jourska Napisano Wrzesień 10, 2011 Zgłoś Share Napisano Wrzesień 10, 2011 (edytowany) Super! Trochę się tnie, ale po zmianie ustawień można grać. Oświetlenie jest świetne. Wrzucę parę screenów z opuszczonej kopalni. Wokoło spawnera pająków jest ogrom pajęczyny. Enderman straszny nie jest. Dropi jakiś enderman pearl. Blokowanie ciosów prawym przyciskiem. Zombie dropuje zgniłe mięso. Jak je zjesz to chorujesz i szybciej stajesz się głodny. http://imageshack.us/photo/my-images/850/20110910105658.png http://imageshack.us/photo/my-images/202/20110910105702.png/ http://imageshack.us/photo/my-images/84/20110910105956.png/ http://imageshack.us/photo/my-images/402/20110910110908.png Tutaj enderman. Nie jest taki straszny. Walka nie jest z nim jakaś arcytrudna. Fajnie się teleportuje. Ciekawe czy zmienią dźwięki, bo enderman brzmi jak zombie. Zwierzęta jak je zaatakujesz uciekają. Czasami głupio to wygląda bo biegną gdzie popadnie i taka świnie mi w drzewo wbiegła Tutaj macie listę zmian(skopiowałem z mycraft.pl) -biomy są DUŻO większe i bardziej jednolite, -biom bagienny został dodany, zawiera m.in. winorośle na drzewach, -winorośle można zebrać nożycami, tak jak liście z drzew. Można je umieścić na każdej powierzchni -twierdze ? spawnują się raz na świat, -ruiny (coś jak pozostałości po twierdzach), -ogromne grzyby (nie generują się jeszcze), -nowy mob ? rybik cukrowy (silverfish), -Creative mode (pozwala latać, niszczyć bloki za jednym kliknięciem, dostępność wszystkich rodzajów klocków, zero obrażeń, itd.), -opuszczone kopalnie (drewniane stemple sklepienia, tory, itd.), -nowy mob ? Enderman. Spawnują się w nocy, atakują jeżeli popatrzymy na nich i odwrócimy wzrok. Teleportują się w nasze okolice. Po zabiciu dropują Ender Pearls, które obecnie nie mają zastosowania. -nowa mechanika łuku. W zależności od naciągu możemy dalej wystrzelić strzałę i zadać obrażenia krytyczne. Krytyki można również zadać podczas spadania (po skoku). -bieganie ? dostępne poprzez podwójne naciśnięcie klawisza ?do przodu?. Atakując w biegu odrzucamy wrogów. Ciągłe bieganie szybciej zużywa pasek głodu. -nowe menu główne, -animacja skrzyń (wieko otwiera się i zamyka), -lista graczy i serwerów w grze wieloosobowej, -dostęp do modów podczas gry przez komendę ?/gamemode username 0/1? (1 dla creative mode i 0 dla survivalu), -system głodu. Wypełniamy pasek głodu przez jedzenie. Gdy jest pełny, odzyskujemy życie. Gdy jest bliski zera, tracimy hp. -animacja jedzenia, -strzały zostają w ciele mobów po trafieniu, -pasek doświadczenia (otrzymujemy je za pokonanie mobów i graczy, jeszcze bez zastosowania), -nowy silnik oświetlenia, -chmury są teraz na wysokości górnej granicy świata, -nowy mob ? pająki jaskiniowe (występują w opuszczonych kopalniach, zatruwają podczas ataku), -Arbuzy (razem z nasionami ? także dyń), -płaskie szybki (craftowane przez ułożenie szklanych bloków w układzie 3×2 w workbenchu ? daje 16 szyb), -żelazne kraty (craftowane przez ułożenie sztabek żelaza w układzie 3×2 w workbenchu ? również daje 16 sztuk), -kamienne cegły (tworzone przez ułożenie kamienia w układzie 2×2 w workbenchu ? daje 4 cegły), -schody z cegieł i kamiennych cegieł, -F6 i F7 zmienia porę dnia. Jeszcze po wciśnięciu f3 wyświetlany jest seed mapy Edytowano Wrzesień 10, 2011 przez Kicusiek Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fergiX Napisano Wrzesień 10, 2011 Zgłoś Share Napisano Wrzesień 10, 2011 (edytowany) @Alaknar Mogę Opiszę te co pamiętam. TooManyItems- chyba każdy wie, po prawej stronie ekwipunku pojawia się okno (właściwie to okna) w których są wszystkie rzeczy jakie znajdują się w MC. Dobre jeśli (jak ja) chcesz budować budowle gigantyczne, cudowne itp. Single Player Command- po naciśnięciu T pojawia się okno hmm na komendy. Tak jak jest na multi. Clay Soldiers- dodaje takie małe ludziki i konie zrobione (jak wskazuje nazwa) z claya. Do niczego specjalnego nie służą po prostu jest ich kilka kolorów i tłuką się między sobą. Zrobiłem im nawet Coloseum Baby Animals- chciała go moja siostra, dodaje maluchy wszystkich zwierzaków jakie są (niestety nie zombiaków, więc nie ma małego Creeperka ) Balkon's mod- nazwa pochodzi od nicku twórcy. Bardzo fajny, dodaje różne bronie. Np muszkiet, noże do rzucania, młot, dzidy, piki, topóry itd. Nie pamiętam nazwy tego moda ale dodaje kilka rodzajów strzał: płonąca, lodową (zamraża też zwierzaki), waląca błyskawicami oraz taka z dynamitem na końcu. Ten mod dodaje też łuk samonaprowadzający, celuje w moba będącego najbliżej ciebie. Monster Spawner Gui- dzięki niemu mogę sobie ustawić w monster spawnerze co chcę żeby mi się respiło. Mam jeszcze kilka ale nie mogę sobie przypomnieć, napiszę jak sprawdzę jeśli chcesz. Edytowano Wrzesień 10, 2011 przez fergiX Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deffik Napisano Wrzesień 12, 2011 Zgłoś Share Napisano Wrzesień 12, 2011 Jeb właśnie napisał na swoim tweeterze, że dziś nie będzie oficjalnej aktualizacji, jutro powinna być aktualizacja dla pre-realese'u. Dla ciekawskich tu znajdziecie co dziś zostało poprawione: http://pastebin.com/gtAczURg Jeśli o mnie chodzi to i tak będę musiał poczekać na MCedit do 1.8, bo od nowa wszystkiego stawiać mi się nie chce, a raczej będę generować nowy świat, ale niektórzy mogą się bardziej niecierpliwić na wersję 1.8. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MrPyro Napisano Wrzesień 12, 2011 Zgłoś Share Napisano Wrzesień 12, 2011 Jak ja się zdenerwowałem gdy się okazało, że dziś nie będzie 1.8.Normalnie to było straszne.A beta jest tak zbugowana, że mi z gry samoistnie wychodziło. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fergiX Napisano Wrzesień 12, 2011 Zgłoś Share Napisano Wrzesień 12, 2011 A wiadomo kiedy wychodzi pełna wersja 1.8? Bo ten update, o którym mówicie to będzie do pre- relase tak? Gubię się juz... Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Shaker Napisano Wrzesień 12, 2011 Zgłoś Share Napisano Wrzesień 12, 2011 (edytowany) Ludzie... bez nerwów. Chcecie mieć coś dobrze działającego to musicie poczekać. Minecraft nie ucieknie. Oficialna premiera po Mineconie, więc jeszcze sporo czasu. @up Jutro pre-release drugie 1.8. Czyli takie sprawdzenie, czy więcej bugów nie ma. Jeśli pójdzie dobrze to Jeb się chwilę pobawi i do połowy tygodnia lub do końca będzie prawdziwa premiera 1.8. Edytowano Wrzesień 12, 2011 przez Shaker Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fergiX Napisano Wrzesień 12, 2011 Zgłoś Share Napisano Wrzesień 12, 2011 @up Aha no ok. Więc cóż, pozostaje czekać. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MrPyro Napisano Wrzesień 12, 2011 Zgłoś Share Napisano Wrzesień 12, 2011 Czy was nie bawi ksywka Jeb? Ale nie o to chodzi.W tej becie zrobiłem sobie domek w GIGANTYCZNEJ szczelinie w ziemi.I troszkę za często znajduje kopalnie.To wygląda jak by ktoś ten świat przekopał wzdłuż i wszerz.Ale mam taki chyba bug, że mogę sobie w survivalu kontrolować dzień i noc.Przełączać sobie kiedy chce.Ale za chińca nie mogę znaleźć jakiejś "twierdzy". Co to jest, i gdzie to jest?A podziemne szczeliny wyglądają EPICKO.Jak jest źródło światła to jest zabawa.Woda spływa z sufitu a lekka poświata oświetla drogę.Gdyby nie te zombie to było by tam bosko.Ogólne bardzo fajny upade się zapowiada i jeszcze Npc-ki i handel.Taaak to jest coś co lubię. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pysio Napisano Wrzesień 12, 2011 Zgłoś Share Napisano Wrzesień 12, 2011 (edytowany) Pamięta ktoś z was tytuł filmiku na YouTube nagrywany w minecrafcie o takich studentach(?) co gdzieś się wybrali razem (ich chyba z 3 czy 4 tam grało), jeden z nich kamerował (miał taką typową otoczkę dla kamery na ekranie i migające czerwone "REC") i działo się tam coś dziwnego, herobrine i te sprawy. Obejrzałem tylko 2 minuty początku a chciałbym całość. Ale zapomniałem dodać do ulubionych i teraz nie mogę nigdzie tego znaleźć. Aha, jeszcze dodam, że był to filmik w języku angielskim i z fabuła, nie żaden gameplay co idzie typek i mu herobrine wyskakuje i krzyczy "gwałć mnie" etc. ///Edit: A dobra, już mam, musiałem się tylko troszkę mocniej wysilić. Dla ciekawskich: Klik Edytowano Wrzesień 12, 2011 przez Pysio Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deffik Napisano Wrzesień 13, 2011 Zgłoś Share Napisano Wrzesień 13, 2011 Co do npców i ich wiosek, ktoś wie jak to będzie, czy ich osady się będą rozrastać, jak już 'w niedalekiej przyszłości' npce będą zamieszkiwać te opustoszałe osiedla? Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jourska Napisano Wrzesień 13, 2011 Zgłoś Share Napisano Wrzesień 13, 2011 (edytowany) Nic na ten temat mnie nie wiadomo. Znając życie notch nie wyrobi się z NPC i będą mieli więcej błędów niż ustawa nakazuję. Ile można robić aktualizacje, która dodaje tak niewiele? Jeb_ informował nas o pigmanach w wioskach już w wersji 1.3, że są zrobione! Gąbka jest od trybu creative, a w grze nie ma jej do tej pory... Prawie 4 miesiące roboty nad "największą aktualizacją majnkrafta" Halloween uptade z tego co wiem wyszedł w 2 tygodnie. Każda aktualizacja powinna wyglądać tak jak 1.8 i wychodzić co miesiąc góra dwa. API modyfikacji też miało być... Na szczęście grę ratują mody tj. Better Than Wolves Poza tym mojang zapomniał kim jesteśmy. Beta-testerami. Czyli my gramy wyszukując błędów, które podajemy notchowi i jebowi na twitterze. Teraz będzie ich mniej bo wyszła wersja pre-release. Gdyby tak robili z każdą wersją, a ludzie by zgłaszali błędy, to lista bugów by się odchudziła. Edytowano Wrzesień 13, 2011 przez Kicusiek Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fergiX Napisano Wrzesień 13, 2011 Zgłoś Share Napisano Wrzesień 13, 2011 @MrPyro to nie jest bug, że możesz przełączać dzień i noc. W trybie creative tak można którymiś tam eFami. (Bodajże Kiciusiek wcześniej pisał o zmianach, sprawdź sobie). @Pysio juz chciałem ci rzucić linka ale widzę, że sobie poradziłeś. Niezły ten filmik Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Shaker Napisano Wrzesień 13, 2011 Zgłoś Share Napisano Wrzesień 13, 2011 (edytowany) @Kicusiek Proszę cię. Nie znasz się na pisaniu w Javie to nie komentuj ile można robić. Wszyscy, którzy robią mody to są one zawsze w wersji roboczej i to nie tylko ze względu na status Minecrafta. Po drugie oni nawet siedzą nad tymi modami więcej, niż Mojang nad 1.8. Nie wszystko idzie tak łatwo zrobić, jak sie wydaje. Halloween update był widać łatwiejszy do przygotowania. Nie ma takiego czegoś ,,powinny" wychodzić, co dwa tygodnie. Ile razy mam powtarzać? To jest beta. Po drugie czy ktoś widział grę aktualizowaną regularnie, co dwa tygodnie? Edytowano Wrzesień 13, 2011 przez Shaker Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MrPyro Napisano Wrzesień 13, 2011 Zgłoś Share Napisano Wrzesień 13, 2011 @fergiX w creative tak jest specjalnie.Ja tak mam w survivalu.Kiedy chce mogę sie pozbyć endermana i innych mobów robiąc dzień.Myślę, że to jest bug.I to poważny. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fergiX Napisano Wrzesień 13, 2011 Zgłoś Share Napisano Wrzesień 13, 2011 @up Hmm no to może rzeczywiście to jakiś bug. Ale w sumie to dopiero wersja pre- relase więc może być sporo bugów. Na pewno w pełnej wersji tego tak nie będzie. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MrPyro Napisano Wrzesień 13, 2011 Zgłoś Share Napisano Wrzesień 13, 2011 Ups już zniemiłowanego bugu nie ma bo mamy pre-release1.8 ver.2 dostępna pod http://mycraft.pl/udostepniono-pre-release-1-8-ver-2/ .Naprawili ten bug w survivalu a dali nam w zamian inny tym razem w creative nie można włada nad czasem (a powinno się dać zmieniać) .Tak więc musimy się cieszyć zbugowanymi wersjami.Ale naprawili też problem z blokiem mieczem ( znaczy się obroną ). Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fergiX Napisano Wrzesień 13, 2011 Zgłoś Share Napisano Wrzesień 13, 2011 @up haha czyli po prostu zamienili hmm miejsce tego buga Jest nadal tyle, że w creativie. Wciąż czekam na jakąś porządną wersję tego adventure patcha bo te błędy co są teraz to masssakra Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kryfionka Napisano Wrzesień 13, 2011 Zgłoś Share Napisano Wrzesień 13, 2011 Kiedy wyszedł pierwszy pre-release to powiedziałam sobie: e tam, poczekam grzecznie od poniedziałku na oficjalną wersję. Poniedziałek: okazało się, że nic z tego. Wtorek: druga wersja pre-release, a o oficjalnej nie słychać. A ja nadal grzecznie czekam... Mam nadzieję, że w przyszłym tygodniu już będzie. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Medivich Napisano Wrzesień 13, 2011 Zgłoś Share Napisano Wrzesień 13, 2011 Jestem można powiedzieć na bieżąco to opisze co i jak; Daje link do wersji Pre-release na oryginalnym forum M. http://www.minecraftforum.net/topic/611324...ion-2-released/ A premiera oficjalna została znów odłożona na później. M 1.8 wyjdzie jak Jeb upora się z bugami. Co ma się stać jeszcze w tym tygodniu. Tyle, że nie chce się znów napalić, a pierwotna premiera mówiła o 28-30 Sierpnia? Szkoda, że skille wejdą dopiero w 1.9, w związku z tym nie wiem po co nam narazie XP, które tylko zamulają grę i tracimy je po dedzie. Napisali, że 1.9 wejdzie krótko po 1.8, tylko to krótko może trwać i trwać A następnym razem niech poprostu wydają te pre-releasy bez żadnych konkretów co do dat wyjścia. Większość przez to psioczy, a tak by napisali: "Dajemy wam v. 1.8, wysyłajcie nam bugi. Oficjalnie wyjdzie kiedy wszystko zostanie skończone" Cos w stylu "when it's done" blizzarda Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MrPyro Napisano Wrzesień 14, 2011 Zgłoś Share Napisano Wrzesień 14, 2011 Jestem pierwszy który napisał tu o oficjalnym i dostępnym 1.8.Tak Notch już udostępnił 1.8 oficjalnie. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jourska Napisano Wrzesień 15, 2011 Zgłoś Share Napisano Wrzesień 15, 2011 @ Shaker nie znam się na Javie masz rację, ale czy dla Ciebie ta aktualizacja nie była za długo robiona? Jestem cierpliwy i mógłbym wytrzymać dłużej. Chodzi o to, że przekładali 1.8 w ostatnich tygodniach. Nie zrobili wszystkiego ciągu tych 3 miesięcy. Taki Aether mod był robiony w 3 miesiące i ma drugie tyle zmian co 1.8 (chodzi o ich ilość) Wiadomo: ślub Notcha, targi PAX. Do tego też musieli się przygotować. Na przyszłość powinni nie obiecywać tyle, żeby później miliony graczy się nie rozczarowało. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alaknar Napisano Wrzesień 15, 2011 Zgłoś Share Napisano Wrzesień 15, 2011 Ale stary, co Ty porównujesz? Nowe tekstury i kilka prostych skryptów do kompletnego przemodelowania silnika generującego świat? Przecież ta aktualizacja nie daje tylko Endermana, ona daje losowo generowane kopalnie, kaniony, zamki i wioski! : ) Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jakobeks Napisano Wrzesień 15, 2011 Zgłoś Share Napisano Wrzesień 15, 2011 Z tego co wiem to generator został napisany praktycznie od nowa, po to, żeby generować wspomniane struktury i większe, lepsze biomy. Został zrobiony nowy system oświetlenia, który nie zacina gry przy zmianie światła, zostały dodane mechanizmy doświadczenia, głodu i zmieniono zdrowie. Nowe możliwości sterowania postacią. To jest dosyć dużo zmian, szczególnie, że większość wymagała pracy praktycznie od początku nad danym elementem. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deffik Napisano Wrzesień 15, 2011 Zgłoś Share Napisano Wrzesień 15, 2011 (edytowany) I już jest 1.8.1 xD Na szybko zostało naprawione klikanie z wciśniętym shiftem. Trzeba zacząć przenosić budynki do nowego świata, ale to może wieczorem, wciąż generuję nowe światy i po nich biegam sprawdzając nowinki Edytowano Wrzesień 15, 2011 przez deffik Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alaknar Napisano Wrzesień 15, 2011 Zgłoś Share Napisano Wrzesień 15, 2011 Nowy generator potrafi NIESAMOWITE rzeczy robić, ale niestety sam kod jest do bani. Na kompie z 4 GB RAMu co kilka chwil mam crasha spowodowanego przez brak pamięci... Mam nadzieję, że wkrótce machną 1.8.2 i to naprawią, bo rzeczy, które mi się wygenerowały teraz są tak fajne, że nie chciałbym ich stracić... : ) Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polecane posty
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.