(TriPax) Napisano Kwiecień 14, 2008 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 14, 2008 NFS PS tak samo jak i Carbon zostało okrojone graficznie dla konsoli PS2 - główny powód to niska wydajność konsoli PS2 przy generowaniu takich grafik - gdyby na PS2 gra miała wyglądać tak dobrze jak na PS3 to jaki był by sens zmiany konsoli ? Grafika kolejnych NFS na PS2 nie zostanie już znacznie zmieniona właśnie głównie z powodu wydajności - gdyby nie fakt że wielu jeszcze ową konsolę posiada pewnie już NFS by na nią nie wychodził. Obecnie EA nakierowuje się na nextgeny i mocniejsze PC traktując po macoszemu pozostałe (wyjątek to wersje na PSP bo są generowane często od nowa - np carbon own the city) Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
losio3 Napisano Kwiecień 14, 2008 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 14, 2008 a co sądzicie o need for speed pro street? a co uważacie o nowym nfs, moim zdaniem ma on sporo wad i jest niezbyt udany Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dragon13 Napisano Kwiecień 14, 2008 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 14, 2008 Wad, może i parę ma, ale bardziej liczy się to co twórcy zrobili z tą serią. Charakterystyczną cechą dla serii NfS było ściganie się na ulicach i uciekanie przed policją a nie jazda na zamkniętych torach. ;p Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
exkudlaty Napisano Kwiecień 14, 2008 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 14, 2008 jak dla mnie Pro Street był dużo lepszy od mega-dennego Carbona, w którym oprócz ścigania się po kanionie nie było nic nowego (nie wiem czemu te wyścigi mnie frustrowały na maksa), do tego miał kretyńskie filmiki, durną fabułę i jakiś był dla mnie mało strawny. myślałem że po Most Wanted EA nie pokaże nic fajnego, świeżego i nowego, że kolejny NFS będzie znów odgrzewał ideę nocnego ścigania w mega-ziomalskim fullwypas klimacie (ta formuła znudziła mnie po drugim undergroundzie, gdzie wymuszano na mnie zwieśniaczenie samochodu poprzez spoilery, wloty powietrza, felgi, pierdoły, nalepki i przyczepki - zalatywało mi to wiochą na kilometr, w dodatku nie wpływało na właściwości jezdne samochodu). a co do samego Pro Street'a - fajne wyścigi (szczególnie drag - jeśli postawiło się na amerykański muscle-car, to trzeba było bardzo ostrożnie dawkować gaz, bo jeśli jeździło się na zasadzie "gaz w podłogę i jakoś to będzie", to najczęściej kończyło się na dachowaniu:) dobry był brak konieczności stylizowania auta na choinkę made in japan (jak z filmu szybcy się wściekli), a jeśli już się tuningowało to założenie płetwy z tyłu czy z przodu miało cel. generalnie PS stawiam na równi z MW jako dwa najlepsze NFS w historii i zastanawiam się jaką niespodziewajkę przygotują twórcy za rok i na jaki klimat postawią. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
losio3 Napisano Kwiecień 15, 2008 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 15, 2008 moim zdaniem ten system uszkodzen ma tak wiele bledów, przeszedlem prawie calą i mniejwiecej w polowie gry znudzila mi sie ona. co do carbona to byl do kitu najlepsze nfs-y to underground 2 i most wanted Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrowczak Napisano Kwiecień 15, 2008 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 15, 2008 co do systemu uszkodzeń to powiem, że miło, że twórcy pomyśleli o tym ale czy nie mogli tego dopracować albo dać go w ręce komputera( burnout paradise się kłania i renderowanie zniszczen w czasie rzeczywistym) Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bull5ky Napisano Kwiecień 15, 2008 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 15, 2008 grał ktos w nfs pro street i co wy na niego mnie sie pooba Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
losio3 Napisano Kwiecień 15, 2008 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 15, 2008 moze tobie, jak dla mnie to sie szybko nudzi jedyna fajna rzecz to duzy wybor aut ten system uszkodzen na poczatku podobal mi sie ale pozniej jego niedokladnosc denerwowala <_< moze tobie, jak dla mnie to sie szybko nudzi jedyna fajna rzecz to duzy wybor aut ten system uszkodzen na poczatku podobal mi sie ale pozniej jego niedokladnosc denerwowala <_< Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrowczak Napisano Kwiecień 16, 2008 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 16, 2008 pro street był już raczej próbą wyciągnięcia od graczy resztek kieszonkowego bądź wypłaty Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Quickdraw Napisano Kwiecień 16, 2008 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 16, 2008 Panowie, wszyscy tutaj o nowych NFS że są najlepsze... A grał ktoś z was w porsche? IMO ta gra już 8 lat ma, a jeśli chodzi o model jazdy to nadal nic go nie bije. Jedynie ToCA się do niego przybliża, ale to nieco inna samochodówka. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrowczak Napisano Kwiecień 17, 2008 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 17, 2008 Tak stare NDFS'y są lepsze od tych nowych. To muszę przyznać, ale największa degradacja serii nie zaczęła się wcale od UG lecz od Carbona. Pomysł z nielegalnymi wyścigami ulicznymi oraz tuningiem wizualnym aut, był strzałem w 10. Jedynie świetny tuning UG2 został niepotrzebnie wzięty w ramy popularności naszego auta. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Karczmarz Napisano Kwiecień 17, 2008 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 17, 2008 Panowie, wszyscy tutaj o nowych NFS że są najlepsze... A grał ktoś z was w porsche? IMO ta gra już 8 lat ma, a jeśli chodzi o model jazdy to nadal nic go nie bije. Jedynie ToCA się do niego przybliża, ale to nieco inna samochodówka. Taaa, w zupelnosci masz racje. Do dzis pocinam w NFS: Porsche. Model jazdy wymiata... Do tego dochodzi cala gama "Porszakow"... IMO najlepszy NFS w jakiego pocinalem Jest jeszcze jedna wersja NFS, ktora przypadla mi do gustu... Jest nia NFS II (stare, dobre czasy) Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Spooky Albert Napisano Kwiecień 17, 2008 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 17, 2008 NFS Porsche był moją pierwszą grą w jaką grałem na PC Gra była i nadal jest swietna. Niepotrzebnie przeniesiono tą serie w świat tuningu i nielegalnych wyścigów. Postawiono bardziej na szpan i ludzi, którzy to lubią zapominając o starych fanach Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Arnie Napisano Kwiecień 17, 2008 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 17, 2008 zaraz skasuje ten post Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
FJ1 Napisano Kwiecień 17, 2008 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 17, 2008 Niepotrzebnie przeniesiono tą serie w świat tuningu i nielegalnych wyścigów. Postawiono bardziej na szpan i ludzi, którzy to lubią zapominając o starych fanach Popieram. Palenie opon i szpanowanie neonami, spoilerami itd., które nie wnoszą nic ciekawego do rozgrywki (poza tym, że ładnie wyglądają), nie jest IMO atrakcyjne w grywalności. Chociaż... Jak obraz w dragu skakał jak żyleta w Underground 2, to miałem ochotę udać się do najbliższej ubikacji zwrócić zawartość duszącą mnie w gardle. Jedyny aspekt, w którym postawiono na realizm. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Assassin01 Napisano Kwiecień 17, 2008 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 17, 2008 Popieram. Palenie opon i szpanowanie neonami, spoilerami itd., które nie wnoszą nic ciekawego do rozgrywki (poza tym, że ładnie wyglądają), nie jest IMO atrakcyjne w grywalności. Cóż, dla mnie ma to duże znaczenie^^ lubie samochody na maksa odpicowane ;P a w ProStreet modele samochodów to mistrzostwo, ogólnie grafika jest piękna Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrowczak Napisano Kwiecień 17, 2008 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 17, 2008 Grafika to nie wszystko pamiętaj. a co wnosiły spoilery do grywalności?? już w UG1 dodawanie części wizualnych miało lekki wpływ na osiągi auta. W pro strecie zrobili natomiast z tego utrudnienie. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Stiff Majster Napisano Kwiecień 17, 2008 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 17, 2008 Ogólnie to ostatnia grywalna a zarazem bardzo dobra odsłona nfs to most wanted, a bardziej ogolnie to nfs porsche jest ciagle najlepsha częscia serii.niezapominajmy tez o 2 i 3 no i moze pierwszy underground a reszta...reszta jest milczeniem. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
FJ1 Napisano Kwiecień 18, 2008 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 18, 2008 Cóż, dla mnie ma to duże znaczenie^^ lubie samochody na maksa odpicowane ;P a w ProStreet modele samochodów to mistrzostwo, ogólnie grafika jest pięknaTo akurat żadna nowość, od dawna N4S pod względem grafiki stawiał na PC poprzeczkę dla konkurentów. Ale grafika to nie wszystko, a z np. modelem jazdy w ProStreet jest różnie. Niezbyt przyjemnie się jeździ samochodem, który topornie reaguje na ruchy gracza.a co wnosiły spoilery do grywalności?? już w UG1 dodawanie części wizualnych miało lekki wpływ na osiągi auta.Gratuluję spostrzegawczości. Ja nie zauważałem podczas grania w Undergrounda jakiegokolwiek wpływu spoilerów na masę i prędkość samochodów (chociaż wydawało mi się, że kiedy samochodem ze spoilerami zderzam się czołowo z innym autem i to ono wykonuje ładną ewolucję powietrzną, a nie moje jak wcześniej, to jest cięższe; ale to szczególik). Tuning wizualny zresztą aż do ProStreeta był niepotrzebny, gdy chodziło o wpływ na osiągi. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Patryk666 Napisano Kwiecień 20, 2008 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 20, 2008 Cóż staromodne nawyki EA weszły w nawyk razem ze starymi błędami, to, że konsola jest stara nie znaczy, że należy zrobić na nią gry byle jak zrobione. PS2 ma rzeszę fanów i gdyby EA bardziej się postarało przy robieniu PS mogłoby zarobić więcej, a tak grę kupią tylko najlepsi fani... Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
losio3 Napisano Kwiecień 20, 2008 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 20, 2008 Ja tam do zmiany wygladu zew. nic praktycznie nie mam - praktycznie bo dosc bardzo nmie denerwowało gdy jakis debil po prostacku podpicowal sowj woz taki kiczowaty tuning to ja widze jak wyjde przed blok ja potrafie siedziec przy tuningu do 3 godzin i jestem z siebie dumny kiedy koledzy mi mowia jakie to "fajnie se odpicowalem fure" dla mnie tuning jeszcze bardziej przyciaga graczy do monitoror/telewizorow co do porshe 2000 - gra wciaga i nic zlego na jej temat ni powiem Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrowczak Napisano Kwiecień 22, 2008 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 22, 2008 FJ1 "Gratuluję spostrzegawczości. Ja nie zauważałem podczas grania w Undergrounda jakiegokolwiek wpływu spoilerów na masę i prędkość samochodów (chociaż wydawało mi się, że kiedy samochodem ze spoilerami zderzam się czołowo z innym autem i to ono wykonuje ładną ewolucję powietrzną, a nie moje jak wcześniej, to jest cięższe; ale to szczególik). Tuning wizualny zresztą aż do ProStreeta był niepotrzebny, gdy chodziło o wpływ na osiągi." hmmm A może pomyślałbyś nad tym, że spoiler nie ma silnie wpływać na masę samochodu i jego moc, a właściwości jezdne. I już nawet w UG to robi, co prawda nie tak silnie jak w PS, ale wpływa. Przeprowadź sobie eksperyment, weź udział w wyścigu wybranym samochodem z oraz bez spoilera. Jeśli będziesz uważny to zauważysz nieduże różnice. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
VegittoSSJ Napisano Kwiecień 22, 2008 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 22, 2008 Przeprowadź sobie eksperyment, weź udział w wyścigu wybranym samochodem z oraz bez spoilera. Jeśli będziesz uważny to zauważysz nieduże różnice. Masz racje, ale te różnice są naprawdę nieduże Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrowczak Napisano Kwiecień 22, 2008 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 22, 2008 Przecież UG był początkiem świata tuningu w NDFS, dla tego twórcy nie za bardzo chcieli mieszać graczom w głowach. I Słusznie zrobili,l gdyby nie ten delikatny wpływ( w UG2, był już nieco większy), gracze nie mieli by zbytniego przygotowania do UG2 i tego niesamowicie rozbudowanego tuningu. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Quickdraw Napisano Kwiecień 22, 2008 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 22, 2008 Głupoty piszesz. W P2000 był rozbudowany tuning, i to o wiele lepiej niż w każdej późniejszej części. Kolejne części wprowadzały tylko tuning optyczny. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...