mateusz(stefan) Posted November 9, 2008 Report Share Posted November 9, 2008 Zapraszam do komentowania. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Black Shadow Posted November 9, 2008 Report Share Posted November 9, 2008 Z obecnych materiałów gra zapowiada się naprawdę zaj... bardzo dobrze ^^ Trochę poczytałem, pooglądałem skrinów i trailerów, wygląda naprawdę OK. Sam system różnorodności broni wygląda imponująco - paręset tysięcy broni ale czego to dzisiejsza technologia nie potrafi? Jedynie można trzymać twórców za słowo, że wszystko to zrealizują, bo sama fabuła i ten ogromny świat - 4x Ziemia - będzie czekał na eksplorację z minimalną ilością bugów - wiadomo, zawsze się coś znajdzie... nie ma perpetum mobile. Trailerów do tej pory są dwa. Cóż, czekamy na więcej. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zako95 Posted November 10, 2008 Report Share Posted November 10, 2008 Borderlands mi się podoba, zwłaszcza ilość broni. 663 tysiące robi wrażenie. No i pomysł otwartego świata jest świetny. Orientuje się ktoś kiedy premiera? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Black Shadow Posted November 10, 2008 Report Share Posted November 10, 2008 (edited) Borderlands mi się podoba, zwłaszcza ilość broni. 663 tysiące robi wrażenie. No i pomysł otwartego świata jest świetny. Orientuje się ktoś kiedy premiera? A i owszem, ale należy pamiętać, że spluwy nie są robione każda z osobna, ale za pomocą jakiś systemów albo algorytmów więc kombinacji jest od groma Ciekawe tylko jaka będzie ich ostateczna liczba. A co do daty premiery to idąc za Wikipedią i czytając w tzw. "references" data wydania jest planowana na rok 2009. Aczkolwiek nigdy nie wiadomo czy premiera się przesunie. Oby jednak nie Edited November 10, 2008 by Black Shadow Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zako95 Posted November 10, 2008 Report Share Posted November 10, 2008 To wiem, ale te algorytmy już mi się podobają. Pomysł świetny np. snajperka połączona z shotgunem. A ja myślałem że premiera w tym roku.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Black Shadow Posted November 10, 2008 Report Share Posted November 10, 2008 To wiem, ale te algorytmy już mi się podobają. Pomysł świetny np. snajperka połączona z shotgunem. A ja myślałem że premiera w tym roku.. Co do randomizacji znów idąc za Wikipedią ten proces nie będzie się ograniczał tylko i wyłącznie do broni, przynajmniej według wstępnych obietnic twórców Różne przedmioty, pancerze, ba! - nawet większość map a nawet miast ma być generowane losowo. Byle tylko nie wyszedł z tego nudny chłam z powtarzającymi się jak mantra lokacjami [o ile pamiętam za to zjechali Hellgate: London ]. R&R - randomizacja i różnorodność w znaczeniu ciekawa. To by było perfekcyjne. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zako95 Posted November 10, 2008 Report Share Posted November 10, 2008 I każda przeżyłby inne doznania... Tylko gdzieś to już słyszałem... MoH:Airborne: ''Gra oferuje każdemu graczowi inne przeżycia''. Ale z tego nic nie wyszło. Randomizacja jest jeszcze za słaba. Gdy wejdziemy w erę procków 8 rdzeniowych to może się udać. Bronie rozumiem ale miasta, ciekawe... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Black Shadow Posted November 10, 2008 Report Share Posted November 10, 2008 I każda przeżyłby inne doznania... Tylko gdzieś to już słyszałem... MoH:Airborne: ''Gra oferuje każdemu graczowi inne przeżycia''. Ale z tego nic nie wyszło. Randomizacja jest jeszcze za słaba. Gdy wejdziemy w erę procków 8 rdzeniowych to może się udać. Bronie rozumiem ale miasta, ciekawe... Pozwolę się nie zgodzić - jednak co jak co ale MoH:A i jego twórcy nigdy nie zapowiadali randomowych lokacji. Inne doznania odnosiły się do bezpośrednio grywalności i sztandarowego hasła startu w dowolnym miejscu mapy o ile doleciało się na spadochronie a kończąc off topa akurat tego medala wspominam bardzo miło Wracając do wymagań - nie przesadzajmy. Zapowiadany Fuel korzysta też z takich algorytmów randomowych obszarów. W zapowiedzi CDA to przytoczyli Nie martwiłbym się aż tak strasznie chociaż wiadomo, że wraz z rozwojem technologii rosną wymagania. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zako95 Posted November 11, 2008 Report Share Posted November 11, 2008 Mi nie chodziło o randomizację lokacji, tylko inne przeżycia. Recenzje były skrajne, od 9 do 6, bo każdy coś innego przeżył. http://www.gamerankings.com/htmlpages4/931484.asp Nie chodzi mi o wymagania graficzne, tylko o to, żeby ta randomizacja była na wysokim poziomie. A do tego potrzeba niezłych sprzętów. Wspomniany H:L, miał niebotyczne wymagania w DX10, prawdopobnie przez tą randomizację. PS. Jakoś nikt więcej nie chce się przyłączyć do dyskusji, może nikogo nie obchodzi los Borderlands. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Black Shadow Posted November 11, 2008 Report Share Posted November 11, 2008 Nie chodzi mi o wymagania graficzne, tylko o to, żeby ta randomizacja była na wysokim poziomie. A do tego potrzeba niezłych sprzętów. Wspomniany H:L, miał niebotyczne wymagania w DX10, prawdopobnie przez tą randomizację. Można tylko powiedzieć - in optymalizacja we trust PS. Jakoś nikt więcej nie chce się przyłączyć do dyskusji, może nikogo nie obchodzi los Borderlands. Spokojnie, cierpliwości. Według mnie na razie za dużo osób nie włącza się w dyskusję, bo mało materiałów jest do samej gry co trzeba przyznać a nie jestem maniakiem aby trailer sekunda po sekundzie rozbijać na części pierwsze. Mam tylko nadzieję, że niedługo coś nowego wypuszczą Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zako95 Posted November 11, 2008 Report Share Posted November 11, 2008 Ale ostatnio twórcom coś nie chce się optymalizować gier. Choćby Bully PC. Ale wierzę w Gearbox, bo to porządna firma. Oni na pewno nie wypuszczą niedopracowanego tworu. Miejmy nadzieję. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Black Shadow Posted April 19, 2009 Report Share Posted April 19, 2009 Bordelands z cel-shadingiem [a jednak ] Aha, taki btw. na początek - link do strony gry z news'a nie działa ;] A teraz do rzeczy... Dawno w temacie nic się nie ruszyło a burza jaką wywołał news o komiksowej oprawie graficznej można porównywać z huraganem Katrina. Osobiście, przywiązuję mało wagę do tego jak gra będzie wyglądać, ale do tego jakie wrażenie sprawi na mnie jej gameplay i miodność z rozrywki... a także poziom optymalizacji na PC :] Z drugiej strony, coś tu jest nie tak, Gearbox najpierw zaprzecza plotce, teraz daje dowód na jej potwierdzenie po tym jak sami mówili [cytując news z CDA], że świat gry jest mroczny i oprawa cel-shading (choć wygląda świetnie w takim Prince of Persia) tutaj ni jak nie pasuje. No, ale zobaczymy co będzie dalej. Growa brać zapewne nie oszczędzi słów krytyki pod adresem Gearbox ;P Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Reksio Posted April 19, 2009 Report Share Posted April 19, 2009 Zapowiada się bardzo fajnie (snajperka z bębenkiem z rewolweru, mniam!). Ja tam nie niezbyt lubię ten cel-shading. W PoP to było może i OK, ale w strzelance/RPGu? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SZWENIO Posted April 19, 2009 Report Share Posted April 19, 2009 Jak zobaczyłem nazwę pierwszy raz, to jakoż przeczytałem "Burdellands" ocb? Przeliterowałem - i wszystko wróciło do normy. Nie powiem, zapowiada się smakowicie... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Black Shadow Posted April 23, 2009 Report Share Posted April 23, 2009 Zapowiada się bardzo fajnie (snajperka z bębenkiem z rewolweru, mniam!). Ja tam nie niezbyt lubię ten cel-shading. W PoP to było może i OK, ale w strzelance/RPGu?Znalazłem scren na oficjalnej strony gry... Cel-shading jak w mordę strzelił ;P Tutaj macie link do obrazka a co ja mogę powiedzieć? IMO, skoro mówią, że klimat gry ma być ciężki i możliwe, że mroczny to co do cholery robi komiksowa oprawa graficzna? W najnowszych przygodach Księcia i Eliki była doskonała a tutaj... eh, ja jednak pragnąłbym aby zrezygnowali z tego pomysłu, bo klimat może posypać się totalnie Apropo broni, to ja liczę na miks szybkostrzelności miniguna oraz firepower'u bazooki ;D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bl00d Posted June 14, 2009 Report Share Posted June 14, 2009 (edited) Bardzo dobrze studjo zrobiło że zmieniło oprawę graficzną bo wcześniej wyglądała koszmarnie a teraz...świetnie!Baaaaaardzo dużo broni to wielki plus i że można je sam robić!!! Szkoda tylko że nie z widoku trzeciej osoby .Ale co tam Teraz tylko czekać do października Ma ktoś polską strone tej gry? Nie wiem może być oficjalna , nie oficjalna , strona fanów cokolwiek!!! Edited June 14, 2009 by bl00d Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kamiloss Posted July 14, 2009 Report Share Posted July 14, 2009 http://www.youtube.com/watch?v=DfwHOdG8p34 <- tutaj jest długi gameplayhttp://gamecorner.pl/gamecorner/1,86013,68...orderlands.html mmm Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RazoR97 Posted July 27, 2009 Report Share Posted July 27, 2009 Świetnie się prezentuje nowa grafika. Dzięki cel-shadingowi jest o niebo ładniejsza. Podoba mi się pomysł twórców z bronią. Prawie losowe tworzenie dające 600 000 pukawek. Imponujące. Kupię od razu po premierze. Na pewno. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
altair14 Posted July 27, 2009 Report Share Posted July 27, 2009 (edited) Nie no, gameplay fajny. Na ogół nie lubię cel-shadingu, wolę grafikę fotorealistyczną, ale tu mi się wyjątkowo podobał. Martwi mnie jedynie elektryczność wyskakująca z broni, podczas wystrzału, taka trochę pikselowata. Po za tym super, celownik na pistolecie (tylko Fallout 3 widziałem coś podobnego) wygląda hardkorowo. Mogli pokazać więcej postaci niż tylko Brick'a. Gra super, masa broni i ich tworzenie, "biotyka", co-op, byle do listopada! P.S. c) niemozliwość połączenia kilku rodzajów broni i tutaj się zatrzymam. Nie myślcie, że w borderlands połączycie bazookę z rewolwerem, albo inne tego typu wymysły - nie wierzę w takie bajki, dopóki twórcy nie pokażą jak się modyfikuje broń w tej grze, ale takie skrajne pomysły ? raczej nie do zrealizowania. Jak nie można (twórcy pewnie tak zrobią): magazynek bębenkowy (z pistoletu) + cały mechanizm (z bazooki) = bębenkowa bazooka. Ładujesz do bębenka kilka pocisków i masz niby wielostrzałową bazookę (niby połączenie pistoletu z bazooką), nie trzeba za każdym razem ładować! I na tym polega dowolność tworzenia broni wg Gearbox. Edited July 27, 2009 by altair14 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheNatooratx Posted August 3, 2009 Report Share Posted August 3, 2009 OK... Obejzalem sobie "nowe" trailery i komentarze porducentow i musze powiedziec, ze jestem pozytywnie zaskoczony. Sczerze mowiac spodziewalem sie czegos na ksztalt Tribes, wiec nic specjalnego, jednak po zmianie grafiki na "PoPiasta" poje zainteresowanie gra spadlo niemal do zera. Tak by zapewne pozostalo gdyby nie ostatnie zwiastuny przedstawiajace BL jako Role-Playing Shooter. Nie oszukujmy sie... role-playing w tej grze bedzie zapewne ograniczonty do tego czy bedziemy zabijac ze strzelby, rakietnicy czy snajpery... Czyli "prawdziwego" role-playingu nie ma, ale za to dostaniemy statsy w H&S tyle, ze z giwerami zamiast mieczy. Mowiac krotko to Diablo w "postapokaliptycznym" swiecie. W takiej sytuacji zaczynam sie do tej gry przekonywac. Pozostaje jednak pewne "ale", mianowicie... na zwiastunach bylo pokazane, ze przy trafieniach, z przeciwnikow wyskakuja cyferki z dmg, a przy ich smierci XP, zupelnie jak w tandetnych dalekowschodnich slasherach jRPG. Jesli da sie te cyferki wylaczyc, to calkiem mozliwe, ze sie na te gre skusze. No, moze jednak poczekam na pierwsze opinie, ale nie jestem juz "przeciw" tej grze, ale na "za" musi ona jeszcze troche popracowac. ...Chociaz grafa nadal mi sie nie podoba... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shayel Posted August 3, 2009 Report Share Posted August 3, 2009 Czekam z niecierpliwością. Przejadła się już trochę standardowa "naśladująca realizm" grafika. Wg. mnie zmiana na komiks to świetny pomysł. Co do elementów RPG.. na gameplayu były widoczne na górze ekranu komunikaty " You have Skill Points to spend", "Your submachinegun skill is now level 2", "Reload speed is now 17.64%", czy cos w tym rodzaju ;d Więc o to sie nie martwie. Jeśli faktycznie będzie tyle weaponów to ROTFL OMG ocb???!!!!1111 Oby była możliwość łączenia różnych elementów, a nie: broń1: pistolet z celownikiem, niebieski; broń2: pistolet z celownikiem, czerwony; broń3: pistolet z celownikiem zielony; broń4: pistolet z celownikiem niebieski, zatruwające pociski.. itp Tylko tak jak było wczesniej powiedziane: rewolwer+bazooka+ np. celownik snajperski. Mam nadzieje ze Gearbox się postara i nie zepsuje tak świetnie zapowiadającej się gry.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hunterpl Posted August 4, 2009 Report Share Posted August 4, 2009 (edited) Tak samo jak Shayel twierdzę, że pomysł z oprawą graficzną w rodzaju komiksu to świetny pomysł, można by powiedziec coś innego niż zawsze. Słyszałem, że ma byc tryb CO-OP. Za to gra ma u mnie kolejny plus, zwłaszcza, że ma elementy RPG-a. Nie ma nic lepszego niż gra z kumplami w kampanię. Następny news jaki o tej grze usłyszałem dotyczy broni i nie jestem pewny czy to racja, że mają byc tam MILIONY broni? Według mnie to jakaś przenośnia, może dużo ale napewno nie miliony, chociaż cytuję gry online "Ponad 3 miliony broni w Borderlands". Ta gra ma połączenie moich dwóch ulubionych typów gier - kolejny plusik. FPS i RPG to to co lubię. Takie rzeczy jeszcze przed premierą.. Nie mogę się doczekac i czekam z niecierpliwością. Racja Shayel boń musi się łączyc i ta sama tworzy 30 innych Edited August 4, 2009 by Hunterpl Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kamiloss Posted August 4, 2009 Report Share Posted August 4, 2009 Tworzenie broni metodą losowego generatora daje możliwość tworzenia milionów broni bez problemu i tak jest w Borderlands. Poza tym tereny, po których będziemy się przemieszczać też będą losowe - oby nie były monotonnie losowe, bo wtedy gra straci bardzo na swoim uroku. Ale ja tam jestem dobrej myśli, bo, o ile będzie dużo graczy, to wiele radości na coop z innymi do 4 albo z AI, więc zawsze to jakieś urozmaicenie po walkach w pojedynkę. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kamiloss Posted August 4, 2009 Report Share Posted August 4, 2009 Zastanawiam się czy mimo iż w grze bronie będą generowane losowo to czy twórcy dadzą możliwość kombinowania z na swój własny sposób tworząc bronie samemu Też mnie to zastanawia... najpierw twórcy mówili o takim sposobie.. nawet na forum jest taki temat z programikiem do tworzenia własnych pukawek, jednak z tego nic, ale to nic nie wynika, bo ani w trailerach nie umiem się takiej możliwości doszukać, ani na ich stronie, poświęconej tej grze. Ciekawa byłaby taka możliwość, ale raczej mocno uproszczona. No nic - może przed premierą sytuacja się rozjaśni. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rafik995 Posted August 14, 2009 Report Share Posted August 14, 2009 Jesli wyjdzie zbugowana (w co watpie) to na pewno wyjdzie w tydzien po premierze 10 patch`y, ale mimo to czekam na ta gre z kupka w gaciach;) Jeszcze zostalo do omowienia z rodzicami kwestaja zakupu nowego kompa... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...