PLDan Napisano Listopad 30, 2010 Zgłoś Share Napisano Listopad 30, 2010 Kaniony w Carbonie to w ogóle fenomen serii - żadne wyścigi aż tak bardzo nie motywowały do tego, aby nie obijać się o bandy Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Treser Napisano Listopad 30, 2010 Zgłoś Share Napisano Listopad 30, 2010 O tak.. Za każde "obicie" się dostawało się połowę naliczonych punktów.. A tak w ogóle, to jakie samochody używaliście do otwartych driftów w Crabonie? Ja używałem Mitasubishi Lancera IX.. To autko jest dla mnie po prostu świetne - bodajże od czasów MW uważam je za najlepsze auto w całej serii NFS i to właśnie nim najczęściej jeżdżę w każdej części serii - a jak go nie ma, to wybieram Lancera X Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
opti Napisano Grudzień 1, 2010 Zgłoś Share Napisano Grudzień 1, 2010 Drift w Carbonie? Polecam Dodge Vipera, było z nim nawet jakieś wyzwanie, bardzo dobrze się tym autem kręciło drifty - w trzecim wyzwaniu udało mi się napukać coś ponad miliona pktów (nie pamiętam dokładnie ile tych punktów było, może przesadziłem teraz, ale była to naprawdę rekordowa liczba). Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
FootManFan Napisano Grudzień 2, 2010 Zgłoś Share Napisano Grudzień 2, 2010 Wiecie może jak działałby mi nowy Need for Speed na Core 2 Duo E6750 2,66 GHz, 2 Gb Ram i GeForce 9600 Gt? Mam Viste jak coś, ale to chyba nie jest tak ważne. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
devalion Napisano Grudzień 2, 2010 Zgłoś Share Napisano Grudzień 2, 2010 A jak u was z płynnością działania? U mnie na GTX460 są spadki co jakiś czas do 5FPS... a ponoć nawet na R4850 działa bardzo dobrze. Zmiana detali nie ma wpływu na wydajność. Ktoś miał podobny problem i może znalazł rozwiązanie? Poza tym jest ktoś chętny do zabawy czasówkami w Autologu? Jakby co, mój nick to devalion81. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bethezer Napisano Grudzień 2, 2010 Zgłoś Share Napisano Grudzień 2, 2010 Pomyliliście działy/tematy: @FootManFan: Zadaj to pytanie w "Czy pójdą". @devalion: Umawiamy się na gry w dziale "Gramy w sieci", nie tutaj. A problemy z płynnością rozwiązujemy w "Pomocnej Dłoni". Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Altair1404 Napisano Grudzień 3, 2010 Zgłoś Share Napisano Grudzień 3, 2010 (edytowany) No, pograłem trochę w nowego NFSa i muszę stanąć naprzeciw tym, którzy po nim jadą. Najpierw nie podobał się Pro Street (legalne wyścigi? jak to?! trochę wyższy poziom trudności? nie ma mowy!- dla mnie gra wspaniała), później Undercover (dla mnie to też porażka- nie będę bronił), potem Shift (i znowu podział pól na pół), teraz HP (o którym wszyscy ćwierkali przed premierą, a potem, gdy po premierze okazał się dokładnie tym, czym był zapowiadany znalazło się miliony hejterów i to wśród tych, co gry najbardziej wyczekiwali). Trochę mnie to zadziwia. Tym bardziej, że gra jest warta swojej ceny. Jeździ się wręcz genialnie. Miała być czystym arcade i proszę, jest. Miały być piękne krajobrazy. I są. Miało być mnóstwo wypasionych fur- jest. I czego jeszcze brakuje? Wspaniała grafika, dobra optymalizacja (mam 25 fpsów na maksymalnych ustawieniach i jestem zadowolony, bo od mojego wysłużonego 8600gt nie mam prawa więcej wymagać), szkoda tylko braku AA, krawędzie aut byłyby dużo ładniejsze, świetne drifty i model jazdy (kto grał w Burnout Paradise poczuje się jak w domu). Gra się świetnie na klawiaturze- pada nawet nie próbuję, bo przy którymś kolejnym przechodzeniu DMC go zajechałem lekko. Świetne udźwiękowienie (ścieżka dźwiękowa taka sobie, ale odgłosy samochodów, efekty- poezja). Kraksy- widać podejście Criterionu i doświadczenie wyniesione z Burnout'ów, które słyną z tego elementu. I jak dla mnie- dobry krok, mianowicie: usunięcie tuningu. No co jak co, ale zwieśniaczone Lambo to nie jest ciekawy widok. Zresztą po co przerabiać wozy, które są piękne bez tego, a rozwijają prędkość 300km/h w mgnieniu oka. Już widzę te Zondy i Reventony z obniżonym zawieszeniem w stylu jakże popularnego ostatnio pługu do odśnieżania... No i wspaniałe animacje przed wyścigami, naprawdę budują klimat. Mi się ta gra nie nudzi, gram w nią w każdej wolnej chwili i nie mam dość. Budzą się przy niej wspomnienia, gdy po komunii, no nowym wtedy kompie zagrywałem się w NFS HP2. Potrafiłem przy nim spędzić calutki dzień i pól nocy. To ta gra, która mogłaby walczyć o mój czas przy niej spędzony z GTA SA i VC. Ta magia płynąca z szerokich autostrad i dźwięku 600-konnych silników Lamborghini. I jeszcze- nienawidzę Veyrona. Za sam wygląd. To auto to dla mnie totalna porażka. Jeśli mógłbym z niego zrezygnować w grach to bardzo chętnie bym to zrobił. Wiem że mogę nim nie jeździć, ale sama jego obecność mnie drażni. Cóż, każdy ma inny gust. Edytowano Grudzień 4, 2010 przez Altair1404 Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gumi5 Napisano Grudzień 3, 2010 Zgłoś Share Napisano Grudzień 3, 2010 Drift w Carbonie? Polecam Dodge Vipera Do driftów w Carbonie najlepsza jest Supra Ale z braku laku i mamony - może być KAŻDY samochód, byle by mial dobrze ustawiony silnik Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PLDan Napisano Grudzień 4, 2010 Zgłoś Share Napisano Grudzień 4, 2010 I tak najlepszy drift to był w NFS Underground 2 - świetne odwzorowanie poślizgów, jechało się jak po maśle nie zważając na nic - czysta przyjemność Tak samo drifcik z U1 Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gumi5 Napisano Grudzień 4, 2010 Zgłoś Share Napisano Grudzień 4, 2010 (edytowany) Łeee, drifty w U2 były okropne. Przynajmniej z mojego punktu widzenia, bo u siebie grałem (jeszcze na starym [PIARCKIM ;/] kompie) w Carbona namiętnie, ale jak usiadlem u kumpla do U2 to drift z tegoż mnie odrzucal. I chyba będzie trzeba w końcu sprawić sobie jakiegoś NfS. Może mi ktos powiedzieć czy Shift ma dużo opcji tuningu i czy jest tam drift? Edytowano Grudzień 4, 2010 przez Gumi5 Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Yaper Napisano Grudzień 4, 2010 Zgłoś Share Napisano Grudzień 4, 2010 W Shifcie masz tuning, ale przede wszystkim mechaniczny, poprawiający osiągi samochodu. Nie mylić z festyniarskim ubieraniem choinki znanym z 'undergroundowych' części. Drift jest, a owszem, ale imo został on wykonany tragicznie i nie sprawia mi żadnej frajdy. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bronek Napisano Grudzień 4, 2010 Zgłoś Share Napisano Grudzień 4, 2010 I tak najlepszy drift to był w NFS Underground 2 Zgadzam się z tym w 100%. Underground był grą genialną, jednym z najlepszych NFS. Wyścigi były powalające, miało się to uczucie uczestniczenia w prawdziwych, nielegalnych wyścigach. Zamknięte tory, lotniska, stacje kolejowe, ulice - czego chcieć więcej? Doliczając do tego wspaniałe modyfikacje pojazdów, to gra nie miała sobie równych. Zastanawia mnie jedna rzecz - czemu twórcy nie powrócą do starych, sprawdzonych metod. Mam tutaj na myśli wyścigi uliczne tuningowanych wozów. Osobiście mażę o grze dokładnie takiej, jak NFS U2. Co do nowego Need For Speeda. Miałem okazję zagrać i nie jestem nią zachwycony, ani rozczarowany. Gra się dobrze, ale to nie jest ta gra, na którą czekam. Samochody są świetne, trasy też, ale brakuje tego czegoś, co podobało mi się w U2, czy MW. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Syskol Napisano Grudzień 4, 2010 Zgłoś Share Napisano Grudzień 4, 2010 Ile można powtarzać,że Undergroundy i MW były odłamami serii. Tylko w nich był wieś tunig i jazda dresowozami. Było to fajne(przez chwilę) ale każda kolejna część wyglądała identycznie i jeździło się równie bezpłciowo. O ile U2 był znośny i dawał frajdę dzięki free ride i masą części( i tak wybierało się pierwszą lepszą), to MW był fest słaby. Idiotyczna policja która nie była wyzwaniem,słaby model jazdy, i nawet ten głupi tuning był słaby. Potem był Carbon i modelowanie części... i z was bawiło się suwakami? Brało się 0%,50% lub 100% czy w czym to tam było wyrażane. Różnica i tak była mała,a auta wyglądały gorzej niż źle. Dziękuję EA,że wrócili do starego pomysłu i zrobili grę lepszą od tych dresowych części. Gdyby w HP był tuning nawet bym go nie kupił,tak mamy bardzo ładne samochody których nikt nie zniszczy jakimiś plastikowymi bajerami. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PLDan Napisano Grudzień 5, 2010 Zgłoś Share Napisano Grudzień 5, 2010 W Shifcie [...] Drift jest, a owszem, ale imo został on wykonany tragicznie i nie sprawia mi żadnej frajdy. Jeśli grałeś na klawiaturze to może i nie sprawia... Lecz muszę przyznać, że panowie stworzyli w stu procentach realistyczny drifcik - jazda na klawie absolutnie zakazana, bo wątpię, czy poprawnie przejedziesz którykolwiek zakręt... Chyba, że 20 km/h bez poślizgu Po prostu drift z Shifta jest bardziej dla prosów i dla tych, którzy lubią pokonywać zakręty z budyniem w majtkach (, bo przecież tor wąski i można zdrowo pierdzielnąć. Myślę, że jeśli miałbym kierownicę, to bez wahania bym powiedział, że to jednak w Shifcie drift został zrobiony najlepiej, ale póki co muszę popierniczać na padzie Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Altair1404 Napisano Grudzień 5, 2010 Zgłoś Share Napisano Grudzień 5, 2010 Drift w Shift'cie jest genialny wręcz. Zawsze umawiamy się z kumplem i mordujemy na PS3. Porównujemy wyniki i testujemy różne samochody. Jak dla mnie nie ma nic do driftu nad tor Spa i Silvie S15 na nim. Świetny 'stresowywacz'. Trzeba mieć wyczucie. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Yaper Napisano Grudzień 5, 2010 Zgłoś Share Napisano Grudzień 5, 2010 (edytowany) Fakt, gram na klawiaturze na PC i na padzie na X360 i wszędzie drift sprawia mi samą frustrację aniżeli zadowolenie. Omijam te zawody szerokim łukiem, z musu kończę na gold, ale to skutkuje kilkudziesięcioma restartami na zawody <sic!> Generalnie to na padzie idzie prędzej driftować, ale to nie jest nadal to. Muszę kiedyś spróbować na kierownicy, zapewne wrażenia są nieporównywalnie lepsze. Edytowano Grudzień 5, 2010 przez Yaper Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ElTabasco Napisano Grudzień 6, 2010 Zgłoś Share Napisano Grudzień 6, 2010 (edytowany) Niby fajnie że już kolejna część NFS jest już zapowiedziana czyli Shifta 2, ale jednak wolał bym coś innego... Jakoś po HO 2010 czuje niedosyt i chciałbym aby kolejną częścią byl Hot Pursuit 4 ;] Ale taki z fabułą i jakimś małym miasteczkiem oprócz terenów znanych z HP3, najlepiej gdyby akcja toczyła się w latach 90 było by naprawdę miodnie musicie przyznać Teraz sobie tak myślałem i wiem czego w w najnowszym need for speedzie zabrakło... Tirów wiozących kłody drzew, z cysternami w takich terenach to wręcz obowiązek umiejscowić tira! Edytowano Grudzień 6, 2010 przez ElTabasco Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PLDan Napisano Grudzień 6, 2010 Zgłoś Share Napisano Grudzień 6, 2010 Kolego wyżej - tiry z drzewami prawdopodobnie by się nie zmieściły na takich krętych drogach, a przynajmniej dziwnie by to wyglądało Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ElTabasco Napisano Grudzień 6, 2010 Zgłoś Share Napisano Grudzień 6, 2010 (edytowany) @Kruczek11 Zmieściły by się twórcy nie musieli by ich umieszczać na zakrętach... Na prostej na przykład, wymijając usłyszeć trąbienie efekt niczym z holywoodu Przypomnij sobie choćby Most Wandeta tam się zmieściły, ale i pełniły pewną funkcje, lekkie muśnięcie naczepy i cały załadunek zwalał się na drogę zatrzymując policję Edytowano Grudzień 6, 2010 przez ElTabasco Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PLDan Napisano Grudzień 6, 2010 Zgłoś Share Napisano Grudzień 6, 2010 W sumie racja - ciężarówki w MW też były na autostradach/na szerokich i zazwyczaj pustych drogach Pomyśl sobie, co by to był za widok przejeżdżającego Bugatti pod naczepą któregoś z TIRów, przejeżdżającego przez jakieś skrzyżowanie Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gumi5 Napisano Grudzień 7, 2010 Zgłoś Share Napisano Grudzień 7, 2010 No, tylko najpierw trzeba by było do takiego czegoś doprowadzić Sam pamiętam moje zmagania z MW i jak w końcu udało mi się (bodaj ukochaną suprą ) przejechać, musialem tylko w menu pauzy jakieś ustawienia zrobić. A co do brakujących części - ja chcę Carbona z większa ilością tuningu optycznego i o wiele lepszą grafiką! ;( Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawa04 Napisano Grudzień 7, 2010 Zgłoś Share Napisano Grudzień 7, 2010 Moim zdaniem nfs underground jest niezły. Tunink wyszet im fantastycznie po prostu rewelacja zawsze lubiłem tuningować auta w undergroundzie. Fajne jest to że się jeździ w nocy jak teraz zrobili nfs hot pursuita. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deoomen Napisano Grudzień 7, 2010 Zgłoś Share Napisano Grudzień 7, 2010 a jak oceniacie nowego NFSa? Hot pursuit? Warto zainwestować tą stówke z hakiem? Bo zastanawiam się jeszcze nad zakupem, tak rozglądam oglądam i się zdecydować nie mogę. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PLDan Napisano Grudzień 7, 2010 Zgłoś Share Napisano Grudzień 7, 2010 @deoomen - popatrz na poprzednie strony w tym temacie - koledzy (w tym i ja ) tak ładnie opisali Tobie calutką serię, historię, przemyślenia - także tegorocznego NFS'a. Postów jest dużo. Jeszcze od siebie dodam, że jeśli przejdziesz się po niektórych sklepach, to dorwiesz HP za równą stówkę, bez haka Czy warto? Wg. mnie tak, ale mój głos się tak jakby nie liczy - jestem ogromnym fanem Need for Speedów i stronniczość w moich postach jest wyraźnie widoczna. Cóż, związałem się z tą serią i choćby panowie wydawali kotlety, to pewnie i tak kolejne NFS'y by lądowały co rok na moim biórku Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Yaper Napisano Grudzień 8, 2010 Zgłoś Share Napisano Grudzień 8, 2010 jeśli przejdziesz się po niektórych sklepach, to dorwiesz HP za równą stówkę, bez haka A jeśli tolerujesz wersje elektroniczne to takową nabędziesz już za 58 zeta! Niewiarygodne, że nawet e-wersje tak szybko są tak tanie. Generalnie wersja pudełkowa jest żenująco biedna, a te 40 zł piechotą nie chodzi, mimo to mamy w pełni funkcjonalną grę. Sam sobie odpowiedz na to pytanie, czy brać e-wersję. Jestem ortodoksyjnym maniakiem edycji premierowych i pudełkowych, ale widząc takie wartości cenowe nawet ja dałbym się namówić. W końcu pudełko można kiedyś tam dostać za bezcen, a czy warto dawać te 40 zł za trochę plastiku, no nie wiem. Kiedyś gry wydawano w obfitych kartonowych pudłach i nie mogę przeboleć, że te czasy już przeminęły... Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...