Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Zaptos414

Potrzebna pomoc z wyborem karty oraz procesora...

Polecane posty

Witam.

Chciałbym zakupić procesor oraz kartę graficzną. Wiadomo - jak zwykle problemem jest cena/funkcjonalność :P. Z góry zaznaczam - dysponuję budżetem do 2000 PLN, chcę go wykorzystać mądrze, ale jak najlepiej. I tu do pomocy wkroczycie mi Wy, forumowicze :)

Przeglądając karty graficzne wpadła mi w oko:

Radeon 4890 PowerColor 1GB 2xDVI (PCI-E) (w komputronik.pl kosztuje ok. 1050zł)

I teraz pytanie: Primo - czy na moim monitorze (19') będzie to miało jakieś negatywne skutki? (słyszałem, że 2x karty "wyglądają" lepiej na większych monitorach). Secondo - czy w każdej grze będę mógł użyć mocy obu kart?

Procesor natomiast, chciałbym byście doradzili mi Wy. Myślałem o jakimś 3 GHz z podwójnym rdzeniem Intela. (Tutaj zaznaczam, że nie chcę używać O/C, nie znam się :s).

To są tylko moje uwagi, jeżeli widzicie jakieś alternatywy, to proszę śmiało pisać.

Z góry dzięki, z poważaniem,

Zaptos414

PS: Podział budżetu miał być 1200:800 (karta:procesor)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze jak byś napisał jaka masz płytę główną - to raczej wypadało by wiedżieć przy zakupie nowego procka. :smile:

A co do karty to komputronika "se daruj" - tu masz dużo taniej http://www.esc.pl/product_info.php?cPath=7...oducts_id=18095

A tak poza tym poczekaj z kupnem karty do premiery Radeonów hd 5xx - premiera już niedługo.

Ps. Do monitora 19' to ten radek nawet "za mocny" będzie

Ps2. Bo bym zapomniał o najważniejszym - jaki kolega ma zasilacz?

Ps3. Najlepiej to rozpisz konfigurację obecnego kompa.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

c2d to już powoli nie ma sensu i na pewno e8600 tak samo jak pakowanie się teraz w toxica nie żeby to była zła karta bo wymiata ale za niedługo premiera nowych kart(jutro?)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach