adsierp Napisano Marzec 20, 2015 Zgłoś Share Napisano Marzec 20, 2015 WitamZainstalowaliśmy z kolegą Settlersy 7 i chcieliśmy pograć między sobą, jednak nie mamy możliwości dołączyć do wspólnej gry. Przy akceptacji zaproszenia do gry wyświetla się komunikat że nie można połączyć się z graczami sesji, a przy ręcznym wyszukiwaniu gry widzimy kilka gier, ale nigdy nie swoje. Szukałem rozwiązania w internecie, ale nigdzie nie podano rozwiązania. Zna ktoś może sposób byśmy mogli ze sobą pograć? Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Despero23 Napisano Marzec 20, 2015 Zgłoś Share Napisano Marzec 20, 2015 Gracie na różnych kontach Uplay? Sprawdźcie też czy macie grę spatchowaną do tej samej wersji Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lordgraver Napisano Marzec 21, 2015 Zgłoś Share Napisano Marzec 21, 2015 Podbijam mam identyczny problem. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adsierp Napisano Marzec 21, 2015 Autor Zgłoś Share Napisano Marzec 21, 2015 Ta sama wersja, sprawdziliśmy to na początku. I to są dwa różne konta, z dwoma różnymi kluczami. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adsierp Napisano Kwiecień 2, 2015 Autor Zgłoś Share Napisano Kwiecień 2, 2015 Po 2 tygodniach oczekiwania otrzymałem odpowiedź od Ubisoftu. Nie posiadam jednak dużej wiedzy w tematyce komputerowej i nie jestem pewien czy te porady na pewno pomogą (chodzi mi zwłaszcza o punkt 3, wolę nie usuwać nic z windowsa bez poprzedniej konsultacji z ludźmi mądrzejszymi)"Oto przygotowana instrukcja, do wykonania na obydwu konfiguracjach:1. Proszę o otwarcie w zaporze systemu Windows/programu ochrony oraz przekierowanie w ustawieniach routerach do adresu IP komputera poniższych portów:80, 13000, 13005, 13200-13999 (TCP)Instrukcję na temat przekierowań portów dla Pana konkretnego modelu routera znajdzie Pan w dokumentacji urządzenia, bądź na stronie wsparcia jego producenta.2. Proszę odnaleźć plik .exe dla UplayPC (znajduje się on domyślnie w folderze C:\Program Files\Ubisoft\Ubisoft Game Launcher, plik Uplay.exe) a następnie proszę kliknąć na pliku .exe prawym przyciskiem myszy, a następnie proszę wybrać opcję Właściwości. Następnie proszę o przejście do zakładki Tryb Zgodności i zaznaczenie opcji 'Uruchom jako administrator'. Następnie proszę kliknąć na Zastosuj i OK.3.Proszę o usunięcie pliku hosts. Plik hosts jest umieszczony w następującej lokacji:C:\Windows\System32\drivers\etc\hosts" Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kawalorn Napisano Kwiecień 3, 2015 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 3, 2015 Jeśli obawiasz się o ostatni punkt to możesz przenieść ten plik w inne miejsce i zobaczyć czy coś się stanie. Jeśli nie pomoże lub komputer zacznie dziwnie działać, to możesz go wrzucić tam z powrotem.Usunięcie pliku może najwyżej pokiełbasić coś z internetem, więc nie powinno być kłopotu z przywróceniem go. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...