Skocz do zawartości

Battlefield (seria)


Sethy

Polecane posty

Ogólnie, coraz częściej, widzę posty (nie chodzi mi konkretnie o to forum, ale wszędzie), o tym, jaki to bf2 był cudowny, i jak to bf3 to bc3. Zastanawiam się, czy ktokolwiek w ogóle grał w bf2, z ludzi, którzy podkreślają po 1000 razy jaki to jest on świetny. Pierwsze co, to genialny system balistyki brono, czy ktokolwiek o nim pamięta? Ten system, bł już wtedy zacofany. Czasami wręcz, wydawało się, że nie opiera się na żadnej logice. Z odległości 4 metrów, można było wpakować cały magazynek, w kogoś, a i tak nic w niego nie trafiło, po naboje poleciały magicznie w bok (tak, karabin maszynowy, zaczynał działać jak shotgun w takiej sytuacji). I odwrotnie. Karabinkiem maszynowym, dało się czasami wpakować cały magazynek w kogoś, kto stoi gdzieś tam, na drugim końcu mapy, bo fizyka gry, uznała, że na nasze pociski, w tym momencie nie będzie oddziaływała, i polecą idealnie po linii prostej. Nie mówiąc, już o hitboxach, jak i tym, że czasami trzeba było wpakować cały magazynek w jednego gościa, a on i tak nie tracił nawet połowy hp. W dodatku, różnica między między broniami np. medyka, a komandosa, była masakryczna nie naturalna. Na koniec, można jeszcze wymienić, system śledzenia pojazdów, do pocisków, który czasami nawalał i gubił helikopter, lecąc, dokładnie w odwrotnym kierunku.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 7,8k
  • Created
  • Ostatnia odpowiedź
Chyba właśnie od tego jest forum żeby napisać swoją opinię czy ponarzekać na tą czy inną rzecz. Mówienie o skończeniu narzekania jest moim zdaniem co najmniej głupie.

Tylko, że w większości sprowadza się to do "BF3 jest beznadziejne bo BF2/COD jest jepsiejszy, bo tak", albo zwykłe przekomarzanie się o własne gusta :) Usilne narzucenie komuś że BF2 jest lepszy itp.

Mówią, że CoD to powtarzalność i nic się nie zmienia. Powiedzcie mi proszę co takiego NOWEGO jest w BF3 czego nie było już w poprzednich odsłonach serii.

Diabeł tkwi w szczegółach

- Lepsze udźwiękowienie, bezporównania lepsze

- lepsze efekty wizualne, które przedewszystkim dodają nowe możliwość taktyczne, jak np ukrywanie się w trawie, destrukcja otoczenia, oślepienie przez słońce, możliwość kamuflacji z otoczeniem

- ogromna ilość dodatków do broni, które rónież dodają nowe możliwości taktyczne - jak latarka, trójnóg, noktowizor, laser

- urealnienie wrażeń z rozgrywki chodćby w lepszym "uczuciu" kierowania żołnierzem, a nie latającą kamerą z wystającą bronią

- większy dynamizm rozgrywki

- mnóstwo unlocków, doatków i personalizacji postaci które motywują do grania

- lepsze odwzoropwanie broni, ich mechaniki i korzystania z nich

Ty/Wy naprawdę widzicie w tym tylko LEPSZĄ GRAFIKĘ? Czysta ignorancja.

W niektórych aspektach jest to nawet krok w tył ( patrz klasy ). W

Moim zdaniem właśnie krok w przód. Mniejsza ilość klas w stosunku do BF2 lecz oddanie wiekszych możliwości i manewroności postaci. Z drugiej strony te klasy w BC2 były źle dobrane, obecnie jest to rozdysponowane znacznie lepiej, chodź ja mam swoją osobista liste jakbym to wykonał, ale jest bardzo bliska tego co jest w BF3.

Taka duża ilość klas jak w BF2 wcale nie jest dobra, gracz chce się skupić na grze, przyjemności a nie papraniu się "czym by sie lepiej grało". W BF3 można dobrać swój włąsny styl gry i skupic się na rozwijaniu jednej postaci, a nie dobierać za każdym razem inna do roznych sytuacji. Jest mniej, ale są lepiej wyważone i lepiej zaprojektowane.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No, w multi pograłem co nieco, wbiłem 4,5 levela, i ogólnie bardzo pozytywne wrażenia . Gram mix mechanika, szturmowca, i wsparcia, wszystkie mi się b. podobają. Odblokowywanie przebiega lepiej niż w becie, no i bardziej teamplayowo się gra :happy: (choć często reanimacja mnie jest dla kogoś b. trudna) Z pojazdów najbardziej lubię samoloty (3 pierwsze perki już są) i helikoptery zwiadowcze. Początkowo ciężko było mi ogarnąć, baaa dzisiaj na Demavand Peak zginąłem z 6x pod rząd, z ukradzionego nam heli na respie :dry: . Na szczęście z 4 fragi wystarczą by wyjść na 1.0.Naprawdę wszystkie mapki mi się podobają, te wybuchy, dźwięki, świsty, po porstu jak na filmie akcji :laugh: . Gra chodzi mi na ultra/wysoki i jest całkiem płynnie, gram głównie na G4G bo lagi nawet małe tam są. Singiel niezły choć jeszcze nie skończyłem, a w co-opa mi nie dochodzą zaproszenia kolegi, wie ktoś może czemu :huh: ? Gra poprostu bomba, a kto nie grał ten trąba :tongue:

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Detahdealer

Mnóstwo unlocków, dodatków i innych pierdółek już od dawna jest w Codzie. Tak samo z dynamizmem :D Nie żebym się czepiał czy coś ale...

Co do klas do dalej bym się upierał, że podział z BF2 był lepszy, połączyłbym tylko klasę mechanika i grenadiera w jedną tak jak jest to teraz.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

IMHO było ich za dużo. Chociażby to, że były osobne klasy od niszczenia pojazdów, i ich naprawiania. Nie lepiej jedna? Poza tym większość zapomina, że takie klasy, jakie są w BF3, były w 2142, i wtedy nikt nie narzekał np. na brak balansu. Było wręcz idealnie. A na pewno lepiej, niż w BC2, gdzie medyka bierze się nie tyle po to, żeby być 'wsparciem', tylko żeby być na pierwszej linii frontu(przynajmniej ja tak robię :D Kiedy widzę, że team średnio daję radę, i trzeba go poprowadzić do przodu, to M249/MG3 i jazda. Rambo mode on. A chyba nie o to chodzi w tej klasie?)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Was też denerwuje reanimacja? Na szczęście nie tracimy kuponu ani nie przybywa nam jedno oczko do liczby zgonów, ale mimo wszystko reanimacja jest rozwiązana źle. Po pierwsze - czemu po reanimacji zawsze startujemy z pistoletem? Szczególnie, gdy reanimowani jesteśmy w otoczeniu wrogów? Po drugie - czemu po reanimacji muszą występować problemy z poruszaniem się? Nie wiem jak Wam, ale mi postać lubi się zaciąć, albo lubi się włączyć np. tabela wyników. Niby nic, ale tracimy cenne ułamki sekund (i często drugi raz giniemy).

PS. Pierwszy kill z samolotu - latanie nie jest wcale takie złe :)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moje wyobrażenie o klasach w Battlefieldzie:

------------------------------------- ASSAULT -------------------------------------

Klasa do ataku frontalnego, przebijaniem się przez bariery przeciwnika i zaawansowanej kontroli pojazdów (dostepne specjalizacje dla pojazdów)

Broń główna: Karabiny Szturmowe

Broń poręczna: Pistolet

Dodatki początkowe: uchwyty i lufy

Ekwipunek:

- podwieszany granatnik

- podwieszana strzelba

- granat odłamkowy, dymny i oślepiający

- obszerniejsze specjalizacje w pojazdach (te dostępne dla ogółu)

------------------------------------- SAPER -------------------------------------

Niszczenie wrogich pojazdów, naprawianie sojuszniczych pojazdów oraz narzędzia do skrytobójczej eliminacji wroga, wraz z wykrywaniem min i detonacja ładunków (rush)

Broń główna: Strzelby bojowe

Broń poręczna: Pistolet

Dodatki początkowe: różnego rodzaju amunicja do strzelb

Ekwipunek:

- Wyrzutnia rakiet

- mina claymore

- mina przeciwpancerna

- naprawiaczka pojazdów

- robot saperski (wykrywający miny i rozbrajacy ładunki)

------------------------------------- SUPPORT -------------------------------------

Klasa do wywoływania chaosu na polu walki, wsparcia ogniowego, dostarczanie amunicji oraz tworzenie "ściany ognia".

Broń główna: Lekki karabin maszynowy

Broń poręczna: Pistolet

Dodatki początkowe: trójnóg

Ekwipunek:

- paczka z amunicją

- moździerz (granaty zadajace obrażenia i dymne)

- ładunki wybuchowe C4

------------------------------------- MEDIC -------------------------------------

Klasa przeznaczona do szybkiego i dyskretnego przemieszczania się z punktu do punktu w celu leczenia towarzyszy.

Broń główna: Pistolety maszynowe i Karabinki

Broń poręczna: Pistolet

Dodatki początkowe: tłumiki dźwięku i ognia

Ekwipunek:

- apteczka

- defibrylator

- termowizja (jako dodatkowa wizja)

- ciche bieganie

------------------------------------- RECON -------------------------------------

Klasa umożliwiająca wykrycia i rozpoznania wroga z daleka, nasteępnie namierzenia celów opancerzonych dla wsparcia, bądź eliminacja żołnierzy z daleka.

Broń główna: Karabiny snajperskie

Broń poręczna: Mały Pistolet maszynowy (np TMP, czy Scorpion)

Dodatki początkowe: celowniki optyczne 6x.8x,12x (powiększenia zarezerowane dla snajpera)

Ekwipunek:

- helikopter zwiadowczy

- laser nawigacyjny

- mobilny spawn

- wykrywacz ruchu

- oznaczanie celów

Co o tym sądzicie?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja mam pytanie co oznacza skill w menu naszych statystyk, jak to jest wyliczane, na czego podstawie może ktoś wie? Bo przed chwilą miałem -10 teraz po 2 niezłych meczykach na Metro (razem 14000 punktów) mam 160.

No i takie pytanie do was co według Battleloga jest waszą najlepszą bronią, u mnie granatnik M320 42 zabitych?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hehe, a propos respienia z pistoletem to ja na taką okazję mam pistolet z latarką - normalnie ją wyłączam, ale jak zostanę defibrylowany to wtedy od razu wspomagam team waląc wrogom słońcem po gałach nie wiele ryzykując póki nie przyjmę reanimacji :P Z drugiej strony bez latarki można wtedy skrytobójczo zdjąć jednego czy dwóch zanim się zorientują P

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niby to ma uzasadnienie, ale w takim ET tarcza dawała parę chwil na zorientowanie się, co się w ogóle dzieje. W BF niestety często nawet nie zauważymy reanimacji, bo ułamek sekundy po wstaniu otrzymujemy strzał z czołgu między oczy :P. Chwilowa nietykalność bez możliwości poruszania się i strzelania pozwala przynajmniej na zlokalizowanie potencjalnego napastnika ;).

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo to jest ułomność medyków. Powtórka z poprzednich BF - lecą na pałę, podnoszą, żeby tylko pkt zgarniać i sami padają. Na szczęście tutaj to jest usprawnione i chyba deda nie zalicza jak nas zabiją przed akceptacją reanimacji.

Czytałem, ze wyszedł nowy patch dla sererów, niby ma naprawiać nieco crashe, ale dalej je dostaje i mam wrażenie, że gra chodzi gorzej :/

Przez te crashe nie mogę się nagrać bo tylko klne przed kompem :/ Co za EA FAIL.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam już stary procesor intela Q9400 czteror dzeniowy 2.66Ghz tylko;p

4GB ramu corsair 1088mhz

płyta asus PQ5

ale za to nadrobiłem braki kartą graficzną Gainward GTX 570 Phantom

WIN 7 64

I wszystko mi śmiga na full:) ku mojemu zaskoczeniu płynnie, lecz multi gram na ustawieniach AUTO które i tak mają 80% ustawień najwyższych przy rozdzielczość 1920 na 1200

mogę narzekać jedynie na swoje połączenie internetowe gdyż mam spory ping na serwery najmniejszy to 60:(

Wracając do BF3 to ważną rzeczą jest fakt że są polskie dialogi a nie tylko napisy jak w cod;p Te nasze podwórkowe teksty robią niesamowitą atmosferę nawet nie muszę słuchać znajomych na TS a i tak wiem co się dzieję za mną czy w pobliżu;)

Pomijając już grafikę która znudziła już wszystkich to dźwięki otoczenia, wybuchów broni robią wrażenie jak bym był w środku dobrego filmu wojennego:D

A jak ktoś strzela w moim kierunku ze snajperki to słychać przerażający świst nad uchem:D to jest świetne!

teraz jestem już za BF3 ale na pewno MW2 było i jest lepsze od BC2 to bez wątpienia potwierdzam. Grałem w BC2 dla nowych trybów i zróżnicowanej rozrywki tylko. Miała ona swoje plusy i minusy ale i tak była nieco w tyle za klimatem MW2.

W tym roku do mojej kolekcji gier codMW3 raczej nie trafi chodź nie mówię na pewno;p tak w ramach protestu za to iż spoczęli na laurach i rozbudowali MW2:)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Udzwiekowienie jest naprawde genialne, nawet na moich sluchawkach, ktore lata swietnosci maja za soba, odglosy pola bitwy brzmia swietnie. Co do polskich tekstow, to w multi brzmia nawet fajnie i z nich korzystam, ale w singlu polonizacji mowie stanowcze nie.

A co do optymalizacji BF`a - jak dla mnie swietnie. Oczekiwalem niskich, a spokojnie gram na srednich detalach. Gram na: AMD Phenom II 710 x4(to nie pomylka :P 4 rdzen udalo sie odblokowac) 2,6 ghz, 6gb ddr3, gts 250 512mb i gra nie scina w zadnym momencie.

Multi uzaleznia. Jak w zadnej innej grze. Dopiero co byla 20... Nie wierze, jak ten czas szybko leci :dry: Gra sie genialnie, jak na razie to najlepsza gra w jaka kiedykolwiek gralem - tak pod wzgledem oprawy graficznej jak i niesamowitej grywalnosci.

No i kurde, jak fajnie lata sie Little Birdami. Tym malenstwem mozna zdzialac cuda, szczegolnie na Damavand Peak, gdzie przed chwila zdobylismy obie bazy przeciwnika nacierajacego calymi silami na nasze C w tunelu.

Jade dalej: bardzo mnie cieszy, ze mozna latwo spotkac ogarnietych ludzi. Szczegolnie pilotow, ktorzy wiedza, co to znaczy transportowac kompanow, a nie wyskakiwac z heli w trakcie lotu. Wlasnie przed chwila, na ktorejs mapie(nie zwracam zbytniej uwagi na nazwy) jeden gracz przetransportowal 4 snajperow, w tym mnie, na dach budynku, z ktorego byla idealna widocznosc na cala mape. Nie musze mowic, jakie problemy mial dzieki temu przeciwnik :) Po grze przez ostatnie 2 miechy w mw2, w ktorym brak jakiegokolwiek tp, jestem zachwycony tym, co momentami sie na polu bitwy dzieje :) No i wszystkie mapy, oprocz Operacji Metro(rzeznia jakas, nie mapa) i lagujacej Autostrady do Teheranu kapitalne.

Jak dla mnie, po 2h singla i 8h multi - gra roku. Dekady. 10/10, kurcze, 11/10 jak nic, jezeli DICE zrobi tylko cos z ta lagujaca Autostrada do Teheranu :)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jeszcze wogóle w signla nie zagrałem za bardzo w multi wsiąknałem:)

Za to od razu zmieniłem język "okrzyków" na angielski, polskie komendy i rozkazy brzmialy dla mnie troche za bardzo sztucznie.

Mam takie pytanie, jak odblokowuje się te śmieszne i ciekawe "prawe" nieśmiertelniki? Ja posiadam tylko te z mass effecta 3, mam już 10 level a nie odblokowałem żadnego z nich.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...