Skocz do zawartości
mateusz(stefan)

Street Fighter (seria)

Polecane posty

Ciężko powiedzieć, a jakość materiału nie pomaga. Najważniejsze, że Ken i Cammy już są, cokolwiek dalej będzie tylko miłym dodatkiem.

Trailer w dobrej jakości -

I tak, to chyba jest Honda. To teraz Hakan na rival fight. :3

EDIT. OK, cofam to. To wcale nie wygląda ani jak Blanka, ani jak E. Honda.

https://scontent-fra3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xat1/v/t1.0-9/11403250_724683004309194_5107069056563969076_n.jpg?oh=775b0d1e8b936cf6119fe3904c63ecfa&oe=5617FE4B

Edytowano przez zoldator
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spoko, jak nie będzie Juri, to na pewno będę miał czym grać. Dajcie Juri, though.

Anyway - nie wydaje, mi się, żeby na tym teaserze to był Honda. Ta postać ma jakby dredy/warkocze, żółte oczy i zupełnie inny pattern na twarzy (może być, że Honda zmienił, ale wątpię). Ludzie mówili, że Akuma, Urien, a teraz, że nowa postać.

Jakieś screeny: http://a.disquscdn.c...70/original.jpg

EDIT: Jeszcze odnośnie Kena - na Street Fighterowym Facebooku jest trochę screenów https://www.facebook.com/media/set/?set=a.10153554587627147.1073741837.12040282146&type=3

Edytowano przez AdiXeR
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale Woolie jest już w MKX, przecież. Skubany wbije się w każdą bijatykę. Zemsta za EVO.

Ale to jest Nega Woolie. Cytując Ylciaka "rozdaje ciasta, ma dzikie trójkąciki z pięknymi biseksualnymi dziewczynami o długich włosach i wygrał mecz przeciwko Daigo". A od siebie dodam, że je śniadania.

(też żart jest tak wewnętrzny, że złapią go trzy osoby w tym temacie)

No i Reuben Langdon ma zdjęcia z pluszowym Kenem na E3. Miejmy nadzieję, że to coś znaczy.

Well, it better. Also, Alpha Skin Pack z Kenem, proszę.

  • Upvote 1
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fair enough. To ja jeszcze powiem, że uwielbia Motomyszy z Marsa.

Ale hej, skoro teraz wiemy, że nie boją się iść w redesigny postaci, to kogo chcielibyście zobaczyć? Ze względu na potencjalne zmiany wyglądu. Ja bym chciał, żeby Sakura w końcu zmieniła ten szkolny strój. Ona ma jakieś 20 lat już, nie? Po za tym każdy potencjalny shoto powinien dostać redesign. Tak jak Ken.

  • Upvote 2
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie, Sakury tam nie było. Tylko Alpha, 4, EX i jakieś crossovery, jeśli się nie mylę.

I jak najbardziej się zgadzam co do Rufusa. Ja tam za shoto nie przepadam, ale kurde, King Cobra to jest to. Instant main. Aż ciężko uwierzyć, że dostaliśmy takie... coś w zamian. Jedyne co nam z tego wszystkiego zostało, to ten cholerny alternate dla Kena, kurde.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Więc nie wiemy co robiła po SFIV, dlatego jest nadzieja, że to się stanie.

Moim największym problemem był chyba design Bisona, wolałbym kogoś kto jest mniej Nie-Nazistą, ale na to już za późno. Może Ibuki jako bardziej zaawansowaną adeptkę. Plus zabiłbym za jakiś Alpha Skin Pack, chociażby dla samego Kena. Alpha Ken to najlepszy Ken jaki kiedykolwiek był. A Alpha Ken w ciuchach z nowego designu... <3

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi tam stary Bison nie przeszkadzał, zresztą był zaprojektowany w latach... późnych 80/wczesnych 90? Więc co innego mogliśmy dostać. A nowy też Bison spoko. Ten płaszcz, siwe włosy, idle stance. Widać, że się zestarzał. I moveset też na to wskazuje.

A z Ibuki faktycznie można coś zrobić.

No i skoro mówimy o Kenie - pojawił się gameplay, z kamery. Link do wideo - https://youtu.be/ntGjJhzK4p0

Chyba nie zdejmą.

Z szybkich rzeczy, które zauważyłem - jego idle stance jest trochę inny (inna?), ma wiecęj ruchu. Pewnie wskazuje na to, że on to jest ten szybszy.

V-Gauge ma 3 segmenty. V-Skill wygląda na podbiegnięcie -> step kick (albo jakiś inny atak, najwyraźniej). Długość biegu zależy od tego jak długo trzymamy przyciski? Albo naciskamy -> on się rozbiega -> cancel w coś?

Aktywację V-Triggera można używać jako FADC (to akurat na trailerze było). Sam V-Trigger - podpala jego speciale (I guess), po za tym pewnie sprawia, że zadają więcej obrażeń. (EDIT: Specjale mają więcej uderzeń, więc pewnie w ten sposób zadają więcej obrażeń. Po za tym będzie można robić combo, których bez V-Triggera się nie da. Source: shoryuken.com) Wizualnie płomienie mu wylatują ze stóp co chwilę. H. DP nadal ma płomienie w standardzie.

H. Tatsu zaczyna się wyskokiem z kolana, wygląda trochę jak Tiger Knee.

Jego super jest jak Ultra II. Żegnaj, Shinryuken/Shoryureppa. (Kurde, on zawsze był ten on DP. To może wskazywać na to, że Sakury tam nie będzie. Ale jeśli będzie, to ciekawe co ona dostanie.)

W ogóle, to on mi wygląda na młodszego, niż starszego.

To chyba tyle, mam nadzieję, że się nigdzie nie pomyliłem (ta, jasne). No i gra nalicza uderzenia na bieżąco. Nie wiem czy to wcześniej też było.

EDIT 2: Ktoś bardzo ładnie skleił twarz postaci z teasera. http://i.imgur.com/wFkS9pI.png Nowa postać, jak nic. Source: r/StreetFighter

Edytowano przez AdiXeR
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pamiętajcie, że w erze DLC możemy dostawać od Capcomu nie tylko skin packi, ale również całe postacie. :D Więc nigdy nie wiadomo, kogo oni tam wcisną miesiące po premierze. A mam wrażenie, że przy tym tytule będą mocno pracować nad jago długim żywotem. :D

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi tam stary Bison nie przeszkadzał, zresztą był zaprojektowany w latach... późnych 80/wczesnych 90?

Po prostu chciałbym, żeby przestał z niego być fioletowy cosplay Hitlera.

Jego super jest jak Ultra II. Żegnaj, Shinryuken/Shoryureppa. (Kurde, on zawsze był ten on DP. To może wskazywać na to, że Sakury tam nie będzie. Ale jeśli będzie, to ciekawe co ona dostanie.)

Vanilla SFIV też miał po jednej ultrze, a SFV wychodzi za ponad pół roku, więc to akurat można łatwo zmienić.

. A mam wrażenie, że przy tym tytule będą mocno pracować nad jago długim żywotem.

Już ogłosili, że SFV będzie rozwijany jak Super SFIV, więc dostanie swoje AE i Ultra.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Vanilla SFIV też miał po jednej ultrze, a SFV wychodzi za ponad pół roku, więc to akurat można łatwo zmienić.

W sumie tak, ale jego pierwszą Ultrą był Shinryuken. No ale nie zdziwiłbym się, gdyby któraś aktualizacja wprowadziła drugiego supera dla każdej postaci.

No i oczywiście mamy trochę więcej filmów z gameplayem. Nie będę się rozpisywał, ale powiem, że faktycznie V-Skill można kończyć czymś innym niż step kickiem. Combofiend na przykład, często robił rzut.

Target combo MP>HP nadal istnieje. Ludzie zazwyczaj robią Target Combo>Hadouken>Super. No i Ken krzyczy "Shoryureppa!" podczas EX DP, które w sumie wygląda jak Shoryureppa.

Linki do filmów: Wideo 1, Wideo 2, Wideo 3.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czemu, ale ten moment kiedy włączył V-Trigger żeby uniknąć (chyba) HK na twarz bardzo mi przypomina Killer Instinct, kiedy postacie tam włączają Instinct jest bardzo podobny efekt zatrzymania czasu.

Pytanie. Czy Sumo Headbutt E. Hondy w SFIV to unblockable czy low? Bo albo miałem lag, albo coś mi z blokiem nie wyszło.

Edytowano przez zoldator
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ta, zanim było wiadomo jak się V-Triggery nazywają, ludzie nazywali je Instinct. No bo bądźmy szczerzy - to jest, kurde, Instinct. Np. Max porównał Bisona do Thundera, bo oboje są powolni, ale zyskują bardzo na mobilności kiedy włączają Instinct. No i Instinct, czy raczej V-Trigger cancel też niby istnieje. Przynajmniej u Kena.

Co do Sumo Headbutt - na pewno nie low, unblockable też raczej nie. Z takich właściwości, to tylko Armor Breaker, najwyraźniej.

No i kolejna rzecz związana z SFV - są klipy różnych motywów muzycznych (tak się chyba "theme music/song" tłumaczy, nie?). Jest Ryu, Ken, Nash, Bison i Forgotten Waterfall - ten nowy poziom w Nowej Zelandii. Link do klipów.

Bison ciekawy, to na pewno. Moim faworytem nadal jednak zostaje muzyka z ekranu wyboru postaci.

Kurde, GG i nowe KI trochę mnie zniszczyły, jeśli chodzi o muzykę do bijatyk. Nic chyba nie będzie tak dobre.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma nic złego w pożyczeniu dobrego rozwiązania, szczególnie jeśli jest ono dość powszechne (X-Factor z Mahvel 3, ten buff z KoF, którego nazwy zapominam).

Mam tylko nadzieję, że ktoś w Capcomie włączył DoA5 i powiedział "Wiecie co? Też powinniśmy umieścić opcję wyboru theme songów między arenami, a konkretnymi postacami." Plus umówmy się, fakt że muzyka nie jest tak dobra jak w KI nie znaczy, że jest zła. W SFV jest póki co bardzo dobra. Miło by tylko było, gdyby trochę się z nią pobawili. Może nie nawet tak jak w KI, ale dajmy na to w Xrd, gdzie kiedy Sol włącza Dragon Install zaczyna grać "Ride the Fire", więc, dajmy na to, gdyby Ken włączył V-Trigger mogłaby się zacząć ta część piosenki od 1:07.

Inne pytanie. Próbowałem zrobić Kenem HK w Red Focus, dash do przodu, Ultra II. Problem polega na tym, że nie bardzo rozumiem jak działa Red Focus, a SF4 nie ma jakiegokolwiek tutoriala. Dashe wychodziły mi kompletnie losowo i nie jestem pewien od czego dokładnie zależy to czy postać po wykonaniu RF zacznie się ruszać?

Edytowano przez zoldator
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście, że nie ma nic złego w pożyczaniu dobrego rozwiązania. Ba, chciałbym nawet, żeby coś takiego stało się standardem w grach, w których to pasuje. Czyli np. Street Fighter.

Plus umówmy się, fakt że muzyka nie jest tak dobra jak w KI nie znaczy, że jest zła.

Oczywiście, że nie. Tak jak mówiłem - character select, przynajmniej mnie, kopie tyłek. Znaczy, to też trochę nie fair, bo szczerze - prawie żadnej muzyki z SFV jeszcze nie mamy. Więc porównywanie tego do KI, czy GG nie do końca jest na miejscu. Po prostu mówię, że nie jestem pewien, czy coś spodoba mi się tak, jak np. Dirty Drive, albo Jack-a-Dandy. Mam jednak nadzieję, że SFV mnie miło zaskoczy.

Odnośnie Red Focus - sam nie używam (w ogóle FADC nie potrafię zrobić), więc za dużo nie pomogę, ale z tego co mi wiadomo, to RFADC i FADC powinny wychodzić w ten sam sposób.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może u tego gościa znajdziesz na ten temat filmik: https://www.youtube....er/VesperArcade Vesper robił poradniki do różnych gier, więc może nawet i do tego się znajdzie poradnik.

@edit

Swoją drogą, próbował ktoś kiedyś bawić się Omega Mode w USF4? Jak nie, to tu ma namiastkę:

Podobno na tym Omega modzie można przygotować się trochę na SF5. :P

Edytowano przez Grycan
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trochę się z tym bawiłem. Combo i tak jest super specyficzne, wymaga trzech bloków EX i raczej nie jest do wykorzystania w standardowym meczu.

Niby są już pre-ordery na SFV w wersji na PS4, ale nie wiadomo czy dają one dostęp do bety. Jako ktoś chce to tu są linki:

http://muve.pl/plays...ter-v-ps4/96807

http://www.ultima.pl...et-fighter-v-pl

Edytowano przez zoldator
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli w ogóle otrzyma wydanie pudełkowe, u Capcomu zawsze to dziwnie jest robione (Ducktales tylko na PS3 w USA, REmake HD tylko na PS3 w Japonii, DMC4:SE tylko na PS4 w Japonii itd.). Na Steam niby już można zamawiać.

Edytowano przez zoldator
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Maksymalna ilość emotikon wynosi 75.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.



  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Utwórz nowe...