Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Sethy

Battlefield (seria)

Polecane posty

Dokładnie, to efekt jest najważniejszy jeżeli chodzi o udźwiękowienie gry, a nie w jakiej jakości jest odgrywany dana ścieżka, które nota bene nie są w złej jakości bo było by słychać zniekształcenia, a takowych nie ma.

@Soundtrack

Mi osobiście ścieżka dźwiękowa BF3 niesamowicie przypadła do gustu, w końcu coś nowego, świeżego, bardziej pasującego do nowoczesnego pola walki niż zbitek pompatycznych wywijasów muzycznych (nie żeby były złe), którymi raczyły nas do tej pory gry. Dice podjęło ryzyko umieszczając całą grę w kompletnie nowym klimacie muzycznym i muszę przyznać że spisali się na piątkę, muzyka w singlu nie jest przesadnie nachalna, a raczej miarowo akompaniuje naszym działaniom lub zmieniającej się sytuacji. W multi muzyka pełni rolę swego rodzaju "finiszu rundy" i szczerze bardzo mi się ten zabieg spodobał.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wy się natomiast sprzeczacie o sposób jego nagrywania, uzyte techniki.

Doradzam przeczytac powyzsze posty jeszcze raz. Nikt sie tam nie sprzecza o techniki nagrywania dzwieku. To KewL podal techniki nagrywania (ze niby samo zgrywanie dzwiekow z realistycznych broni sprawia, ze dzwiek jest boski), a ja napisalem tylko, dlaczego sie myli. Nie sprzeczalismy sie o techniki, w jakich dzwiek byl tworzony, a jego jakosc.

Ważne, że efekt jest świetny...

A moim zdaniem nie. Wlasnie o tym pisze.

nie wazne czy wg was są słabe sample, czy źle dobrane pozycjonowanie.

Pewnie. A CS 1.6 swietna grafike. Nie wazne, ze rozdzielczosc to zart, a obiekty maja niska szczegolowosc. Liczy sie ten boski efekt. Nie rozumiem tej logiki, ale jestem pewien, ze widzisz w niej jakis ukryty sens.

@Xanoxis

Szkoda że nie do końca postarali się z soundtrackiem

Tez sie troche zawiodlem. Troche, bo to glownie kwestia gustu. Jak dla mnie muzyka malo oryginalna, ale solidna. Przydalaby sie wyzsza rozdzielczosc, ale i tak jest tylko tlem, wiec nie ma sie czego czepiac.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...To KewL podal techniki nagrywania (ze niby samo zgrywanie dzwiekow z realistycznych broni sprawia, ze dzwiek jest boski), a ja napisalem tylko, dlaczego sie myli.

Nic takiego nie powiedziałem, stwierdziłem jedynie że nie da się uzyskać bardziej realnego dźwięku, np: wystrzału, niż ten rzeczywisty nagrany na żywo, więc nie przeinaczaj zdarzeń na swoją korzyść. A te głupoty na temat słabej jakości sampli mógłbyś już sobie darować.

Ważne, że efekt jest świetny...

A moim zdaniem nie. Wlasnie o tym pisze.

Oczywiście, niech broń będzie brzmiała jak klepanie patykiem w ścianę, ważne że sample są dobrej jakości........

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tez sie troche zawiodlem. Troche, bo to glownie kwestia gustu. Jak dla mnie muzyka malo oryginalna, ale solidna. Przydalaby sie wyzsza rozdzielczosc, ale i tak jest tylko tlem, wiec nie ma sie czego czepiac.

Taaaa.....mało oryginalna, wymień mi tylko teraz, jedną grę, w której, sam soundtrack, jest generowany sztucznie, i jest stylizowany, na dźwięk przerywanego kontaktu radiowego (tzn. szum radia). Powiem szczerze, nie podoba mi się soundtrack z bf3, lecz nie wiem, jak można nazywać go mało oryginalnym. Dobra, zapytam inaczej, co według ciebie jest oryginalne?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi osobiście ścieżka dźwiękowa BF3 niesamowicie przypadła do gustu

Mi muzyka z gry także przypadła do gustu, ale mimo wszystko uważam, że lepsze dźwięki był w BF2. Głównie chodzi mi tutaj o muzyczki towarzyszące nam podczas ładowania gry. Chińska i arabska muzyka, to było coś! I jeszcze te briefingi przed misjami... Dziś mamy tylko Rosjan i Amerykanów, bo na podobny krok twórcy serii się nie odważą - trzeba być poprawnym politycznie...

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A w zasadzie to po grzyba by mieliby wrzucać lepsze sample do gry, jak taki Proffessor co ma sprzęt wystarczająco dobry by usłyszeć jakieś szumy jest 1 na 1000 graczy, a taki co dodatkowo ma słuch odpowiedni - może 1 na 10000. I w tym celu by mieli wrzucać 2 dodatkowe płytki? Obciążać serwery dodatkowymi gigabajtami do ściągania?

Biznesowo - bez sensu.

Ja mam niezły sprzęt, i na uszy nie narzekam - ale mi tam żadne szumy nie przeszkadzały - miałem co innego w grze do roboty :D - być może i są jakieś niedoskonałości, ale absolutnie nieistotne.

A soundtrack w singlu bardzo mi się podobał - niezbyt patetyczny, o zróżnicowanej stylistyce, mogłoby być go więcej, ale wtedy gdy jest świetnie pasuje do akcji - zwłaszcza

skok na spadochronie

dużo zyskuje na muzyce.

A do tego sporo w niej nawiązań do muzyki i motywów z BF2.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurcze ten coop jest dziwny bo: raz mogłem wbić, i grać z kolegą, a teraz mimo wyłączenia firewalla i antywirusa za chiny nie dochodzą zaproszenia..

Poradzi ktoś? Jety są naprawdę fajne, i mimo rakiet działko wydaje się skuteczniejsze :tongue: (29 zabić) Awłaśnie, z tego co wiem to solfam działa także jak się z nigo wyjdzie, tyle że w moim przypadku pozostaje nieruchome i jakoś niekt nie namierza.. A no i tak, gra zarąbista :cool:

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@opti

Fakt, muzyka w BF2 miała fajny klimat, zwłaszcza muzyka podczas ładowania mapy "Strike At Karkand", chociaż muszę przyznać że nowa wersja "Strike At Karkand Theme", czyli de facto, jest to theme do "Back to Karkand" jest dla mnie miłym i pozytywnym zaskoczeniem. Sam utwór jest o wiele bardziej rozwinięty melodyjnie, bogatszy pod względem instrumentalnym i o wiele mocniej zagrany. Co mi najbardziej się podoba to to że zrobili go w stylu rockowym z domieszką orkiestry, galopująca perkusja i riffy gitarowe zapadają w pamięć ;)

@LiOx

Tam żadnych szumów ani zniekształceń nie ma, głos był nagrywany na żywo, więc dźwięk może jedynie nosić naleciałości z otoczenia w którym był nagrywany. Już szybciej ten jego nie osłonięty Xonar generuje zakłócenia z których jest i tak dobrze znany :E

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szczerze mówiąc niebardzo rozumiem tą całą kłótnię o dźwięki :P Nawet jeśli są jakieś niedoróbki, to dla 99% ludzi niesłyszalne bo:

1. Grają na integrze i jakiś gamingowych złomach, albo głośnikach.

2. Nikt nie będzie wbijał na pusty serwer i w ciszy "odsłuchiwał", jak co brzmi.

3. Ważne, że te odgłosy dają poczucie uczestniczenia w bitwie, a nie zabawie z ASG, jak to było w Black Ops.

Większość nie ocenia wystrzałów po niskim/wysokim bitrate, tylko po subiektywnych odczuciach nt. "poweru" broni. Z tego co widziałem i słyszałem na YT, to udźwiękowienie jest świetne. Jedynie odgłosy snajp powtarzalnych mi nie przypadły do gustu. W BC2 były "donośniejsze" i IMO bardziej soczyste.

Takie pytanie: zamierza ktoś jeszcze grać w BC2? :(

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Czechoslaw - problem w tym, ze ja zdecydowanie zloma nie mam i te wszystkie niedorobki i braki slysze bez wsluchiwania sie. Stad moje zdanie, ze udzwiekowienie w tej grze jest dalekie od 'zachwycajacego', jak to niektorzy okreslaja. Sam 'power' i feeling srodowiska jest zrealizowany perfekcyjnie. Szkoda tylko, ze wszystko traci na relatywnie slabej realizacji.

EDIT: Co nie znaczy, ze dzwiek ogolnie jest slaby. Dla mnie solidne udzwiekowienie. Nie zgadzam sie tylko z peanami na czesc audio w tej grze, bo - moim zdaniem - sa duza przesada.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Warto teraz kupować Bad Company 2? Bo mam ochotę pograć w jakiegoś shootera przez sieć, a na BF3 nie mam funduszy :P Nie wiem czy (chodzi o PC) ludzie wciąż grają i nie są to głównie pr0 uber wymiatacze z którymi nie mam szans.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok, ja poprawię się, dźwięk w grze taki jak broń czy świst rakiety jest perfekcyjny i świetnie zrobiony. Mi chodzi o soundtrack. Taki np. Portal 2 miał od groma utworów, ponad 30-40 które wydali w dobrej jakości. W BF3 nie ma wyróżniających się utworów które wpadną w ucho i są epickie. Za to BF2 (czemu niektórzy mylą z BC2 czyli Bad Company 2?) ma ich trochę. Za to podoba mi się nawet tło dźwiękowe podczas loadingu mapy, te odprawy żołnierzy i żołnierskie piosenki :3 Nawet ciekawie zrobione, to jest na plus.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To też zadam pytanie, jak zdobyć gwiazdki dla pojazdów? Tzn. od ilu zabić takie się zdobywa? Na początku myślałem, że jest tak, jak z bronią, czyli od 100, ale właśnie zauważyłem, że mam już ponad 100 zabić z czołgu i żadnego oznaczenia nie otrzymałem ;P

@down

Dzięki ;]

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gwiazdki otrzymujesz jak wymaksujesz wszystkie perki do np. tanka.

A tak swoja droga. Ja dzisiaj o malo ze zdenerwowania nie rozwalilem mojej klawiatury g15.

znudzilo mi sie latanie jetami i zaczalem levelowac w chopper. ALE?

1. dupki z wlasnej team ktorzy rozpedzaja jeepy a pozniej wyskakuja z nich by zabic wszystkich czekajacych na choppera

2. dupki ----+--------- ktorzy strzelaja AA, tankami we wlasne choppery by sie rozwalily

3. dupki ------++------ ktore mysla ze to smieszne walenie z rpg we wlasnego choppera.

I wlasnie z takiego powodu dzieci Cod mam dosyc grania w BF3. zadnej cholernej kultury. Az sie zastanawiam czy nie odsprzedac tego g****

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@latouffe

Nie wiem na jakich serwerach grasz, jednak mi się to nie zdarzyło. Zawsze jest pełna kultura i każdy, jak wsiądzie do pojazdu to współpracuje.

Bolą mnie jednak bugi typu znikający po zniszczeniu przez miny czołg w Co-opie. Reszta jest miodzio. Chociaż na mapce z mostem zwykle drużyna, która zaczyna wyżej obrywa mocno i nie raz mi się zdarzyło, że zostaliśmy przygwożdżeni, chociaż wtedy zdobywam najwięcej killów z granatnika, bo jak chodzą grupami to łatwiej ich ustrzelić.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach



  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...