Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Sethy

Battlefield (seria)

Polecane posty

@up

W slangu Chopper oznacza też helikopter lub śmigłowiec.

@top

Czy ktoś u siebie zauważył jakąś poprawę po zainstalowaniu nowych sterowników BETA od NVIDII z numerkiem 285.79? U mnie ustało sporadyczne mignięcie ekranu na zielono i odczuwam lekki przyrost klatek na ustawieniach high (bez AA, bez HBAO/SSAO itp.)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do tego wywalania dziur w ziemi to lipa po prostu, że zamiast łatać bugi to skasowali po prostu możliwość destrukcji gruntu. Co ja mówię gruntu. Prawie niczego nie da się rozwalić. Jest tam parę murków tu i ówdzie do rozwalenia, kawałek kamienicy da się odstrzelić, jakiś tam parterowy barak pójdzie w gruz, ale poza tym to mizeria z tą destrukcją. Narzekali tu niektórzy na "papierowe środowisko" w bc2, ale przynajmniej prawie wszystko można było obrócić w pył. Jak widzę trailer B2K z tekstem "enhanced destruction" to tylko na uśmiech politowania można się zdobyć. Że niby co? Żeby móc wreszcie coś rozpirzyć trzeba się w dlc zaopatrzyć? Z resztą, na trailerze i screenach widać, że nadal budynki są zaledwie uszkodzone (ten najwyższy w ogóle), ale żaden nie został sprowadzony do parteru. Albo tu (screen z B2K)

Battefield-3-Back-to-Karkand-Strike-at-K

mamy po strzale z jakiegoś grubszego kalibru zaledwie ciemną plamę na ścianie, można się tylko domyślać po ilu sekundach znika.

Przy okazji, bo podobno wieża na Kaspianie miała być "destructable" - widział ktoś już ją upadającą (poza SP oczywiście)?

Generalnie frostbite 2.0 to grafika do przodu, destrukcja mocno do tylu.

I tak na marginesie - nie bawią was te czasem bezsensowne teksty jakie rzuca chyba assault po tym, jak kogoś zreanimuje (coś w rodzaju "die u mother...")? Przecież to ma się nijak do tego co właśnie wykonał.

I margines drugi - commorose SSIE. Jako że bf2 tylko liznąłem i nie orientowałem się o powrót czego pany weterany walczą to teraz już wiem, że bc2-owe Q było stokroć lepsze. Tak, wiem, mają w "byćmożeprzyszłych" patchach dodać/zmienić komendy w commorose, ale co z tego skoro wygoda używania tego jest żadna. Nie mówiąc o tym, że nawet po trafieniu we właściwy pasek nasza postać nadal milczy jak zaklęta.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@UP Takie tematy najlepiej kieruj do działu "Czy pójdzie?", tam nasz pewność, iż forumowicze będą w stanie Ci pomóc. Tutaj rozmawiamy ogólnie :D

Więc odnoście singla - może jeszcze nie ukończyłam, jednakże co tu dużo mówić, jest po prostu świetny. Mechanika postaci po prostu mnie w zupełności zadowala.

PS. Chyba po raz pierwszy w życiu w grze FPS (

w misji, gdzie lataliśmy odrzutowcem

) ja latałam razem z nim, tzn. głowa mi się na wszystkie strony gibała :D

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Bullet

Po najechaniu na odpowiednią komendę w commorose (czy jak to się zwie) wciskasz LPM i wtedy nasza postać coś tam gada.

@Singiel

Za jakiegoś wielkiego fana BFa się nie uważam i dlatego na razie z tego co przejechałem w singlu (do 4tej misji) nic mnie nie porwało.

Nawet nie wiem czy będzie mi się chciało go skończyć.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@MrBulletproof

Nie skasowali destrukcji, tylko ją ograniczyli poprzez wyłączenie/zablokownaie niektórych części silnika gry. Co jak co ale ja się cieszę, wole mieć troche mniej rowalki zamiast masę oszustów siedzących pod teksturami i oszukujących w ten sposób. Jestem pewien że gdy uporają się z problemami destrukcja wróci do swojej właściwej formy.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie do osób, które nabił ~190k punktów w co-op'ie. MP7 daje radę w multi? Bo po pierwszym przejściu współpracy mam "tylko" 130k i nie wiem czy ciułać dalej te punkty do odblokowania tego SMG.

PS. Bez komunikacji głosowej da się zaliczyć całego co-op'a. ;)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ehh, szkoda że nie można kopać okopów. Wiecie co jeszcze potęgowało zniszczenia w BC2? Beczki i skrzynie które były poustawiane obok budynków. A w BF3 destrukcje są małe. Pamiętacie że DICE mówiło, że można będzie rozwalić antenę na Caspian Border? Nie da się.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Sermaciej

No i nadal można rozwalać pojemniki z gazem, beczki paliwa, cysterny, zbiorniki na stacjach benzynowych, samochody, wszelakie poręcze/barierki (nie każde ale większość), drzewa, zapory terenowe, ściany, szyby (tutaj dodano w ogóle nową mechanikę zniszczeń szkła) i sporo innych rzeczy. Pomimo ograniczenia zniszczeń z powodu błędów gra posiada o niebo lepszy model zniszczeń otoczenia niżeli BC2 lub każda inna gra.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@zniszczenia

Jakoś mi nie przeszkadza ich ograniczenie. To co się przydaje w rozgrywce, można zniszczyć (fasady, mury, pojedyncze budynki). W BC2 również nie dało się zniszczyć wszystkich konstrukcji, a istnieje zasadnicza różnica pomiędzy projektami map w obu grach. Mapy w BC2 były słabo zagospodarowanymi pustkowiami, w których pomniejsze wioski składały się z pojedynczych i malutkich budynków. W BF3 są mapy typowo miejskie, na których zaawansowane zniszczenia są niepotrzebne. Zresztą dopóki będę mógł zniszczyć ścianę, za którą kryje się snajper i zniszczyć mu kryjówkę na przyszłość to będę zadowolony.

Może kiedyś DICE udostępni mod tools do Frostbite 2.0 (szczerze wątpię) i zdolniejsze jednostki pokażą co tak naprawdę silnik potrafi w kwestii destrukcji.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Lubro - poza zubożonym modelem zniszczeń (póki co) model destrukcji nie został ulepszony. Wbrew temu co mówiono jeszcze w zapowiedziach nie da się odstrzeliwać ściany kawałek po kawałku. Tak jak w bc2 - jest pewien kawałek ściany który może być odstrzelony, i choćbyśmy się dwoili i troili to nic więcej nie uszczkniemy. Dość dobrze pokazane i wyjaśnione jest to na tym klipie

.

edit: w bf3 zniszczenia w takim metrze czy grand bazaar są bardzo potrzebne, a ich nie ma. Na tym mapach bardzo łatwo jest obkampić przeciwnika, a bez możliwości dorobienia sobie ucieczki przez jakąś tam ścianę robi się po prostu sieczka.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Destrukcja jest - optymalna. Dla mnie jest to świetne rozwiązanie. Większość graczy chowających się za ścianami można zabić niszcząc kawałek budynku, a same budynki nie. Destrukcja całego otoczenia miejskiego (prawdziwie miejskiego, a nie biednego z BC2) oznaczałaby spalenie się konsol i PCta. To jeszcze nie ta generacja sprzętu, wolę pograć płynniej na podstawowej destrukcji niż widzieć kompletnie niepotrzebne zawalanie się gruzu w 5 klatkach.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W końcu udało się ogarnąć myśliwce i latanie nimi daję wielką frajdę. Prezesiadłem się (pewnie chwilowo) z Assaulta na Technika/Zwiadowca i MK11/SWD jest zdecydowanie lepsze od SW, co mnie dziwi, bo w BC2 każdą jednostrzałówką (M95,M21,SW-98,GOL) miałem złotą gwiazdkę, a tymi szybkostrzelniejszymi (np. T-88), nawet brązowej. Co do destrukcj,i w Złej Kompani była bardziej wykorzystana, ale w BF3 robi większe wrażenie. A do battleloga już się przekonałem i jest lepszy od tradycyjniej wyszukiwarki.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Up Witaj w klubie. Też dzisiaj pobawiłem się myśliwcami. Nie wiedziałem, że to aż taka zabawa. Szkoda tylko, że trudno o kile, bo zazwyczaj zdobywam zniszczenia pojazdu, ale dobre i to. Z przykrością jednak muszę stwierdzić, że baterie przeciwlotnicze zostały doskonale opanowane przez co poniektórych graczy.

Zdobyłem dzisiaj kilka gadżetów do M240B. O ile M249 szło mi średnio i zazwyczaj po chwili wracałem z powrotem do RPK-74M/M27 IAR, to myślę, że M240B stanie się moją nową ulubioną zabawką.

Do zobaczenia na placu boju panienki :trollface:.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja za to nie wiedziałem, że gra Reconem jest aż tak przyjemna, w BC2 w ogóle nie mogłem się do tej klasy przekonać. Np. Kharg Island, punkt Office, USA, ustawiłem za nami Radyjko na wszelki wypadek, jakby flaga została zneutralizowana, przed nami ten "skaner" który wykrywa wroga, a sam biegałem po obrzeżach (po zabiciu od razu zmieniałem pozycję) i grało mi się świetnie, dzielnie broniliśmy tego punktu do czasu aż zjawiły się dwa czołgi ze wsparciem z powietrza... Odblokowałem SV88 i zaczęło mi się grać jeszcze lepiej. Czy Recon oprócz tych dwóch wymienionych "narzędzi" ma jeszcze jakieś przydatne do odblokowania? Czy ktoś ma jakieś rady dotyczące gry tą klasą? :tongue:

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zniszczenia (oprócz lekkich idiotyzmów typu, budynek pozą mapą nie jest zniszczalny, ale ten sam, który stoi w granicach mapy jest już zniszczalny) są dobre. Może zniszczyć większość rzeczy (a nawet prawie wszystkie) na większych mapach (Ogólnie na takim Khark Island, nie widziałem rzeczy której nie można by zniszczyć, a mapa jest duża, i sensownie zrobiona, więc są też tereny bardziej zabudowane), a gdzieś tak połowę (może 3/4) (np. miejskie). Dodam, że rzeczy zniszczalne, to są rzeczy "rozsądne", typu budynki, osłony, poty itp. zaś reszta to mosty/statki (frachtowce) czy tym podobne. Zresztą, nie wyobrażam sobie sytuacji, w której jedna strona niszczy po prostu mosty, a druga, ma wtedy gg, i może tylko ginąć od snajperów lub obrońcy niszczą większość ścian od sklepów na np. takim Graand Bazar. Sytuacja niby realistyczna, ale uczyniła by grę niegrywalną, w pewnych sytuacjach.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja za to nie wiedziałem, że gra Reconem jest aż tak przyjemna, w BC2 w ogóle nie mogłem się do tej klasy przekonać. Np. Kharg Island, punkt Office, USA, ustawiłem za nami Radyjko na wszelki wypadek, jakby flaga została zneutralizowana, przed nami ten "skaner" który wykrywa wroga, a sam biegałem po obrzeżach (po zabiciu od razu zmieniałem pozycję) i grało mi się świetnie, dzielnie broniliśmy tego punktu do czasu aż zjawiły się dwa czołgi ze wsparciem z powietrza... Odblokowałem SV88 i zaczęło mi się grać jeszcze lepiej. Czy Recon oprócz tych dwóch wymienionych "narzędzi" ma jeszcze jakieś przydatne do odblokowania? Czy ktoś ma jakieś rady dotyczące gry tą klasą? :tongue:

Ja jadę ostro z SKS...to chyba będzie next unlock po SV88,także męczyć się nie musisz. Gram tylko z tym...mam ponad 3400 killi. To cudeńko jest szybkostrzelne,celne i w magazynku ma 21 naboi <3 SET: Dwójnóg,tłumik,celownik noktowizyjny x1 <--- niby x1,ale jak się przyzwyczaisz to heady lecą nawet z dalekich odległości. Jak jakiś desperat podejdzie za blisko to zmieniam na G18 Burst...i to działa prawie jak shotgun :} Moja rada jest taka: Znajdź sobie ulubioną broń,stwórz jakiś secik,który odpowiada Twojemu stylowi gry i graj z tym cały czas...po jakimś czasie wejdzie Ci taki skill,że miazga. Gorzej wygląda kwestia z pojazdami,ale to zostawmy engineerom i supportom.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

M98B + Bipod + Opt. x12 = 717m headshot ^^ Nie ma to jak ninjować komuś giwerę i użyć jej do wykańczania biednego przeciwnika :D Dang, gra się wysypała przez Fraps i myślałem że mi statystyki nie zanotuje X_X

EDIT:

Ktoś mówił że Recon jest do bani, że nie da się wbić dobrego K/D, wyniku i że w ogóle nieprzydatny... proszę bardzo, wystarczy odrobinę ćwiczeń "w polu":

29/8 + wygrana - z czego większość to headshot'y - http://battlelog.battlefield.com/bf3/battl...03/1/283574686/

Ps. Graliśmy z 600 ticket'ami, stąd taki czas gry :D

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@UP: Nikt tak nie mówił. Wszyscy mówili, że recon jest nieprzydatny w innych powodów. Nie podłoży paki, nie podniesie towarzysza, nie uleczy, nie da ammo, nie będzie biegał na pierwszej linii (staram się być wyjątkiem :P) tylko położy się gdzieś i sobie będzie strzelał heady i większość niestety na tym kończy. Nawet nie spotują a respić się na nich nie ma sensu bo siedzą nawet dalej niż spawn :P Dlatego ja staram się z tym walczyć i siać dobre imię snjapera :) Mam nadzieję, że jest sporo osób, które też tak robi.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach



  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...