Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Rankin

Batman: Arkham (seria)

Polecane posty

Po 22 godzinach grania ukończyłem tą podobno w ogóle niegrywalną i zabugowaną wersję na PC. Tak naprawdę to jej jedynym palącym problemem jest optymalizacja - mi tam rybka, bo takie rzeczy mojemu komputerowi niestraszne i po zdjęciu blokady przez większość czasu działało na 50-60 klatkach z pełnym dobrodziejstwem inwentarza, a dropy nie utrudniały zabawy. Rozumiem jednak oburzenie ludzi, którzy nie mogą pograć, bo nie każdy ma kompa spełniającego rekomendowane - a wymagania sprzętowe sugerowały jednak co innego. Z drugiej jednak strony po przyjrzeniu się nakręconej przez Internety burzy można wywnioskować, że gra leci na pulpit co skrzyżowanie, że trzyma się na ślinę (jak Street Fighter IV na PS4), ale cały dowcip polega na tym, że poza framerate, to bardzo solidnie działająca gra. Ironia polega na tym, że ilość bugów tu, a w Arkham Origins* to niebo, a ziemia.

Teraz o samej grze - jestem zachwycony, chyba jak na razie najlepsza rzecz, w jaką grałem w tym roku. Świetna fabuła, nie czepiałbym się specjalnie dziur, no ale to już kwestia czego kto oczekuje. Ja akurat tematy fabularne zawsze dość luźno traktuję w takich grach i po prostu lubię jak się świeci, jak wybucha, jak gra spamuje nam tymi wszystkimi do przesady złymi złoczyńcami, jakie to wszystko jest kiczowate - ale to akurat taki pożądany kicz jak dla mnie wink_prosty.gif. Po tak przyjemnym, 20 godzinnym festiwalu dobrej zabawy, jakoś nie mam ochoty specjalnie nad scenariuszem myśleć. Interesuje mnie świetny motyw przewodni i trzy wątki, fajnie splatające się w jedno oraz fajowa reżyseria całości. Logika to tylko taki dodatek...

Przekonałem się do Batmobilu i od ostatniego posta nauczyłem się nim jeździć. Tak bardzo podobały mi się bitwy pancerne, że wszystkie miny rozbrajałem, żeby powalczyć. A już zwłaszcza zabawne było to skradanie się za czołgami - potężną, ryczącą maszyną, ale przecież ma być fajnie w pierwszej kolejności.... Podobało mi się rozbudowanie rozgrywki o nowe elementy, niby podstawa została ta sama, ale nowe gadżety, batmobil, zdalne sterowanie nim, walki w duetach - wszystko to sprawiło, że Arkham Knight jest w rozgrywce zaskakująco świeży i ma znacząco inny feeling od poprzednich Batmanów. To zwłaszcza zmiotło mnie z nóg...

I ta grafika - gem pisał pierdoły, że to Unreal Engine 4. Ale i tak wygląda prześwietnie, zwłaszcza ten deszcz na pojazdach czy stroju Batmana. I ten świat - może nie jest to Wiedźmin 3, ale naprawdę nic się nie powtarza. Nad oceną wciąż myślę, ale chyba jednak najbardziej podoba mi się jak do tej pory wariant dwucyfrowy. Tyle, że to za samą treść gry i pomysł na nią, a nie za liczbę klatek...

____________________________________

* - Powtarzam za Internetem, bo mam chyba do Batmanów farta i gra mi działała solidnie bardzo, jeszcze na wysłanej już do muzeum 9600 GT (mówimy teraz o Arkham Origins). Z tego co pamiętam to się tylko raz zaciąłem w wentylacji i czasami animacja lotu się zapętlała i bohater fikał w powietrzu. No, raz mi też Killer Crock zniknął w czasie walki... W Arkham Knight tego typu pierdół nie spotkałem...

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie czy po zakończeniu wątku głównego dalej można wykonywać misje poboczne?? Pytam bo to ostatnia odsłona więc zakończenie tego może być różne... Ostatnio mam trochę czasu więc postanowiłem ukończyć AK, jak na razie chyba jet to najlepsza odsłona z serii.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Testując możliwości nagrywania PS4 materiału "bezpośrednio do sieci" pokusiłem się o odważną polemiką na temat "Czy Batman Arkham Knight będzie grą roku?" i chciałbym ją w tym temacie odrobinę skrócić, aby była bardziej dostępna.

Ogólnie będę chyba jednym z nielicznych, który z Batmanem miał niewiele wspólnego i AK to pierwsza część serii, z która się zaznajomiłem (przez przypadek ale jednak). Jest to jeden z powodów, który sprawia, że będę tutaj oceniał ostatnią odsłonę Batmana przez pryzmat samej gry, a nie serii. Jedni powiedzą, iż ten fakt skreśla moją opinię jako nieważną, drudzy odniosą się do niej broniąc swoich racji lub przytakując mi w moich spostrzeżeniach. Wydaje mi się, że taka ilość informacji na przedmowę to aż nadto, dlatego przejdźmy do konkretów.

Czy Batman AK ma szansę zostać grą roku 2015? Na to pytanie postaram się odpowiedzieć jak najlepiej, opierając się na własnych spostrzeżeniach i doświadczeniach z gry. Poniżej postaram się przedstawić listę argumentów, które będą mówiły o wszystkich plusach i minusach serii, które według mnie są na tyle ważne, aby otwarcie o nich mówić i dyskutować.

Na pewno, jak większość wie, Batmobil to nowość w świecie Gotham. Zazwyczaj to wszelkiego rodzaju świeżynki wprowadzane do gier są głównymi atutami produkcji, które wyróżniają sam twór pod względem innowacyjnych pomysłów czy rozwiązań. Ale czy super samochód rzeczywiści był taki "super"? Zdecydowanie tak! Moment, w którym stajemy się posiadaczami oryginalnego samochodu jest bardzo ekscytujący, a swego rodzaju "przerywnik" dodaje tylko pikanterii i sprawia, że całe wydarzenie jest bardzo widowiskowe. Samo sterowanie pojazdem jest oparte na sprawnie zaprogramowanym silniku jazdy - poruszanie się po mieście w Batmobilu należy do bardzo przyjemnych zajęć, a multum gadżetów, wchodzących w skład naszego auta usprawniają tylko przemieszczanie się czy walkę z ewentualnymi wrogimi pojazdami. Oczywiście do klasycznego wyposażenia możemy zaliczyć dopalacz, który wygląda jakby był żywcem wyciągnięty z samolotu odrzutowego i wmontowany w nasz pojazd. Dodatkowo warto wspomnieć o tym, że w jednej chwili nasz samochód może zmienić się z "wyścigówki" w bardzo dobrze uzbrojony czołg oparty na najnowszej technologii wojskowej zawartej w szacie Wayne Enterprices. Mówiąc najogólniej auto Batmana jest zaprojektowane genialnie - nie da się tego ukryć, że to właśnie Batmobil będzie najbardziej kojarzącym się elementem z ostatnią częścią przygód Batmana (przynajmniej według twórców jest to ostatnia część serii).

Kolejnym aspektem, który zaobserwowałem w serii to system walki, o którym również powiem kilka słów. Dla weteranów serii na pewno nie było tutaj zbyt wielu nowych aspektów zawartych w walce, ale dla nowego gracza jak ja system walki zaprezentował się jako jeden z najlepszych aspektów grze i dzięki swojej jakości stawiam go na pierwszym miejscu w liście plusów. Momenty, w których walczymy z wieloma przeciwnikami należą do najbardziej widowiskowych starć w jakich miałem okazję brać udział przez lata zaznajamiania się ze światem gier. Batman: AK oferuje nam różne style walki, które możemy bez problemów ze sobą mieszać i tworzyć własne kombinacje. Dodatkowo, różnego rodzaju przeciwności napotkane na naszej drodze powodują, iż musimy odmiennie podchodzić do walki chociażby z przeciwnikami uzbrojonymi czy też nie. Dodatkowo dla osób, które lubią otwartą walkę zostało umieszczone bardzo dużo animacji ciosów, a samo wykończanie przeciwników jest sfinalizowane widowiskową sceną w slow motion. Natomiast osoby, które wolą walczyć z ukrycia również znajdą coś dla siebie. Systemy cichego eliminowania wrogów działają, w moim mniemaniu, lepiej niż w podobnym tytule jakim jest Assasin's Creed. Oprócz szybkiego eliminowania pojedynczych przeciwników, twórcy przekazali nam zdolność pozwalającą na natychmiastowe powalenie kilku wrogów. Całość odbywa się oczywiście z ukrycia, a sam moment eliminacji wygląda fenomenalnie.

Kolejnym atutem gry, który zaobserwowałem na przestrzeni kilku godzin rozgrywki jest sztuczna inteligencja, która nawet na niższych poziomach trudności może przysporzyć nam wielu problemów. Notorycznie możemy przekonać się, że przeciwnicy w cale nie są botami, a wręcz osobno myślącymi mózgami. Wielokrotnie napotykałem się na moment, gdy jeden z przeciwników znalazł rannego kompana. Ten widząc to, ku mojemu zaskoczeniu, nie tylko wezwał wsparcie, ale także zaczął rozglądać się po najbliżej położonych kryjówkach czy poruszał się w stronę potencjalnego zagrożenia. Reasumując - SI została zrobiona naprawdę dobrze i jest to kolejny mocny plus obok dwóch poprzednich.

Innym argumentem jaki chciałbym przytoczyć to sposób przedstawienia fabuły. Grając dochodzimy do momentu, w którym nasz protagonista jest narażony na kontakt z trującym gazem. Ta trucizna nie zabija, jednakże powoduje halucynacje, które obrazują nasze najskrytsze lęki. Sposób w jakim dodano wątek Jokera, jako strach Człowieka-Nietoperza jest po prostu genialny. Chwilami miałem wrażenie, że nie gram w zwykłą grę opartą na walkach i wątkach detektywistycznych, a oglądam dobry film czy wyobrażam sobie świat przedstawiony w książce. Dialogi nagrane przez aktorów (szczególnie Joker) dodają pikanterii do kwestii, które wypowiadają nasi bohaterowie. Pokusiłbym się o spostrzeżenie, że twórcy pokazują Batmana jako człowieka, który też się czegoś boi, którego można złamać jak prostego człowieka. Oczywiście jest to odpowiednio trudniejsze, ale mimo wszystko - możliwe.

Ostatnim mocno zauważalnym atutem jest grafika. Świat przedstawiony sprawia wrażenie mrocznego, owianego strasznymi tajemnicami wspartego przez wiele klimatycznych zagadek. Szata graficzna jest na bardzo wysokim poziomie - zastosowano tutaj jedne z nowszych silników graficznych, który potrafi pokazać na co go stać. Przykładem jest samo Gotham, Batmobil czy chociażby walka z przeciwnikami. Momenty, w których dron przeciwnika ulega zniszczeniu są naprawdę widowiskowe, a to wszystko dzięki dobrze zrobionemu silnikowi graficznemu.

Tam gdzie są plusy zawsze znajdą się minusy i na pierwszy ogień idzie wcześniej wspomniana grafika. Najbardziej zauważalnym minusem w postaci naszego bohatera jest jego twarz - wiecznie posiadająca ten sam wyraz twarzy. Batman przechodzący załamanie nerwowe - dajmy kamienną twarz. Przeżywamy szok? Dajmy kamienną twarz! Niestety twórcy chyba zapomnieli o tym, że nasza kamera jest w stanie obrócić się na tyle, aby spojrzeć na twarz protagonisty i czasami ostro się zawieść. Emocje w głosie niejednokrotnie mówiły nam coś innego niż to co pokazywały emocje na naszej twarzy. Niby drobnostka, ale pewne momenty w grze mi to bardzo popsuło, a szkoda.

No dobrze, mamy Batmobil, wygląda i jeździ naprawdę dobrze, ale czy wszystko jest takie kolorowe jakby się mogło wydać? Oczywiście nie. W całej grze jesteśmy zmuszeni do korzystania z naszego pojazdu praktycznie w co drugiej misji, chociaż wliczając w to misje dodatkowe szale momentów, w których musimy korzystać z określonego wyposażenia będą po stronie Batmobilu. W pewnym momencie miałem wrażenie, że gram w jakiś symulator czołgu osadzonym w wirtualnym Gotham. Dla jednych przymus używania Batmobilu to plus, ale ja się do tej grupy osób niestety nie zaliczam. W pewnym momencie gry odczułem efekt przesycenia wywołanego częstotliwością używania naszego super pojazdu. W ten sposób coś co sprawiało mi wiele frajdy spowodowało, iż musiałem przymuszać się do ukończenia określonych misji. Mimo wszystko samo wprowadzenie innowacyjnego pomysłu jakim jest Batmobil uważam, że jeden z głównych plusów serii. Jazda po mieście, gonienie przeciwników, walki z przeciwnymi pojazdami są zaprojektowane w sposób oryginalny, ale zawsze trzeba znać umiar. Ot, co za dużo to nie zdrowo. Twórcy chyba o tym zapomnieli.

Kolejną zauważalną "wpadką" twórców są niektóre misje poboczne. Dlaczego misje poboczne? Otóż w pewnym momencie człowiek ma wrażenie, że twórcy po prostu poszli na łatwiznę. Grając w najnowszą odsłonę serii Arkham miałem odczucie jakby projektantom zabrakło pomysłu na dobrze zrobioną misję poboczną. Zrozumiałbym prosty zapychacz, który opierałby się na odnalezieniu i uratowaniu jakiegoś obywatela, ale dodaniu misji "znajdź i uratuj" w formie kilkunastu nudnych misji pobocznych troszeczkę mnie zniesmaczyło. Do takich misji zaliczyć można na pewno ratowanie strażników czy misje wymuszające na nas odnalezienie bomby i jej rozbrojenie. Zamiast wprowadzić innowacyjne formy w formie różnych strażników, to co misje musimy walczyć z tym samym używając tego samego - po prostu głównym minusem misji pobocznych jest straszna monotonność towarzysząca nam przez większość czasu.

Mimo dobrej fabuły przedstawionej jest bardzo wiele nieścisłości, które są zauważalne gołym okiem. Podobnie jest z dialogami - brakuje nam wpływu pewnych wydarzeń na jakość głosu i zachowania naszej postaci. Tam gdzie chwilę temu byliśmy "wrakiem" człowieka, za chwile stajemy się twardymi jak skała mięśniakami i znów jest z nami dobrze. Potem znowu - rozmowa z Alfredem i nasz bohater kruszy się w oczach. Niestety, takie luki i nieścisłości strasznie mogą popsuć komuś rozgrywkę. Osobiście odczułem duży niesmak własnie przez takie niesmaki fabularne.

Prawdopodobnymi gwoździami do trumny mogą być także problemy, które napotkali gracze komputerów osobistych. Osobiście miałem tą przyjemność grania na Playstation 4, ale to co mogłem zobaczyć na swoim czy znajomych komputerze wołało o pomstę do nieba. Od komunikatów z konsoli Xbox One czy Playstation 4 kończąc na znikających czy niewidzialnych przeciwnikach. I to jedne z poważniejszych problemów z samą grą, a pozostaje jeszcze fakt strasznie spadających klatek na sekundę. Na Playstation 4 wbrew pozorom nie obyło się bez błędów np. podczas przesłuchiwania przeciwnika nagle oboje znaleźliśmy się w powietrzu, po czym spadliśmy sromotnie na ziemię. Na szczęście oprócz tego nie spotkałem aż tak rażących błędów. Jedynie przyczepić mógłbym się również do dwóch zacięć w grze, które wymagały restartu gry. To zniesmaczyło mnie najbardziej i z tego co wiem problem pojawił się także u innych użytkowników.

Powyższe podsumowanie jest oparte na najważniejszych, w mojej opinii, plusach i minusach. Oczywiście każdy może zauważyć coś innego, ale najpiękniejsze w nas - ludziach, jest to, że każdy jest inny i ma odmienne zdanie, dlatego chciałem przedstawić wam swoje. W podsumowaniu na pewno nie może zabraknąć słowa o tym, że w Batmana: Arkham Knight gra się bardzo dobrze, gra za szybko się nie nudzi, a dodatki, które można zdobyć poprzez przechodzenie gry są naprawdę fajne (nowe stroje naszego bohatera). Twórcy nie bali się również wyposażyć swoją grę w system RPG - zdobywamy doświadczenie, które po osiągnięciu odpowiedniej puli przeradza się w poziomy. Im wyższy poziom tym więcej punktów zdolności, które możemy wydać na nowe umiejętności czy rozbudowanie naszej gamy gadżetów. Dodatkowo punkty zdolności możemy zdobywać wykonując misje poboczne czy wyzwania dostępne w grze. Jednym minusem, który zauważyłem jako konsument, to także przewidywana ilość płatnych DLC, które będą oferować nam rozbudowanie gry, ale niestety dodatkowym kosztem. Jaka będzie cena płatnych dodatków? Tego nie wiem. Zestawienie ze sobą plusów i minusów powoduje swego rodzaju harmonię, chociaż mimo wszystko uważam, że najnowsza odsłona Batmana nie zostanie grą roku. Powodów znajdzie się wiele, ale najważniejszym z nich może być fakt związany z rozczarowaniem jakie czekało graczy na komputerach osobistych. Mimo niepowodzenia na PCtach, gra wygląda bardzo dobrze na konsolach, ale czy to będzie wystarczające? Oprócz takich problemów warto wspomnieć również o bardzo silnej konkurencji, która w tym roku poszerza się o coraz to nowsze tytuły. Na pewno Batman: Arkham Knight będzie musiało stoczyć trudną walkę z tytułami takimi jak Bloodborne jeżeli mowa o samej konsoli Playstation 4 czy chociażby naszym rodzimym Wiedźminem 3, które również okazało się bardzo mocnym tytułem tego roku. Jak to się wszystko zakończy? Na pewno dowiemy się już na przełomie grudnia, a nowego roku, kiedy zostaną rozdane nagrody dla najlepszych gier bieżącego roku. Pozostaje nam tylko czekać i wypatrywać ewentualnych nominacji.

Moja ocena gry to 9/10.

------

Tekst skopiowany z mojego "osobistego" bloga i lekko zmodyfikowany :P Ot, chciałem się podzielić własną opinią na temat gry.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kampania główna i DLC już za mną, udało mi się również odblokować bonusowe zakończenie. Muszę powiedzieć, że jestem pod wrażeniem Gotham City wreszcie wygląda jak miasto, pojawił się batmobile no i jest to oczywiście ostatnia część z serii ale może twórcy wezmą się za coś nowego?? Bardzo chciałbym zobaczyć suicide squad ;] Co od SS to była nawet krótka animacja "Atak na Arkham" wiec może kiedyś w przyszłości? Za to nie chciałbym żeby pojawiła się gra o człowieku ze stali to była by strata czasu dla studia a i tak nic ciekawego z tego by nie wyszło. Niestety wszystko wskazuje że to będzie superman ;/ Pojawił się przecież w grze głos Lexa Luthora a gdzie Lex tak superman. DLC strasznie krótkie grania na 10 minut, to z czerwonym kapturem słabe a to z Harley Quinn bardzo miłe i utrzymane w klimatach szaleństwa od razu przypomniała mi się alice madness return.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem wam, że nareszcie u siebie mogę grać w wersję pecetową Gacka. Jest płynnie, przyjemnie, a po przejściu około 10% gry ... aż chce się dalej grać w nią. Jestem sam ciekaw, jak się ona dalej potoczy, jak i historia ( nie widziałem spoilerów - więc swoje opinie potem wyrażę, po ukończeniu gry ). :D

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siema, kupiłem sobie kiedyś w biedrze Batmana Arkham City i tak naprawde nie wiedziałem w co sie pakuje. Nigdy wcześniej nie grałem w żadnego batmana. Zainstalowałem go zacząłem grać i od razu sie zakochałem. Jest taki zaje*isty klimat i w ogóle wszystko że ciężko sie było oderwać. To ponure miasto, skandale, zbrodnie, tajemnice achhh... Coś pięknego

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W końcu po patchu gra jest grywalna i można się bardziej w nią zagłębić na PC. Po średnim wg mnie początku z godziny na godzinę się rozkręca, dochodzą nowe gadżety, lokacje itp. Na razie nie jestem w stanie ocenić gry jako całość ale wszystko zmierza do tego, że będzie to godne zakończenie trylogii od Rocksteady. Mam nadzieje, że niedługo też dodadzą obsługę dodatków DLC i będę mogł pośmigać innym Batmobilem :P

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj doszło do mojego czwartego spotkania z Mrocznym Rycerzem. Spotkanie zdecydowanie należało do takich, których się nie zapomina.

Ogrom zmian w porównaniu do poprzedniczek po prostu rzucił mną o podłogę, zmiażdżył, zgniótł, staranował, pogruchotał i wytarmosił. Next-genowość aż razi w oczy (oczywiście w pozytywnym znaczeniu), oszałamia ilość szczegółów, płynność rozgrywki, dopieszczenie lokacji, zniszczenia otoczenia, no i w końcu BATMOBIL. Jejku!

W końcu zmieniła się ogólna charakterystyka miejsc, stało się bardziej realnie, mniej rysunkowo, a tym samym mroczniej. Nawiązania do AA cieszą (ech, ten dźwięk podczas przejść w menu <3), fabuła intryguje (Jokera nie mogło zabraknąć!), stopniowe odkrywanie nowych umiejętności kostiumu i gadżetów satysfakcjonuje, poziom efektywności systemu walki został zwiększony o 100%.

Ech, co tu dużo mówić, efektywność i widowiskowość całej gry została zwiększona o 1500%.

Yup, to robota Rocksteady, a nie jakiegoś WBG.

Gram na PS4, większych bugów nie stwierdziłam, bardzo rzadko zdarza się policjantom stanąć tam, gdzie nie powinni, spadki płynności praktycznie żadne.

Gramy dalej. :3

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanko, czy do każdego wydania Arkham Knight dodawane są "gry rekompensaty" czy tylko do wersji kupionej bezpośrednio przez Steam ? Pytam bo to na prawdę dobra okazja do tego żeby w końcu zagrać w Batmany a co wazniejsze wszystkie mieć za jednym zamachem :)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@up

Tego to ja nie wiem, ja kupiłem w lipcu klucz do Gacka i pewnie nie dostane dodatków. ( klucz kupiony za grosze z nvidii wtedy, bo sie ludzie pozbywali biggrin_prosty.gif ) I u mnie gra czekała tyle miesiecy na odpalenie. Na moim pececie na poczatku miałem między 12 - 20 FPS, a jeżdżąc autem miałem 3 - 7 FPS. Po późniejszych patchach miałem już 40 - 50 FPS latając Gackiem po mieście, a autem 25 - 30. Teraz, po " patchu kiedy gra wyszła ponownie " mam latając Gackiem 50 - 60 FPS, a jeżdżąc autem mam 40 FPS cały czas, nieruszalne ani w jedną, ani w drugą stronę. Da sie teraz w pełni grać nawet jako - tako.

Ale i tak mogliby wynagrodzić mi też za to oczekiwanie na gre, bo mam tylko Arkham City wraz z tą "wtopą Gacka". biggrin_prosty.gif

PS: a jeśli dadzą, to ciekawe kiedy i jak.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Hrabia93

Z tego co wiem to pozostałe części mają dostać wszyscy już posiadający Arkham Knight i Ci którzy zakupią go przed 16 listopada i o ile w pierwszym przypadku dotyczyć to ma każdego tak w drugim tak jak napisałem w swoim poprzednim poście nie mam pojęcia czy to będzie dotyczyło tylko gry kupionej na Steam (za 200zł) czy też tych kupionych w sklepach (na gram.pl przyzwoita oferta 99.90zł) bo na prawdę w cenie tych 100zł mieć wszystkie części w wersjach GOTY to interes życia. :D

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siema:) gram w najnowszego gacka na ps4 i dręczy mnie jedna rzecz.Robilem misje odbicia zakładników odbiłem jednego ale nie wiem gdzie jest reszta tzn mam teraz eksplorować cała mapę zeby ich znaleść?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@up informacje w radiu policyjnym automatycznie dodają się w oknie wyboru misji (krzyżyk). Przelatując obok zaznaczasz sobie je na mapie, lub własnie dzięki raportom policyjnym. Ale- żeby nie było za łatwo trzeba niszczyć latające drony milicji, żeby policyjne helikoptery zaczęły na nowo patrolować miasto (i wynajdywać zakładników, etc.).

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach



  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...