Skocz do zawartości
Gość kabura

Need for Speed (seria)

Polecane posty

NFS PS tak samo jak i Carbon zostało okrojone graficznie dla konsoli PS2 - główny powód to niska wydajność konsoli PS2 przy generowaniu takich grafik - gdyby na PS2 gra miała wyglądać tak dobrze jak na PS3 to jaki był by sens zmiany konsoli ? Grafika kolejnych NFS na PS2 nie zostanie już znacznie zmieniona właśnie głównie z powodu wydajności - gdyby nie fakt że wielu jeszcze ową konsolę posiada pewnie już NFS by na nią nie wychodził. Obecnie EA nakierowuje się na nextgeny i mocniejsze PC traktując po macoszemu pozostałe (wyjątek to wersje na PSP bo są generowane często od nowa - np carbon own the city)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak dla mnie Pro Street był dużo lepszy od mega-dennego Carbona, w którym oprócz ścigania się po kanionie nie było nic nowego (nie wiem czemu te wyścigi mnie frustrowały na maksa), do tego miał kretyńskie filmiki, durną fabułę i jakiś był dla mnie mało strawny.

myślałem że po Most Wanted EA nie pokaże nic fajnego, świeżego i nowego, że kolejny NFS będzie znów odgrzewał ideę nocnego ścigania w mega-ziomalskim fullwypas klimacie (ta formuła znudziła mnie po drugim undergroundzie, gdzie wymuszano na mnie zwieśniaczenie samochodu poprzez spoilery, wloty powietrza, felgi, pierdoły, nalepki i przyczepki - zalatywało mi to wiochą na kilometr, w dodatku nie wpływało na właściwości jezdne samochodu).

a co do samego Pro Street'a - fajne wyścigi (szczególnie drag - jeśli postawiło się na amerykański muscle-car, to trzeba było bardzo ostrożnie dawkować gaz, bo jeśli jeździło się na zasadzie "gaz w podłogę i jakoś to będzie", to najczęściej kończyło się na dachowaniu:)

dobry był brak konieczności stylizowania auta na choinkę made in japan (jak z filmu szybcy się wściekli), a jeśli już się tuningowało to założenie płetwy z tyłu czy z przodu miało cel.

generalnie PS stawiam na równi z MW jako dwa najlepsze NFS w historii i zastanawiam się jaką niespodziewajkę przygotują twórcy za rok i na jaki klimat postawią.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moze tobie, jak dla mnie to sie szybko nudzi

jedyna fajna rzecz to duzy wybor aut

ten system uszkodzen na poczatku podobal mi sie ale pozniej jego niedokladnosc denerwowala <_<

moze tobie, jak dla mnie to sie szybko nudzi

jedyna fajna rzecz to duzy wybor aut

ten system uszkodzen na poczatku podobal mi sie ale pozniej jego niedokladnosc denerwowala <_<

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak stare NDFS'y są lepsze od tych nowych.

To muszę przyznać, ale największa degradacja serii nie zaczęła się wcale od UG lecz od Carbona.

Pomysł z nielegalnymi wyścigami ulicznymi oraz tuningiem wizualnym aut, był strzałem w 10. Jedynie świetny tuning UG2 został niepotrzebnie wzięty w ramy popularności naszego auta.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, wszyscy tutaj o nowych NFS że są najlepsze... A grał ktoś z was w porsche? IMO ta gra już 8 lat ma, a jeśli chodzi o model jazdy to nadal nic go nie bije. Jedynie ToCA się do niego przybliża, ale to nieco inna samochodówka.
Taaa, w zupelnosci masz racje. Do dzis pocinam w NFS: Porsche. Model jazdy wymiata... Do tego dochodzi cala gama "Porszakow"... IMO najlepszy NFS w jakiego pocinalem ;)

Jest jeszcze jedna wersja NFS, ktora przypadla mi do gustu... Jest nia NFS II (stare, dobre czasy)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niepotrzebnie przeniesiono tą serie w świat tuningu i nielegalnych wyścigów. Postawiono bardziej na szpan i ludzi, którzy to lubią zapominając o starych fanach :angry:

Popieram. Palenie opon i szpanowanie neonami, spoilerami itd., które nie wnoszą nic ciekawego do rozgrywki (poza tym, że ładnie wyglądają), nie jest IMO atrakcyjne w grywalności. Chociaż... Jak obraz w dragu skakał jak żyleta w Underground 2, to miałem ochotę udać się do najbliższej ubikacji zwrócić zawartość duszącą mnie w gardle. Jedyny aspekt, w którym postawiono na realizm. ;)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Popieram. Palenie opon i szpanowanie neonami, spoilerami itd., które nie wnoszą nic ciekawego do rozgrywki (poza tym, że ładnie wyglądają), nie jest IMO atrakcyjne w grywalności.

Cóż, dla mnie ma to duże znaczenie^^ lubie samochody na maksa odpicowane ;P a w ProStreet modele samochodów to mistrzostwo, ogólnie grafika jest piękna

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cóż, dla mnie ma to duże znaczenie^^ lubie samochody na maksa odpicowane ;P a w ProStreet modele samochodów to mistrzostwo, ogólnie grafika jest piękna
To akurat żadna nowość, od dawna N4S pod względem grafiki stawiał na PC poprzeczkę dla konkurentów. Ale grafika to nie wszystko, a z np. modelem jazdy w ProStreet jest różnie. Niezbyt przyjemnie się jeździ samochodem, który topornie reaguje na ruchy gracza.
a co wnosiły spoilery do grywalności??

już w UG1 dodawanie części wizualnych miało lekki wpływ na osiągi auta.

Gratuluję spostrzegawczości. Ja nie zauważałem podczas grania w Undergrounda jakiegokolwiek wpływu spoilerów na masę i prędkość samochodów (chociaż wydawało mi się, że kiedy samochodem ze spoilerami zderzam się czołowo z innym autem i to ono wykonuje ładną ewolucję powietrzną, a nie moje jak wcześniej, to jest cięższe; ale to szczególik). Tuning wizualny zresztą aż do ProStreeta był niepotrzebny, gdy chodziło o wpływ na osiągi.
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cóż staromodne nawyki EA weszły w nawyk razem ze starymi błędami, to, że konsola jest stara nie znaczy, że należy zrobić na nią gry byle jak zrobione. PS2 ma rzeszę fanów i gdyby EA bardziej się postarało przy robieniu PS mogłoby zarobić więcej, a tak grę kupią tylko najlepsi fani...

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tam do zmiany wygladu zew. nic praktycznie nie mam - praktycznie bo dosc bardzo nmie denerwowało gdy jakis debil po prostacku podpicowal sowj woz taki kiczowaty tuning to ja widze jak wyjde przed blok :P

ja potrafie siedziec przy tuningu do 3 godzin i jestem z siebie dumny kiedy koledzy mi mowia jakie to "fajnie se odpicowalem fure" dla mnie tuning jeszcze bardziej przyciaga graczy do monitoror/telewizorow

co do porshe 2000 - gra wciaga i nic zlego na jej temat ni powiem :P

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

FJ1 "Gratuluję spostrzegawczości. Ja nie zauważałem podczas grania w Undergrounda jakiegokolwiek wpływu spoilerów na masę i prędkość samochodów (chociaż wydawało mi się, że kiedy samochodem ze spoilerami zderzam się czołowo z innym autem i to ono wykonuje ładną ewolucję powietrzną, a nie moje jak wcześniej, to jest cięższe; ale to szczególik). Tuning wizualny zresztą aż do ProStreeta był niepotrzebny, gdy chodziło o wpływ na osiągi."

hmmm

A może pomyślałbyś nad tym, że spoiler nie ma silnie wpływać na masę samochodu i jego moc, a właściwości jezdne.

I już nawet w UG to robi, co prawda nie tak silnie jak w PS, ale wpływa.

Przeprowadź sobie eksperyment, weź udział w wyścigu wybranym samochodem z oraz bez spoilera.

Jeśli będziesz uważny to zauważysz nieduże różnice.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przecież UG był początkiem świata tuningu w NDFS, dla tego twórcy nie za bardzo chcieli mieszać graczom w głowach.

I Słusznie zrobili,l gdyby nie ten delikatny wpływ( w UG2, był już nieco większy), gracze nie mieli by zbytniego przygotowania do UG2 i tego niesamowicie rozbudowanego tuningu.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Maksymalna ilość emotikon wynosi 75.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.



  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Utwórz nowe...