Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

P_aul

Stick Fantasy - Dyskusje

Polecane posty

Primo - wiem o jeszcze jednej karcie "w trakcie robienia", więc czekamy :P

Secundo - pisałem wyraźnie, LUDZIE LUB KRASNOLUDY. Inne rasy wyłącznie po konsultacji. Elfa raczej nie przyjmę ze względów fabularnych.

I na koniec - W tej chwili jest 6 osób + 1 karta wkrótce. Chciałbym przyjąć wszystkich i zrobić dwie drużyny (4+3), ale obawiam się, że prowadzenie tego będzie pożerało mi zbyt wiele czasu, zwłaszcza, że mam też GoDa na głowie i kilka sesji w których gram. W tej chwili mam kupę wolnego czasu, ale nie ma się co łudzić - za jakiś miesiąc znów zacznie się kupa roboty i w tym momencie przy dużej liczbie osób sesja może strasznie zwolnić. W tej chwili chodzi mi po głowie, by jedną drużynę wprowadzić od razu, a druga będzie "rezerwowymi". Jeśli okaże się, że jestem w stanie szybko produkować odpowiedzi dla graczy to wprowadzę drugą w całości, jeśli nie to zależnie od potrzeb (np. rezygnacja któregoś gracza) będę ich umieszczał. Mam też w głowie kilka innych rozwiązań, ale, jak mówiłem, przemyślę to jeszcze.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

TytOk - Póki nie mam wszystkich kart nie wybierałem, będę musiał przemyśleć jaka drużyna będzie dobrze pasowała do fabuły i dostosować fabułę do wybranej drużyny. Niemniej daję czas do niedzieli do szeroko pojętego wieczora na zamieszczanie kart. Jeszcze tego samego dnia postaram się zamieścić info w jakim składzie gramy ;)

Cygnus - jeśli chcesz grać to tak. Może dopuściłbym elfa, ale tylko przy dużo lepiej napisanej historii. Natomiast jeśli postać elfem nie będzie to nie będę marudził ;]

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak (przed chwilą) napisałem czekam na karty do niedzieli i wtedy podejmę decyzje ile osób ostatecznie będzie grało i kto konkretnie. Jak zdążysz do tego czasu wrzucić kartę to masz szansę zostać graczem ;]

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to usuwamy elfowi uszka, rasa ludzi... Ale historia:

Ursa urodził się jako najmłodszy członek dynastii Major, panującej w królestwie Major. Dorastał w luksusach; prawdziwy burżuj. Wszystko było pięknie i cacy aż do momentu najazdu królestwa Minor - ludzie, a szczególnie szlachcice nie walczą, ale jak już dochodzi do walki to wojna totalna. Królestwo Major nieźle sobie radziło, ale zwykle musi być jakieś ale. Zły król Minor i jego wojsko przedostali się do stolicy Królestwa Major, rodzinę królewską zamordowali, a małego Ursę uwięził w lochach. Król ogłosił się Cesarzem Minor i Major i po ptokach. Ursa był natomiast torturowany aż w końcu stracił pamięć. Najgorsze jest to, że uwięziono go jako ośmiolatka. Wypuszczono jak miał 20. Lud Major zapomniał już o małym księciu, bo uznano go za zmarłego. Tułał się po świecie aż zaszedł do pewnego starca który dał mu łuk by upolował coś bo sam był głodny [stary, niedołężny,chorobliwie chorobliwy - przyp. autor]. Ursa upolował, ten drugi go w zamian szkolił... takie tam. Dziś też tuła się od wioski do wioski jako podróżny wojownik.

No i uzupełnione cechy:

7. Cechy:

- budowa ciała ? 5

- zręczność ? 5

- intelekt ? 5

- charyzma ? 2

- moc ? 3 (w sam raz by wyczarować znikąd strzały!)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgodnie z tym co Paul powiedział umieszczam moją kartę:

Karta postaci:

1.

ludzik.jpg

2. Imię: Rai

3. Klasa: Mistyczny Wojownik

4. Rasa: człowiek

5. Historia:

Porzucony za młodu mieszkał na ulicy i był złodziejem, jednak został znaleziony przez zakon Mistycznych Wojowników, którzy odkryli w nim możliwość używania magii. Nie miał na tyle dobrych zdolności, by mógł zostać magiem, jednak po treningu znakomicie posługiwał się jednoręcznym mieczem, oraz czarami wspomagającymi. Po latach przygotowań został Mistycznym Wojownikiem.

6. Charakter:

Spokojny, honorowy, wyrachowany, lubi się pojedynkować. Przyporządkowuje się tylko prawdziwemu dowódcy, który według niego zasługuje na szacunek. Zabije każdego bez wahania, lecz tylko z polecenia, lub dla obrony swojego życia.

7. Podział 20 punktów między pięć cech:

- budowa ciała: 5

- zręczność: 5

- intelekt: 3

- charyzma: 2

- moc: 5

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

P_aul napisał, że karty można wysyłać do niedzieli (jutro, a właściwie już dzisiaj ), do wieczora. Jeśli zdążysz, to chyba możesz zmienić kartę, tak mi się w każdym razie wydaje. Jeśli natomiast chcesz tylko poprawić obrazek (zwrot "stworzyć swoją postać od podstaw" można rozumieć na dwa sposoby), to najlepiej spójrz na ten tutorial, co link do niego Dracia podała w temacie ogólnym o sesjach, mi pomógł. Aha, wredni jesteście, tak Golomanowi zastrzeżoną emotkę kraść :nonono: .

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ech, pierwszy raz na sesji... ;)

1. post-45327-1262538626_thumb.png

2.Imię: Averso Arastino

3.Klasa: Skrytobójca / Łotrzyk (coś pomiędzy tym - prócz zabijania poradzi sobie z zamkami itp.)

4.Rasa: Człowiek

5.Historia: Urodzony w slumsach jednego z większych miast. Matka zmarła przy porodzie, toteż wychowywany był przez ojca. W wieku 15 lat, jego ojciec zginął w jednej z karczemnych bójek. Ten incydent nie wpłynął znacząco na Aversa (tata traktował go strasznie). Od tego momentu jednak musiał radzić sobie sam.

Pewnego razu, w wieku 18 lat, został podpuszczony w karczmie do bójki przez kumpli. Miał go tylko pobić, lecz niechcący zabił mężczyznę. Od tego momentu zaczął zajmować się zabijaniem. Za pieniądze. Najpierw przyjmował zlecenia od mieszkańców slumsów. Potem zaczął się piąć w górę, jego klientami stali się różni urzędnicy, ważniejsze osobistości, a nawet władcy miast (oczywiście wszystko po cichu). W tym czasie przeprowadzał się parę razy, chcąc uniknąć różnych pościgów. Również zaczął sie posługiwać swoim wiernym "Wilczym Kłem" - sztyletem wykutym przez elfy, skradzionym jednej z ofiar.

W wieku 21 ktoś zdradził jego kryjówkę. Musiał uciekać. Był to pościg na dużą skalę. Listy gończe prawie w całym królestwie. Wszędzie go szukali. (tutaj, że zacytuję Golomana "<Ten fragment historii wymyśla MG, aby stworzyć drużynę.>")

6. Charakter: Poważny. Bezwzględny. Jak już żartuje to z czarnym poczuciem humoru. Ironiczny, zawsze jest negatywnie nastawiony do pomysłów innych. Łatwo wybuchający. Ale i też łatwo zdobywający różne informacje od ludzi - głównie poprzez zastraszanie.

7. Budowa ciała - 4

Zręczność - 5

Intelekt - 4

Charyzma - 5

Moc -2

Linki do "Zrób to sam":

http://rapidshare.com/files/329796765/zr__b_to_sam.svg.html

ALBO

http://www.filefactory.com/file/a165ah8/n/zr_b_to_sam.svg

Historyjka dość błaha (jakbym wcześniej to zauważył, może była by lepsza. Ale lepsza taka niż żadna.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba niczego nie pominąłem. Coś mi się wydaje że ta postać będzie w rozpaczliwym odwodzie...

Karta postaci:

1. profil3.jpg

2. Imię: Sam

3. Klasa: Bard

4. Rasa: Człowiek

5. Historia: Sam to dawny wilk morski i podróżnik, który spory kawałek swojego życia spędził na morzu,

będąc wychowywanym przez swego ojca będącego kapitanem własnego okrętu przewożącego towary.

W czasie wielu wypraw odbytych z ojcem i załogą w przeróżne zakątki świata nabył doświadczenia i

wiedzy podczas zawijań do miast portowych, gdzie z uwagi na zawód ojca wydawanie pieniędzy na rozmaite

księgi i wpraszanie się na salony nie stwarzało większego problemu.

Czas mijał, lata robiły swoje i coraz rzadziej Sam mógł cieszyć się morskimi wyprawami swego ojca,

któremu lata spędzone na morzu wyraźnie zaczęły dawać się we znaki. Podczas ostatnich wypraw za morza

Sam pokochał grę na lutni wykupioną w jednej z portowych stolic. Gdy czas postanowił ściągnąć

ostatniego protoplastę rodziny Sama, ten od dłuższego czasu pałając chęcią poznania lądu

postanowił zawiesić na jakiś czas rodzinny interes, wynajął jednemu z zamożnych kupców okręt

odziedziczony po ojcu, zabrał ze sobą to co uznał za najpotrzebniejsze i ruszył przed siebie aby

równie dobrze poznać suchy ląd co morze.

6. Charakter: Dobry, pogodny, uwielbia żartować i układać słowa do swych utworów. Ma cięty język, lubi zadzierać nosa i ma często pokręcone poczucie humoru.

7. Podział 20 punktów między pięć cech:

- budowa ciała - 4

- zręczność - 4

- intelekt - 5

- charyzma - 5

- moc - 2

Wersja zrób to sam... :tongue:

http://www.mediafire.com/?mo0iom2ohyy

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze primo. Spośród zgłoszonych po długim zastanowieniu złożyłem drużynę. Kryteria doboru były zbyt skomplikowane by je wyjaśniać, acz można je w skrócie określić terminem "własne widzimisię". Oto lista szczęśliwców:

Goloman

Aiden

Gzyms

TytOk

Shaker

Papayasmurf (zdążył niemal w ostatniej chwili z kartą :) )

Jest sześciu, myślałem nad piątką... Cieszcie się :P

Drugie primo ci, którzy nie zostali wybrani automatycznie są na liście rezerwowej. Jeśli któryś z powyższych zrezygnuje z gry wybiorę któregoś rezerwowego jako zastępstwo. Ponadto w tej chwili skupię się na prowadzeniu dla powyższej szóstki. Jeśli jednak uznam, że mam dość czasu na prowadzenie dwóch teamów naraz to z rezerwowych zbuduję drugą drużynę i wprowadzę do gry. Myślę jednak, że wcześniej jak za miesiąc to się nie zdarzy.

Trzecie primo - nienawidzę wybierać graczy. Zawsze muszę odrzucić kilku równie dobrych :/

Czwarte primo - wszyscy przyjęci, którzy mają jakieś moce magiczne proszeni są o opisanie tychże mocy. Może ich być trzy do pięciu. Potrzebuję krótkich opisów typu "Kula ognia - tworzę magiczną kulę płomieni i ciskam w nią we wrogów. Kula wybucha raniąc wszystkich w okolicy." Można też, ale nie trzeba, przygotować efekty graficzne czarów.

Ostatnie primo - Sesja zacznie się za kilka dni, zależnie od tego jak szybko przygotuję wejściową scenę ;)

PS. HA! Jeszcze jest dzisiaj :P Zdążyłem :P

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chlip... Cóż, jak to mówią "The winner takes it all/ the looser standing small" [ABBA - "The winner takes it all"]. Jedynym sposobem jest życzyć wam usunięcia z gry, ale chamski nie jestem...

<Powiedział po czym odszedł pomału małą ścieżynką prowadzącą wprost ku zachodzącemu za wzgórza słońcu nucąc na pociechę piosenkę o tytule wymienionym powyżej...>

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Primo - Sesjowe FAQ, tam jest odpowiedź dlaczego nie można edytować :P

Secundo - każdy dodatkowy przyjęty gracz to trzy razy więcej pracy dla mistrza gry, który musi prowadzić i kontrolować rozgrywkę. To nie Olympus Actionus gdzie każdy pisze co chce... Stąd jeśli uznam, że będę miał czas na prowadzenie większej liczbie osób to stworzę drugą drużynę.

Tetro - jeśli ktoś ma ochotę zostać mistrzem gry to może poprowadzić dla pozostałych graczy niezależną rozgrywkę. Chętnych nie brakuje, potrzeba tylko kogoś kto by się podjął zadania. Jestem nawet gotów nieco pomóc ;) Może to być ten sam świat (nawet z możliwością dwóch drużyn spotkania się kiedyś...), zupełnie oddzielna sesja, a nawet inny setting (Stick Space Opera anyone? :D)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo MG miałby problem z ogarnięciem takiej liczby osób. To nie OA, tutaj P_aul musiałby się zająć wszystkimi i to na zadowalającym poziomie. Zresztą to też człowiek i ma ograniczoną ilość czasu, a im więcej graczy tym więcej go potrzeba. Zresztą napisał:

Jeśli jednak uznam, że mam dość czasu na prowadzenie dwóch teamów naraz to z rezerwowych zbuduję drugą drużynę i wprowadzę do gry. Myślę jednak, że wcześniej jak za miesiąc to się nie zdarzy.

A postów nie możesz edytować, bo taka opcja jest w tym dziale wyłączona. Toczyły się o to długie spory i obecny stan rzeczy się raczej szybko nie zmieni (jeśli w ogóle).

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czary Kapłana zwącego się Labo (w liczbie pięciu):

Znamię światłości - Czar leczący Z życia przez dwie tury. Rzucany natychmiastowo.

Pomniejsze leczenie - Czar leczący Y życia. Czas czarowania - jedna tura.

Błogosławieństwo Światłości - Czar leczący X życia. Czas czarowania - trzy tury.

Uderzenia Światła - Czar uderzający wroga i biorący mu Z życia. Czas czarowania - dwie tury.

----------

X- Duża wartość

Y- Mała wartość

Z- Bardzo mała wartość

Nie wybrałem żadnego buffa, bo nie wiem czy można. Paul, wypowiedz się. =7

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czary Reia:

,, Aura miecza"- otacza miecz specialną aurą, która zwiększa zadawane obrażenia o X* i pozwala z łatwością przeciąć nawet stal

,, Odepchnięcie"- może w dowolnej chwili odrzucić wszystkich przeciwników znajdujących się zbyt blisko niego (360 stopni)

,, Mistyczny krąg" - uderza ręką w ziemię i z ziemi wokół niego wychodzą wielkie kolce, odpychające, a także raniące wrogów w zależności od tego jak blisko się znajdowali

,, Krwawy Bumerang"- rzuca mieczem jak bumerangiem, aten tnie wszystko na swojej drodze (może sterować nim w czasie lotu dzięki magii) i potem wraca do jego ręki. ( Po uderzeniu we wroga lub kilku wróci spowrotem do rzucającego)

PS. No i właśnie pytanie o buffy? Dodatkowe pytanie, czy to jest sesja, ala walki turowe, bo wtedy będę musiał zmienić specyfikację umiejętności

*-wartość

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.


  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...