Skocz do zawartości

Polecane posty

Super! Trochę się tnie, ale po zmianie ustawień można grać. Oświetlenie jest świetne. Wrzucę parę screenów z opuszczonej kopalni. Wokoło spawnera pająków jest ogrom pajęczyny. Enderman straszny nie jest. Dropi jakiś enderman pearl. Blokowanie ciosów prawym przyciskiem. Zombie dropuje zgniłe mięso. Jak je zjesz to chorujesz i szybciej stajesz się głodny.

http://imageshack.us/photo/my-images/850/20110910105658.png

http://imageshack.us/photo/my-images/202/20110910105702.png/

http://imageshack.us/photo/my-images/84/20110910105956.png/

http://imageshack.us/photo/my-images/402/20110910110908.png

Tutaj enderman. Nie jest taki straszny. Walka nie jest z nim jakaś arcytrudna. Fajnie się teleportuje. Ciekawe czy zmienią dźwięki, bo enderman brzmi jak zombie. Zwierzęta jak je zaatakujesz uciekają. Czasami głupio to wygląda bo biegną gdzie popadnie i taka świnie mi w drzewo wbiegła :D

Tutaj macie listę zmian(skopiowałem z mycraft.pl)

-biomy są DUŻO większe i bardziej jednolite,

-biom bagienny został dodany, zawiera m.in. winorośle na drzewach,

-winorośle można zebrać nożycami, tak jak liście z drzew. Można je umieścić na każdej powierzchni

-twierdze ? spawnują się raz na świat,

-ruiny (coś jak pozostałości po twierdzach),

-ogromne grzyby (nie generują się jeszcze),

-nowy mob ? rybik cukrowy (silverfish),

-Creative mode (pozwala latać, niszczyć bloki za jednym kliknięciem, dostępność wszystkich rodzajów klocków, zero obrażeń, itd.),

-opuszczone kopalnie (drewniane stemple sklepienia, tory, itd.),

-nowy mob ? Enderman. Spawnują się w nocy, atakują jeżeli popatrzymy na nich i odwrócimy wzrok. Teleportują się w nasze okolice. Po zabiciu dropują Ender Pearls, które obecnie nie mają zastosowania.

-nowa mechanika łuku. W zależności od naciągu możemy dalej wystrzelić strzałę i zadać obrażenia krytyczne. Krytyki można również zadać podczas spadania (po skoku).

-bieganie ? dostępne poprzez podwójne naciśnięcie klawisza ?do przodu?. Atakując w biegu odrzucamy wrogów. Ciągłe bieganie szybciej zużywa pasek głodu.

-nowe menu główne,

-animacja skrzyń (wieko otwiera się i zamyka),

-lista graczy i serwerów w grze wieloosobowej,

-dostęp do modów podczas gry przez komendę ?/gamemode username 0/1? (1 dla creative mode i 0 dla survivalu),

-system głodu. Wypełniamy pasek głodu przez jedzenie. Gdy jest pełny, odzyskujemy życie. Gdy jest bliski zera, tracimy hp.

-animacja jedzenia,

-strzały zostają w ciele mobów po trafieniu,

-pasek doświadczenia (otrzymujemy je za pokonanie mobów i graczy, jeszcze bez zastosowania),

-nowy silnik oświetlenia,

-chmury są teraz na wysokości górnej granicy świata,

-nowy mob ? pająki jaskiniowe (występują w opuszczonych kopalniach, zatruwają podczas ataku),

-Arbuzy (razem z nasionami ? także dyń),

-płaskie szybki (craftowane przez ułożenie szklanych bloków w układzie 3×2 w workbenchu ? daje 16 szyb),

-żelazne kraty (craftowane przez ułożenie sztabek żelaza w układzie 3×2 w workbenchu ? również daje 16 sztuk),

-kamienne cegły (tworzone przez ułożenie kamienia w układzie 2×2 w workbenchu ? daje 4 cegły),

-schody z cegieł i kamiennych cegieł,

-F6 i F7 zmienia porę dnia.

Jeszcze po wciśnięciu f3 wyświetlany jest seed mapy

Edytowano przez Kicusiek
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Alaknar Mogę :) Opiszę te co pamiętam.

TooManyItems- chyba każdy wie, po prawej stronie ekwipunku pojawia się okno (właściwie to okna) w których są wszystkie rzeczy jakie znajdują się w MC. Dobre jeśli (jak ja) chcesz budować budowle gigantyczne, cudowne itp. :)

Single Player Command- po naciśnięciu T pojawia się okno hmm na komendy. Tak jak jest na multi.

Clay Soldiers- dodaje takie małe ludziki i konie zrobione (jak wskazuje nazwa) z claya. Do niczego specjalnego nie służą po prostu jest ich kilka kolorów i tłuką się między sobą. Zrobiłem im nawet Coloseum :)

Baby Animals- chciała go moja siostra, dodaje maluchy wszystkich zwierzaków jakie są (niestety nie zombiaków, więc nie ma małego Creeperka :( )

Balkon's mod- nazwa pochodzi od nicku twórcy. Bardzo fajny, dodaje różne bronie. Np muszkiet, noże do rzucania, młot, dzidy, piki, topóry itd.

Nie pamiętam nazwy tego moda ale dodaje kilka rodzajów strzał: płonąca, lodową (zamraża też zwierzaki), waląca błyskawicami oraz taka z dynamitem na końcu. Ten mod dodaje też łuk samonaprowadzający, celuje w moba będącego najbliżej ciebie.

Monster Spawner Gui- dzięki niemu mogę sobie ustawić w monster spawnerze co chcę żeby mi się respiło.

Mam jeszcze kilka ale nie mogę sobie przypomnieć, napiszę jak sprawdzę jeśli chcesz. :)

Edytowano przez fergiX
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeb właśnie napisał na swoim tweeterze, że dziś nie będzie oficjalnej aktualizacji, jutro powinna być aktualizacja dla pre-realese'u.

Dla ciekawskich tu znajdziecie co dziś zostało poprawione:

http://pastebin.com/gtAczURg

Jeśli o mnie chodzi to i tak będę musiał poczekać na MCedit do 1.8, bo od nowa wszystkiego stawiać mi się nie chce, a raczej będę generować nowy świat, ale niektórzy mogą się bardziej niecierpliwić na wersję 1.8.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ludzie... bez nerwów. Chcecie mieć coś dobrze działającego to musicie poczekać. Minecraft nie ucieknie. Oficialna premiera po Mineconie, więc jeszcze sporo czasu.

@up

Jutro pre-release drugie 1.8. Czyli takie sprawdzenie, czy więcej bugów nie ma. Jeśli pójdzie dobrze to Jeb się chwilę pobawi i do połowy tygodnia lub do końca będzie prawdziwa premiera 1.8.

Edytowano przez Shaker
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy was nie bawi ksywka Jeb? Ale nie o to chodzi.W tej becie zrobiłem sobie domek w GIGANTYCZNEJ szczelinie w ziemi.I troszkę za często znajduje kopalnie.To wygląda jak by ktoś ten świat przekopał wzdłuż i wszerz.Ale mam taki chyba bug, że mogę sobie w survivalu kontrolować dzień i noc.Przełączać sobie kiedy chce.Ale za chińca nie mogę znaleźć jakiejś "twierdzy". Co to jest, i gdzie to jest?A podziemne szczeliny wyglądają EPICKO.Jak jest źródło światła to jest zabawa.Woda spływa z sufitu a lekka poświata oświetla drogę.Gdyby nie te zombie to było by tam bosko.Ogólne bardzo fajny upade się zapowiada i jeszcze Npc-ki i handel.Taaak to jest coś co lubię. :wub:

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pamięta ktoś z was tytuł filmiku na YouTube nagrywany w minecrafcie o takich studentach(?) co gdzieś się wybrali razem (ich chyba z 3 czy 4 tam grało), jeden z nich kamerował (miał taką typową otoczkę dla kamery na ekranie i migające czerwone "REC") i działo się tam coś dziwnego, herobrine i te sprawy. Obejrzałem tylko 2 minuty początku a chciałbym całość. Ale zapomniałem dodać do ulubionych i teraz nie mogę nigdzie tego znaleźć. :dry:

Aha, jeszcze dodam, że był to filmik w języku angielskim i z fabuła, nie żaden gameplay co idzie typek i mu herobrine wyskakuje i krzyczy "gwałć mnie" etc.

///Edit: A dobra, już mam, musiałem się tylko troszkę mocniej wysilić. Dla ciekawskich:

Klik

Edytowano przez Pysio
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nic na ten temat mnie nie wiadomo. Znając życie notch nie wyrobi się z NPC i będą mieli więcej błędów niż ustawa nakazuję. Ile można robić aktualizacje, która dodaje tak niewiele? Jeb_ informował nas o pigmanach w wioskach już w wersji 1.3, że są zrobione! Gąbka jest od trybu creative, a w grze nie ma jej do tej pory... Prawie 4 miesiące roboty nad "największą aktualizacją majnkrafta" Halloween uptade z tego co wiem wyszedł w 2 tygodnie. Każda aktualizacja powinna wyglądać tak jak 1.8 i wychodzić co miesiąc góra dwa. API modyfikacji też miało być... Na szczęście grę ratują mody tj. Better Than Wolves Poza tym mojang zapomniał kim jesteśmy. Beta-testerami. Czyli my gramy wyszukując błędów, które podajemy notchowi i jebowi na twitterze. Teraz będzie ich mniej bo wyszła wersja pre-release. Gdyby tak robili z każdą wersją, a ludzie by zgłaszali błędy, to lista bugów by się odchudziła.

spin-small.gif

Edytowano przez Kicusiek
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@MrPyro to nie jest bug, że możesz przełączać dzień i noc. W trybie creative tak można którymiś tam eFami. (Bodajże Kiciusiek wcześniej pisał o zmianach, sprawdź sobie).

@Pysio juz chciałem ci rzucić linka ale widzę, że sobie poradziłeś. :) Niezły ten filmik

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Kicusiek

Proszę cię. Nie znasz się na pisaniu w Javie to nie komentuj ile można robić. Wszyscy, którzy robią mody to są one zawsze w wersji roboczej i to nie tylko ze względu na status Minecrafta. Po drugie oni nawet siedzą nad tymi modami więcej, niż Mojang nad 1.8. Nie wszystko idzie tak łatwo zrobić, jak sie wydaje. Halloween update był widać łatwiejszy do przygotowania. Nie ma takiego czegoś ,,powinny" wychodzić, co dwa tygodnie. Ile razy mam powtarzać? To jest beta. Po drugie czy ktoś widział grę aktualizowaną regularnie, co dwa tygodnie?

Edytowano przez Shaker
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ups już zniemiłowanego bugu nie ma bo mamy pre-release1.8 ver.2 dostępna pod http://mycraft.pl/udostepniono-pre-release-1-8-ver-2/ .Naprawili ten bug w survivalu a dali nam w zamian inny tym razem w creative nie można włada nad czasem (a powinno się dać zmieniać) .Tak więc musimy się cieszyć zbugowanymi wersjami.Ale naprawili też problem z blokiem mieczem ( znaczy się obroną ).

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedy wyszedł pierwszy pre-release to powiedziałam sobie: e tam, poczekam grzecznie od poniedziałku na oficjalną wersję. Poniedziałek: okazało się, że nic z tego. Wtorek: druga wersja pre-release, a o oficjalnej nie słychać. A ja nadal grzecznie czekam... Mam nadzieję, że w przyszłym tygodniu już będzie.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem można powiedzieć na bieżąco to opisze co i jak;

Daje link do wersji Pre-release na oryginalnym forum M.

http://www.minecraftforum.net/topic/611324...ion-2-released/

A premiera oficjalna została znów odłożona na później. M 1.8 wyjdzie jak Jeb upora się z bugami. Co ma się stać jeszcze w tym tygodniu. Tyle, że nie chce się znów napalić, a pierwotna premiera mówiła o 28-30 Sierpnia?

Szkoda, że skille wejdą dopiero w 1.9, w związku z tym nie wiem po co nam narazie XP, które tylko zamulają grę i tracimy je po dedzie.

Napisali, że 1.9 wejdzie krótko po 1.8, tylko to krótko może trwać i trwać

A następnym razem niech poprostu wydają te pre-releasy bez żadnych konkretów co do dat wyjścia. Większość przez to psioczy, a tak by napisali:

"Dajemy wam v. 1.8, wysyłajcie nam bugi. Oficjalnie wyjdzie kiedy wszystko zostanie skończone"

Cos w stylu "when it's done" blizzarda

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ Shaker nie znam się na Javie masz rację, ale czy dla Ciebie ta aktualizacja nie była za długo robiona? Jestem cierpliwy i mógłbym wytrzymać dłużej. Chodzi o to, że przekładali 1.8 w ostatnich tygodniach. Nie zrobili wszystkiego ciągu tych 3 miesięcy. Taki Aether mod był robiony w 3 miesiące i ma drugie tyle zmian co 1.8 (chodzi o ich ilość) Wiadomo: ślub Notcha, targi PAX. Do tego też musieli się przygotować. Na przyszłość powinni nie obiecywać tyle, żeby później miliony graczy się nie rozczarowało.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co wiem to generator został napisany praktycznie od nowa, po to, żeby generować wspomniane struktury i większe, lepsze biomy. Został zrobiony nowy system oświetlenia, który nie zacina gry przy zmianie światła, zostały dodane mechanizmy doświadczenia, głodu i zmieniono zdrowie. Nowe możliwości sterowania postacią.

To jest dosyć dużo zmian, szczególnie, że większość wymagała pracy praktycznie od początku nad danym elementem.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I już jest 1.8.1 xD

Na szybko zostało naprawione klikanie z wciśniętym shiftem.

Trzeba zacząć przenosić budynki do nowego świata, ale to może wieczorem, wciąż generuję nowe światy i po nich biegam sprawdzając nowinki :D

Edytowano przez deffik
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nowy generator potrafi NIESAMOWITE rzeczy robić, ale niestety sam kod jest do bani. Na kompie z 4 GB RAMu co kilka chwil mam crasha spowodowanego przez brak pamięci... Mam nadzieję, że wkrótce machną 1.8.2 i to naprawią, bo rzeczy, które mi się wygenerowały teraz są tak fajne, że nie chciałbym ich stracić... : )

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Maksymalna ilość emotikon wynosi 75.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.



  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Utwórz nowe...