dziewczyna o czerwonych włosach i pomarańczowej sukience. Jeśli zostaje w tej formie aktywowana, zmienia swój wygląd w ten sam sposób, co Tom. Jednakże dodatkowo zaczyna znacznie bardziej przypominać maszynę (stawy widoczne jak u lalki, metalowa powłoka zamiast skóry, mechaniczne, świecące oczy).

0 Rozszerzenie percepcji - Znacznie wyostrza zmysły Toma lub wskazanego sojusznika. Zapewnia celowi aspekt "nadnaturalne zmysły", który można wykorzystać do wzmocnienia rzutu przeciw iluzji, na atak albo na obronę. 4 EP.

1 Warp - Zakrzywia fragment przestrzeni. Może zostać użyte do teleportacji (samego siebie lub kogoś/czegoś innego) albo rozerwania przeciwnika na strzępy. Koszt teleportacji jest zmienny w zależności od odległości i rozmiary przenoszonego obiektu. W przypadku zastosowania ofensywnego koszt to 2 EP na kratkę. Przeciwnicy poniżej 3 kratek giną natychmiast, reszta może się bronić.

1 Paraliż zmysłów - Atakuje umysł celu. Jeśli rzut się powiedzie, ofiara traci wszystkie zmysły, zostając uwięziona w cichej pustce. 5 EP na rundę.

1 Starfall - Sprowadza meteoryt na pole bitwy i zrzuca go na przeciwników. Atak na 5 kratkę na wszystkich w obszarze działania. Udany rzut obronny zmniejsza obrażenia do 3 kratek. Istoty poniżej 5 kratek giną natychmiast lub dostają konsekwencję. 10 EP.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję za docenienie moich wypocin. :)

Podniosłam zręczność i ciętą ripostę Lilith, Charliemu dodałam urok osobisty, na prośbę Mistrza przekształciłam też jego 0. moc.

POSTAĆ:

Imię: Lilith Rince

Historia: ?Wystarczy trochę wyobraźni?, tak jej zawsze powtarzał ojciec. Codziennie siadał na skraju jej łóżka i opowiadał legendy, bajki i historyjki plemienne. Lilith nigdy nie brakowało wyobraźni. Chociaż była jeszcze mała, czasem nawet poprawiała ojca, jak coś zaplątał. Chłonęła każdą jego opowieść, zawsze siebie widziała w roli głównego bohatera. Marzyła, że takie rzeczy mogą się kiedyś naprawdę jej przydarzyć. Marzyła?

Od urodzenia Lilith mieszkała w Kanadzie. Matka, Francuzka, zakochała się w Indianinie z plemienia Czarnych Stóp- jej ojcu, pobrali się i byli szczęśliwi? do czasu. Ojciec zmarł jak Lilith miała dziesięć lat. To był ogromny szok. Matka stała się strasznie nerwowa, zaczęła krzyczeć na swoje dzieci, nie chciała słuchać ?co to sobie znowu ta Lilith wymyśliła?, zaczęła mówić tylko o dobrym wykształceniu dla swoich dzieci, wypłacalnej pracy, nic innego nie było jej w głowie. Lilith ją za to znienawidziła. Zresztą tak jak resztę świata. Nikt jej nie rozumiał, nie mogła z nikim tak naprawdę porozmawiać, nikomu się zwierzyć? Tylko kartce papieru. W szufladach ma już chyba setki zapisanych zeszytów. Czym zapisanych? O tym zaraz.

Lilith nigdy nie była zbyt towarzyska, wolała puścić sobie głośno muzykę i marzyć, ale po śmierci ojca całkowicie zamknęła się w sobie. Nie miała przyjaciół- no, przynajmniej nie takich prawdziwych, bo zmyślonych albo internetowych nigdy jej nie brakowało. Często wybiera się na długie spacery po lasach albo nad jezioro, żeby potem słuchać kazań matki, że powinna siedzieć przy lekcjach i się uczyć. Ale nie obchodziło jej to. Nikt jej nie obchodził. Chciała mieć tylko spokój (a żeby to osiągnąć najczęściej zakłada duże słuchawki na uszy i puszcza sobie muzykę na Maksa), czysty zeszyt i długopis, żeby od razu zapisać to, co wymyśliła.

Po śmierci ojca, kiedy nikt już jej nie opowiadał żadnych historii zaczęła czytać książki. Najpierw powoli, ale po kilku latach pochłaniała minimum jedną tygodniowo. Od wierzeń w Duchy Pustyni, Matkę Natury i Zwierzęce Duchy Opiekuńcze niedaleko, naprawdę niedaleko jest do elfów, krasnoludów, magii i mieczy. Tak więc, kiedy już przeczytała wszystko, co było jej dostępne o tematyce Indiańskiej zaczęła czytać fantastykę. I grać. I marzyć.

Pewnego dnia, miała już wtedy piętnaście lat, znalazła w lesie opaskę. Bez namysłu założyła ją na głowę i? To uderzyło w nią jak grom. Nie wiedziała już, gdzie jest ani kim jest, czuła tylko to wszystko? wspomnienia. Tylko kogo? Widziała obrazy, słyszała głosy. Wszystko migotało, uciekało, kiedy chciała się lepiej przyjrzeć. Aż w końcu błysnęło coś białego. Poczuła ból. Ale nie swój. Znowu głos, jakby znajomy. Otworzyła oczy. Przed nią stał przystojny młodzieniec z płową czupryną. Wyglądał zupełnie jak Charlie, jej ulubiony bohater, którego sama wymyśliła. ?Chodź, powiedział, opowiem ci coś?? i podał jej rękę. Lilith nie zastanawiała się długo, nie ważne było, czy to sen, czy to jej wyobraźnia znowu płata jej figle. Poszła.

Chłopak opowiadał jej o dziwnych rzeczach, o Pustce, Wielkich Wojnach, Urządzeniach. Kiedy doszedł o tych ostatnich wskazał na opaskę na głowie Lilith ? ?To też jest Urządzenie. Wybrało cię. A konkretniej, ja cię wybrałem. To wszystko, co ci powiedziałem? Kiedyś ktoś inny mnie używał. Mój Pan? On zginął, próbując zapobiec odpieczętowania tego wszechświata. Ale wcześniej zapisał tu wszystkie swoje wspomnienia, wszystko to, co ci powiedziałem. A teraz ty jesteś moją Panią?. Lilith nie protestowała. Bo w końcu nawet, jeśli to wszystko jest prawdą przecież zawsze o tym marzyła. Wyciągnęła tylko rękę i trąciła chłopaka w ramię. Był prawdziwy, czuła go. ?Jak to działa?? spytała, wskazując na opaskę. ?Przecież wiesz. Wystarczy trochę wyobraźni??.

Lilith już nie wróciła do domu.

Wygląd: Czarne włosy opadające aż do pasa, lekko skośne oczy, blada cera, ciemne oczy, zamyślany wyraz twarzy. Niewysoka, zgrabna. Zawsze duże słuchawki na uszach albo spuszczone na szyję, opaska na głowie. Ubiera się w ciemne kolory, zwykle czarne sztruksy i flanelowa koszula w kratę. I glany.

Umiejętności:

3) Wiedza- Lilith dobrze pamięta wszystkie książki, jakie przeczytała i chłonie wszystko, co nowe

3) Cięta riposta

2) Zwinność

2) Walka wręcz- głównie kopniak glanem- najlepszą białą bronią, w witalne miejsce, ale potrafi też się posługiwać długim kijem ? często ćwiczyła w lesie

2) Ciekawość

1) Siła woli

Aspekty:

1. Wyobraźnia ? połączenie z Charliem

2. Chill Out ? Lilith wystarczy założyć słuchawki i włączyć muzykę na full, żeby się całkowicie odprężyć i zrelaksować

3. Pamięć Pana- Lilith ma wszystkie wspomnienia byłego właściciela Charliego

4. Egoistka ? nie interesują ją inni ludzie, nie przejmuje się tym, co mówią ani czego od niej chcą - chyba, że ją to zainteresuje.

5. Wściekłość ? Lilith zwykle ma olewcze podejście do świata i ludzi, ale jak już ją coś zirytuje albo, co gorsza, rozzłości, to potrafi zatłuc gołymi rękami.

URZĄDZENIE:

Imię: Charlie

Rezonans Empatyczny: Wyobraźnia

Typ: mag

Fraza aktywacji: Make My Dream Come True. / Spełnij moje marzenie.

Transformacja: Ciało Lilith zaczynają pokrywać błyszczące na bladozielono runy od opaski na głowie aż po stopy.

Aktywując drugi poziom synchronizacji z Charliem włosy Lilith zaczynają falować niczym poruszane lekkim wietrzykiem, sama dziewczyna staje się jakby przezroczysta ? zatraca kontakt z rzeczywistością (nadal jest jednak namacalna). 5EP

Umiejętności:

3. Szybkość ? dobrze się uchyla, porusza się jakby dwa razy szybciej, jego ataki też są szybsze niż normalne

2. Zwinność

2. Walka bronią białą ? potrafi walczyć wszystkim, z czym wyobrazi go sobie Pan w czasie formowania

1. Inteligencja

1. Wiedza ? wieloświat,

1. Spostrzegawczość

1. Urok osobisty (dar przekonywania)

Moce i Systemy:

- System Limitu (15EP na 3 rudy, potem zabiera 15EP)

- System Świadomości

Moce:

0. Forma humanoidalna ? Charlie może pojawić się obok Pana w dowolnej formie ? głównie jako płowowłosy chłopak w podartych dżinsach i luźnej bluzce z pięknie rzeźbionym kosturem w ręce.

0. Wpływ ? Charlie potrafi bez problemów przekonywać zwykłych ludzi do robienia tego, do czego ich skłania (oczywiście nie do czegoś głupiego i nie bez zastanowienia)

1. Przyzwanie - Pan sprowadza na Pole Bitwy sprzymierzeńca posiadającego 2 kratki życia i 2 poziomy umiejętności. Za każde dodatkowe 2 EP istota otrzymuje jedną kratkę, a ponadto, za każde 4 EP jeden poziom umiejętności. Dodatkowy koszt jest wspólny (tj 4 EP daja wyższy poziom i dwie kratki). Koszt początkowy 3 EP.

1. Marzenie - leczy dwie kratki lub zadaje dwie kratki obrażeń wybranego celu; cel otrzymuje aspekt (negatywny w przypadku przeciwnika). Koszt 5 EP

1. Transformacja ?Pan przemienia się w wybraną istotę otrzymując 2 aspekty związane z nową formą.

2. Furia Żywiołów ? atak obszarowy zadający automatycznie 2 kratki obrażeń celom w obszarze działania. Koszt 6 EP

2. Mój Mały Własny Świat ? tworzy stacjonarną barierę ochronną o wytrzymałości 15 obrażeń. Do wnętrza nie może się dostać nikt bez zgody Pana. Ponadto sprzymierzeńcy wewnątrz bariery otrzymują leczenie na poziomie 1 kratka/rundę lub dowolny aspekt poprawiający zdolności bojowe (należy wybrać jeden z efektów w chwili tworzenia bariery). Koszt 10 EP.

2. Koszmar ? Wybrany cel zostaje zamknięty w niezniszczalnej od zewnątrz barierze i zapada w głęboki, straszliwy sen. Aby się uwolnić musi wykonać dwa udane rzuty. Po pierwszym udanym rzucie sen zmienia się w koszmar, a cel zaczyna otrzymywać obrażenia psychiczne, tak jakby twórca go atakował, ale ma tylko 3 kratki odporności. Może wtedy otrzymać też konsekwencje (np. choroba psychiczna), a nawet umrzeć, jeśli nie uda mu się uwolnić. Twórca koszmaru nie musi się aktywnie skupiać na podtrzymywaniu go, ale jeśli to robi otrzymuje +2 do rzutów spornych. Ponadto może on zdecydować, że sen zmienia się w koszmar w dowolnym momencie, zanim uwięziony wykona pierwszy skuteczny rzut. Koszt 12 EP.

2. Fala Białej Energii ? leczy trzy kratki sprzymierzeńców i Pana i dodaje +2 do ataku. 10EP

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Karta Postaci

Imię: Vincent Kakarutus, na Ziemi John Smith

Historia:

Ubrany w bojowy kombinezon z hełmem Vincent powoli szedł pomiędzy półkami, licząc powoli. Gdy doszedł do dwustu, skręcił w lewo i stanął przed niepozornymi drzwiami, jakich było w tym magazynie mnóstwo. Rozwinął teleskopową pałkę ogłuszającą i sprawdził S'ardita, nim przyczepił do drzwi mały ładunek wybuchowy.

Wedle informatora Instytutu za tymi drzwiami miało się znajdować laboratorium pewnej organizacji anarchistycznej, niegroźnej, dopóki jeden z jej członków nie dostał w swe ręce nieokreślonego na razie Urządzenia.

Vincent miał się jak najszybciej przebić się do właściciela Urządzenia i związać go walką na Polu Bitwy, podczas gdy oddział szturmowy rozbrajałby szeregowych.

Potężny wybuch rzucił drzwiami w głąb pomieszczenia, Kakarutus przeturlał się między osłupiałymi strażnikami i stanął przed wysoki blondynem o cwanym wyrazie twarzy. To on. Szybko otworzył zegarek i zniknęli.

Pod ścianą klęczało kilkunastu skutych kajdankami ludzi, po całym laboratorium krążyli uzbrojeni komandosi. Zasalutowali, gdy wkroczył krępy mężczyzna w mundurze.

- Gdzie on jest?

Zaprowadzono go do prowizorycznego punktu opatrunkowego, gdzie w stanowczo za dużym kombinezonie leżał Vincent, młodszy o dobre kilka lat.

- Co mu się stało?- lekarz, do którego skierowane było pytanie, pokręcił głową.

- To jest cholernie dziwne... Jeśli miałbym strzelać, to sprawka tego.- wskazał ręką na hermetyczny pojemnik, w którym lewitował brązowy nóż.- Jeszcze nie znamy jego specyfikacji, ale obstawiam, że to jedna z jego umiejętności. Nie mam jednak pewności. Co ciekawe, wstrząs był tak silny, że Urządzenie Vincenta jest rozsynchronizowanie. Będzie musiał je nakręcić- uśmiechnął się lekarz- Nie jestem specem, ale według mnie taki wstrząs wymusi na nim ponowną konfigurację wyglądu.

- Masz na myśli te właściwości Urządzenia, które kształtuje użytkownik?

- A także rodzaj Rezonansu. A teraz, jeśli mogę, musimy go zabrać do szpitala.

Vincent patrzył z niedowierzaniem w lustro. Z jego 24 ubyło mu 10 lat. Najspokojniej jak mógł odłożył lusterko na stół.

Kilku pacjentów leżących na tym samym oddziale obudził głośny, przepotężny ryk wściekłości.

Ta sytuacja zaczyna go przerastać na samym początku.

"Odmłodzony" usłyszał pukanie i do sali wszedł Major. Na ustach miał kpiący uśmieszek, w ręce trzymał data- pad.

- Wiesz co? Nawet dobrze się składa... Wracasz do szkoły, ziemskiej szkoły. Zaraz, nie wiesz co to Ziemia... Jakby to powiedzieć? Kolebka ludzkości w innym uniwersum, gdzie akurat mamy agenta. Wracając do roboty... Jakimś dziwnym zbiegiem okoliczności ktoś tam może mieć Urządzenie. A ty... Nadajesz się w sam raz.

Wygląd: 1,75m wzrostu, szeroki w barach, czarnowłosy o piwnych oczach. Chodzi zwykle w jeansowych spodniach, koszulce i kurtce z tego samego materiału co spodnie. No i szara czapka z daszkiem, noszona normalnie.

Umiejętności:

4 Siła

3 Atak Bronią Białą

3 Kierowanie pojazdami

2 Żelazne ciało(def)

2 Wiedza o uniwersum- co, jak i dlaczego może się stać, nie traci czasu na identyfikację zagrożenia.

2 Technika

2 Spostrzegawczość

1 Przekonywanie

1 Iluzja

1 Uniki

1 Pomoc medyczna

1 Nieczyste zagrania

1 Ostre przesłuchania

Aspekty:

Młody ciałem, stary duchem- Odmłodzenie i powrót do szkoły: trochę to irytuje, ale może mieć swoje dobre strony. Tylko on nie wie jakie.

Hokus Pokus- Lubi bawić się w iluzjonistę i często improwizuje. W obecnym stanie próbuje dzięki temu odreagować. Nie trzeba wspominać, że dopiero zaczął i nie ma wprawy?

Furiat- W walce bez wahania wykorzystuje sytuację do wyrzucenia z siebie pokładów zdenerwowania, najczęściej będąc cholernie brutalnym. Po walce uspokaja się i wycisza na jakiś czas.

Walczący z budzikami- Przyzwyczajony do w miarę luźnych godzin pracy z przerażeniem odkrył na nowo ograniczenia planu lekcji w postaci wczesnych godzin wstawania, co go nie tyle irytuje, ale po prostu męczy. Łącząc to ze wcześniejszymi cechami, wychodzi spokojny, zrezygnowany chłopiec.

Obcy- Mimo bycia człowiekiem nie uznaje Ziemi jako domu i co najgorsze, ma niekiedy kłopoty ze zrozumieniem ziemskich zwyczajów.

Urządzenie

Imię: S'ardit

Rezonans Empatyczny: Irytacja bieżącym stanem rzeczy.

Typ: Wojownik

Fraza aktywacyjna: Who the hell do you think I am?

Transformacja: S'ardit to normalnie zwykły, srebrny zegarek typu "cebulka" z łańcuszkiem. Ale gdy zadziała... Na bohaterze pojawia się skórzana, ćwiekowana kurtka i takie same spodnie, przed nim zaś materializuje się ta przepiękna maszyna, do którego dodana jest futurystyczna(cienka, ostrzejsza, mniej łamliwa) kopia rycerska i miecz.

Moce i Systemy

System Empatyczny

Reaktor Empatyczny

System Galaktyczny

0

Telepatia - daje aspekt tymczasowy "wyczucie intencji". W walce można go użyć do obrony jak i do ataku, poza walką może wzmocnić rzuty dyplomatyczne, utrudnia zaskoczenie użytkownika itp. Koszt 4 EP

1

Szarża -Przyspieszenie na motorze i wbicie kopii w przeciwnika. Zadaje obrażenia takie jak wypadną z kostek (z bonusem +4) ORAZ automatycznie zadaje konsekwencję jeśli trafi. Konieczna kopia. Koszt 7 EP.

Zasada zachowania pędu jako tarcza- Szybki bączek w miejscu, z umiarkowaną prędkością, potem wyrzut nosa motoru w górę i pionowy obrót z automatycznie większą prędkością, co powoduje włączenie się tarczy. Otacza polem ochronnym zdolnym pochłonąć 10 obrażeń. Koszt 5 EP.

Zmiana nastroju- Po wydaniu odpowiedniego polecenia i zmiany uczuć(odpowiednio zimna, spokojna furia oraz niepohamowany szał) kopia zmienia się w tarczę albo topór bojowy. Ta pierwsza daje dwa rzuty obronne których wynik się sumuje(oczywiście kiedy drugi wynik jest dodatni). Topór bojowy daje dwa ataki na turę. Zamiana kopii kosztuje 5 EP, zaś utrzymanie efektu 2 EP na turę.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 nowe umiejętności na 1, jedna umiejętność podniesiona do 2 i jedna nowa moc na poziomie 1. Lekka korekta wyglądu po transformacji wywołana treningami.

Imię: Kojo Ashimura

Historia: Kojo urodził się i mieszka w Tokio, kiedy był mały jego rodzice zostali zamordowani przez zbiegłego psychopatę na jego oczach, po czym on w niemal ślepym gniewie cudem sam pozbawił psychopatę życia ceremonialnym nożem ojca, normalnie będącym przekazywany z pokolenia na pokolenie, na co dzień ojciec Kojo nie rozstawał się z tym nożem choćby na krok. Jego ciotka adaptowała go, jednak ze względu na jej stan fizyczny, nastawienie i to, że była jego jedyną krewną Kojo musiał sam o siebie zadbać. Już w wieku 12 lat dorabiał gdzie się tylko dało, nie był zbyt ufny wobec innych, nikomu nie pomagał i jednocześnie nie domagał się pomocy od innych, zawsze stawiając swoje dobro ponad wszystko, zawsze patrząc na innych z wysoka. Postawił sobie cel: stać się tak bogatą i ,,potężną'' osobistością by nigdy więcej nie musieć na nikim polegać i żyć samemu do końca życia. Podczas lat nauki trenował także wrestling (jako specyficzną metodę samoobrony) jak również szermierkę (do której miał bardzo specyficzny pociąg). Jest wyjątkowo wygadany i wyedukowany, potrafi wykręcić się z niemal każdej sytuacji samymi słowami. Teraz w wieku 16 lat mieszka sam w mieszkaniu, chodzi do liceum i zarabia pracując w fast foodach, jednocześnie szykując się już do założenia własnej firmy tuż po skończeniu liceum.

Wygląd: Przeciętnego wzrostu i wagi 16-latek. Ma krótkie, śnieżno białe włosy (fryzura w stylu ,,na półkulę''), jego oczy mają kolor błękitny, są lekko przymrużone wyglądające na dzikie, jakby z ciągłą intencją mordu (identyczne do tych które posiada Ryuji Takasu z Toradora). Zwykle chodzi w rozpiętym niebieskim garniturze bez krawatu, jednak zawsze ma przy sobie ceremonialny nóż ojca, znajdujący się w pochwie pod garniturem na jego lewej piersi, ukryty na tyle by niebył widoczny ale jednocześnie odkryty na tyle by móc go dobyć w każdej chwili.

Umiejętności:

-4 Siła woli (opanowanie, powstrzymywanie emocji i gniewu, samokontrola itp.)

-3 Szermierka (walka bronią białą)

-3 Charyzma (dar przekonywania, handlowanie, kłamanie)

-2 Wrestling (walka wręcz)

-2 Wytrzymałość na obrażenia

-2 Siła

-2 Spostrzegawczość

-1 Atletyka

-1 Gotowanie

-1 Zręczność

-1 Medycyna

-1 Celność (atak dystansowy)

-1 Wiedza ogólna

Aspekty:

-Nóż ojca: Ten zdobiony nóż ceremonialny sprowadzony dawno temu z europy był przekazywany z pokolenia na pokolenie i jest teraz w posiadaniu Kojo, i mimo wszystko zawsze ma go przy sobie tak jak jego ojciec.

-To jakiś żart, tylko tyle potrafisz?: Kojo zawsze stawia siebie nad innymi, często nie doceniając mocy przeciwnika.

-To wymaga innego podejścia: Kojo jest wyjątkowo opanowany i potrafi zachować spokój w najbardziej ekstremalnych sytuacjach, dzięki czemu jest w stanie lepiej spojrzeć na daną sytuację i znaleźć jej rozwiązanie.

-Nie chcesz paść? Dobra, ale ja i tak nie przestanę cię tłuc!: Kojo jest wyjątkowo zdeterminowany do dojścia do własnych celów i nie zatrzyma się na niczym, choćby miał walić w przeciwnika cały dzień on się nie podda dopóki przeciwnik nie padnie.

-Mmmmm, dango....: Mimo wszystko Kojo jest wielkim zwolennikiem dango i zjada je w każdej nadarzającej się do tego chwili, a dzięki dobremu metabolizmowi i ćwiczeniom nie tyje przez ciągłe ich jedzenie co jeszcze bardziej wzmacnia jego apetyt.

URZĄDZENIE

Imię: Fubuki (zamieć)

Rezonans Empatyczny: Poczucie wyższości i dominacji (związany z aspektem: ,,Tylko tyle potrafisz?'')

Typ: Mag

Fraza aktywacyjna: Kyoufu wo oshiete yarou./Naucze cię prawdziwego strachu.

Transformacja: Lodowy skarabeusz który zaczepił się bezpośrednio na jego sercu (wewnątrz klatki piersiowej) zamarza, sprawiając że serce wraz z żyłami także zamarzają i stają się niebieskie, dostrzegalne ludzkim okiem, natomiast jego skóra staje się trupio blada i lekko paruje. Na jego ciele pojawia się kostium zastępujący jego dotychczasowe ubranie które zmienia się w lód, z którego się po chwili formuje się niebieski materiał przypominający GI bez rękawów (coś ala strój Son Goku, tylko całkowicie niebieski)(Jeśli Kojo nie nosił ubrań czasie transformacji lód sam się pojawia jakby wydzielany ze skóry). Jedyna część oryginalnej garderoby która zostaje zachowana to pochwa na nóż wraz z samym nożem, znajdująca się pod niebieskim GI w podobny sposób jak w jego garniturze. Oczy pozostają bez zmian.

Systemy:

System Empatyczny

System limitu

System galaktyczny

Moce:

Poziom 0

-Cold touch: Zamraża dotykiem swój cel: Zadaje obrażenia w piątą kratkę. Jeśli cel ma mniej otrzymuje konsekwencję/umiera. W przeciwnym wypadku zostaje unieruchomiony (aspekt) dopóki nie wykona skutecznego testu na wyswobodzenie się lub nie otrzyma obrażeń (po redukcjach). Otrzymuje też redukcję obrażeń na poziomie 2. Koszt 7 EP.

Poziom 1

-Ice armor: Sprawia iż ciało zostaje pokryte twardą skorupą lodową (na kształt użytkownika), broniąc użytkownika przed atakami przeciwnika i, przy dłuższym kontakcie poprzez dotyk, zamraża go. Użytkownik niemoże jednak się ruszać aż do roztrzaskania lodu, albo przez niego samego (dzięki kontroli lodu) albo przez przeciwnika: Daje redukcję obrażeń na poziomie 4 ale unieruchamia użytkownika (aspekt unieruchomiony). Jeśli mimo redukcji obrażenia zostaną zadane, lub gdy twórca tak zdecyduje, zbroja rozpada się. Koszt 5 EP.

-Cold stream: Wytwarza strumień mrożącej energii zamrażając na odległość, lecz z mniejszą siłą i szybkością niż Cold touch: Zadaje obrażenia w czwarta kratkę wszystkim celom wzdłuż linii. Efekty zamrożenia jak w przypadku Cold touch, ale redukcja obrażeń na poziomie 1. Koszt 10 EP.

-Ice forge: Wytwarza ludzkiej wielkości przedmioty z lodu używając samej energii mrozu (np. miecz, lance): Ataki stworzonym uzbrojeniem zadają obrażenia o kratkę wyższe niż wynika z kostek. Koszt 3 EP.

-Doppleganger: Użytkownik tworzy identycznego klona z lodu, może służyć do walki jak również jako wabik, głównie używany podczas treningów. Atak i obrona identyczne do poziomu szermierki i wytrzymałości użytkownika, 1 kratka życia i koszt 5 EP, jednorazowo.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Karta Postaci

Imię: Aiko Liayu

Historia:

Normalna dziewczyna z prowincji, która wygląda na nie więcej niż 16 lat. Wiecznie zamyślona i kreatywna artystycznie. Często można ją zobaczyć z szkicownikiem w ręku. Nie jest zbyt towarzyska i bardziej toleruje samotność. Choć jej ponad przeciętna uroda jej tego nie ułatwia i często wielu mężczyzn spogląda w jej stronę i często stara się ją zagadać. Przy okazji nie jest też zbyt rozmowna i nie promienieje radością oraz entuzjazmem, który jest typowy u wielu młodych ludzi. Cechują ją zaś ruchliwość, nigdy nie przebywa zbyt dużo czasu w jednym miejscu i ciągle podróżuje po ziemi szukając samej siebie, a także inspiracji(?).

Wygląd:

Z wierzchu, jak normalna dziewczyna w wieku około szesnastu lat (z tym, że) z nadprzeciętną urodą. Wzrost ze 164 cm i waga około 45 kg, chodź jej proporcje ciała są idealne. Nosi długie rurkowate dżinsy oraz przytulny sweterek pod którym skrywa?( a nie powiem ) Na jej głowie gości stylowa czapka, z którą się nigdy nie rozstaje, a z pod niej wystają jej krótkie płomienne rude włosy. Ma też ostrzejsze kły, niż inni ludzie, stąd świetnie wyglądałaby w stroju wampira na Halloween xD

Umiejętności:

4- strzelectwo

3- zwinność

3- zręczność

2- spostrzegawczość

2- skrytobójstwo

2- akrobatyka

2- złodziejstwo

2- walka bronią białą

1-siła woli

1-manipulacja

1-siła

1-wytrzymałość

1- intuicja

Aspekty:

*Czy to moja krew?- Nie ma dla niej nic lepszego niż widok krwii. Nie musi być to krew przeciwnika. Gdy sama zostanie zraniona to też ją cieszy i wtedy jeszcze bardziej się angażuje.

*Zostaw mnie samą- Nienawidzi, kiedy ktoś wtrąca się w jej sprawy. Potrafi wtedy wybuchnąć gniewem z byle powodu.

*Proszę nie? jakie to fajne!- Łatwo się ekscytuje. Ma w sobie takie małe dziecko i uwielbia się bawić, choć tego po sobie nie okazuje.

*Nie obchodzi mnie, kim jesteś?- Nie przejmuje się zbytnio kim dana osoba, którą spotka na swojej drodze. Wszystkich mierzy jedną miarą i traktuje tak samo. Nikt nie jest dla niej wyzwaniem.

*Słaba głowa- alkohol to jej wróg. Jeden łyk potrafi ją wprowadzić w stan upojenia alkoholowego. Tym samym zaburzając jej zdolność percepcji. Jednak jest cały czas w pełni świadoma i nie urywa jej się film. Choć potrafi wtedy działać bardziej ekscentrycznie i brawurowo niż zwykle.

Urządzenie

Imię: Bloody Mary

Rezonans Empatyczny: Żądza krwi i furia?

Typ: Mag

Fraza aktywacyjna: Lśnij wysłanniczko zniszczenia!!!// The sender of destruction, shine on!!!

Transformacja: Podstawowa formą jest zdobiona bransoleta, którą Aiko nosi na lewej ręce. Po wejściu na pierwszy poziom zmienia się w sporych rozmiarów zdobiony runami łuk, lekko obudowujący jej lewą rękę(co ma zapobiec stracie energii i pomóc w kumulacji? inspiracja z Bleacha) , strzelający czystą energią, która potrafi wyrządzić spore zniszczenia stworzeniom takim, jak cienie oraz tym bardziej materialnym. Cała skumulowana energia strzały jest w całości zużywana na obrażenia i zniszczenia. Żadna się nie marnuje.

Umiejętności:

3- Wiedza- posiada rozległą wiedzę na temat urządzeń i ich specyfikacji. Dzięki czemu może z łatwością je wchłaniać(magazynować w sobie) i używać ich mocy.

2- Leczenie- potrafi uleczyć siebie i użytkownika, jeśli zajdzie taka potrzeba.

2- Charyzma- umiejętność przekonywania do swoich racji, nawet najbardziej upartych.

1- Śpiew- nie wiadomo, jak posiadła tą umiejętność, lecz każdy z zachwytem przysłuchuje się, jak śpiewa.

1- wolny slot (dodam kiedyś)

1- wolny slot

Moce i Systemy:

System Empatyczny

System Świadomości

Berserk System

0

*Seal & Upgrade- jej urządzenie nie wiadomo, dlaczego zostało obdarzone mocą wchłaniania innych urządzeń lub inaczej magazynowania/zbierania w sobie. Po zamknięciu ich w sobie dając tym samym dostęp do jednej mocy na każdym poziomie synchronizacji pochłoniętego Urządzenia (czyli jedną 0-poziomową, jedną 1-poziomową itd.) ale po podwyższonej cenie. Poza tym może bez kosztu EP uwolnić Urządzenie. Po pokonaniu przeciwnika będzie starało się wchłonąć jego urządzenie, jeśli takowe posiada. 4 EP

*Not invisible- od razu może zdobyć informacje o urządzeniu przeciwnika i równocześnie daje mu -2 do każdego z rzutów zakłócając funkcjonowanie urządzenia lub zamiennie blokuje jego działanie na jedną rundę. 4 EP

1

*Overpower Shoot- Strzał dosłownie przeładowany energią, który dodaje +3 do ataku. 4 EP

*Rain of arrows - dodaje +2 do ataku przeciw każdemu celowi w obszarze działania, jeśli cel ma mniej niż 3 kratki żywotności to bonus wynosi +3. 6 EP

* Hawk Eye - postać przez jedną rundę celuje, po czym strzela z bonusem +4 do ataku. Jeśli cel otrzyma obrażenia to dodatkowo natychmiast otrzymuje jedną konsekwencję (słabe cele mogą natychmiast zginąć). Jeśli w trakcie celowania postać otrzyma obrażenia czar jest przerwany i nadal tracisz 3 EP. 5 EP

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, ale nie spodziewaj się szybkiego wprowadzenia. Felessan czekał półtora roku zanim udało mi się wreszcie jego postać wprowadzić, Rankin nadal jeszcze czeka na swoją szansę. No i powiem szczerze, gracze z "większym stażem" będą częściej w grze, zwłaszcza, że kilka osób nie miało wielu okazji pograć ;)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...