Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość paladynluk

Post Mortem

Polecane posty

Gość vacter

Zadawałem już to pytanie, ale temat został skasowany. Otóż po wyłączeniu gry (tzn. wyjście do windowsa), robi się czarny ekran, jest widoczny kursor i to tyle. Są wszystkie dźwięki systemowe (tzn. otwieranie menu start itd.). Nic nie daje wylogowanie się, trzeba restartować kompa. Czy jest jakiś sposób na to? Gra chodzi ok, ale jest ten problem z wyłączeniem. Mój sprzęt: P3 730 Mhz, 64 ramu, grafika: Intel graphics controller 82815. Nie wiem co jest bo gra chodzi ok.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja wiem e trzeba wejść do tej skryzni ale nie mogę. Gościu mówi mi że muszę poznać najpierw piętro a ja nie wiem kto ma mi to powiedzieć barman i portier nie chcą ze mną gadać.

No więc tak. Najpierw musisz ominąć skrzynkę i iść w kierunku schodów. Wtedy barman powinien Cię ochrzanić, że tam nie możesz iść. Po tym jak zostaniesz opierniczony będziesz mógł się skitrać do skrzynki i bagażowy powinien Cię przetransportować na miejsce.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A probowaliscie tego Patcha? http://www.cdaction.pl/zasoby/1/post_mortem_sp1.exe

I sprobujcie jeszcze to:

Wiec tak zaczynamy od usuniecia calego folderu wraz z zawartoscia C:Program Files Common FilesInstallShieldengine ( tak ze po operacji w folerze C:Program FilesCommon FilesInstallShield zostaja tylko foldery Driver oraz IScript ). Nastepnie sciagamy ten pliczek i uruchamiamy go, czekamy chwilke az skonczy aktualizowac pliki i po skonczonym updacie odinstalowujemy gre ( sprawdzamy czy w folderze z gra nie zostaly zadne pliki ) i robimy jeszcze taz install.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kilka osób stronę temu pytało o wskazówki dotyczące przejścia gry. Cosik wszyscy byli zajęci problemami technicznymi lub dawali niedokładne rady, więc teraz dam kilka wskazówek.

WYTRYCHY

Otwieranie drzwi to prosta sprawa. Wsadzasz cztery z pięciu wytrychów do dziurki od klucza i naciskasz na klamkę. Jeżeli wszystkie klekoczą jak szalone - są to złe wytrychy w złym miejscu. W takim wypadku trzeba pozamieniać je miejscami i próbować, próbować... Jeżeli wytrych dygocze tylko trochę to znaczy, że jest w odpowiednim miejscu, ale w złej pozycji. W takim wypadku kliknij na wytrych i najciśnij klamkę raz jeszcze. Jeżeli wytrych jest stabilny - wszystko OK! Banał, wierzcie mi...

Ja wytrychy zużyłem na drzwi do pokoju Hellouina. Jeżeli zrobicie tak jak ja, to musicie wejść do pokoju 507 przez pokój 505 (będzie otwarty, gdy spotkacie Hellouina). Po lewej od kominka są drzwi. Spójrzcie na dziurkę od klucza - jest tam wsadzony klucz. Trzeba wam włożyć gazetę z holu pod szparę drzwi i popchnąć klucz ołówkiem znalezionym u barmana w restauracji Chez Alexnadre lub egipską relikwią od damy w pokoju 506.

Jeżeli wytrychami otworzycie pokój hotelowy, to do biura francuskiego detektywa będziecie musieli się dostać używając młota znalezionego przy zepsutej windzie w hotelu Orphee.

DOSTANIE SIĘ NA PIĘTRO W HOTLEU

Najpierw musisz wiedzieć do jakiego pokoju chcesz iść. Udaj się do barmana w hotelowej restauracji i kup butelczynę winka (pięć franków). Teraz kroki swe skieruj na posterunek policji. Pogawędź z oficerem, jednak gwarantuję, że nie zdobędziesz jego zaufania. Podaruj mu więc wino! Da ci akta sprawy zabójstwa państwa Whyte. Przeczytaj je. Morderstwa dokonano w pokoju 507! Wracaj do hotelu i pogadaj z recepcjonistą Petitem. Podaj się za przedstawiciela towarzystwa ubezpieczeniowego, a zdobędziesz jego zaufanie. W holu powinna stać skrzynka - właź do niej i czekaj na transport. Teraz możesz się swobodnie poruszać po hotelowych korytarzach.

W dalszej partii gry, gdy grasz jako Hellouin sprawa jest prostsza. Porozmawiaj z Petitem - nie polubi cię. Pod koniec konwersacji zaczepi cię oddźwierny Theo Male i zaproponuje spotkanie. Posłusznie zajmij stolik pod oknem w hotelowej restauracji i porozmawiaj z Theo pytając o miejsce pobytu Eatownów alias Whyte. Teraz podziwiaj mocny filmik...

To by było na tyle. Mam jeszcze dwa pytanka dla osób, które skończyły grę. Pytania te nadają się bardziej do SPOJLERÓW, ale nie chcę robić zamieszania...

1. Dlaczego zabito Theo Male? Nie widział mordercy...

2. W jaki sposób Albert Hulot wszedł w posiadanie Głowy Bafometa?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość s2nto

Mam pytanko - jak trzeba ułożyc klucze aby otworzyc drzwi do pokoju gdzie została zamordowana para Amerykanów? Fabuła jest prześwietna, w ogóle gra totalny odjazd, zaciąłem się w tym miejscu i czekam z niecierpiwością na waszą odpowiedź

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość s2nto
http://www.stp.pl/_teksty/gfx/0503.jpg

Masz tu obrazek z odpowiednią kombinacją kluczy.

Dzięki, ale już znalazłem solucje na cover DVD :-) gra jest poprostu świetna! Już niepamiętam kiedy grałem w tak świetną gre jeżeli chodzi o fabułe, ciągle tylko RTSy i FPP, a tu taka miła odmiana

I love CDA (mam małe przeczucie co do urodzinowego numeru - CDA sprawi mi najlepszą niespodzianke w świecie i wyda Civ3 :-)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam jeszcze inny problem, aczkolwiek rowniez 'techniczny'. W instrukcji ani w readme o nim mowy zadnej nie ma, to tak gwoli scislosci.

Odpalam instalke, obojetnie czy to z menu (DVD), czy bezposrednio z plytki, a mym oczom ukazuje sie okienko z zapytaniem: "Czy chcesz zupelnie usunac zaznaczona aplikacje i jej wszystkie skladniki?". Wpierw wzialem 'Anuluj' to mi sie instalacja zamknela. Pozniej wzialem 'Ok' bo stwierdzilem, ze pewnie jakis maly blad czy cos, ale ja ci patrze... a on mi faktycznie wywala... Syberie, ktora mam zainstalowana na jednym z dyskow. :| Odrazu mowie, ze zadnej aplikacji zaznaczonej nigdzie nie mam.

Mial ktos moze taki problem? :/

Ja miałem... dokładnie taki sam (trochę się pospieszyłem i napisałem o tym w opiniach nt. CD-A 03/05)... a frustracja sięgnęła zenitu zwłaszcza że w zeszłym tygodniu kupiłem sobie Syberie. Problem jednak leży tutaj chyba w instalatorze obu gier Microids (skopali menagera swoich gier na maksa). Myślę iż nie pozostaje nic innego jak grać albo w Syberię albo w Post Mortem... Czy ktoś jeszcze miał Syberię w systemie i próbował zainstalować Post Mortem?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość s2nto
Właśnie, te ściemnienia są dobijające. Biore butelke wina od barmana i zwiecha.
Też mi się zwiesiło gdy gadałem z tą jasnowidzką i musiałem save sprzed godziny uruchomic :evil: :evil: masakra
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Roberto

Gdy uruchamiam Post Mortem to ekran jest fioletowo zielony

a menu gry podzielone na 3 części i tez z tymi kolorami

mam 256mb ram,GeForce 2 GTS,AMD Athlon 1700+XP

windows 98,directX 9.0c

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Doszedł ktoś z was do oświetlania obrazu świecą? Gdzie jest litera R :?:

Chyba z godzinę jej szukałem i nic :cry:

To może tak. Zacznij od lewego dolnego rogu - tam jest największy połów. Teraz poruszaj POWOLI (pisząć "polwoli" Cpas Lockiem mam na myśli naprawdę powoli!) świecą w prawo. Jakieś elementy są też mniej więcej po środku, na prawo od niewiasty. Z tego co pamiętam, nie miałem problemów ze znalezieniem R - co innego było z O. Aha - zwróć uwagę na te maznięcia białą farbą po prawej stronie, na dole, tam chyba się ukryła twoja literka...

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zacioąłem się na obrazie

nic mi nie wychodzi

przeciągam świeczkę przez cały ekran bardzo powoli i nic

Jak to powinno wyglądać. Czy ten obraz powinien stwać się w miejscach oświetlanych jaśniejszy, czy wogle poza tym że coś się znajduje widać jakiś efekt?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko nie mów, że nie możesz znaleść ŻADNEGO elementu. Może po prostu nie wiesz o co tu właściwie chodzi? Jeśli tak, to wiedz, że po zatrzymaniu świecy na jakimś punkcie wybiela się elemencik (litera / fragment budowli). Jeżeli fragmencik pokaże się w całości, MacPherson przerysuje go do szkicownika (w takim wypadku w prawym dolnym rogu ukaże się ikonka szkicownika). Teraz otwórz szkicownik z inwentarza i ułóż elementy jak puzzle. Przede wszystkim jednak - nie pękaj!

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Hucz Hootch

Ja mam problem z obrazem, ale problem w tym , ze jak biore ze stolika świeczkę, to ona się nie pali i jak probuje podswietlic ja ten fresk to ona wogole go nie podswietla! Spojrzałem do solucji w necie ktore punkty nalezy podswietlic, i trzymam na nich swieczke 10 minut i nic! Ona sie nie pali! A tak poza tym to mam pokazac Berenice szkic głowy Bohomaza czy jak mu tam :), ale ja nie mam tego szkicu! Gdzie i jak mialem go zrobic? Ale i tak najbardziej denerwuje mnie ten obraz, dlaczego ta swieczka sie nie pali?????????????????????????????????

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość znawca

Gre ukończyłem wczoraj. Przyznam się, że trochę wspomagałem się solucją (nie wszystko, ale te zagadki typu pierścień czy ten gaz itp.).

Podobno w grze jest pare zakonczen. Jakie obejrzymy zalezy od sposobu naszej gry.

Mi udało się narazie obejrzeć dwa zakonczenia.

Oto pierwsze:

SPOILER

Przychodze z głową befemtoa do domu Allpeina. Tam spotykam wiszącą do góry nogami moją zleceniodawczynie. Zaraz po tem wychodzie ten psycholog co robił portrety psychologiczne. Uważa się za Allpeina i chce ode mnie głowy befemota.

No i od tego momentu udało mi się akcje rozegrać na dwa sposoby:

1) Zwracam się do niego jako do Allpeina, wspominam coś o tej jego dziewczynie. On jednak dalej chcę tą głowe. Niestety ja ją niszcze i koleś ginie.

2) Również zwracam się go niego jako do Allpeina, mówie coś o piekle i niebie, po czym oddaje mu głowe. Ten jednak nie chce mnie puścić wolono, lecz zabić. Na szczęscie zjawia się Hallout (nie pamietam jak to sie pisze) i zabija go. Głowa zostaje zniszoczona.

W obu przypadkach po tej akcji wyświetla mi się taki flimik:

- Rozmiają ze sobą: Dziewczyna z Bistra i ta nawiedzona babka z pokoju na przeciwko 507. Babka daje jej jakąs koperte (w niej jakieś papiery i zdjęcie (no właśnie co na nim?)), a dziewczyna z Bistra wręcza jej głowe Bafometa.

Czy wam również wyświetlił się taki filmik, czy filmik ten jest zależny od sposoby gry? Myśle, że coś takiego wynikło bo opowiedziałem tej babce z naprzeciw 507 o całej sprawie...

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od sposobu przejścia gry zależy to, czy pojawi się w krytycznym momencie Hulloit. Jeżeli zbierzesz wszystkie dowody winy de Allpeina to inspektor Lubre zwolni Francuza.

A jeżeli Hulloit się nie pojawi - można poprowadzić rozmowę w dwóch kierunkach. MacPherson może zginąć od kuli lub obezwładnić Kaufnera. Tak więc w Post Mortem są trzy zakończenia.

A co do tego filmiku na koniec - on pojawia się zawsze, ale czasem z inną narracją. O co w nim chodzi - tego nie wiem, ale pewnie wyjaśni się to w sequelu Post Mortem, Still Life.

Czy da się ją ukończyć tak by wróżka nie dostała Głowy Bafometa?

Jaka znowu wróżka?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.


  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...