Lord Nargogh Napisano Październik 20, 2008 Zgłoś Share Napisano Październik 20, 2008 (edytowany) Wadą to jest gdy gra jest po polsku. Zwłaszcza jak się grało w obie wersje. Tłumaczenie zupelnie swobodne, nieraz mające niewiele wspólnego z oryginałem... ale tak to jest z przekładami - jak z kobietami. Piękne nie sa wierne, a wierne nie są piękne BTW: zamówiłem właśnie preorderem edycję kolekcjonerską F3 z odbiorem własnym z salonu Empik. Na ulotce napisali o koszulce. Jeśli je nie dostanę to po prostu... nie zapłacę i bezczelnie wezmę z półki edycję zwykłą, i ją kupię. Nie po to przeciez płacę za grę prawie 60 zl więcej, żeby nie dostac przyobiecanej koszulki Zastanawiam sie tylko czy pudelko śniadaniowe Vault-Tec będzie w stanie pomieścić moje potrzeby żywieniowe w czasie zajęć ^_^ Edytowano Październik 20, 2008 przez Lord Nargogh Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kejn Napisano Październik 20, 2008 Zgłoś Share Napisano Październik 20, 2008 Gry niema do pobrania za free chyba że o czymś nie wiem .Fallouta nie,dostaniesz w sklepach typu empik czy media markt,poszukaj na allegro lub innych aukcjach. Da sie jakoś z Proxy pobawic i da tylko trzeba w google poszukac Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lord Nargogh Napisano Październik 20, 2008 Zgłoś Share Napisano Październik 20, 2008 BTW naszła mnie refleksja, że jednym z najbardziej klimatycznych graficznie i muzycznie momentów jaki kiedykolwiek widzialem w grach, było wędrowanie po podziemiach klasztoru dzieci katedry z jedynki Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alton Napisano Październik 21, 2008 Zgłoś Share Napisano Październik 21, 2008 Fanboyem Falloutów obu jestem wielkim, jednak dla mnie the best of the best pod tym względem było zakończenie Iv aktu i początek V w Wiedźminie. I niektóre momenty NWN2. Choć... w F1 dawno nie grałem, może wrócę? Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rankin Napisano Październik 21, 2008 Zgłoś Share Napisano Październik 21, 2008 W Falloutach? Owszem, to, oraz może fragmenty Vault City. W ogóle - Unreal i tyle Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CobraCommander Napisano Październik 21, 2008 Zgłoś Share Napisano Październik 21, 2008 O nie obrywa Bandyta a nie Bandyta Taki buraczek mnie rozbawił , gdy z Gauss Rifla chciałem strzelić do Bandyty a oberwał stojący obok . Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość kkwd Napisano Październik 23, 2008 Zgłoś Share Napisano Październik 23, 2008 Ja zamówiłem wersję survival z Ameryki, ale teraz po przeczytaniu tej recenzji zastanawiam się czy nie warto jej oddać Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glacius2 Napisano Październik 24, 2008 Zgłoś Share Napisano Październik 24, 2008 Widziałem Game Play Fallouta 3 i odrazu zamówiłem sobie Edycje Kolekcjonerską na PC ^^ Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Padaka Napisano Październik 24, 2008 Zgłoś Share Napisano Październik 24, 2008 (edytowany) To teraz obejrzyj to , a pożałujesz ^_^ Polecam też przeczytać komentarze do tego filmiku :F Edytowano Październik 24, 2008 przez Padaka Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alton Napisano Październik 24, 2008 Zgłoś Share Napisano Październik 24, 2008 (edytowany) Boże święty, co oni zrobili z tą grą... Gostek w jakiejś zbroi, która za bardzo wspomaganej nie przypomina, łazi sobie po jakichś śmiertelnie brzydkich i nijakich lokacjach strzelając z miniguna w jakieś marne podróbki orków, a przy tym przyjmuje na klatę tyle ołowiu, że starczyłoby na zrobienie sobie kolejnego pancerza. Geez. Dziękuje Bethesdo, zgwałciliście legendę. Życzę odebrania licencji. Ekspresowego, zanim zrobicie temu czemuś dodatek albo sequel... Edytowano Październik 24, 2008 przez alton Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Padaka Napisano Październik 24, 2008 Zgłoś Share Napisano Październik 24, 2008 Imo najgorsze jest to , że Orkowie na wystrzelone pociski w ogóle nie reagują - kule jakby w nich wsiąkają , a oni nawet nie drgną ^_^ Fizyka - gość centralnie trafiony z rakiety zamiast się rozlecieć , odlatuje na parę metrów <_< Wyrzutnia mininuków - omg co za debilstwo Mając w pamięci jeszcze ludzi-kraby myślę sobie , że Bethesda lepiej nie powinna zabierać się za wymyślanie nowych elementów ^^ Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RoZy Napisano Październik 24, 2008 Zgłoś Share Napisano Październik 24, 2008 Filmik jak filmik - nie widze w nim nic zniechęcającego.... ale zachęcającego też nie Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
XanderMorhaime Napisano Październik 24, 2008 Zgłoś Share Napisano Październik 24, 2008 Gostek w jakiejś zbroi, która za bardzo wspomaganej nie przypomina, łazi sobie po jakichś śmiertelnie brzydkich i nijakich lokacjach strzelając z miniguna w jakieś marne podróbki orków, a przy tym przyjmuje na klatę tyle ołowiu, że starczyłoby na zrobienie sobie kolejnego pancerza. A w poprzednich Falloutach było inaczej? Może orki miały mniej HP... i pancerz wspomagany inaczej wyglądał. Ale przecież każdy Fallout ma nowy wygląd dla tej konserwy. Poza tym w sumie bez zmian. Kloc w konserwie, minigun, szarobure i w sumie nijakie lokacje poskładane z podobnych klocków i tak dalej... weźcie no zdejmicie te różowe okulary, jak w F1 i F2 gracie. A w kwestii fizyki najwyraźniej posłuchali się tych wszystkich fanów, co wyją, jak to dawniej było lepiej, i wzięli silnik fizyki z pierwszych Falloutów. (Żeby nie było, jestem fanem Fallouta. Nie jestem natomiast fanem fanatyków starych Falloutów.) Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Joneleth Napisano Październik 24, 2008 Zgłoś Share Napisano Październik 24, 2008 (edytowany) Ale przecież każdy Fallout ma nowy wygląd dla tej konserwy. Ar ju siur? Mnie się wydaje, że PA w jedynce i dwójce wyglądał tak samo, w dwójce pojawił się natomiast Adv. PA, który owszem, wyglądał troszkę inaczej, ale był jednocześnie innym pancerzem. W Tacticsie 'puszka' wyglądała inaczej, ale zachowywała design poprzednich. To nie jest coś, co się obiektywnie stwierdzi, to raczej coś co się czuje. Patrzysz na gostka w Power Armor z Tacticsa i wiesz, że to PA, że to pasuje, że to po prostu ulepszona graficznie wersja tego samego pancerza, że to jest Fallout. W przypadku konserwy Bethesdy już tego nie mam, po prostu. A dodajmy do tego, że FT był spin offem... Kloc w konserwie, minigun, szarobure i w sumie nijakie lokacje poskładane z podobnych klocków i tak dalej... Po pierwsze - lokacje w poprzednich Falloutach były znacznie bardziej pastelowe. Po drugie - wiesz, od Fallouta 2 minęła jakaś dekada i o ile chciałbym, by styl rozgrywki pozostał taki sam, o tyle świat zbudowany w tak widoczny sposób (dwa identyczne budynki obok siebie, OMG) z klocków w 2008 roku mnie już nie bawi. Zapewniam Cię, że gdyby to było BI, Troika czy Obsidian, to również by mnie to nie bawiło. A w kwestii fizyki najwyraźniej posłuchali się tych wszystkich fanów, co wyją, jak to dawniej było lepiej, i wzięli silnik fizyki z pierwszych Falloutów. Żart, ironia, nieważne. Z jednej strony Nie jestem natomiast fanem fanatyków starych Falloutów.) z drugiej usprawiedliwiasz błędy Bethesdy. Nie lubisz skrajności, a sam prezentujesz skrajną postawę (co można zauważyć po Twoich poprzednich postach). Edytowano Październik 24, 2008 przez Joneleth Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mistrz Jedi Radek Napisano Październik 24, 2008 Zgłoś Share Napisano Październik 24, 2008 A w poprzednich Falloutach było inaczej? Może orki miały mniej HP... i pancerz wspomagany inaczej wyglądał. Ale przecież każdy Fallout ma nowy wygląd dla tej konserwy. Poza tym w sumie bez zmian. Kloc w konserwie, minigun, szarobure i w sumie nijakie lokacje poskładane z podobnych klocków i tak dalej... weźcie no zdejmicie te różowe okulary, jak w F1 i F2 gracie. Jezeli ktos narzeka, że bethesda nie poprawila czegoś z jedynki lub dwojki to mu sie zarzucza, że ten sam blad byl w poprzednicizch czesciach, wiec jest dobrze. Jeżeli bethesda zmeineia niekorzystnie jakis element rozgrywki, i narzekamy na to, to zarzuca nam się, że wszytko chcemy mieć jak w poprzednich czesciach. To tyle jezeli chodzi o dawke codziennej hipokryzcji ;/ Zauważ prosze, że w 2 d z zalozenie nie wymaga sie tak realnej fizyki jak w 3d, z naciskiem an strzelanie... Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lord Nargogh Napisano Październik 24, 2008 Zgłoś Share Napisano Październik 24, 2008 (edytowany) Czepiacie się, żeby się czepiać. Dla mnie filmik jest super. Czuję się zachwycony, że zamówilem edycję kolekcjonerską. Podoba mi sie wszystko: od grafiki, przez design power armora, aż po lokacje i kolorystykę. Ja takiego wlasnie Fallouta oczekiwalem. A teraz Wasze zarzuty: - reakcja mutantów na wystrzał z miniguna. Cóż, widać że w poprzednie częsci graliscie korzystając z walkthroughów i bez wyszukiwania "smaczków". Otóż w Fallout Tactics (w jedynce tez, ale innymi slowami) był w pewnym komputerze zawarty zapis walki z mutantami. Było to relacja przerażonego żołnierza, który stwierdzał, że4 supermutant, po przyjęciu "na klatę" serii z miniguna, jedynie zaśmiał się i biegł dalej. To tak gwoli ich reakcji. A teraz fakty - jakbyście się przyjrzeli, to byście zauważyli, że jednak nimi rzucalo, gdy biegli w stronę gracza. Zwykły czlowiek po oberwaniu z miniguna od razu poleciał kilka metrow do tyłu. - Granatnik - trzeba strzelać pod znacznym kątem, i z pewnoscią ze względu na realizm tej broni oddany w grze, będę się długo uczyć z niego korzystać, - Power Armor -mówiłem, wyglad mi się podoba, ale kwestia gustu jest subiektywna. - Że kolesia nie odrzuciło po wystrzale z wyrzutni rakiet: nie wiem czy widzieliście, ale nosił Power Armor. Żaden komentarz prócz znacznego wzrostu siły dzięki tej zbroi nie jest potrzebny. Jakbyście chcieli za wszelką cenę realizm w tej sprawie, to we wszystkich grach z wyrzutni trzeba by było strzelać co najmniej na kolanach, żeby nie odlecieć. - Nie mówcie orki, bo to ani trochę zabawne, ani trafne nie jest. Jakbyście chcieli na siłę się przyczepić, to wygląd mutantow prędzej jest bliski ogrom niz orkom. (BTW: Orki to takie duże, pływające w oceanach coś. Chyba że mieliście na mysli "Orkowie"...) Fizyka - gość centralnie trafiony z rakiety zamiast się rozlecieć , odlatuje na parę metrów Mistrzu, rozumiem że swój osąd opierasz na tym, że: a) - widzialeś kiedyś jak w kogoś trafia rakieta, B) - jesteś po studiach fizycznych żeby się wymądrzac w tym zakresie. Jeśli chcemy być na siłe realistyczni, to kurczę pieczone, kto normalny używalby rakietnicy przeciwko zwykłym ludziom? Więc się ciesz że w ogóle będziesz miał taką broń w tej grze. Edytowano Październik 24, 2008 przez Lord Nargogh Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Padaka Napisano Październik 24, 2008 Zgłoś Share Napisano Październik 24, 2008 (edytowany) Czepiacie się, żeby się czepiać.Ja po prostu mówię , co mi się nie podoba <_< - Granatnik - trzeba strzelać pod znacznym kątem, i z pewnoscią ze względu na realizm tej broni oddany w grze, będę się długo uczyć z niego korzystać,Chodzi ci o wyrzutnię mininuków ? ;f - Power Armor -mówiłem, wyglad mi się podoba, ale kwestia gustu jest subiektywna.Mi też się podoba... tylko ten 'plecak' mógłby być nieco mniejszy ^^ - reakcja mutantów na wystrzał z miniguna. Cóż, widać że w poprzednie częsci graliscie korzystając z walkthroughów i bez wyszukiwania "smaczków". Otóż w Fallout Tactics (w jedynce tez, ale innymi slowami) był w pewnym komputerze zawarty zapis walki z mutantami. Było to relacja przerażonego żołnierza, który stwierdzał, że4 supermutant, po przyjęciu "na klatę" serii z miniguna, jedynie zaśmiał się i biegł dalej.Hmm tego nie znalazłem , może i nawet dobrze , bo nie raz rozwaliłem mutanta na serię z miniguna ^_^ (BTW: Orki to takie duże, pływające w oceanach coś. Chyba że mieliście na mysli "Orkowie"...) Imo najgorsze jest to , że Orkowie na wystrzelone pociski w ogóle nie reagują - kule jakby w nich wsiąkają , a oni nawet nie drgną happy.gif Mistrzu, rozumiem że swój osąd opierasz na tym, że: a) - widzialeś kiedyś jak w kogoś trafia rakieta, cool.gif - jesteś po studiach fizycznych żeby się wymądrzac w tym zakresie. c) biorę to na logikę ^_^ Edytowano Październik 24, 2008 przez Padaka Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lord Nargogh Napisano Październik 24, 2008 Zgłoś Share Napisano Październik 24, 2008 c) biorę to na logikę Cóż, stosowanie wyrzutni rakiet na człowieka jest równie logiczne, co używanie garnka zamiast łyżki podczas jedzenia zupy z talerza Z tymi orkami to mialem na myśli akurat kogoś innego - zobaczyłem raz "orki" i już się we mnie zagotowalo. Zwłaszcza że niedawno w jednym z "poważnych" czasopism o grach widzialem to samo (nie, nie w CDA). Hmm tego nie znalazłem , może i nawet dobrze , bo nie raz rozwaliłem mutanta na serię z miniguna Krytyk to wiesz. W F2 można bylo krytykami rozwalać mutanty golymi piąchami (jak sie robilo postać zorientowaną na kung-fu. Czy muszę wspominać ze po wzięciu pewnego atutu WSZYSTKIE ataki piąchami były krytyczne? Mi też się podoba... tylko ten 'plecak' mógłby być nieco mniejszy ^^ No fakt, z plecakiem to przesadzili. Wygląda trochę na astronautę. Z drugiej strony nie wiem gdzie w poprzednich power armorach upchnięto zasilanie, baterię, butle z tlenem etc. Chociaż da się z tym życ- będę grac tylko FPP, a TPP będe właczac po zakupie/zdobyciu nowej zbroi, żeby sobie zrobić parę "och, ach" nad wyglądem swojej postaci ^_^ Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lord Nargogh Napisano Październik 25, 2008 Zgłoś Share Napisano Październik 25, 2008 YIELDING If you start a fight you can?t win, you can attempt to yield to your opponent. Simply holster your weapon (Hold R), and if they accept your yield, your opponent will cease combat. Otherwise, you?ll need to keep fighting, or run away. - jedyne skojarzenie z Oblivionem jakie mi się nasuwa po przeczytaniu wszystkich skarg, recenzji etc. Dla mnie nadal rzeczy które napisałeś nie są wadami. W poprzednich częściach perki nie są lepsze. Czy perk który zapewnia wszystkie ataki wręcz krytyczne i inny, który robi to samo z dystansowymi to cheat? Większość perków zwiększała umiejętności. Ciekawsze perki to były te, które zdobywaliśmy fabularnie (np żigolak, wybitny szambonurek etc) ale nie wiem, czy w F3 również będą takie... Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alton Napisano Październik 25, 2008 Zgłoś Share Napisano Październik 25, 2008 W oryginalnych Falloutach perki nie zwiększały zwykle umiejętności, tylko dodawały nowe/modyfikowały działanie tych zwykłych. A to umiejętność badania przeciwników z daleka, a to dodanie nowych linii dialogowych, a to umożliwienie skradania się w biegu. Były ich ogromne ilości i każdy ciekawy, albo przynajmniej ciekawie opisany. A co do tego ustawiającego krytyki - nie wiem jakie on miał wymagania, ale chyba duże, bo odblokował mi się dopiero po przejściu gry i kilkukrotnym przeczytaniu poradnika do Fallouta 2 (mówię oczywiście o tym z New Reno ) Zresztą - poczekam aż wyjdzie, przeczytam recenzję w CDA, obejrzę gameplay i zdecyduję czy ten filmik, który przed chwilą komentowałem jest reprezentatywny czy nie. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lord Nargogh Napisano Październik 25, 2008 Zgłoś Share Napisano Październik 25, 2008 (edytowany) Ja Wam tu napiszę krotką recenzję jak tylko położę łapki na mojej trójce A ten poradnik z krytykami - miał okreśłone wymagania co do umiejętności walki wręcz/broni palnej (zależy który z nich) ale nie tak duże (chyba nawet 80% wystarczało), trochę wymagań co do cech (siła, zręczność etc) ale głównie co do lvlu postaci. Wymagał chyba 18 poziomów... BTW najbardziej bawią mnie piraccy "bochateży" którzy wystawiają F3 negatywne opinie. Ich zachowanie kojarzy mi się z "nie dajcie się oszukać! ta gra to shit! nie ściągajcie jej!" Nawet jesli okarze się kiepska, to zaden pirat nie ma prawa jej krytykować, bo za nią.. nie zapłacił. Edytowano Październik 25, 2008 przez Lord Nargogh Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Padaka Napisano Październik 25, 2008 Zgłoś Share Napisano Październik 25, 2008 ustawiającego krytyki - nie wiem jakie on miał wymagania, ale chyba duże, bo odblokował mi się dopiero po przejściu gry i kilkukrotnym przeczytaniu poradnika do Fallouta 2 (mówię oczywiście o tym z New Reno smile.gif )O ile się nie mylę , to jest od 24lvla O ile pamiętam , to wchodziły też takie 'krytyki' (i to bardzo często) , które miały takie same obrażenia , jak normalne hity Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rankin Napisano Październik 25, 2008 Zgłoś Share Napisano Październik 25, 2008 Pozwolę sobie zauważyć że WIĘKSZOŚĆ perków w starych Falloutach również była stuprocentowo BEZUŻYTECZNA. Ranger? Explorer? Fortune Finder? Stonewall? Bonus +1 siły do obrażeń wręcz? 15% do poison lub rad resist? +2 obrażeń wręcz? +2 obrażeń na odległość? wrogowie pojawiają się nieco dalej w random encounterach? większy bonus z książek? Lepsza obsługa bomb? +2 do sequence? etc. etc. - na takie rzeczy mam marnować cztery poziomy? Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lord Nargogh Napisano Październik 25, 2008 Zgłoś Share Napisano Październik 25, 2008 O ile pamiętam , to wchodziły też takie 'krytyki' (i to bardzo często) , które miały takie same obrażenia , jak normalne hity W walce pięściami to obrażenia nie rosły drastycznie, ale za to koles po pierwszym trafieniu tracił przytomność na okres... aż do swojej śmierci Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
atari Napisano Październik 25, 2008 Zgłoś Share Napisano Październik 25, 2008 Nie wiem ile będzie Fallouta w Falloucie 3. Oglądałem gameplaye na youtube - wygląda ok - muzyka chwilami wydawała mi się zbyt baśniowa, nie wiem czy to celowanie na wzór starych falloutów to dobry pomysł - ale na szczęście nie trzeba z tego korzystać. Liczę, że będzie można zobaczyć w 3d miejsca znane z poprzednich części. No i przede wszystkim klimat -mam nadzieję, że gra będzie przerażać - nie straszyć - ale przerażać tym czym jest nuklearna zagłada. Póki co odpalę sobie sagę... 1 i 2 to dla mnie kult - i tak jak napisano w TIP100Maniaku, ja też dzięki falloutowi pokochałem rpg z tym, że moja miłość do gatunku zaczęła się od fallout i na fallout się skończyła, no może do pojawienia się S.T.A.L.K.E.R., który czuję że mimo wszystko może dołożyć trójce, choć z drugiej strony czy to gra rpg? Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...