mrowczak Napisano Sierpień 14, 2008 Zgłoś Share Napisano Sierpień 14, 2008 No i raczej w ładne ciuszki był ubrany a nie w łachmany, ale fabuła jest całkiem mocno zmieniona i to prawdopodobnie to spowodowało, ze prince więcej czasu spędzał na siłowni. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zoldator Napisano Sierpień 14, 2008 Zgłoś Share Napisano Sierpień 14, 2008 Nie wiem czy zauwazyliście, ale ten Prince jest z WW nie SoT. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
[Ekspert] Sergi Napisano Sierpień 14, 2008 Zgłoś Share Napisano Sierpień 14, 2008 (edytowany) No właśnie <_< Poza tym, jak na mój gust to on ma za jasne włosy, i jest za duży. Jakoś nie widzę go wyczyniającego choć części ekwilibrystyki z gry Edytowano Sierpień 14, 2008 przez Sergi Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SilverBoy Napisano Sierpień 14, 2008 Zgłoś Share Napisano Sierpień 14, 2008 (edytowany) Ten gości według mnie nie pasuje do roli Księcia, popatrzcie na jego twarz i twarz Księcia (z gry), jedyne podobieństwo to włosy nic pozatym. Ktoś tu mówił że jest on przykoksowany, według mnie to on ma nadwage a nie mięśnie. Nie wróże tej ekranizacji nic dobrego. A co do cel-shadingu w najnowszym POPie jak już wcześniej mówiłem jestem za ! Jeżeli gra w ruchu będzie tak wyglądała jak na trailerach to nie mam żadnych zaprzeczeń co do grafiki Edytowano Sierpień 14, 2008 przez SilverBoy Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrowczak Napisano Sierpień 14, 2008 Zgłoś Share Napisano Sierpień 14, 2008 (edytowany) Ekhm... no wiesz o gustach się nie dyskutuje jeśli wolisz bardziej wyrzeźbionych chłopców. A co do gry, to gameplaye wyglądają, bardzo ładnie, i chodzą, bardzo ładnie, lecz jeśli jednak są to gameplaye na skończonych scenariuszach, to wydaje mi się, że możemy się nieco znudzić. Nie wiem czy zauwazyliście, ale ten Prince jest z WW nie SoT. No co ty!? :o Nie mów ?! A teraz do rzeczy. Wszyscy zauważyli,Twórcy jednak tłumaczą się tym, że mamy do czynienia ze znaczną zmiana scenariusza, oraz dodaniem szczypty realizmu( w końcu to m być wypas film a nie wypas gra). Więc jak książę mógłby fikać koziołki w koszuli, na której zawieszona jest skórzana pół-płytówka?? Nabijana dość grubymi ćwiekami w dodatku( +/- 20 kilogramów[ waga całości]). Dodatkowo, princ w pierwszej części trylogii piasków był raczej podkolorowany by gracz mógł wsiąknąć w tą bajkowość, produkcji. Teraz ma być dużo bardziej macho. Czyli dużo bardziej syn królewski niż, męska córka króla. If ya know what I mean. Sergi Wiesz na premierę przyszło nam czekać 2 lata, a to z powodu niebywałych wręcz efektów specjalnych które chcą nam zaserwować twórcy. Czyli powrót głupich gęb na często kiepsko o teksturowanych modelach w czasie wyczynów "kaskaderskich". Chociaż większość z nich na pewno można wykonać realu tak jak np w Świetnych Matrix ( oć chociażby freeruning, czy sztuki walki). zastanawiam się czy nie lepiej by było dać średnie efekty i dobrych aktorów, zdjęcia, reżyserię, scenariusz bla bla bla. O I bym zapomniał, POP trylogia piasków okiem Yahtzee Edytowano Sierpień 14, 2008 przez mrowczak Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zdenio Napisano Sierpień 14, 2008 Zgłoś Share Napisano Sierpień 14, 2008 Dla mnie nowy Prince zapowiada się... inaczej xP Podoba mi się. W końcu coś nowego. Oby tylko się "coś nowego" nie znaczyło "coś gorszego". Grafika przypadła mi do gusty. Wątpliwości jednak budzą walki, że niby z 1 przeciwnikiem tylko. Teraz pozostaje na gameplay'e czekać. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zoldator Napisano Sierpień 14, 2008 Zgłoś Share Napisano Sierpień 14, 2008 Niby czemu? Na trailerze wygląda to bardzo efektownie, a jeden mocniejszy przeciwnik na pewno dostarczy nie mniej emocji niż 20 słabych i bezmózgich potworków. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
[Ekspert] Kondzio Napisano Sierpień 15, 2008 Zgłoś Share Napisano Sierpień 15, 2008 Takie znowu bezmózgie, to one nie były... Z tego co pamiętam, a grałem wczoraj ( WW po raz enty ), to zablokować potrafiły, a i jakiś unik czasem się zdarzył... W zasadzie podobał mi się pomysł radosnej gromadki słabszych przeciwników, a nie takich, których trzeba siec przez 10 minut, żeby wreszcie raczyli zginąć. Jak do tej pory, potyczki z bossami ograniczały możliwości księcia; w zasadzie to można było je przejść tylko w jeden, ustalony sposób. Tego najbardziej się obawiam w nowej grze - wykorzystania systemu walki. Mam nadzieję, że to nie będzie "teraz wciśnij TEN guzik... tak, TEN guzik, inaczej się nie da". Tak sobie patrzę na te zdjęcia i przyszło mi na myśl, że facetowi poprostu zrobiło się cieplo i zdjął górną część kostiumu, zanim wyszedł z planu. Trochę tak to wygląda. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rankin Napisano Sierpień 15, 2008 Zgłoś Share Napisano Sierpień 15, 2008 O I bym zapomniał, POP trylogia piasków okiem Yahtzee Co tu dużo mówić, zgadzam się z nim! (włącznie z lokatą Piasków i "border of perfection", heh) Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zdenio Napisano Sierpień 15, 2008 Zgłoś Share Napisano Sierpień 15, 2008 Niby czemu? Na trailerze wygląda to bardzo efektownie, a jeden mocniejszy przeciwnik na pewno dostarczy nie mniej emocji niż 20 słabych i bezmózgich potworków. Dla mnie w poprzednich PoPach najbardziej emocjonujące były właśnie walki z 2-3 przeciwnikami. Trzeba było się nieźle nagimnastykować. Walka z jednym też nie jest zła, ale na dłuższą metę - parę (naście?) godzin gry i cały czas 1vs1? A właściwie 2vs1, bo mamy pomocniczkę xP Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrowczak Napisano Sierpień 15, 2008 Zgłoś Share Napisano Sierpień 15, 2008 Dodatkowo, walka z jednym przeciwnikiem ( każdy po kolei jest jakby Bossem) który przyjmuje na klatę cięcie za cięciem, i jedyne co po nim widać to pasek na dole, ekranu, to raczej duże odstępstwo od realizmu, a miała to być raczej realistyczna baśń a nie komputerowa bajka. Łatwo się domyślić jakie wrażenie robi na kimś choćby draśnięcie takim kawałem żelastwa którym posługuje się prince albo dowolny nawet realistyczny wojownik. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lord MC Napisano Sierpień 15, 2008 Zgłoś Share Napisano Sierpień 15, 2008 Mnie ten hollywoodzki książe też nie przypadł do gustu. Jest za stary, za duży za gruby, zbyt przypakowany, zbyt owłosiony a z twarzy to jakiś barbarzyńca raczej. Ogólnie wygląda jak technoviking. Co do trzeciej części, to pomysł z cell-shadingiem (czy jakoś tak) również nie bardzo mi się podoba. Ale jeżeli ludzie z ubisoftu postanowili tak zrobić to musi to mieć jakieś podstawy. No chyba że nastawili się na amerykańskie dzieci lubujące się w anime. Czy też jakiekolwiek inne dzieci. W każdym razie jestem dobrej myśli. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
[Ekspert] Sergi Napisano Sierpień 15, 2008 Zgłoś Share Napisano Sierpień 15, 2008 Ja też się cieszę na nowego księcia. Podobają mi się takie klimaty cell-shade'owane, nawet jeżeli książe stanie się własną parodią (wciśnij TEN guzik), a przed każdym bossem będzie instruktaż jak go zabić. Co do ilości przeciwników - Ostatnio w grach dominuje tendencja do robienia bossów na zasadzie serii ciosów (bij po oczach, aż się odsłoni, a wtedy wal po jajach, powtarzać do skutku), tak było już w dwóch tronach, i boję się że teraz się to pogłębi <_< Banda głupków była pod tym względem ciekawszymi przeciwnikami, albo np. dwóch braci z dwóch tronów (niby jakaś zasada była, ale podobała mi się walka z nimi, trzeba było kombinować). Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zoldator Napisano Sierpień 15, 2008 Zgłoś Share Napisano Sierpień 15, 2008 Ta, tylko najpierw trzeba bossa obczaic, żeby muc go nawalac po jajach. Tych bliźniaków to chyba z 10 razy próbowałem. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SilverBoy Napisano Sierpień 15, 2008 Zgłoś Share Napisano Sierpień 15, 2008 Tych bliźniaków to chyba z 10 razy próbowałem. To prawda, też się z nimi męczyłem parenaście razy A co do wrogów w najnowszej odsłonie, to że będziemy walczyc tylko z bossami nie musi byc minusem gry. Ludzie z UBI na pewno wymyślą to tak żeby po zabici paru potworów (bossów) od razu gra nam nie zbrzydła i nie znudziła się. Bardzo licze na te gre, ale boje się że przeżyje taki szok jak po AC , niby twórcy tak zachwycali się tym projektem a tu później dali nam zwykłego średniaka, dlatego mam dosyc mieszane uczucia co do nowego POPa. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
[Ekspert] Sergi Napisano Sierpień 15, 2008 Zgłoś Share Napisano Sierpień 15, 2008 Taa, nie ma nic gorszego, niż twórcy, którzy popadną w samozachwyt nad tym, co stworzyli. Ale nie ma też co przesadzać, widać, że eksperymentują, starają się Może akurat przy tej części powiemy: Tak, to na to czekałem, tak ma właśnie wyglądać książę Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
[Ekspert] Kondzio Napisano Sierpień 15, 2008 Zgłoś Share Napisano Sierpień 15, 2008 Póki co, Ubisoft sam jest sobie winien. Materiały, które do tej pory opublikowali wywołują takie nieciekawe wrażenie, że gra opiewa na trochę skakania i ubicie jednego przeciwnika Przed chwilą znalazłem obszerny gameplay na X360 JEST TUTAJ i zrobiło się ciekawie... Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
[Ekspert] Sergi Napisano Sierpień 15, 2008 Zgłoś Share Napisano Sierpień 15, 2008 Ten gameplay budzi u mnie mieszane uczucia. Z jednej strony, Książe nie ginie, Elika zawsze mu pomaga, nie gubi się, a z drugiej strony gracz może wybierać dowolną drogę, a Hunter jest tak mocny jak książę i Elika razem wzięci. Zobaczymy, ile z tego obiecywania zostanie w finalnej wersji. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrowczak Napisano Sierpień 16, 2008 Zgłoś Share Napisano Sierpień 16, 2008 (edytowany) Na gametrailers, jest dość dużo gameplay'ów z POP. Warto obcykać. Edytowano Sierpień 16, 2008 przez mrowczak Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sHadowPL Napisano Sierpień 17, 2008 Zgłoś Share Napisano Sierpień 17, 2008 W czwartek zamówiłem Edycję Kolekcjonerską PoP'a, trochę nie w czas bo długi weekend i nie przysyłają... Będę musiał pomęczyć się do jutra, ew. do wtorku i wytrzymać, aż przyjdzie przesyłka Właśnie oglądam trailer, do którego podesłał link kondzio. Troszkę niezbyt mi podeszła ta Elika - jakby czasem cofała się w powietrzu etc. No i czasem przysłania widok kamery. Te wszystkie skoki, czy łażenie po pionowych ścianach za pomocą tej rękawicy - świetnie! No i ciekawie wygląda, jak Elika nagle pojawia się nad księciem i rzuca go dalej, chociaż to może zbyt ułatwić grę. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mortall Napisano Sierpień 17, 2008 Zgłoś Share Napisano Sierpień 17, 2008 Te różne akrobacje i walki wyglądaja ciekawie. Tylko jedna rzecz mnie martwi - grafika. Nie jestem przekonany do tego cell-shadingu(czy jak to tam sie zwie). Graficznie wolałbym, żeby przypominało AC. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aras-ocb Napisano Sierpień 20, 2008 Zgłoś Share Napisano Sierpień 20, 2008 zebrane info o nowym księciu persji, w bardzo entuzjastycznym tonie klik Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
[Ekspert] Kondzio Napisano Sierpień 20, 2008 Zgłoś Share Napisano Sierpień 20, 2008 Rzeczywiście, ten entuzjazm prawie wyskoczył mi z ekranu Odniosłem takie wrażenie, że koleś sam do końca nie wie czym się tak zachwtca, chwycił tylko WIELKIE słowa typu "gra ma być taka i taka". To coś takiego jak marchewka na kiju; może to taka taktyka w promocji gry, trzeba przyznać - skuteczna Dla mnie jeden ze znaków firmowych PoP to nieprzeciętna, dość złożona fabuła, a tu póki co mamy przerabianie szarego świata na zielony -_- Z drugiej strony, Prince of Persia ma zerwać z dotychczasową konwencją serii. Szykuje się gra lekka, łatwa i przyjemna?! Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Artemis Napisano Październik 23, 2008 Zgłoś Share Napisano Październik 23, 2008 Wie ktoś może kiedy wyjdzie Prince of Persia: Prodigy na blaszaki? Produkcja jest dosyć kusząca. Nie wiem czy już wiecie ale gra ma być całkowicie po polsku, a głównemu bohaterowi głosu udziela Zakościelny. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SilverBoy Napisano Październik 23, 2008 Zgłoś Share Napisano Październik 23, 2008 Jeżeli to prawda co mówisz to chyba będę zmuszony kupić wersją angielską, bo przy takich produkcjach jak POP nie zniosą polskiego dubbingu, na 100% zepsuje klimat gry Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polecane posty
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.