Skocz do zawartości

Chomikowo

  • wpisy
    27
  • komentarzy
    152
  • wyświetleń
    21899

Jak T-Mobile mnie okradlo...


gerbilos

547 wyświetleń

Po krotkiej (przerwanej chorobą, która zmusiła mnie do powrotu do domciu) nieobecności I'm back. Początkowo chciałem wrzucić tu napisany wcześniej tekst o reklamach, aczkolwiek historia, którą przedstawię Wam za chwilę zbulwersowała mnie do tego stopnia, że nie mogę się powstrzymać od niepodzieleia się nią...

Na początku powiem, że mój telefon nie ma wi-fi, do którego w szkole oraz w domu dostęp mam. Natomiast z pewnych powodów internet w telefonie mieć MUSZĘ. Numer mam z Tak-Taka, gdzie dostępny był pakiet za 9zł miesięcznie zapewniający mi stały dostęp do khm, de facto świata. W/w pakietu używałem od zimy, nie miałem z tym żadych problemów. Po prostu płaciłem 5 dyszek nadoładowanie, pieniążki pobierały się automatycznie, niby wszystko super. Aż do wczoraj.

Właśnie wczoraj doładowałem konto, po czym stwierdziłem, że warto byłoby wpaść na forum i zobaczyć "co i jak". Tak też zrobiłem, poczytałem trochę (niestety nie mogę z telefonu pisać), skończyłem, wyszedłem. Potem musiałem zalatwić pewną sprawę, wymagającą duuużo dzwoienia, więc sprawdziłem stan konta. I co? Powinno się na nim znajdować 41 zł, a był 8!!!! Na początku myślałem, że to jakaś pomyłka, błąd sieci, albo nie wiadomo co... Ale po godzinie nadal było 8 zł.

Wniosek? Era zmieniła się w T-Mobile, wyłączyła mi pakiety, a o niczym nie powiadomiła. Co prawda dostałem 2 SMS-y od w/w operatora, ale zawierały one tylko reklamy, typy "nowe telefony za 1zł, abonament tylko 100 zł tygodniowo!!! Chamstwo... Podejrzewam, że mógłbym coś z tym zrobić (przecież nie powiadomili mnie o jakichkolwiek zmianach), ale w sumie JA nie mam najmniejszych szans z koncernem, poza tym 40 zł mnie nie zrujnuje...

Teraz czas na morał z tej bajki: Jeśli macie telefon, spalcie go i zacznijcie wysłyać listy.

11 komentarzy


Rekomendowane komentarze

Też mam telefon w sieci era, ops... T-Mobile. Trzeba przyznać że w dość ciekawy sposób postępują z klientami. Nie wiem jak u Ciebie, ale u mnie jeszcze rok i nastąpi zmiana operatora na coś bardziej, hmm, normalnego.

Link do komentarza

Mam ten sam pakiet i nic takiego się u mnie nie zdarzyło. Zadzwoń do konsultanta i wyjaśnij sprawę. Jeśli nie było w tym żadnej Twojej winy, muszą Ci zwrócić pieniądze (i zapewniam, że zwrócą). Mi ze dwa razy się zdarzyło, iż jeszcze wtedy ERA, pobrała pieniądze za internet (coś im się zwaliło i wyczyścili mi konto tak, że miałem na minusie). Oczywiście wszystko zwrócili, nie tylko, że nie było z tym problemów, ale dali więcej pieniędzy niż wcześniej było. :)

Link do komentarza
Gość
Dodaj komentarz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Maksymalna ilość emotikon wynosi 75.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.

×
×
  • Utwórz nowe...