Skocz do zawartości
Lizak

Komputer dla grafika 3D do 10K

Polecane posty

Cześć wszystkim.
Szukam części do stworzenia bazy do pracy w 3DSmax + Corona Render.

  • Budżet na komputer: 10 000 zł
  • Części do kupienia: ALL - bez dysków twardych i sprzętu zewnętrznego.
  • Czy wliczyć system w cenę: TAK
  • Zastosowanie komputera: Grafika 3D - Renderowanie / branża arch-wiz
  • Preferowany sklep: Wszystko jedno
  • Model posiadanego monitora (rozdzielczość, posiadane złącza): 3 monitory w 2K  27"
  • Czy sprzęt będzie podkręcany: Nie znam się
  • Termin zakupu komputera: Końcówka stycznia

Co do uwag:
Potrzebuję minimum 64 GB RAM.

Chciałbym też podjąć dyskusję, czy jest sens łączyć zastosowanie komputera pod gry bo nie ukrywam, że chciałbym ograć nadchodzącego cyberpunka.
Gdyby udało się połączyć to w jakąś hybrydę (I do zadań profesjonalnych i do gier) to było by świetnie, ale rozumiem że może to nie mieć sensu.


Poniżej podaje specyfikację mojego obecnego komputera może coś da rade przeszczepić.
Sprzęt kupiony w listopadzie 2015r.
 

CPU: I7 6700K

PŁYTA GŁÓWNA: MSI Z170a gaming m3

GPU: MSI R9 390 GAMING 8 G

DYSK SYSTEMOWY: SSD GoodRam IRDM Pro 240GB

DYSK ARCHIWALNY: Seagate 1TB 3,5" SATAIII, 7200RPM, 64MB

RAM: HyperX Fury DDR4, 16GB(2x8GB), 2666MHz, CL15

OBUDOWA: SilentiumPC Gladius M45W Pure Black

CHŁODZENIE CPU:  SilentiumPC Grandis XE1236

ZASILACZ: Corsair : RM550X 550W

Dzięki za pomoc.

 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widziałbym to tak:

https://www.morele.net/inventory/info/190d33f9/

12-rdzeniowy procesor, wydajne chłodzenie, 32 GB RAM, płyta główna z mocną sekcją zasilania, RTX 2080 Super, przewiewna obudowa i do tego super szybki dysk SSD 1TB pod PCI-e 4.0.

Ze starego PC przenosimy zasilacz i ewentualnie dyski.

Zestaw łączy w sobie wydajność do zastosowań profesjonalnych, a i w grach będzie sobie świetnie radzić.