Skocz do zawartości

Team Fortress 2


mateusz(stefan)

Polecane posty

LIZARD2012team bardzo dziękuję za wyczerpującą odpowiedź. Tym samym zastanawia mnie czy w TF, nie wybiera się podobnie jak w BF:H jednej klasy postaci na zawsze? Czy można ją po prostu od tak, co mecz zmienić? Czy mogę cały czas grać jedną postacią i zawsze tą samą klasą i czy jest to opłacalne? Czy celowanie w głowę coś zmienia, zadając większe obrażenia czy to gdzie strzelamy nie ma kompletnego znaczenia?
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 2,6k
  • Created
  • Ostatnia odpowiedź
Co do samego update - oprócz kwestii braku itemów dla enga(i tłumaczenia tej sprawy przez Valve :dry: )

Że niby nie mają modeli od fanów? Też mi to śmierdzi, ale w zasadzie nie mają powodu żeby kłamać.

Jako że nic mi nie wypadło od update'u wymieniłem dziś dwa reclaimed za detonator i trochę nim pograłem. Całkiem przyjemna broń, zwłaszcza gdy się długo biegało z shotgunem. Liczę że urok uda się odczynić i w końcu coś mi spadnie. Jak nie nowy, to choć coś, z czego da się go zrobić :dry:

Co wy się upraliście na te modele? Valve nie dało. Bo engi miał swój osobny update rok temu "prawie" więc według VALVe nie ma sensu dodawać mu nowych broni :)

~~EDIT~~

Up. Klasę możesz zmieniać co rundę. Znaczy się po tym jak zginiesz :) Pełna dynamika.

Patrząc przez lunetę snajpera, pokazuję ci się pasek "naładowania" czym większy tym większe obrażenia z tym, że:

- Strzał w głowę to zawsze critical hit. Zabija na miejscu,

- Body szot na scaucie, z naładowaną snajperką to też śmierć na miejscu :)

W tf2 nie ma postaci i klas. Każda postać to inna klasa :)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli nic nie stoi na przeszkodzie w fakcie, iż np. będę sobie grał tylko Soldierem? Oraz jaka broń będzie najlepsza dla Heavy or Soldier? Do czego służą czapeczki? I czy konieczne jest używanie tych kosmicznie trudnych (wydaje mi się) jump-ów?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli nic nie stoi na przeszkodzie w fakcie, iż np. będę sobie grał tylko Soldierem? Oraz jaka broń będzie najlepsza dla Heavy or Soldier? Do czego służą czapeczki? I czy konieczne jest używanie tych kosmicznie trudnych (wydaje mi się) jump-ów?

Nie nie stoi. Graj tym kim ci będzie najlepiej :) Heavy?

Natasza - (zastępuje minigun) 250px-Natascha.png

Przy trafieniu 100% szans na spowolnienie celu

-25 % zadawanych obrażeń

30 % wolniejszy czas rozkręcania

Kanapka - (zastępuje shotgun) 250px-Sandvich.png

Można ją jeść. Regeneruje hp.

4.3 s- czas jedzenia

25.7 s - na odnowienie

KGB - (zastępuje pięści) 250px-RedKGB.png

Przy zabiciu 100 % szans na obrażenia krytyczne przez 5 sekund (czyli jeżeli kogoś nimi zabijesz to dają ci na 5 sekund możliwość zadawania critical hitów )

- 20% wolniejsze udeżenie

Czapeczki? Szpanerski bajer. Nosisz taką na głowie i pokazujesz jaki to ty jesteś fajny :) Nie które są bardzo ciekawe, kilka brzydkich. Ogólnie nic nie dodają, tylko ładnie wyglądają na głowie :)

Co do rocket jumpów.

Nie musisz aczkolwiek przekonasz się, że czasami są konieczne. Prosta rada: Strzel sobie pod nogi i po chwili (bardzo szybko) naciśnij spacje.

Według mnie :)

Jest dużo broni i dodatków. Poczytaj sobie o nich :)

http://tf2wiki.net/wiki/Main_Page

Wszystkie bronie możesz ustawić sobie inaczej, jest to po prostu moja sugestia.

Jeżeli masz już ściągniętego teef-a to napisz do mnie na gg 7513000. Pomogę ci wejść w świat tej nie samowitej gry :)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po przeczytaniu paru postów na Steam Forums ręce mi opadły

To normalna reakcja. Na SPUF wylewane są wszystkie żale i negatywne emocje, a pozytywne pojawiają się sporadycznie. To chyba tam właśnie zaczął się ruch "bojkotu L4D2". Myślę, że większość aktywnych tam ludzi traktuje TF2 zbyt poważnie, a reszta kpi sobie z tego, trollując z zapałem.

czy są prowadzone jakieś szczegółowe statystyki dla postaci, którą gramy?

Jest, w postaci twoich najlepszych osiągów - gra jest na tyle przyjazna, że nie liczy ci negatywnych statystyk (liczby zgonów itd.). Zresztą sam zobacz.

parę rad

W grze masz tryby treningu dla czterech klas (z dziewięciu), jeśli nic nie wiesz o TF2, to bardzo polecam je zrobić. W przypadku Soldiera w ramach tego treningu masz możliwość rozegrania takiego "ustawionego" spotkania na dustbowl, gdzie pisze ci gdzie masz iść i co robić, jest to łagodne wprowadzenie w rytm gry. Masz też możliwość praktyki offline z botami, gdzie nikt się na ciebie nie wkurzy i nikt nie wyśmieje, możesz sobie spokojnie przetestować nowe zabawki, zmianę klas, podstawowe taktyki itd.

Na sam początek gry nie polecam takich klas jak Scout czy Spy, bo można się sfrustrować. Jeśli chcesz zacząć spokojnie, to polecam medyka, wystarczy leczyć i trzymać się za plecami towarzyszy, to pozwala względnie bezstresowo poznać mapy i wejść w rytm przebiegu rozgrywki. Jeśli chcesz szybko łapać kille, to weź Heaviego, ewentualnie Pyro, ale jeśli trafisz na inteligentnego przeciwnika czy w ogóle na team, gdzie większość ludzi wie, co robi, to może nie być tak łatwo.

Będą ci dropić nowe bronie, których jest w grze bardzo dużo i niektóre wymagają innego stylu gry (Sentry Gun/Gunslinger enga, Sniper Rifle/Huntsman snajpa), dlatego jeśli nie zaobserwowałeś u innych graczy jak co działa, to czytaj o wszystkim na http://wiki.teamfortress.com/ - oficjalna wiki gry, zresztą w ogóle poczytaj co i jak.

No i obejrzyj moje

i
:trollface:

Że niby nie mają modeli od fanów? Też mi to śmierdzi, ale w zasadzie nie mają powodu żeby kłamać.

Nie będę odpowiadał za juroma, ale według mnie to dosyć niefajne wytłumaczenie - "olewamy klasę, którą lubisz grać, bo nie chciało nam się robić modeli, a nikt nam też ich nie dał". Przynajmniej te dla meda zrobili sami, reszta 3d modellerów w Valve chyba przygotowuje płatny ekwipunek i itemy kosmetyczne do Dota 2 (bo przecież nie robią nowego Half-Life :trollface: ). Widziałem spekulacje, że rakiety walące w Scouta na filmiku Meet the Medic to podobno zapowiedź jakiegoś moździerza dla enga (?!), ale nie sądzę, żeby tak było. W każdym razie z kwietniowego wycieku nie wszystko trafiło do gry - brak przede wszystkim tych "nowych trybów gry", nie ma też zestawu dla solda junkyard-cośtam. Na trailerze "TF2 jest teraz f2p" widać było jakieś nieznane itemy.

engi miał swój osobny update rok temu "prawie" więc według VALVe nie ma sensu dodawać mu nowych broni

Bzdury, sold dostał wcześniej Black Box w Mann-conomy update, eng nic nie dostał. Sold ma cztery wyrzutnie rakiet (pięć, jeśli liczyć Rocket Jumpera), sześć secondary (buffy, buty, nowa strzelba), sześć melee, nie licząc Saxxy (i wliczając patelnię i katanę). Engineer ma jedną strzelbę (Frontier Justice), Wranglera oraz trzy melee (nie licząc Golden Wrench i Saxxy). To już nawet medyk jest mniej olewany przy nowych zabawkach niż Engineer. Bulwersuje mnie to nieco, bo med i engie to dwie klasy, którymi gram najczęściej, łącznie mam nimi ponad 30% czasu gry. Ale przynajmniej żadna z nowych broni nie jest specjalnie groźna dla Sentry Guna, dzisiaj śmiałek pruł mi z nowej rakietnicy w działko, ale przy 3 pociskach spokojnie zdążyłem naprawiać, a jego nie miał kto naprawić :trollface: W sumie przez ostatnie dwa dni gry wpadło tak ze 200 killi z sentry gunów :ok:

Właśnie, pytanie dla bardziej doświadczonych graczy: mieliście jakieś przygody z

? Nie że przyszło dziecko i zaczęło bluzgać, tylko coś ciekawego. Nowi gracze nie rozumieją, że dispenser jest po to, żeby się przy nim leczyć, już parę razy pisałem, żeby używali, to nie, złośliwie stoją obok i drą o medyka. Z pozytywów - jeden nowicjusz rozpoczął karierę jako Engineer, ucieszyłem się i pomagałem mu budować obiekty, pal licho, że stawiał je w niewłaściwych miejscach. Miałem pecha, snajp mnie zdjął, a sold zaczął mi niszczyć działko - to ów darmowicz podbiegł i naprawiał, dopóki nie przyszedłem! Byłem pozytywnie zaskoczony, bo ta iskra rozsądku rzadko jest obserwowana nawet i graczy raczej doświadczonych, ale olewających to, że pomagający sobie engie działają dużo sprawniej, niż pracujący osobno.

Lizard - nie cytuj w całości poprzedniego posta!

Poza tym zalinkowałeś człowiekowi nieaktualną wersję Wiki, nie wiem po co.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do narzekań na oficjalnym forum - to przecież normalne. Oficjalne fora przeróżnych gier, szczególnie sieciowych, zawsze skupiają w większości wszelkiej maści "narzekaczy". Wystarczy spojrzeć na forum World of Warcraft, czy właśnie Team Fortress 2 :P Ludziom się wydaje, że jeżeli są na takim forum, to mają prawo wypowiadać się w imieniu wszystkich graczy. Stąd potem w necie newsy o tym, że "społeczność jest niezadowolona".

Żeby nie offtopować - Big Earner (nowy nożyk) właściwie jest chyba przydatny wyłącznie z podstawowym cloakiem szpiega, a ja nie wyobrażam sobie gry tą klasą z czymś innym niż Cloak and Dagger :P Nie widzę różnicy, tylko kosmetyczna - bo wygląd inny.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mieliście jakieś przygody z darmowiczami?

Jako, że z powodu update'a postanowiłem choć częściowo przerwać wywołany problemami technicznymi długi okres niegrania (ale w przyszłym tygodniu wrócę, obiecuję :P), to miałem okazję trafić na taki jeden przypadek. Mianowicie na dustbowl biegam sobie Medykiem i leczę ludzi, a tu nagle patrzę, drugi Med, ale z przeciwnej drużyny, BLU. Co robi? Włącza Ubercharge i z krzykiem szarżuje na punkt nie zważając na dwa sentry i całą resztę RED :D Oczywiście zaraz zmasowany ostrzał wyrzucił go w powietrze, a najlepsze jest to, że przeżył i uciekł. Bardzo zabawne mi się to wydało, bo normalnie nie widzi się zuberowanych medyków lecących na solo, tym bardziej, że uber nie pozwala w końcu zdobywać punktów. Może gdybym w grze miał obraz trochę mniej przypominający rozjechaną jajecznicę, to zobaczyłbym coś jeszcze.

Ma ktoś może jakieś rady co do gry snajperem?

Graj na 2forts :trollface: A tak na poważnie, to niezbyt. Trzymaj się z tyłu i wysoko, jak się dorwiesz do Jarate, to pamiętaj, że możesz nim gasić podpalonych i wykrywać niewidzialnych lub zamaskowanych szpiegów, czasami dobrze rzucona butelka potrafi też wydatnie pomóc w pozbyciu się grupy wrogów.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ms Saint. Przepraszam. Wiem o co chodzi z tym nieaktualnym linkiem. I tak tam bzdur nie było napisanych :) Tylko adres inny Nie wiem nie wnikam, bo pisałem z grubsza.

Co do nowych graczy. Tak jak mówiłem, dojdzie sporo dobrych i rozsądnych. Minie trochę czasu kiedy nauczą się podstawowych praw teefa. Ja jak zwykle w piątki pograłem sobie z kolegami poznanymi w sieci właśnie przez grę w tf2. Pochodzą z niemiec i bardzo miło się z nimi gra. Znaleźliśmy kilku "świeżych" graczy i muszę przyznać, że próbowali i próbowali ale im nie wychodziło. Szkoda. Muszą się podszkolić. Cieszę się, że chociaż tu nikt nie najeżdża na valve. Chwała wam za to !

~~EDIT~~

Poznałem dwóch nowych graczy. Grałem z nimi ok godziny. Spytałem się czy grają za free, odpowiedzieli że tak. I powiedziałem im żeby pod żadnym pozorem nie przyszło im na myśl czitować. I co usłyszałem? "Nie mamy 12 lat :)" I widzicie? Większość co się bała o to powinna teraz się pocałować w .... I jest git. Grać potrafią, mają do ogarnięcia np rocket jumpy i sapery, ale to z czasem samo przychodzi. Pamiętam na swoim przykładzie. Byłem zszokowany jak jeden zabił mnie airblastem z mojej bazooki :) Więc możemy się cieszyć.

Dałem mu za darmo cloack and dagger :) Dobry ze mnie człowiek!

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i obejrzyj moje

Przez mikrofon mów albo o konkretach (działko z lewej, skaut to szpieg itd.) albo jeśli na serwerze masz samych znajomych. Nic bardziej nie irytuje niż ludzie bez przerwy gadający o pierdołach. Zresztą na niektórych serwerach możesz za coś takiego dostać bana albo ludzie zrobią vote: kick.

Za to z tego gameplay'u możesz zauważyć, że z pistoletu medyka strzela się odpowiednio wyżej bo strzałki mają tendencję do opadania podczas lotu.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Graj na 2forts :trollface:

:trollface:

I tak tam bzdur nie było napisanych :) Tylko adres inny Nie wiem

Zgadza się, nie wiesz - to nie tylko kwestia innego adresu, oficjalna wiki jest aktualizowana błyskawicznie, nawet zanim zostaną ujawnione oficjalne informacje (tak był z hatem Kritzkastu). Jak zerknąłem na starą wersję wiki, to mało która broń z Uber Update jest tam wspomniana.

Przez mikrofon mów albo o konkretach (działko z lewej, skaut to szpieg itd.) albo jeśli na serwerze masz samych znajomych.

Właśnie, mój błąd - miałem wtedy w teamie samych obcych ludzi.

z pistoletu medyka strzela się odpowiednio wyżej bo strzałki mają tendencję do opadania podczas lotu

Nie wiedziałem tego, dzięki.

Przemyślenia ogólne na temat Uber Update - jeśli chodzi o wielkie zapowiedzi, to sprawdziło się, że to "największy" - nie w sensie objętości (engie update miał więcej MB), ale w liczbie dodanych zabawek (23), szkoda, że nie nowych map. Natomiast moim zdaniem na pewno nie jest "najbardziej ambitne" - byłoby, gdyby dodali nowe tryby gry i gdyby więcej broni oferowało faktycznie coś nowego, a nie było wariacją na temat wcześniejszych właściwości. Owszem, Quick-Fix + Overdose wymagają innego stylu gry i mają naprawdę spory potencjał, którego jeszcze nie nauczyłem się wykorzystywać (jeśli w twoim teamie nie ma meda z Medi Gunem czy Kritzkriegiem, to lepiej QF nie używać, inaczej team w ogóle nie zrobi pusha), ale to tylko dla jednej klasy. Fakt przejścia na model f2p też raczej nie jest oznaką ambicji, a raczej tego, że gra wchodzi w ostatnią fazę swojego żywota. Sam update, powiedzmy sobie szczerze, służył głównie dorzuceniu nowych zabawek i wyciągnięciu większej kasy z Mann Co. Store (dodatkowo obniżono ceny w ojro, czy też mówiąc dokładniej odrzucono przelicznik 1:1 dla dolar:ełro). Dorzucono też nowe skrzynki, gdzie są bronie z właściwością "strange", które zapamiętują ilość killi i przyznają odpowiednie rangi (i powiadamiają o tym wszystkich na serwerze), co wydało mi się na tyle fajne, że sam się spontanicznie skusiłem na klucz i mam teraz strzelbę z 30 killami (tą samą posługuje się sold, pajro, hewi, engie). Wolałbym miniguna do szybszego zgarniania killi, ale ze shotguna korzystam bardzo często jako engie i jestem zadowolony.

W każdym razie spodziewam się co najmniej jednego istotnego update'u w tym roku - prawdopodobnie będzie taki na Halloween, bo wątpię, żeby sklecili coś jeszcze w lecie. Ten doda prawdopodobnie różne rzeczy z kwietniowego wycieku, które nie trafiły do Uber Update, czyli te nowe tryby, style dla itemów, efekty dla unusuali, odznaki z customowymi obrazkami, system medali (uczestnicy Highlander Challenge nawet po roku od ogłoszenia turnieju ich jeszcze nie dostali :trollface: ), zestaw junkyard dla solda (bo ma za mało zabawek, najwyraźniej) oraz - miejmy nadzieję - coś nowego dla engiego, ale to ostatnie to tylko chciejstwo z mojej strony.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W grze masz tryby treningu dla czterech klas (z dziewięciu), jeśli nic nie wiesz o TF2, to bardzo polecam je zrobić.

Właśnie zacząłem od tego treningu. Ale jest mały problem - po wybraniu tej opcji mamy przedstawione 4 klasy, z czego pierwsza jest aktywna (czyli ten gość z bazooką), a reszta "wyszarzona" z informacją, że aby ich odblokować musimy skończyć trening pierwszą postacią. O to chodzi, że skończyłem etap strzelnicy klasą Soldier, gratulacje na końcu i w ogóle ;) , ale gdy chce wejść w Trening i wybrać następna klasę w kolejności, aby sobie poćwiczyć, to nie mogę - nadal jest nieaktywna. Czy robię coś źle?

Dopisek:

OK, spróbuję.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli pytanie w nieodpowiednim temacie - proszę o przeniesienie.

Czy wam też Team Fortress 2 pobierał się ze Steama z prędkością pozostawiającą sporo do życzenia? Na moim 2 MB łączu maksymalnie targało 50kb/s.

Ja ściągałem w piątek i na moim 2MB szło 260 kb/s także może w złym momencie ściągałeś kiedy serwery były obciążone albo musisz zmienic region steam w ustawieniach. Ja polecam jakiś niemiecki region albo angielski. Pozdrawiam ;)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cóż, nie należy się dziwić, bo jest to obciążenie transferu z racji tego, że do darmowej gierki rzuciła się cała masa ludzi z całego świata na raz... każdy serwer ma swój limit, nawet ten Valve :D Poza tym pograłem sobie kilka praktyk z botami i a) w wakacje zdecydowanie biorę się za częstsze granie z ludźmi, bo po prostu podoba mi się ten chaos a b) boty stały się inteligentniejsze ^_^ Nie mówię, że genialne, bo nie raz i nie dwa w trybie CP stawał mi gość w kamuflażu i myślał, że go nie strzelę :P Jednakże parę kos dostałem i za to plusik. Na koniec, nie sądziłem, że bardzo szybko Quick-Fix mi wypadnie ;]

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurcze, coś bardzo przeciążone te Serverki, gdyż pobieranie skacze mi z 60 kb/s do 130 kb/s z maksymalną prędkością internetu (około 260 kb/s) pobierało może parę minut. Jeszcze 5h - mam tylko nadzieję, że warto tyle czekać. ;)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szybkie (get it? xD) przemyślenia na temat Quick-Fix - to urządzenie może być potężne, ale w określonych sytuacjach. Do czego Quick-Fix się nie nadaje:

- do pocketowania, twój leczony Heavy przegra z Heavym leczonym Medi Gunem/Kritzem,

- do zrobienia pusha, bo nie ma czym,

- do drużyn, gdzie jesteś jedynym medem w zespole,

- do sytuacji, gdzie leczysz tylko jednego gracza (czyli do pocketowania w sumie).

Jeśli natomiast jest jeden w miarę inteligentny med w zespole, który buduje kritza/ubera, to możesz poszaleć z QF. Dzięki tobie twój team może okupować linię wroga, cały czas go nękać, ty jesteś w stanie utrzymać spokojnie 2-3 graczy przy pełnym zdrowiu, jak nie więcej. Dodatkowo w miarę ubera jesteś coraz szybszy, a gdy podepniesz się pod Scouta, to już pełna zabawa. Niestety jeśli pojawi się choke point w postaci dużej ilości sentry, to już nie ma takiego biegania - trzeba przełączyć na ubera, chyba że zrobi to ktoś inny. Jeśli przyjdzie się bronić na ostatnim punkcie badwater, to QF może być genialny, ewentualnie jeden med uberuje hewiego, a drugi daje megaheal z QF, żeby pajro nie odrzucił.

Krótko: nowa zabawka urozmaicająca grę medem i wymagająca nieco innego sposobu gry i innego podejścia. Oceniam ją pozytywnie.

PS Dzięki upartemu Demomanowi mój Strange Shotgun ma już 63 kille :ok:

PPS Niestety gracze też się jeszcze nie przyzwyczaili do QF i myślą, że mogą na tym uberze lecieć do przodu, jak normalnie, co niezawodnie kończy się zgonem i pretensjami.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pobrałem ze Steama i nie żałuję ani jednego MB z tych 10 GB :D . Gra ma szalone tempo rozgrywki, fajne mapy, jest chaotyczna, ale składna przy tym. Mam parę pytań do "wyjadaczy":

1. Czasem przy moim nicku, gdy sprawdzam wyniki TABem, jest medal. Co on oznacza?

2. Jak to jest z tymi itemkami które dostajemy? Jest na nie jakaś reguła czy totalnie losowo je dostajemy/znajdujemy?

3. Prosiłbym o porady do gry szpiegiem. Widziałem w ostatniej grze wręcz latającego Spy'a z nożykiem "Ostatnie życzenie" (zmiana przebrania na tego kogo zabiłeś), pograłem trochę i potrzebuję tylko jakiś bardziej zaawansowanych porad.

4. Prosiłbym o ogólne informacje nt. craftingu (z czym to się je/po kiego on)...

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Medal oznacza, że masz nad kimś dominację, to znaczy zabiłeś albo asystowałeś przy zabiciu cztery razy danego gracza, a on nie zabił ani nie asystował przy zabiciu cię w tym czasie ani razu.

2. Itemy dropią losowo. Oczywiście cenne rzeczy takie jak haty wypadają bardzo rzadko, najczęściej będą ci wypadać różne bronie właśnie.

3. Warto próbować innych narzędzi szpiega (Cloak'n'Dagger, Dead Ringer) i sprawdzić, co komu pasuje najlepiej. Klawiszem B możesz udawać zmianę broni. Próbuj stawać na jakimś podwyższeniu i spadać z góry na ofiary. Chowaj się za dispenserem i ujawniaj, działko może zabić enga, a tobie nic nie zrobi :trollface: Próbuj strzelać do enga z bardzo daleka za pomocą Ambassadora. Próbuj dziabać w plecy enga i błyskawicznie położyć sapper. Po położeniu sappera na obiekt, a engie jest raczej blisko, pruj z pistoletu w sapowany obiekt, aby szybciej uległ zniszczeniu. Połóż sapper na działku i wal do enga z nowego pistoletu, 2-3 strzały i zgon :zly: W przebraniu chodź do tyłu, żeby udawać, że się wycofujesz z linii frontu.

4. Jeśli masz dużo broni, które uważasz za niepotrzebne, a nie masz czegoś, co byś chciał mieć, to znajdź recepturę i korzystając z posiadanych przedmiotów złóż nowy. Jednak jest to w wielu przypadkach raczej nieopłacalne pod względem ilościowym. Lepiej po prostu przetapiać niepotrzebne rzeczy na scrap metal/reclaimed/refined, z trzech refined robi się losową czapkę :ok:

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Medal oznacza, że masz nad kimś dominację, to znaczy zabiłeś albo asystowałeś przy zabiciu cztery razy danego gracza, a on nie zabił ani nie asystował przy zabiciu cię w tym czasie ani razu.

Co? Przecież o dominacji świadczy ikona rękawic (jeżeli ktoś cię dominuje) i tarcza strzelnicza (jeżeli kogoś dominujesz)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...