Skocz do zawartości

param-pam-pam

  • wpisy
    162
  • komentarzy
    2087
  • wyświetleń
    250548

Ale jaja- konkurs


Marek Lenc

1139 wyświetleń

Gra, którą możecie dziś (i jutro) wygrać, świetnie uzupełni zestaw zaprezentowany na płytce aktualnego numeru "CD-Action".

Zadanie jest proste:

zaproponujcie wielkanocne jaja, które pojawiłyby się w grze z Klarą. Klara, która natyka się na zwłoki Lary Croft wiszące w piramidach faraonów? Wy wysilicie się bardziej ;)

Propozycje- tylko w komentarzach. Zabawa trwa do jutra, do 19:00.

32 komentarzy


Rekomendowane komentarze



Jaskinia. Prehistoryczne rysunki na ścianie, przedstawiające prehistoryczną Klarę z dzidą, która poluje na prehistoryczne stworzenia (bawoły jakieś..) ;]

Link do komentarza

Brudna ściana, wymazana dziwnymi malowidłami, które bezsensownie ukazują głupote tamtejszej ludności. Jedna rzecz tylko bardzo interesująca...Pewien zamazany obrazek który wcześniej przedstawiał osobę. Sylwetka i rysy twarzy temu dowodziły, że to mógł być człowiek. Ku zdziwieniu niektórych pod tym dziełem był napis Smuggler. Czy to był rzeczywisty obraz tego tajemniczego czlowieka?

Link do komentarza

Koci uśmiech + kocie oczy (ale takie wielkie), wiszące w powietrzu i po podejściu doń mówiące: "Nooo czeeeeść piękna. Ajjjć ale jesteś słitaśna. Normalnie lofciam Cię"

:P

Link do komentarza

Mam kilka pomysłów:

A: Napis na ścianie "Smg tu był"

B: Koza ze sporą bródką grająca w Guitar Hero III

C: Postać siedząca przed komputerem, a dokładnie jej szkielet. Do dzisiaj nie zdjęła palca z klawisza "Print Screen"(Imo to najlepsze)

D: Monitor, na którym widać ten blog.

E: Plakietka z ostatniego PGA z podpisami James'a, Szwenia i reszty.

F: Rysunkowa strzelba z wsuniętą w lufę marchewką.

G: Otwarte pudełko z grą "Titan Quest: Immortal Throne". Co dziwniejsze, na ścianie za nim jest wbita strzała, otoczona białą taśma policyjną w kształecie sylwetki 16- letniego człowieka. Po kilku godzinach śledztwa(gra to przygodówka) okazuje się, że denat był użytkownikiem FA.

Link do komentarza

Klara prowadzona przeczuciem oraz wścibskim nosem poszukiwacza skarbów zawędrowała do wnętrza piramidy. Po wielu godzinach penetracji i myszkowania, nie znajdując niczego wyjątkowego Klara natyka się na pierwszy dziwny obiekt. Mianowicie spostrzega ona napis "Cara Loft" na ścianie, nie jest to jednak żaden hieroglif, tylko dobrze jej znane pismo, wyglądające jakby wyryte nożem w miękkim kamieniu. Zresztą jeśli byłby to hieroglif, Klara miałaby trudności z jego odczytaniem... Nieustraszona poszukiwaczka zdumiona śladami butów odciśniętymi we wszechobecnym kurzu, które prowadzą przez ścianę, popycha przeszkodę i wchodzi do środka tajnego pomieszczenia. Przyświecając sobie przytłumionym światłem pochodni odkrywa makabryczny widok. Jej oczom ukazuje się sylwetka wisielca, twarz zwłok zasłania nisko osunięta fedora. Po dwóch sylikonowych wkładkach wystających zza jasno-niebieskiej lateksowej bluzki truposza nasza bohaterka domyśla się iż jest to ciało kobiety. Lasso na którym została powieszona ta nieszczęśnica wydaje się Klarze bardzo znajome, jakby widziała je setki razy. Podchodząc bliżej nasza bohaterka nastąpiła na coś twardego, okazały się to kolorowe klocki lego. Cóż to wszystko oznacza, czy to kolejna zagadka wymaga rozwiązania? Czy też może w piramidzie grasuje seryjny morderca (pewnie satanista albo inny gracz) polujący na niczego nieświadome (C/K)-lary? A może to tylko konkurencja wykańcza innych poszukiwaczy skarbów? Zamów pre-order już dziś!

(Data wysyłki trzy dni po dacie premiery Diablo III...)

Link do komentarza

Klara odkrywająca tajemniczy portal, do którego musi wejść by móc kontynuować wyprawę. Dzięki niemu trafia do pomieszczenia które wygląda znajomo... zza (redakcyjnych) biurek wyłaniają się zombie...! ,a Klara musi się stamtąd wydostać nim otworzą się drzwi za którymi czai się rozjuszony Smugg... Lecz by Pani Dominika z sekretariatu mogła Ci otworzyć ostatnie drzwi musisz rozwiązać dla niej łamigłówkę... (i tu pole do popisu ma ML ;))

Oczywiście to może być też sekretny level ;)

Link do komentarza

Klara spotyka Mario, który nie może doskoczyć do powe-up-u. Klara pomaga mu, a z power-up-a wyskakuje Issac Newton tłumacząc Mario że grawitacja nie pozwala na tak wysokie skakanie . Mario się załamuje, a w tym czasie Wario po raz setny porywa księżniczkę Peach. Mario przybity tym co Issac mu powiedział poddaje się, rzuca prace hydraulika, i postanawia wyjechać do Chin by uczyć małe i bezdomne małpy gry na Gamecubie. Twoja dodatkowa misja to pomóc mu znowu uwierzyć w siebie, by po raz kolejny stał się hydraulikiem i uratował księżniczkę Peach.

Link do komentarza

Panie Marku, to ma być kilka Easter Egg'ów czy jeden na osobę? Pomogło by to.

gamemen97510, to by było coś. Zmieniłby to od momentu że Mario postanawia zostać elektrykiem i zostać prezydentem małego obarczonego komunizmem narodem zwanym Polska i wyzwolić go ze złych Stalinowskich łap.

Link do komentarza

Klara w krainie czarów musi znaleźdź białego królika który ma klucz do portalu do naszego świata.Aby go znaleźź trzeba mieć w drużynie kurę która znosi złote jaja, następnie namalować na nich(jajach nie kurach) kolorowe wzory. Gdy pisanki będą gotowe prosimy S. Holmsa o pomoc w poszukiwaniach. By mieć klucz od królika handlujemy z nim pisankami. Jeśli będziemy się targować rozpocznie się wojna na jaja, podczas której Klara przenosi się do innej krainy. Wędrując do miasta nasza bochaterka spotyka człowieka z gadzimi oczami i mieczami na plecach. Ale to już inna historia...

Link do komentarza

Klara The Game

Ester eggs:

- Jest takie sekretne pomieszczenie, gdzie jest takie mały przycisk, który otwiera małe wejście, a za małym wejściem jest taki mały mostek, a dalej są takie małe schody, które prowadzą do takiej małej ramki i tak Klara przybyła na obrazek Marka Lenca!

- W pewnym momencie natrafimy na budkę telefoniczną, a telefon w niej zaczyna uporczywie dzwonić. Po odebraniu rozmowy nastąpi przeniesienie Klary na całkiem nowy poziom związany z nową grą o naszej bohaterce, a będzie nią ,,Lenctrix: reKlaryzacja"

- W magazynie z amunicją po zakupie broni wybierz opcję dialogową: ,, Przydało, by się więcej", zaś sprzedawca odpowie: ,,A może jeszcze frytki do tego?"

Link do komentarza

Klara zgubiła droge. Ku zdziwieniu widzi sylwetke z daleka. Biegnie spytak się wędrowca o droge. "Którędy do siedziby tajemniczego faceta?" - rzekła. Męszczyzna stał jak słup soli. Powtórzyła znów "którędy do brata Gman'a, Smugglera?". Lekko oburzona szarpnęła obcego. Płaszcz skrywający osobnika spadł na ziemie, a ujawniona przed Klarą twarz wzbudziła dume i szacunek...TO BYŁ GORDON FREEMAN! Zrozumiała czemu nie mogła się porozumieć. Poprosiła po raz trzeci i ostatni raz "wskarz mi swoim łomem gdzie jest Cytadela CD Action". Uśmiechnięty doktor fizyki wskazał więc miasto nr 14*.

*-ze względu na 14. urodziny CDA :)

Coś krótszego. Wpis leżący obok jednego z denatów ubranych w koszulkę z napisem Mały Głód.

-Dziennik Bezimiennego

Krypta nr 007. 31.02.2013

Świat po wydaniu Dukem Nukem Forever.

Jestem taki ZAGUBIONY. Ta wyspa to obłęd. Nic tylko te głupie mutanty! Przynajmniej jest tu taki lotniskowiec. Jak mu tam zwał...Ishimura! Tak, to na pewno tak! Pełno w nim potworów, ale cóż ja poradze? Obcy ciągle się bije z tym Predatorem. Ciekawe kiedy się pogodzą? Wezme kolejny łyk Nuka-Coli i idę grać w World of Warcraft Cataclysm.

Link do komentarza

Za pewną chatką Klara spotyka ducha Mr. Jediego . Po rozmowie z nim, gracz bierze udział w minigierce polegającej na łapaniu gumowych kurczaków. Gdy nabije odpowiednią ilość punktów, zostaje odblokowana możliwość odpowiadania w stylu Jediego (tz. nie do końca z sensem :P ) w czasie rozmów z NPC-ami :)

Link do komentarza

Gość
Dodaj komentarz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Maksymalna ilość emotikon wynosi 75.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.

×
×
  • Utwórz nowe...