Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Swatro

Rozwiązany: Skyrim-błąd w zadaniu ''Spisek Renegatów''

Polecane posty

Witam

Jestem w trakcie przechodzenia misji Spisek renegatów na etapie Wróć do Eltrysa.

Niestety misja chyba się zbugowała. Gdy wchodzę do Kaplicy Talosa Eltrys leży zabity, ale nie ma żadnej reakcji ze strony strażników (z tego co wiem powinienem być wrobiony w morderstwo). Stoją sobie i nic nie robią... Co robić?

Z góry dziękuje za pomoc. nie chcę kodów ani nic do wpisywania na konsoli... no chyba że innej rady nie ma...

ale nie chcę też kodu na całe przejście misij :P

Niestety wątpię żeby był inny sposób niż wczytanie gry zanim ten etap miał się aktywować lub pomóc sobie konsolą.

Takie coś w wiki znalazłem:

• If the Markarth Guards do not warn you off after having investigated the Inn for Eltrys and you get stuck (Guards won't arrest you) when returning to him after finding out all you can about the Conspiracy, if you wander the streets and do meet the Guard who warns you off and then returning to the Temple, you will still get arrested (or attempted to get arrested).
  • It is possible for two guards and an Imperial soldier to spawn at the Shrine of Talos instead of three guards, with the middle guard being replaced by the Imperial soldier. The Imperial soldier will not give dialog options that allow the completion of the quest, instead preferring to talk about the war. The other guards will not initiate dialog. This will leave the quest stuck at this stage, since you cannot be framed and sent to prison for Eltrys' murder.
    • Pc22.png This bug is fixed by version 1.2.1 of the Unofficial Skyrim Patch.
    • Pc22.pngIf you use the console command setstage ms02 10, then go commit a crime, get yourself arrested, and thrown in jail, the quest will proceed as normal.
    • Pc22.pngIf you type setstage ms01 100, the quest will end and you get teleported in prison, triggering the next quest. (you may need to use setstage ms02 0, to start the next quest after being teleported to the mine)

Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.

• Kto przegląda   0 użytkowników

• Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Utwórz nowe...