Skocz do zawartości
Gość kabura

Prince of Persia (seria)

Polecane posty

Ten gości według mnie nie pasuje do roli Księcia, popatrzcie na jego twarz i twarz Księcia (z gry), jedyne podobieństwo to włosy nic pozatym. Ktoś tu mówił że jest on przykoksowany, według mnie to on ma nadwage a nie mięśnie. Nie wróże tej ekranizacji nic dobrego.

A co do cel-shadingu w najnowszym POPie jak już wcześniej mówiłem jestem za ! Jeżeli gra w ruchu będzie tak wyglądała jak na trailerach to nie mam żadnych zaprzeczeń co do grafiki ;)

Edytowano przez SilverBoy
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ekhm... no wiesz o gustach się nie dyskutuje jeśli wolisz bardziej wyrzeźbionych chłopców. :P:admin_twisted:

A co do gry, to gameplaye wyglądają, bardzo ładnie, i chodzą, bardzo ładnie, lecz jeśli jednak są to gameplaye na skończonych scenariuszach, to wydaje mi się, że możemy się nieco znudzić.

Nie wiem czy zauwazyliście, ale ten Prince jest z WW nie SoT.

No co ty!? :o

Nie mów ?! :D

A teraz do rzeczy.

Wszyscy zauważyli,Twórcy jednak tłumaczą się tym, że mamy do czynienia ze znaczną zmiana scenariusza, oraz dodaniem szczypty realizmu( w końcu to m być wypas film a nie wypas gra). Więc jak książę mógłby fikać koziołki w koszuli, na której zawieszona jest skórzana pół-płytówka?? Nabijana dość grubymi ćwiekami w dodatku( +/- 20 kilogramów[ waga całości]).

Dodatkowo, princ w pierwszej części trylogii piasków był raczej podkolorowany by gracz mógł wsiąknąć w tą bajkowość, produkcji. Teraz ma być dużo bardziej macho. Czyli dużo bardziej syn królewski niż, męska córka króla. If ya know what I mean. :)

Sergi

Wiesz na premierę przyszło nam czekać 2 lata, a to z powodu niebywałych wręcz efektów specjalnych które chcą nam zaserwować twórcy. Czyli powrót głupich gęb na często kiepsko o teksturowanych modelach w czasie wyczynów "kaskaderskich". Chociaż większość z nich na pewno można wykonać realu tak jak np w Świetnych Matrix ( oć chociażby freeruning, czy sztuki walki).

zastanawiam się czy nie lepiej by było dać średnie efekty i dobrych aktorów, zdjęcia, reżyserię, scenariusz bla bla bla.

O I bym zapomniał, POP trylogia piasków okiem Yahtzee

Edytowano przez mrowczak
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie nowy Prince zapowiada się... inaczej xP

Podoba mi się. W końcu coś nowego. Oby tylko się "coś nowego" nie znaczyło "coś gorszego". Grafika przypadła mi do gusty. Wątpliwości jednak budzą walki, że niby z 1 przeciwnikiem tylko. Teraz pozostaje na gameplay'e czekać.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Takie znowu bezmózgie, to one nie były... Z tego co pamiętam, a grałem wczoraj ( WW po raz enty :) ), to zablokować potrafiły, a i jakiś unik czasem się zdarzył... W zasadzie podobał mi się pomysł radosnej gromadki słabszych przeciwników, a nie takich, których trzeba siec przez 10 minut, żeby wreszcie raczyli zginąć. Jak do tej pory, potyczki z bossami ograniczały możliwości księcia; w zasadzie to można było je przejść tylko w jeden, ustalony sposób. Tego najbardziej się obawiam w nowej grze - wykorzystania systemu walki. Mam nadzieję, że to nie będzie "teraz wciśnij TEN guzik... tak, TEN guzik, inaczej się nie da".

Tak sobie patrzę na te zdjęcia i przyszło mi na myśl, że facetowi poprostu zrobiło się cieplo i zdjął górną część kostiumu, zanim wyszedł z planu. Trochę tak to wygląda.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niby czemu? Na trailerze wygląda to bardzo efektownie, a jeden mocniejszy przeciwnik na pewno dostarczy nie mniej emocji niż 20 słabych i bezmózgich potworków.

Dla mnie w poprzednich PoPach najbardziej emocjonujące były właśnie walki z 2-3 przeciwnikami. Trzeba było się nieźle nagimnastykować. Walka z jednym też nie jest zła, ale na dłuższą metę - parę (naście?) godzin gry i cały czas 1vs1? A właściwie 2vs1, bo mamy pomocniczkę xP

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dodatkowo, walka z jednym przeciwnikiem ( każdy po kolei jest jakby Bossem) który przyjmuje na klatę cięcie za cięciem, i jedyne co po nim widać to pasek na dole, ekranu, to raczej duże odstępstwo od realizmu, a miała to być raczej realistyczna baśń a nie komputerowa bajka.

Łatwo się domyślić jakie wrażenie robi na kimś choćby draśnięcie takim kawałem żelastwa którym posługuje się prince albo dowolny nawet realistyczny wojownik.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie ten hollywoodzki książe też nie przypadł do gustu. Jest za stary, za duży za gruby, zbyt przypakowany, zbyt owłosiony a z twarzy to jakiś barbarzyńca raczej.

Ogólnie wygląda jak technoviking.

Co do trzeciej części, to pomysł z cell-shadingiem (czy jakoś tak) również nie bardzo mi się podoba. Ale jeżeli ludzie z ubisoftu postanowili tak zrobić to musi to mieć jakieś podstawy. No chyba że nastawili się na amerykańskie dzieci lubujące się w anime. Czy też jakiekolwiek inne dzieci.

W każdym razie jestem dobrej myśli.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też się cieszę na nowego księcia. Podobają mi się takie klimaty cell-shade'owane, nawet jeżeli książe stanie się własną parodią (wciśnij TEN guzik), a przed każdym bossem będzie instruktaż jak go zabić.

Co do ilości przeciwników - Ostatnio w grach dominuje tendencja do robienia bossów na zasadzie serii ciosów (bij po oczach, aż się odsłoni, a wtedy wal po jajach, powtarzać do skutku), tak było już w dwóch tronach, i boję się że teraz się to pogłębi <_< Banda głupków była pod tym względem ciekawszymi przeciwnikami, albo np. dwóch braci z dwóch tronów (niby jakaś zasada była, ale podobała mi się walka z nimi, trzeba było kombinować).

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tych bliźniaków to chyba z 10 razy próbowałem.

To prawda, też się z nimi męczyłem parenaście razy :(

A co do wrogów w najnowszej odsłonie, to że będziemy walczyc tylko z bossami nie musi byc minusem gry. Ludzie z UBI na pewno wymyślą to tak żeby po zabici paru potworów (bossów) od razu gra nam nie zbrzydła i nie znudziła się. Bardzo licze na te gre, ale boje się że przeżyje taki szok jak po AC , niby twórcy tak zachwycali się tym projektem a tu później dali nam zwykłego średniaka, dlatego mam dosyc mieszane uczucia co do nowego POPa.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taa, nie ma nic gorszego, niż twórcy, którzy popadną w samozachwyt nad tym, co stworzyli. Ale nie ma też co przesadzać, widać, że eksperymentują, starają się ;) Może akurat przy tej części powiemy: Tak, to na to czekałem, tak ma właśnie wyglądać książę :rolleyes:

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Póki co, Ubisoft sam jest sobie winien. Materiały, które do tej pory opublikowali wywołują takie nieciekawe wrażenie, że gra opiewa na trochę skakania i ubicie jednego przeciwnika :huh:

Przed chwilą znalazłem obszerny gameplay na X360 JEST TUTAJ i zrobiło się ciekawie... :D

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten gameplay budzi u mnie mieszane uczucia. Z jednej strony, Książe nie ginie, Elika zawsze mu pomaga, nie gubi się, a z drugiej strony gracz może wybierać dowolną drogę, a Hunter jest tak mocny jak książę i Elika razem wzięci. Zobaczymy, ile z tego obiecywania zostanie w finalnej wersji.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W czwartek zamówiłem Edycję Kolekcjonerską PoP'a, trochę nie w czas bo długi weekend i nie przysyłają... Będę musiał pomęczyć się do jutra, ew. do wtorku i wytrzymać, aż przyjdzie przesyłka ;)

Właśnie oglądam trailer, do którego podesłał link kondzio. Troszkę niezbyt mi podeszła ta Elika - jakby czasem cofała się w powietrzu etc. No i czasem przysłania widok kamery. Te wszystkie skoki, czy łażenie po pionowych ścianach za pomocą tej rękawicy - świetnie! No i ciekawie wygląda, jak Elika nagle pojawia się nad księciem i rzuca go dalej, chociaż to może zbyt ułatwić grę.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rzeczywiście, ten entuzjazm prawie wyskoczył mi z ekranu :D Odniosłem takie wrażenie, że koleś sam do końca nie wie czym się tak zachwtca, chwycił tylko WIELKIE słowa typu "gra ma być taka i taka". To coś takiego jak marchewka na kiju; może to taka taktyka w promocji gry, trzeba przyznać - skuteczna ;) Dla mnie jeden ze znaków firmowych PoP to nieprzeciętna, dość złożona fabuła, a tu póki co mamy przerabianie szarego świata na zielony -_- Z drugiej strony, Prince of Persia ma zerwać z dotychczasową konwencją serii. Szykuje się gra lekka, łatwa i przyjemna?!

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Maksymalna ilość emotikon wynosi 75.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.



  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Utwórz nowe...