Skocz do zawartości

Team Fortress 2


mateusz(stefan)

Polecane posty

... który właśnie w tym momencie pojawił się na Steamie ;) To znaczy jest już notka opisująca ten update, ale po odpaleniu Steama nie zaczął mi automatycznie go pobierać... tylko najpierw coś do innej gry. Pobieżnie to właśnie dodaje handel oraz kilkadziesiąt nowych przedmiotów. Fajnie :happy:

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 2,6k
  • Created
  • Ostatnia odpowiedź

Szlag by to,TF2 nie chce mi sie uruchomic. Pewnie dlatego ze ten patch jeszcze mi Steam nie pociągnął,ech.Znaczy że nawet nie robi sie ten autouptade :/ Wiem że ten patch ma coś fajnego wprowadzić,ale nie wiem co dokładnie? To mają być bronie,czapki i nowe mapki? O co chodzi z mann-conomy ?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, achievmenty liczbowe się zmieniły!

Robiąc Crazy Ivana, kampisz połowę mniej, bo tylko do 50 killi.

MSaint się ucieszy, "FYI I'm Medic" zeszło z 5 spy'ów do 1!!

EDIT: Hej, zaraz, teraz wystarczy ciachnąć 10 medów do "Peer Review". :D

To chyba takie najbardziej rzucające się w oczy. No i trade! Szukam kogoś chętnego do wymiany "Lusterka" Medyka na "Elvisa" Heavy'ego. :D

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze...Fajnie, że będzie sklepik.

Po drugie... Coś jest nie tak. Mam połączenie ze steamem i gram na serwerach w necie, lecz nie mogę wogóle wejść w menu moich intemów, bo pisze że brak połączenia. Ma też tak ktoś?

PS. Naprawiło się...

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Az tak źle nie jest... Przynajmniej nie ma "czarnego rynku czapek" na ebayu tylko jest oficjalny sklep i do tego twórcy itemow ZARABIAJĄ! Będzie więcej chętnych :) Nie ma co narzekać w końcu Valve dorobi trochę na TF2, zasłużyli. Może będzie trochę bardziej każualowy... alee i tak już jest.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie interesuje tak - jakie itemki i jak je zdobyć (żeby tylko nie "li i jedynie" przez ten szop za prawdziwą kasę).

I mnie nie cieszy, że teraz się będzie płacić, jak chce się dostać itema. Wolę stary system.

BTW: I czy przez ten "Trade" można komuś coś dać? Słownie "dać", "podarować"? Ja chcę Force-A-Nature D:

EDIT: Zasłużyli? Może. Ale w takim razie niech się bardziej do roboty wezmą i robią poważne dobre i darmowe pod każdym względem update'y.

Każualowy? Hmm... chce trafić na taki serwer :D. Bo ostatnio mnie chyba sami prosi leją :/ ... Chociaż dzisiaj nabiłem Snajperem piękny wynik 160 na mapce typu CTF... Mapa z szybkim respem, "bez końca", probably. Jak przyszedłem, było 20-coś do 110 dla BLU (do którego dołączyłem przed poznaniem wyniku... i którego nie zmieniłem). Ale potem, chociaż nie jestem ani tak butny, ani tak głupi, żeby twierdzić, że "dzięki mnie" - dobrzy ludzie się pojawili i zaczęliśmy wyrównywać. Ja pod koniec "mojej sesji" miałem wynik, jak powiedziałem, 160pkt. i byłem "liderem" w naszym teamie. Mapka... hmm... wyglądała, jak w jakiejś fabryce, jedno główne pomieszczenie pośrodku, łącznie 3 wejścia do każdej bazy... "górą" przez szyb wentylacyjny, i dwie ścieżki dołem - jedna przechodzi koło respawnu, a druga prosto do aktówki. Zasadziłem się na naszej "drodze prosto do aktówki", mając "na celowniku" wejście do bazy RED-ów od strony ich respawna... Ha, ha... tyle headshotów nie miałem i nie widziałem nigdy w życiu XD... Szkoda tylko, że nie zdjąłem wrażego Snajpera o Deamomana headshotami... no ale trudno, innym razem się uda. Gdy wychodziłem, mieliśmy 67 do 119, więc jednak trochę różnicę robiłem, nyan~

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzę, że Mariusz już szykuje solidnego ranta o kupowaniu przedmiotów, więc zanim on się wyżyje, to może ja wtrącę swoje trzy grosze... Nie wiem, w głowie którego pajaca narodził się pomysł kupowania przedmiotów, ale musiał porządnie się czymś sztachnąć - TF2 zawsze przyświecała idea darmowych apdejtów, a to... to po prostu katastrofa. Niby sam update nic nie kosztuje i nikogo do niczego nie zmusza, ale teraz już wiadomo, że gracze z grubymi portfelami > gracze bez góry pieniędzy/karty płatniczej/kredytowej. Meh.

Co do samych itemów, wcale nie są przepakowane - przeciwnie, niektóre są bardzo słabe, jak ten nowy miotacz ognia dla Pyro, czy rewolwer dla Szpiega. Niemożność "hedszotnięcia" Snajpera też nie jest problemem, bo on nam nie może strzelić w głowę, i nawet mając 150 hp jeden bodyshot wystarczy, by go położyć. Młotek dla Pyro - wielkie mi halo, leczy i zadaje więcej obrażeń. Taki leczący Scotsman's Skullcutter, tylko bez criticali i z mniejszym zasięgiem. Ciekawą zabawką jest Mad Milk - dodaje życie każdemu sojusznikowi, który strzeli w przeciwnika oblanego tym czymś. Może wypróbuję, choć wątpię, żeby to mi zastąpiło Bonka. Przydatną zabawką może okazać się The Shortstop - pistolecikowa wersja Nataschy... dobra do trollingu, i bez kar do obrażeń. Black box - wydaje się bardzo nieciekawy - ledwo dwie rakiety w magazynku i tylko 15 hp za każde trafienie. Za mało, szczerze mówiąc. Nowa wersja Buff bannera - dobra, kiedy będzie trzeba zdjąć sentry/przetrwać nadciągającego Ubera/Jarate/Buff bannera.

edit @up: Statystyki nowych itemków - http://www.teamfortress.com/mannconomy/item_sets/

edit 2: Team Fortress 2 już działa, dostępne są nasze backpacki. Ciekawostka - wszystkie itemy mają przedrostek "Vintage"

Edit 3: Każdy gracz dostaje specjalny kluczyk i skrzynkę, do którego on pasuje. W środku najpewniej mamy item z polycounta..

edit 4: edit 3 kłamie. To tylko oferta Mann.Co :C

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

młotek dodający 75 HP dla Pyra

Tym młotem jak wpadnie zuberowany Pyro to będzie totalna, kompletna rzeź. Nawet bez niej może być, bo po killu Pyro dostaje 75 HP.

czy niemożność otrzymania HSa przez Snajpera...

Tylko wtedy, jeśli snajp będzie miał wszystkie przedmioty z zestawu, w tym również nową snajperkę, którą też nie można walić hedszotów. Czyli jesteś chroniony przed nimi, ale sam też nie możesz ich zadawać.

A z bonusami za kompletny set to dosyć bezczelne zagranie. W skład grup wchodzą też czapki, a wszyscy wiemy, że czasem trzeba na nie czekać miesiącami. Dlatego łatwiej będzie po prostu kupić... Ale gracze (a wśród nich ja) sami są sobie winni, kupowali gry słabo powiązane z TF2 jak Sam & Max by dostać unikalny przedmiot, to teraz jest. Inna sprawa, że support gry był i jest fantastyczny i raczej za darmo, więc po trzech latach od premiery można się było tego spodziewać. I wiecie co? Prawdopodobnie ludzie będą kupować, sam się muszę nad tym zastanowić.

Panowie, achievmenty liczbowe się zmieniły!

Przede wszystkim naprawili achievy Scouta i bardzo dobrze, bo mi to spać nie dawało :) Urealnili też kilka innych, szczególnie medyka, który był przez nie zachęcany do durnych zachowań, jak latanie z piłą za innymi medykami - ubicie 50 zajęło mi 100 godzin gry. No i teraz AAALLLEEE będzie szpan, zrobiłem prawie wszystkie wszystkie achievy medyka przed ułatwieniem, ale to niesamowicie zwiększyło moją online reputation :) Mam nadzieję, że gdy gra wstanie (bo teraz itemy, sklep - i serwy chyba też - leżą), to mi zaliczy "FYI I'm a Medic", bo mam 3/5, a teraz trzeba 1. A tak poza tym to wszystkie ułatwione achievy oprócz jeszcze Strike Zone (20/50) już mam... o_O I powtarzam: wreszcie naprawili achievy Scouta :klaszcze:

Co do itemów... Combo dwóch soldów z Buff Bannerem i The Battalion's Backup zapowiada się miażdżąco @_@

Widzę, że Mariusz już szykuje solidnego ranta o kupowaniu przedmiotów

Reakcja w lobby L4D2 gdy napisałem o "kupowania przedmiotów" - bezcenna :D

że gracze z grubymi portfelami > gracze bez góry pieniędzy/karty płatniczej/kredytowej. Meh.

Trochę tak, niby:

Q: Will I have to spend money to remain competitive?

A: No. Any items affecting gameplay, and even most purely cosmetic items, will still be obtainable simply by playing the game.

Ale w praktyce by skorzystać z niektórych bonusów trzeba będzie jednak mieć czapkę z zestawu. Jeszcze nie wiem, ile te itemy będą kosztowały - sklep w grze nie działa. Nie jestem z tego zadowolony, ale trzeba patrzeć realistycznie: trzy lata za darmo nikt nie będzie pracował. Zresztą w przeciwieństwie do kotickowców podjęto pewne działania, żeby osłodzić tę zmianę graczom... Z ewentualnymi narzekaniami poczekam, aż obadam i sprawdzę jak to będzie w praktyce.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lolwut, na tf2 items są pokazane jeszcze inne, dziwniejsze przedmioty.

Dla soldiera - Rocket Jumper. Rakietnica, która nie zadaje obrażeń, także przy rocket jumpach, ale ma 48 rakiet w magazynku. Frickin' USELESS

Dla Heaviego - Gloves of Running Urgently (Tja, radziecki wywiad G.R.U) - Hevi porusza się o 30% szybciej, zadaje nimi 50% mniej obrażeń i traci 6 HP na sekundę. Bezużyteczne, chyba że masz medyka.

Dla Medyka - Vita-saw - po śmierci max 20% ubera zostaje zachowanie, przy czym mamy o 10 hp mniej. Jedyna ciekawa opcja.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Edit 3: Każdy gracz dostaje specjalny kluczyk i skrzynkę, do którego on pasuje. W środku najpewniej mamy item z polycounta..

Możesz... to przetłumaczyć na ludzki?

Przede wszystkim naprawili achievy Scouta i bardzo dobrze, bo mi to spać nie dawało

Tzn. że są wykonalne? Gud, bo chciałem nim też nabić... no i jak powiedziałem - Force-A-Nature!

Co do itemów... Combo dwóch soldów z Buff Bannerem i The Battalion's Backup zapowiada się miażdżąco @_@

Ja wiem, ale... możesz to też wyjaśnić? Co to daje i w jakim sensie robi rzeźnię?

Reakcja w lobby L4D2 gdy napisałem o "kupowania przedmiotów" - bezcenna

-Nie!

-No!

-Nein!

Nie do końca tak, ale w ten deseń, bo żeśmy się wkurzyli :D

No, dobrze, że i normalnie można odblokowywać... Hmmm... może to będzie jak z LoLem? W sumie tam też można płacić, ale nie powiedziałbym, żeby to zastąpiło skilla...

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak ktoś ma pytania, najlepiej niech zacznie od lektury:

http://www.teamfortress.com/mannconomy/item_sets/ (najważniejsze przedmioty)

http://www.teamfortress.com/mannconomy/FAQ/ (gasi część kontrowersji)

Potem niech wejdzie do gry i do swojego plecaka, tam ma opis nowych przedmiotów. Jest np. ten system Duel, level up swojej odznaki celem zwiększenia ONLINE REPUTATION, mnóstwo nowych czapek itd.

Ja wiem, ale... możesz to też wyjaśnić? Co to daje i w jakim sensie robi rzeźnię?

Jeśli dobrze pamiętam, to dopiero niedawno zakupiłeś TF2 - dobrze by było, gdybyś poczytał TF2 wiki o właściwościach przedmiotów itd., a potem wypróbował w praktyce (tak jest najprzyjemniej :) ). W skrócie teraz Soldier ma Buff Banner, który zastępuje shotguna. W miarę jak zadajesz obrażenia, ładuje ci się pasek RAGE, gdy się naładuje całkiem, trąbisz w trąbkę i ty i sojusznicy, którzy są blisko ciebie, zadają większe obrażenia. Battalion's Backup wydaje się działać tak samo, tylko zapewnia odporność sojusznikom, więc odporność + obrażenia to prawie jak uber + kritz, a może nawet i lepsze :cool:

Co do nowego itemu medyka, chyba najbardziej olewanej pod względem przedmiotów klasy w tej grze - wydaje się to być bardzo fajną zabawką, której prawdopodobnie będę używał. Rocket Jumper wydaje się stworzony wyłącznie do treningu, przecież nie będziesz latał w tym w normalnej grze, chyba że chcesz się wygłupiać.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jeszcze ja coś napiszę o nowym updacie.

Z bliżej nieokreślonego powodu, wpadło mi Cheater's Lament. Fajnie, fajnie. Plus bonusowy Vintage Flare Gun (Vintage chyba aby podnieść wartość).

Ceny czapków fajne nie są. 18 euro to naprawdę dużo, za takie pieniądze można kupić grę, a czapki to widocznie najdroższa część seta. Żeby było śmieszniej, za 20 euro można kupić cały secik. Ceny 'dotychczasowych" przedmiotów są jeszcze w granicach rozsądku, choć mikrotransakcje to granica, której miałem nadzieję, że Valve nie przekroczy. Na pewno jest to w jakimś stopniu niepokojące, przynajmniej na razie. Na pewno się z tego nie wycofają, bo dla większości graczy w Europie te ceny są zapewne groszowe.

Chętnie wymienię Prussian Pickelhaube na Vintage Tyrolean lub Ushankę.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 euro za seta? Drogo, ale za Whiskered Gentlemana jestem zdolny zapłacić każdą cenę. Teraz podniesie się wrzawa "bogaci gracze z grubymi portfelami będą mieli przewagę nad tymi normalnymi!!". Owszem będą mieli sety, ale w takich grach chodzi jeszcze o skilla. A to już niekoniecznie będą mieli :P. Zresztą wszystkie przedmioty kupne mogą być wydropione. Mi przed chwilą dropneło skrzynkę Mann CO. :o

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm... no, w sumie teraz już zaczynam rozumieć... hmmm, tylko sety nie dla wszystkich postaci, jak widzę o.O... Tylko 5 klas.

I jeszcze jedno - przy Battalion's Backup pisze, że "Rage increase through damage taken." ... nie jestem pewien, jak to rozumieć... chodzi o wrogi Rage, czy o "gniew" naszej postaci?

Holy Makrela? :D Zaprawdę, poniżające dostać nią... powinni jeszcze jakiegoś specyficznego taunta do niej dorobić, a nawet Taunt Attack.

To ja też się pytam - Force-a-Nature? Anybody, anyone? Peelz?

Zamiast tego mogę dać Frontier Justice engineera. Albo Ambasadora.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No cóż , do tej pory Valve było dla mnie firmą idealną - darmowe DLC itd...Pierwszą moją reakcją na tego newsa było zdziwienie...No bo jak to ??? Valve i mikro transakcje ??? W moich oczach przez ten krok Valve wiele straciło m.in : "plakietkę wydawcy idealnego".Wszystko co dobre ma swój koniec - na szczęście ja większość itemów z TF2 już mam , a nowi mogą sobie kupować :) Więc z drugiej strony może to trochę przedłużyć żywot gry.Chociaż to nie zmienia faktu , iż Valve się "Kotickuje"...Nowe itemy mogą być fajne ALE to po prostu skok na kasę.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ceny, które wywalono w sklepie sprawiły, że właśnie straciłem wszelkie zainteresowanie kupnem. Przecież to jest tragedia, kilkanaście ojro za jedną czapkę? Jedyne wytłumaczenie jest takie, że chcą zgarnąć kasę od tych, którzy mają największe ciśnienie na wypróbowanie nowości, a za jakiś czas - 2-3 miesiące - ceny zaczną spadać. Pół ełro za wirtualny przedmiot ostatecznie mógłbym nawet dać, ale nie 17-20.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ceny to koszmar (7,99 juro czy ileś za tarczę darwina? lolwut), więc dopóki nie spadną do 0,5 do maks 2 euro to VALVe nie ma co liczyć na klienta w mojej osobie.

Battalion's Backup pisze, że "Rage increase through damage taken." ... nie jestem pewien, jak to rozumieć... chodzi o wrogi Rage, czy o "gniew" naszej postaci?

Zadajesz obrażenia - wypełnia się RAGEMETER. Kiedy osiągnie maksimum, aktywujesz BB i otrzymujesz 35% mniej obrażeń. Całkiem przydatne - jest to pierwszy przedmiot z polycounta, który sobie wczoraj legalnie wycrafciłem.

Nie chce ktoś Trophy Belta 120px-Backpack_Trophy_Belt.png za jakąkolwiek inną czapkę? plz :C

Behtezer - chyba mam jednego FaNa niepotrzebnego, jeśli chesz, to mogę oddać.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Sedinus - Nie liczna rychły spadek cen - wszystkie itemy są przecenione do poniedziałku...

Btw.Czemu chcesz się wymienić z Trophy Belta ? Już dziś widziałem parę osób , któe robiły to samo.

P.S : Już sobie wycraftowałem ten nowy miotacz ognia dla Pyro oraz tą snajperkę dla Snipera.

EDIT : Wymieniłbym się z kimś na Direct Hit'a ponieważ potrzebuję do wycraftowania Black Box'a.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...