Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

P_aul

Planescape Quest

Polecane posty

Tytułem wstępnego wstępu, kilka informacji:

1. Ta sesja jest eksperymentem. Nawet nie wiem czy zakładać dla niej dyskusje...

2. Nie ma ustalonej liczby graczy, każdy ma prawo dopisać się w tym temacie.

3. Co nie zmienia faktu, że trollowanie będę pomijał lub usuwał.

4. Przy okazji przypominam o zasadach forum i Sesji, z jedną zmianą - można pisać jednolinijkowce.

5. Gracze nie muszą starać się "odgrywać", lepiej jasno opisać swój pomysł.

6. Używanie wiedzy o Planescape i D20 (w wersji Pathfinder) jest nie tylko dopuszczalne, ale też wskazane ;)

7. Have fun ;)

****

Obudził się w jednolitej ciemności zawieszony między istnieniem i nieistnieniem. Wisiał tak przez, wydawałoby się eony, nim coś w nim błysnęło. Myśl. Pytanie.

- Kim jestem?

Dobry wybór na pierwsze pytanie w swym istnieniu rozległ się Głos. Odpowiedź jednak nie jest prosta. Jesteś nikim. Jesteś pusty. Ale jesteś też nieskończonymi możliwościami.

- Gdzie jestem?

To nieistotne.

- Kim ty jesteś?

To również nieistotne.

- Dlaczego jestem?

Kolejne świetne pytanie. Zostałeś powołany by odegrać swą rolę w ważnych dla Multiwersum wydarzeniach?

- Czemu ja?

Bo widzieliśmy twój udział.

- Więc to już się wydarzyło?

Nie. Wydarza się... wydarzy się. Czasowniki czasem są trudne.

- Jest tu ktoś jeszcze. Wyczuwam... obecność.

To... twoje duchy opiekuńcze. Czy może fragmenty ciebie. Więcej wyjaśniamy teraz dla nich, niż dla ciebie, bo i oni lepiej rozumieją nasze słowa niż ty.

- Nie rozumiem.

No właśnie. Abyś mógł spełnić swą rolę, musisz rozpocząć podróż pusty. Oni natomiast mają wiedzę. Słuchaj się ich, będą podpowiadać ci co robić, pomagać ci podejmować trudne decyzje. Mogą jednak więcej. Mają dostęp do Oceanu Możliwości. Mogą dać ci moce, zdolności, kształtować cię. Lepiej jednak wyjaśnić to na przykładzie. Nie zostałeś jeszcze dokończony. Czy może dokończona. Dajmy twym opiekunom szansę wybrać. Jaka jest twoja płeć? Żeby przyspieszyć sprawę, podaj też dwie cechy, które faworyzujesz spośród - Siła, Zręczność, Wytrzymałość, Inteligencja, Mądrość, Charyzma.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze jedna kwestia:

8. Maksimum jeden post na osobę między moimi odpisami. Natomiast można argumentować swoje wybory, można też popierać zdanie innych ;)

***

Pierwsze wybory dokonały się. Twoje ciało się zmienia, kształtuje, zgodnie z wolą Opiekunów.

- Co to?

Piersi... przestań się nimi bawić.

- Um... właściwie to jak ja się nazywam?

Ha, imiona są ważne. Dlatego tego szczegółu postanowiliśmy nie zostawiać tej bandzie... Długo się zastanawialiśmy nad odpowiednim. Infinitus. Wybrana. Bezimienna. Bob. Ostatecznie uznaliśmy, że Asa ar'Tabul brzmi dobrze.

- Co dalej?

Cóż, nadal nie jesteś dokończona. Nie jesteś istotą żadnej z ras zamieszkujących Plany, ale wśród nieskończonej liczby dostępnych dla ciebie możliwości są pewne cechy. Czas na jeszcze jeden wybór. Możecie, drodzy opiekunowie wyłonić z Oceanu Możliwości aspekt dowolnej rasy. Czy to z Pierwszego Planu Materialnego, planów górnych, dolnych, wewnętrznych czy przejściowych. Podajcie dwie propozycje, ale Asa otrzyma tylko jedną cechę. W przyszłości, jeśli pojawi się taka potrzeba i możliwość, wyłonicie z Oceanu dalsze cechy, ale na teraz dajmy naszej Wybrance jedną.

----

Asa ar'Tabul

Str 14 (+2)

Dex 17 (+3)

Wit 11 (0)

Int 10 (0)

Wis 14 (+2)

Cha 11 (0)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiele ras i cech do wyboru, które może odziedziczyć nasza wybranka. Przebiegłość niziołka, mądrość ifryta, siła Kornugona, czy też dla przykładu odporność magiczna smoków. Ty nasza wybranko cechujesz się natomiast czymś innym, niż owe przykłady. Jest to bowiem nieukryta, zagadkowa mądrość Baatezu, oraz niewiarygodny spryt Elfów.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ahhh, nasze drogie naczynie. Wyglądasz mi na osobę posiadającą niezwykle użyteczny i bezcenny dar pociągu do pływania synchronicznego, którym to cechowała się dumna lecz zupełnie zapomniana i wymarła od wieków rasa Heughów. Chociaż, było to tak dawno temu, sam nie jestem pewien czy oni w ogóle tak naprawdę istnieli... W każdym razie, wyglądasz mi także na osobę cechującą się wytrzymałością pradawnej i czczonej od wieków rasy istot które NA PEWNO ISTNIEJĄ i żyją po dziś dzień. Kiedyś zwano ich Behemothami czy też pożeraczami światów, jednak dziś mieszczanie nazywają ich... żółwiami.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm... ciekawe. Wyraźnie interesują was górne lub dolne plany. Ostatecznie światło wyższych planów przezwyciężyło i to ono, waszą wolą, wyłania się z Oceanu Możliwości. Czas więc dokończyć nasze dzieło.

Oto Asa. Jest nieco niższa niż przeciętny człowiek. Jest szczupła i wiotka, nie bardziej odporna niż przeciętna osoba. Posiada za to nieoczekiwaną na pierwszy rzut oka siłę. Największym jej atutem jest jednak niezwykła szybkość, zwinność i gibkość, posiada też doskonałą koordynację ruchową. Asa jest przeciętnej urody, ma regularną twarz z sięgającymi do ramion blond włosami, które w słońcu zdają się lekko błyszczeć tworząc lekką aurę wokół jej głowy. Mimo, że nie jest oszałamiającą pięknością ma w sobie coś, co przyciąga wzrok mężczyzn, choć gdyby ich spytać, pewnie nie wiedzieliby co właściwie jest w niej niezwykłego. Jej ubiór to prosty i skromny strój i miękkie buty.

Asa nie jest zbyt bystra. Intelektualnie stoi na bardzo przeciętnym poziomie. Posiada jednak wrodzony spryt, przenikliwość i determinację oraz bardzo silny umysł, odporny na wpływy tak zwykłe jak i magiczne. Sama natomiast potrafi przekonywać całkiem nieźle do siebie inne istoty, choć brakuje jej trochę charyzmy do poziomu prawdziwego lidera.

- Co dalej?

Czas rozpocząć twoją wielką przygodę!

- Ale... ja nic jeszcze ni wiem. Nic nie potrafię.

Nie martw się, od tego masz swoje duchy, słuchaj ich podpowiedzi. Aha i pamiętaj, że rzeczy mają tendencję do występowania trójkami. Wszystko jest okręgiem. Centrum jest tam gdzie ty. Trzymaj się tych zasad, a powinnaś przetrwać.

***

Sigil. Miasto Drzwi. Klatka. Wielki Obważanek. Każdy tu trafia, prędzej czy później. Nawet nasza Asa. Stoi teraz samotnie pośrodku targu. Otoczona obcymi istotami porozumiewającymi się w niezrozumiały dla niej sposób. Nie ma niczego, poza wami. Historię czas zacząć... tylko od czego?

-----

Asa zyskała +2 do Mądrości i +2 do Charyzmy.

Asa zyskała cechę rasową Odporność Namaszczonych - Asa posiada Odporność na Czary (SR) w wysokości 6 przeciw zaklęciom o typie "zło" lub rzucanych przez złych planarów.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Brzdęk, brzdęk i informacja. A raczej informacja, informacja, informacja, informacja i dopiero brzdęk. Tylko to jest cenne w Sigil. No i oczywiście Twoje życie, ale to wynika z dwóch pierwszych. Problem jest taki, że nie masz ani jednego ani drugiego i trzeba coś na to poradzić. Wypadałoby znaleźć jakąś pracę, moja droga.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.


  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...