Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

mateusz(stefan)

Borderlands (seria)

Polecane posty

A losowe mapy są machiną napędową hnsów. Przynajmniej chciałoby się ogrywać kolejne razy np inną postacią, bo po drugim razie to cóż...nudy nudy i człowiek z pamięci wszystkie mapy leci

A czyż Bordery to nie hack 'n' slash'e w FPP?

Co do generatora map: osobiście jestem fanem innego systemu,samodzielnego, zaawansowanego AI, które na niegenerowanych mapach robi co mu pasuje - można to nazwać systemem starć generowanych losowo. Występuje to w serii S.T.A.L.K.E.R. i jak dotąd ani mi przez myśl nie przeszło "przydał by się tam jakiś generator map".

Jeśli idzie o wishlist to ja w serii chętnie zobaczę fizyczne interakcje z otoczeniem na skalęHL2 i zniszczalne otoczenie, wiadomo skąd. A absolutne minimum to crafting.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Są hns'e w FPP ale co z tego ? Ja temu nie zaprzeczam :P

System ze Stalkera nie sprawdziłby się w BL, zupełnie dwie odmienne gry z innym natężeniem akcji, w Stalkerze często lepiej unikać wrogów kiedy w BL chodzi o to żeby ich jak najwięcej nastukać

Za to losowo generowane mapki przedłużyłyby żywotność gry. Ja po prostu zaczynając identycznie tą samą grę po raz trzeci...już nie mogę. Po prostu mi się już nie chce w to grać bo absolutnie wszystko jest tak samo i człowiek z pamięci jedzie

Crafting jakoś mi nie potrzebny. Kiedyś myślałem że fajnie byłoby go zobaczyć w BL2 ale ostatecznie stwierdziłem że nie pasuje do tej formuły...i raczej ciężko byłoby go dobrze zaimplementować. Kto chciał to sobie "craftował" bronie w BL1 z edytora i przez to wychodziły takie przegięte pukawki że hoho, ludzie zabijali każdego bossa jednym strzałem (w końcu w którymś patchu to zmienili i ręcznie robione pukawki już nie działały, po prostu ich nie dopisywało do gry)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

System ze Stalkera nie sprawdziłby się w BL, zupełnie dwie odmienne gry z innym natężeniem akcji, w Stalkerze często lepiej unikać wrogów kiedy w BL chodzi o to żeby ich jak najwięcej nastukać

Dynamika jest inna, ale co za problem przyśpieszyć systemy ze S.T.A.L.K.E.R.'a? Czy nie fajnie było by zobaczyć np wojnę frakcji w borderlands'owej "dynamice"? Albo natykać się na ekspedycje innych Vault Hunterów - może łączyć wysiłki, a może rywalizować?

A skradanka też nie uchybiła by Boderom, gdyby np można było jako niskolevelowiec, po cichu eliminować grube ryby, wykonać wysokolevelowy quest i jeszcze nachapać się takiego sprzętu po drodze: oczywiście by był sens, AI musi stać się bardziej agresywne w stanie zaalarmowania - to będzie na rękę także miłośnikom kaboom-akcji. Taka szybsza, agresywna skradanka, to też nie powinna być problem dla odpowiedniej klasy postaci, która np mogła by w drodze do centrum obozu ominąć większość patroli, podłożyć ładunek ...i zbierać XP-ki. Grunt to różnorodność.

BTW Serio? Unikać. Jeszcze mi się nie zdarzyło zostawić jakichś za plecami. Przecież jak ich ktoś zaalarmuje, to mnie otoczą i po mnie: ci kolesie mają swój plan dnia, swoje zobowiązania i czasem można na nich wpaść na sąsiedniej mapie. bo wędrują na długich dystansach. No i kradną artefakty :/

Za to losowo generowane mapki przedłużyłyby żywotność gry. Ja po prostu zaczynając identycznie tą samą grę po raz trzeci...już nie mogę. Po prostu mi się już nie chce w to grać bo absolutnie wszystko jest tak samo i człowiek z pamięci jedzie

Krainy Pogranicza już i tak są przez większość czasu rozwlekłe i monotonne, a jak jeszcze wejdzie generator to będą dodatkowo dziwaczne. Co innego jakby zmieniało się tylko umiejscowienie samych obiektów np obozów, ruin i nor skagów.

Crafting jakoś mi nie potrzebny. Kiedyś myślałem że fajnie byłoby go zobaczyć w BL2 ale ostatecznie stwierdziłem że nie pasuje do tej formuły...i raczej ciężko byłoby go dobrze zaimplementować.

Przypomnę tylko, że crafting to był pierwszy projekt Borderlands, nawet z okładki jedynki nie usunęli o nim wzmianki. I wspomnę też, że dokładnie to samo robi generator przedmiotów w grze: składa sprzęt z komponentów.

Nie wszystkim uśmiecha się żmudna farma "bo akurat trafiła się legenda bez bagnetu", możliwość własnoręcznego składania wymarzonej giwery to tylko krok naprzód,wobec generatora itemków, oraz, wreszcie, dotrzymanie obietnic.

Ten system wcale nie musi wyglądać jak "craftowanie", jeśli komponenty będzie się zbierać m.in. jako loot z wrogów (elementarne skagi. mniam ;)), element questów (elektryczne kryształy, kojarzy ktoś?) , oraz rozmontowując sprzęt, to co najwyżej uelastyczni to dobór arsenału, ale w żadnym razie nie zmieni jądra rozgrywki: farma i tak będzie potrzebna, jeśli części będą działać tak jak realne komponenty składane dotychczas przez generator.

Do tego system pośredni w postaci różnych wersji amunicji do zwykłych giwer: odpowiednik modów do granatów. Nie od parady było by też zużywanie się broni ...dobra, tu się zapędziłem, zapomnij co napisałem ;)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiadomo coś na temat DLC do Pre-Sequel? Kompletna cisza o tej grze jest, żadnego newsa od dobrych miesięcy nie widziałem o tej produkcji, a chciałem przejść tą grę jescze raz, gdy powydawają DLC. Teraz widzę, że są dwie nowe postacie, ale kompletnie żadnego nowego fabularnego DLC, tyle miesięcy po premierze, tylko chyba jedno DLC z dodaną jakąś areną. Wydawcy już kompletnie olali tą część, by zabrać się za pełnoprawną trójkę?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

TPS dostanie chyba tylko jedno rozszerzenie fabularne (gdzieś coś mi mignęło że ma się rozgrywać w umyśle jakiejś jednostki claptrapa czy coś takiego). Oprócz tego 3 DLC już wyszły - 2 postacie i arena. Całość tworzy Season Pass

Nad TPS pracował inny zespół niż nad BL2. Nad trójką pracuje rdzeń Gearboxu czyli ci sami co nad BL1 i BL2

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawostka Borderlandsy nie są w cell shadingu jak większość portali zagranicznych i polskich opisuje. Piszę żeby przy recenzji Borderlands 3 nie było błędu w CD-Action. Nawet w wikipedia ten błąd widnieje.

Borderlands 2 - DLC Commander Lilith & the Fight for Sanctuary za darmo do 8 lipca - dla posiadaczy Borderlands 2 lub Borderlands: The Handsome Collection na platformach PC, Playstation 4 oraz Xbox One

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach



  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...