eragul Napisano Lipiec 20, 2012 Zgłoś Share Napisano Lipiec 20, 2012 Pograłem trochę w New Vegas i jak na razie widzę same pozytywy względem poprzedniczki. Mam jedynie problem z przechowywaniem rzeczy bo trochę plecak mi zaśmieciło przez te wszystkie DLC z przedmiotami. Istnieje w NV jakiś bank gdzie można przechować swój dorobek (vide domek w Megatonie w F3)? Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kireta Napisano Lipiec 20, 2012 Zgłoś Share Napisano Lipiec 20, 2012 W domku doktora nic się nie respawnuje, więc na początek można i tam chomikować itemy. Dom można kupić w Novac, Od Mr.House dostaniesz dużą, ale mało praktyczną willę. Potem masz w OWB dom z prawdziwego zdarzenia: z czystą wodą, stołami do craftingu, autodoc-iem, lokajem i kupą innych urządzeń,, choć większość funkcji trzeba najpierw odblokować. 1 Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
XanderMorhaime Napisano Lipiec 20, 2012 Zgłoś Share Napisano Lipiec 20, 2012 A najważniejsze, że baza w OWB ma także punkt naprawy sprzętu do 100% wytrzymałości i podłączony do niego budżetowo sklep, czyli możesz odzyskać wydane na naprawę pieniądze.Ach, no i urządzenie przenoszące nas prosto do bazy nie ma limitu wagi, czyli można się obładować ile wlezie i wrócić z tym prosto do handlarza w kilka sekund, zamiast wlec się przez pół pustyni. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fangtasan Napisano Lipiec 21, 2012 Zgłoś Share Napisano Lipiec 21, 2012 Czy do grania w New Vegas potrzebna jest znajomość poprzednich części? Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wuwu1978 Napisano Lipiec 21, 2012 Zgłoś Share Napisano Lipiec 21, 2012 Ach, no i urządzenie przenoszące nas prosto do bazy nie ma limitu wagi, czyli można się obładować ile wlezie i wrócić z tym prosto do handlarza w kilka sekund, zamiast wlec się przez pół pustyni.Mógłbyś to bliżej opisać ? Ale jakiś limit slotów na żelastwo jest?Gdzie tu znaleźć czas na te wszystkie gry...? Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
XanderMorhaime Napisano Lipiec 21, 2012 Zgłoś Share Napisano Lipiec 21, 2012 fangtasan:Znajomość Falloutów 1-3 nie jest wymagana, ale pomaga wyłapywać smaczki, rozpoznawać imiona i nazwy, a w przypadku F3 pomaga też się szybciej zorientować w sterowaniu.Wuwu:Fallout 3 i NV stosują Oblivionowy system plecaka, gdzie do pewnego limitu wagi możemy biegać i skakać normalnie, a także korzystać z opcji szybkiego podróżowania między już odwiedzonymi miejscami (otwiera się mapę, klika stosowną ikonkę i przenosi nas przed frontowe drzwi danej lokacji). Po przekroczeniu limitu wagi nie można już biegać i skakać, da się tylko chodzić, nie działa też szybka podróż. Nie ma natomiast ograniczenia pojemności plecaka co do ilości przedmiotów, które można nieść, o ile mi wiadomo.Sygnał teleportu do bazy OWB natomiast nie jest traktowany jako szybka podróż, przez co nie jest blokowany przez przeciążenie, a przenosi nas z dowolnego miejsca na świeżym powietrzu wprost na taras widokowy bazy wypadowej OWB. Jedyny poważny mankament, jaki przychodzi mi na myśl to fakt, że gdy używamy teleportu do powrotu z OWB, niezmiennie lądujemy w kinie samochodowym na południe od Nipton. 1 Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kireta Napisano Lipiec 22, 2012 Zgłoś Share Napisano Lipiec 22, 2012 Zawsze można wrzucić ten mały modzik dodający alternatywny teleport. Zakładasz tytułowy Transportalporter i zostajesz automatycznie wrzucony do domku. Od razu. Z dowolnego miejsca. Nawet z podziemi czy Rozpadliny. Zdejmujesz i "wypluwa" cię z powrotem tam skąd cię przeniosło. I w przeciwieństwie do standardowego Portal Guna nie "siedzi" w menu broni, a w menu pancerzy, więc dużo mniej zawadza. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TimeX Napisano Lipiec 22, 2012 Zgłoś Share Napisano Lipiec 22, 2012 (edytowany) @kiretaDzięki za odpowiedź z teksturkami Milleni. A mam jeszcze kilka pytań:a) czy mod na pogodę Nevada Skies jest już "pozbawiony bugów" (jeśli używasz go ofc)? Miałem go w komplecie z EVE, ale nie miałem pojęcia wtedy, co mi wywalało grę. A ta pogoda warta małej świeczki jest.b) po zakupie wszystkich DLC, limit poziomu to 50? Bo chciałbym sobie rozpiskę zrobić.c) jeśli się nie mylę, w Krwawej Forsie jedna zła decyzja może spowodować, że zostajemy w Sierra Madre na zawsze, tak?d) na jakiej zasadzie działa holo-rifle? Dziwne pytanie, ale rozpocząłem nową grę.S.P.E.C.I.A.L. to dla mnie z lekka niewypał. Najbardziej cierpię z powodu tego, że Siła to ilość stuffu do niesienia, a inteligencja to punkty umiejętności. Jedyny aspekt gry jaki oszukuję.A z mojej strony również kiepsko, że na samym początku musimy się zmierzyć z Kajdaniarzami. I sława u nich spada. Ale można to obejść. Edytowano Lipiec 22, 2012 przez TimeX Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kireta Napisano Lipiec 22, 2012 Zgłoś Share Napisano Lipiec 22, 2012 a) Nevada Skies u mnie działa bez zarzutu, za to EVE wywaliłem, bo był u mnie strasznie bugotwórczy.b) Tak, każdy fabularny DLC podnosi limit o 5.c) Tak, na samym końcu, jeśli wejdziemy w dane o kontach bankowych Sinclaire'a, uruchamiając tym samym pułapkę. Zresztą DWUKROTNIE zostaniemy o niej wcześniej ostrzeżeni., albo możemy przyłączyć się do Elijah'a by pomóc mu zniszczyć NCR, mamy wtedy alternatywne zakończenie gry.d) karabin energetyczny strzelający niebieskim laserem, ładowany jak strzelba, wyposażony w lunetę, pod względem siły pojedynczego strzału ustępuje tylko Gaussowi, choć jest od niego mniej celny. Broń zaprojektowana przez samego Elijah'a.Siła determinuje tez jak ciężkich broni możesz używać skutecznie. Jeśli broń ma wyższe wymagania od twojej siły wzrośnie rozrzut. Na początku nie ma to większego znaczenia, ale taki BAR wymaga 7 do pełnej użyteczności, Anti-matterial aż 8. Power Armor i perki pomagają.Co do kajdaniarzy jeśli wybijemy cały oddział Cob'a nie będziemy mogli wziąć roboty od Eddiego, więc jeśli chcesz zrobić misje dla Kajdaniarzy, najpierw weź robótkę od chłopaków z NCRF, dopiero potem dobrać się tamtym do skóry. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TimeX Napisano Lipiec 22, 2012 Zgłoś Share Napisano Lipiec 22, 2012 (edytowany) Dobra, dzięki za odpowiedź.Mam pytania jeszcze odnośnie Nevada Skies. Używasz Ultra Realistic World Lighting? Bo gdzieś mi mignęło na na stronce tego moda na Nexusie, że nie można go używać z tym.Jeśli mógłbyś, napisz jakich wersji użyłeś.Ja zainstalowałem póki co wersję 0.6 i używam .esp z wersji 0.6.3. Nie wiem tylko, czy URWJ użyć. Edytowano Lipiec 22, 2012 przez TimeX Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kireta Napisano Lipiec 22, 2012 Zgłoś Share Napisano Lipiec 22, 2012 Używam wersji NSkies URWLified. która łączy oba, właśnie po to by uniknąć konfliktów Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TimeX Napisano Lipiec 22, 2012 Zgłoś Share Napisano Lipiec 22, 2012 Używam tej samej wersji. Najwyraźniej musiałem wcześniej coś pomieszać z wersjami i dlatego miałem wyloty.Rozpiska mnie wprawiła w niemałe zdziwienie. Jak by pomnożyć 15 punktów skilli (maksymalna inteligencja) razy ilość leveli, wyjdzie 735 punktów. Do tego dodać książki z perkiem zwiększającym o punkt ilość skilli. To wyjdzie 1067. Okazuje się, że wtedy będzie to aż NADTO punktów.A co do EVE:polecam wywalić go zupełnie i zainstalować od nowa (raptem dwa pliki ze strony Nexusa). Póki co, ubiłem troszkę Gekonów, jednego człowieka, skorpiona i parę modliszek. Była jedna wylotka, ale najpewniej spowodowana drastycznie małą ilością miejsca na partycji do gier (314 mb). Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kireta Napisano Lipiec 22, 2012 Zgłoś Share Napisano Lipiec 22, 2012 Nie zapominaj o perku pozwalającym craftować magazyny w Lonesome Road, więc jeśli się go weźmie, niektórych rzadziej używanych umiejętności (Lockpicking, Science, Speech, Explosives, zależny od stylu gry) nie trzeba podnosić wyżej 80.Choć to kwestia rozplanowania. PKT nauki jak widać jest w bród, perków tylko 25 w niezmodyfikowanej grze, więc warto się zastanowić, co się przyda a co nie. Z drugiej strony czysty F:NV nie jest na tyle trudny by nieadekwatny build postaci ją bardzo utrudniał. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TimeX Napisano Lipiec 22, 2012 Zgłoś Share Napisano Lipiec 22, 2012 (edytowany) Bardziej jednak bym się skłaniał ku temu, żeby wszystkie skille podbić do 100. Część punktami, a te mniej potrzebne podbić książkamiA znasz/używasz jakiegoś moda na podwyższenie poziomu trudności? Nie chodzi mi o styl pt. "Wróg załatwi cię jednym strzałem", bo to mam w Skyrim i wystarczająco tam mnie to denerwuje.A wziąłem sobie modziwo "Perk every level". Nieco bez sensu, że w grze z zatrzęsieniem perków można jeno 25 wybrać. Z DLC, bo bez nich to tylko 15 ... Edytowano Lipiec 22, 2012 przez TimeX Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kireta Napisano Lipiec 23, 2012 Zgłoś Share Napisano Lipiec 23, 2012 Z modów rebalansujących używam Creatures Give You Hell i Rise of the Machines (+patch dla OWB). Są to proste mody zmieniające HP, obrażenia, pancerz etc. Reszta to własne pluginy rebalansujące obrażenia, pancerze, chemię, ceny, crafting i niektóre ustawienia gry. No i mod pozbawiający gracza możliwości fast travel, który sam w sobie sporo daje. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TimeX Napisano Lipiec 24, 2012 Zgłoś Share Napisano Lipiec 24, 2012 (edytowany) Sprawdzę te modyfikacje, z pewnością. Jak tylko otrząsnę się z szoku kolejnego buga ... Trudy wylądowała w SKALE. W okolicach Czarnej Góry. Przeniosłem się tam kodem, a potem wyszedłem. Muszę ją z powrotem przenieść do miasta kodem. No jakim kurde cudem się przeniosła ...A z Kajdaniarzami sobie poradzę, wybijając ich na Stealth Boy'u. Ciche zabójstwa, bez ujemnej sławy ^^ Edytowano Lipiec 24, 2012 przez TimeX Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kireta Napisano Lipiec 24, 2012 Zgłoś Share Napisano Lipiec 24, 2012 To raczej powszechny bug związany z funkcją ForceGreet, kiedy NPC powinien sam do nas zagadać, gdy tylko znajdziemy się w zasięgu. Po prostu czasami ten skrypt nie jest zamykany i NPC może na "ścigać" gdy uzywamy fast travel. Moje największe ocb było, kiedy Victor zaczepił mnie koło stacji medycznej w Big Empty. Grasz z Community Patchem? Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TimeX Napisano Lipiec 24, 2012 Zgłoś Share Napisano Lipiec 24, 2012 (edytowany) Jestem na samiutkim początku, nie było jak użyć opcji szybkiej podróży. Zwłaszcza w okolice Czarnej Góry.Nie gram z nim. To może takie pytanie: patch ten zmienia nazwy niektórych questów (lokacji to już wiem, że tak)? I czy zmienia modele? Jest w formie .exe czy archiwum? Edytowano Lipiec 24, 2012 przez TimeX Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kireta Napisano Lipiec 24, 2012 Zgłoś Share Napisano Lipiec 24, 2012 Tak samo jak każdy mod, może zmienić na angielski niektóre dialogi i nazwy niektórych itemów, Konkretniej nie powiem, bo nigdy nie grałem w wersje polską poza testami stabilności i szybkości ładowania.Patch wymaga 5-ciu "dużych" DLC, bo naprawia także DLC i integruje je ze sobą (np. perk Grunt z Honest Heart działa także na Bozara z GRA). Zawiera plik .esp (config), .bsa (spakowane naprawione modele, tekstury, dźwięki etc.) i plik .nam, który wymusza na grze wczytanie moda zaraz po plikach .esm Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TimeX Napisano Lipiec 24, 2012 Zgłoś Share Napisano Lipiec 24, 2012 Jak to więc by było z modelami i teksturami Milleni? Ten community patch by je skiepścił czy też nie? I zaznaczam od razu, że Patch do GRA ładowany jest na końcu w mojej mod liście.5 dużych DLC? Arsenał Zbrojmistrzów, Krwawa Forsa, Smutki Starego Świata (skąd w polskim tłumaczeniu grzechy?), Droga przez Pustkowia i Szczerze Serce? Jeśli o te chodzi, mam je wszystkie.A mógłbyś zarzucić screenem Granatnika Najemników z pierwszej osoby, z Paczki Najemnika (pochodzi z Ultimate Edition)? Bo coś mi się wydaje, że tekstury są nieco nie-teges ale ciężko mi to stwierdzić.I przepraszam, że tak Ci tracę czas tymi pytaniami. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kireta Napisano Lipiec 24, 2012 Zgłoś Share Napisano Lipiec 24, 2012 Bronie i pancerze z preorderów używają osobnych modeli i tekstur, więc tekstury Milenii niczego nie powinny popsuć ani ulepszyć.Gram z teksturami Milenii i u mnie nie sprawia to problemów, pewnie dlatego, ze pliki "luzem" ładowane są ostatnie, czyli nadpisują poprawki z pacza. Granatnik Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zecik Napisano Lipiec 24, 2012 Zgłoś Share Napisano Lipiec 24, 2012 pytanie do was, jakie mody, patche doinstalowac aby polepszyc wydajnosc gry ? chodzi mi glownie o doczytywanie rejonu, jak gram juz na wczytanym miescie to zero scinki, a jesli ide gdzies w nowe to widac golym okiem zaciecia ekranu ;p nie sa one duze, ale jednak psuja nieco zabawe ;p Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TimeX Napisano Lipiec 24, 2012 Zgłoś Share Napisano Lipiec 24, 2012 (edytowany) No i się potwierdziło. Granatnik z paczki Najemnika u mnie ma popieprzoną teksturę ... I podwójna Trudy, po przywołaniu kodem.Ahhh, te ładne bugi gier Bethesdy.Dobra, dzięki Ci bardzo za wszystkie odpowiedzi. Dziś w nocy zassam te modyfikacje rebalansujące i ten Community Patch. Oby się z modami nie pogryzły obecnymi.@zecikNo niestety takie modyfikacje się nie pojawiły. Możesz spróbować modyfikacji która zwiększa dostęp do pamięci dla F NV do 4 giga. Powinno pomóc, jeśli masz system 32-bitowy. Linka niestety nie podam, bo nie znalazłem. Ale gdzieś to jest na Nexusie. Edytowano Lipiec 24, 2012 przez TimeX Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Amigos Napisano Lipiec 25, 2012 Zgłoś Share Napisano Lipiec 25, 2012 (edytowany) @zecik: Ten mod poprawia wydajność gry, usuwając drobne a liczne duperele, których i tak przeciętny gracz by nie zauważył, np. jakieś kamyczki, śmieci itp. Edytowano Lipiec 25, 2012 przez Amigos Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kireta Napisano Lipiec 25, 2012 Zgłoś Share Napisano Lipiec 25, 2012 @TimeX:Nie bug, to Curier's Stash jest niekompatybilny z teksturami Milenii (czy odwrotnie jak kto woli ). Jego retekstury, modyfikują model, konkretnie "mapę" tekstur na modelu, więc Granatnik z Curier's Stash będzie się krzaczył bo nakłada przez to tekstury nie tam gdzie trzeba. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...